Vetelin taitoajoa lumisateessa

Auto--Antero

Vittu mitä vatipäitä ihmisistä tulee, kun muutama hiutale leijailee tienpintaan. Normaalia vauhtia ei ajele kukaan, siis edes liukkaalla normaalia.
Urpot vaan nyhertävät paska jäykkänä, eikä liikettä tapahdu.
No siinäpä minun oli helppo näyttää taitoajoa, nysväreiden hieroessa keiloina radalla.

Ripeästi pujotellen etenin kehäIIIa sukkulan lailla. Eivät pellet edes uskaltaneet ohituksista valoshowta esittää, kun puristivat rattia sormet valkoisina, ties vaikka lipeäisi lepikkoon.
Minä lisäsin höyryä putkeen esittämällä hallittuja sladeja kaistanvaihdoissa.
On se vaan mukavaa ajella vähäkitkaisilla teillä ja näyttää ajamisen mallia.
Sopivasti ennakoiden ja kaasulla ohjaten sujuu ajo kuin tanssi.

Pois alta risut ja männynkävyt!!!!

20

2699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sait aikaan

sen kolarisuman iltapäivällä.antero rules !!!

• Ajoin minäkin pienen lenkin ja kohta kuuluu siitä reissusta.

• chaför

ei mitään tyhjänpäiväisiä kuvia taas !

Ajaa täällä muutkin päivittäin, eivätkä tee siitä täällä numeroa.

• chaför kirjoitti:

ei mitään tyhjänpäiväisiä kuvia taas !

Ajaa täällä muutkin päivittäin, eivätkä tee siitä täällä numeroa.

Minä ajankin päivittäin ja öittäin ja teen typeristä rajoituksista numeroa! Kuvia tarjoilen myös tasaiseen tahtiin, ehkäpä jatkossa myös reaaliaikaisena.

• Lada

Kiva nähdä Auto-Antero, tuo takametsien Takuma (Sato) ja kehäkolmosen Kimi (Räikkönen) kerrankin hyvällä tuulella!

• Auto--Antero

Luo tietynlaista urheiluhenkeä, jolloin ajamisesta tulee nautittavaa. Silloin on vaikeaa olla vihainen.

• Lada
        Auto--Antero kirjoitti:

Luo tietynlaista urheiluhenkeä, jolloin ajamisesta tulee nautittavaa. Silloin on vaikeaa olla vihainen.

Noinhan se just ON. Ladamiehellehän sitä ei tartte varsinaisesti selittää, mutta lukekoot muut.

Kun keulapellin alla vääntää neuvostovalmisteinen tuhatkakssatanen ja kardaani välittää tehot taka-akselin nokialaisten kautta lumiseen tiehen niin SE ON SIINÄ.

• 1600 isolohko
        Lada kirjoitti:

Noinhan se just ON. Ladamiehellehän sitä ei tartte varsinaisesti selittää, mutta lukekoot muut.

Kun keulapellin alla vääntää neuvostovalmisteinen tuhatkakssatanen ja kardaani välittää tehot taka-akselin nokialaisten kautta lumiseen tiehen niin SE ON SIINÄ.

Vääntöä piisaa ja hevosvoimissa löytyy.Teho siirtyy Barumien kautta tiehen.Liukkaalla kelillä täytyy varoa kiihdytystilanteita,koska Ladan jäykkä taka-akseli heitää perän helposti yli.Ottaa muuten mittarin pohjaan ja vähän enemmänkin!

• vazman
        Auto--Antero kirjoitti:

poikkee täällä niin lähetään vetää tuota yhtä pätkää tuolla.katotaan kumpi pääsee pitemmälle ja nopeammin.

Sun puheistas kun saa käsityksen että vedät vierasta tietäkin kuin tyhjää vaan miljoona lasissa.

• -Turpo

Kuin sää voit Auto-Antro olla niin teini?
      Oot niin teinin perikuva, ettei teinimpää ole.
      Onks sun autossa helmalevikkeet, spoilerit, wunderbaumit ja kaikki pakolliset härpäkkeet?

• Elmeri

Itse vetelin Länsi-Pasilaan itäväylää pitkin, ja oli siinä nyhvyillä kovin ihmeellinen ajotuntuma.. olisin ajanut jarru pohjassakin LUJEMPAA!! Jotkut väittävät jäätä vaaralliseksi.. minä väitän, että se vain antaa liikkumavaraa sivulle..

Hyvä, että poliisi pitää tehoratsioita tänä viikonloppuna, eivätpähän ole häiritsemässä tuolla suurempien nopeuksien alueilla. Pääsevät pätemään "Ajoit sitten Kaahari 31 km/h kolmenkympin alueella!!!" -tyyliin. Onneksi on näitä poliisivapaita viikonloppujakin olemassa..

• jkouv

Osama Bin Laden. Joo kyllä siellä monet on "paskat housuissa" kun vähän liukasta on ja lunta sataa.

Tarviiko sitä mainostaa julkisesti että yleisellä tiellä vetelet sivuluisuja? Itse olen tehnyt monasti sen että jos saan itselle uuden auton, niin kyllä niitä rajoja olen hakenut sillä jossain isommalla tyhjällä alueella. Hyvä tietää etukäteen miten mikäkin vehje käyttäytyy. Ainiin, ei ole muuten nelipyöräluisuja silloin vaan kymmenpyöräluisuja.

• missä

tossa on kaksi viivaa ja se tyhjä puuttuu oikeelta, kirjoituskaan ei ole saman sävyinen
      oikealla anterolla oli enempi fiilinkiä tekstissä ja yksityiskohtia.. korjatkaa jos joku on erimieltä....?

• Auto--Antero

Viivat on miten on koska joku runkku oli rekisteröiyt käyttämälläni tunnuksella, varmaaan vittuilu mielessä.
        Viivan paikkaa piti muklata, koska joku edesmennyt sheriffi, on aivan alkuperäisen nimimerkkini jostain aivoituksesta johtuen banninut.

Olen siis aito ja alkuperäinen Auto-Antero, automiesten kunkku!
        Suurin, kaunein ja viisain, sekä ennenkaikkea, taitavin!!!

• qeatudtuk
        Auto--Antero kirjoitti:

Viivat on miten on koska joku runkku oli rekisteröiyt käyttämälläni tunnuksella, varmaaan vittuilu mielessä.
        Viivan paikkaa piti muklata, koska joku edesmennyt sheriffi, on aivan alkuperäisen nimimerkkini jostain aivoituksesta johtuen banninut.

Olen siis aito ja alkuperäinen Auto-Antero, automiesten kunkku!
        Suurin, kaunein ja viisain, sekä ennenkaikkea, taitavin!!!

Käsitteiden ymmärtämisessä on toivomisen varaa.
        Ressukka...

• Auto--Antero
        qeatudtuk kirjoitti:

Käsitteiden ymmärtämisessä on toivomisen varaa.
        Ressukka...

Menny herne nenään?

• eunukki

jos sä oot tosissas, niin ei voi muuta sanoa kuin :IDIOOTTI. Jos taas tää sun jutustelus on provosointia, niin: KYLLÄSTYTTÄÄ,VAIHDA JO TYYLIÄ. Tai, jos toiveuniasi kirjoittelet, OOT VÄÄRÄLLÄ FOORUMILLA.
      (olinkohan minäkin tosissani?)

• Auto--Antero

Kaikista jutuistani otettaisiin vaari, ei ruuhkia olisi. Kaikki ajaisivat taitavan ripeästi ja hermo lepäisi.
        Mutta kaikkihan eivät valitettavasti ole yhtä taitavia kuin minä. Jos oltaisiin edes puoliksi, niin mitään onnettomuuksiakaan ei tapahtuisi.

Toivonpa vaan, että taitoni tarttuisi muhin autoilijoihin. Ei tarvitsisi laskea rajoituksia, kun saavutettaisiin absoluuttinen nollakuolemien raja!

• vain sopeutua
        Auto--Antero kirjoitti:

Kaikista jutuistani otettaisiin vaari, ei ruuhkia olisi. Kaikki ajaisivat taitavan ripeästi ja hermo lepäisi.
        Mutta kaikkihan eivät valitettavasti ole yhtä taitavia kuin minä. Jos oltaisiin edes puoliksi, niin mitään onnettomuuksiakaan ei tapahtuisi.

Toivonpa vaan, että taitoni tarttuisi muhin autoilijoihin. Ei tarvitsisi laskea rajoituksia, kun saavutettaisiin absoluuttinen nollakuolemien raja!

siihen, että rajoituksia ja sääntöjä on pakko laatia meidän muiden turvallisuuden takaamiseksi (kaikista kun ei tule nopeita ja taitavia).

• vazman
        Auto--Antero kirjoitti:

(Toivonpa vaan, että taitoni tarttuisi muhin autoilijoihin. Ei tarvitsisi laskea rajoituksia, kun saavutettaisiin absoluuttinen nollakuolemien raja!)

onkos tämä sitten sama asia kuin absoluuttinen nollapiste mikä on muistaakseni -273 astetta,tietysti tässä voisi ottaa tuon (-)-merkin edestä pois ja lisätä loppuun (uhria kuukaudessa) niin saataisiin tuo antsan tarkoittama asia vapaalla nopeudella...

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1699
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1075
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1027
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      952
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      794
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      759
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      49
      681
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe