Vaihdetaanpas lamppu

tuputuu

Kuinka monta huuhaajaa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
- Vastaus: Siitä ei ota pirukaan selvää.

Yksi huuhaaja ilmoittaa nyrjäyttäneensä varpaansa lamppua vaihtaessaan. Pyöriessään piruettia lamppu kädessä tossu lipesi.

Toinen huuhaaja ilmoittaa että lamppu pitää vaihtaa pyörivällä tuolilla seisten, kädellä vaan tuupata vauhtia katosta ja antaa tuolin pyörimisliikkeen hoitaa loput.

Yksi huuhaaja ilmoittaa että lampunvaihto kuuluu koti ja asuminen palstalle.

Yksi huuhaaja kysyy oliko kyseessä hehkulamppu vai loisteputki.

Kolme huuhaajaa ilmoittaa ettei lampunvaihto ole oikeaa huuhaata.

Anssi lähettää Ainolle pusutteluviestin.

Yksi huuhaaja kehottaa toisia huuhaajia painumaan v**tuun.

Viisi huuhaajaa ilmoittaa että huuhaata on niin monenlaista eikä kellään ole oikeutta määritellä mikä on oikeaa huuhaata.

Aino vastaa Anssin pusutteluviestiin.

Kolme huuhaajaa suuttuu koska huuhaalle on kirjoitettu haistatteluviesti.

Neljä huuhaajaa ilmoittaa ettei huuhaa ole mikään pusuttelupalsta.

Sheriffi poistaa haistatteluviestin.

Aino pahoittaa mielensä ja lähettää itkuisen viestin.

Kolme huuhaajaa suuttuu ja ilmoittaa ettei hyväksy sheriffin poistoja ja että tämä on huuhaa- palsta.

Viisi huuhaajaa ilmoittaa lähtevänsä huuhaalta lopullisesti koska huuhaalla kiusataan toisia.

Kaksi rekisteröitynyttä huuhaajaa ilmoittaa ettei hyväksy rekisteröimättömien huuhaajien puskahuutelua.

Anssi suuttuu ja ilmoittaa että hän pusuttelee Ainoaan ihan missä hän haluaa.

Viisi rekisteröimätöntä huuhaajaa suuttuu ja ilmoittaa että kyllä rekisteröidytkin huuhaajat riitelevät.

Sheriffi poistaa Anssin ja Ainon pusutteluviestit.

Kolme poistunutta huuhaajaa tulee takaisin ja ilmoittaa toistamiseen lähtevänsä huuhaalta lopullisesti.

Yksi rekisteröitynyt huuhaaja ilmoittaa ettei hän tarkoittanut kaikkia rekisteröimättömiä huuhaajia.

Anssi suuttuu uudelleen ja nostaa metelin pusutteluviestien poistosta

Yksi huuhaaja huomauttaa toisten huuhaajien kirjoitusvirheistä.

Kolme rekisteröitymätöntä huuhaajaa ilmoittaa ettei saa yleistää ja valittaa että vakkarit vastaavat vain toisilleen.

Viisi huuhaajaa ilmoittaa ettei hyväksy sheriffin poistoja, kyllä Anssi saa pusutella Ainoaan huuhaapalstalla.

Kolme huuhaajaa suuttuu ja ilmoittaa ettei huuhaapalstalla tarvitse nipottaa kielioppivirheistä.

Kaksi huuhaajaa ilmoittaa että toisten huuhaajien pitäisi hankkia itselleen elämä.

Kaksi rekisteröitynyttä huuhaajaa ilmoittaa että häiriköt löytyvät nimenomaan reksiteröimättömien huuhaajien joukosta ja ettei tarvitse kirjoitella jollei voi tehdä sitä omalla nikillään.

Yksi huuhaaja ilmoittaa toistamiseen että muiden huuhaajien tulisi painua v**tuun.

Tätä voisi jatkaa loputtomiin. Jaksoiko joku laskea lampunvaihtajat? Minä en.

75

1620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on edelleen kylppärin katosta lamppu vaihtamati.......=:0)))))))
      Mitäs tupu?....

• Tässä tuumin että kukas vaihtais mullekin lampun kun itse en yletä:)))

• tuputuu kirjoitti:

Tässä tuumin että kukas vaihtais mullekin lampun kun itse en yletä:)))

ku ei oo tota pituutta niin paljon suotu...
        ajattelin vuokrata aviomiespalvelusta vuokramiehen...heh......=;))))

• BBrunetti kirjoitti:

ku ei oo tota pituutta niin paljon suotu...
        ajattelin vuokrata aviomiespalvelusta vuokramiehen...heh......=;))))

koristossut niin kuntokin kasvaa kun hyppii ja samalla koittaa tehdä kiertoliikettä:)))

• .........
        tuputuu kirjoitti:

Tässä tuumin että kukas vaihtais mullekin lampun kun itse en yletä:)))

......

• TheDragonLord

sitä mieltä että perse ja paska jutut vois loppua... Oli sitten kuin huuhaa tai ei!

• Niitä on ollut täällä ikiajat ja tuskin loppuukaan. Minä itse vaan hyppään yli heti kun huomaan että jutut menee navan alle.

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

Niitä on ollut täällä ikiajat ja tuskin loppuukaan. Minä itse vaan hyppään yli heti kun huomaan että jutut menee navan alle.

palstalla ei voi keskustella mistään ettei joku talipää pilaa koko keskustelua... Ööö olis ehkä aika sulkea koko hoito!

• TheDragonLord kirjoitti:

palstalla ei voi keskustella mistään ettei joku talipää pilaa koko keskustelua... Ööö olis ehkä aika sulkea koko hoito!

mutta paras kun vaan hyppää yli ja kyllä sefukin välillä pahimmat tökeryydet poistaa. Täällä on kuitenkin niin paljon ihan fiksuja ja kunnollisia kirjoittajia. Ne pissa ja pyllyjutut kertoo vain kirjoittajiensa puutteellisista kyvyistä.

• dansku-29

sanon,jotta pääsee paljon helpommalla, kun polttaa kynttilöitä. On niikuin tunnellisempaa, lämpöisempää ja säästää sähkökuluissakin :)))

• Tämän sakin kanssa ainakin jää lamppu vaihtamati.

• TheDragonLord

pitääkin ostaa uusia kynntilöitä, vanhat on vähissä:)) Minulla palaa kyllä kynttilät mutta ei just nyt kun tuo aurinkokin paistelee. Ihanaa se on kevättä:))

pitääkin ostaa uusia kynntilöitä, vanhat on vähissä:)) Minulla palaa kyllä kynttilät mutta ei just nyt kun tuo aurinkokin paistelee. Ihanaa se on kevättä:))

paistelee ja tulee niin kevättä rintoihin:))

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

paistelee ja tulee niin kevättä rintoihin:))

joo toisilla se näkyy:))

joo toisilla se näkyy:))

todella selvästi:DDD

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

kato suoraan eteenpäin, muuten nupukat on tapillaan... Ei hyvä aiheuttaa liikenne häiriötä:))

• Uppis
        tuputuu kirjoitti:

...myrkyn lykkäsitkin...eihän tosta ota sefukaan selvää ;DD

• dansku-29
        tuputuu kirjoitti:

Tämän sakin kanssa ainakin jää lamppu vaihtamati.

sytyttäkäämme kynttilät palamaan ja kukat pöytään, pullatkin täyttää vasta vuoden :))

• dansku-29 kirjoitti:

sytyttäkäämme kynttilät palamaan ja kukat pöytään, pullatkin täyttää vasta vuoden :))

Kyllä sitä sumppia osataan täälläkin juoda ja välillä aikas kitkerääkin sellaista.

kato suoraan eteenpäin, muuten nupukat on tapillaan... Ei hyvä aiheuttaa liikenne häiriötä:))

kun keväällä kevennän puvustusta mutta toisesta syystä kuin näillä nuorilla hehkeillä tyttösillä:DDD

• dansku-29
        TheDragonLord kirjoitti:

se kaunein valo :))

• Uppis kirjoitti:

Siitä olen tasan varma:))))

• TheDragonLord
        Uppis kirjoitti:

hänelle? Kyllä saa ihan itse opetella tavoille sefukin:)) Nuppuihin voi vaikuttaa oma katsekkin, ne käy entistä ärtyneemmäks jos niitä katsoo kovasti...

hänelle? Kyllä saa ihan itse opetella tavoille sefukin:)) Nuppuihin voi vaikuttaa oma katsekkin, ne käy entistä ärtyneemmäks jos niitä katsoo kovasti...

En ole ennen edes ajatellut asiaa sefun kannalta mutta kun tuossa napsuttelin tuota vitsiä niin alkoi myötätunto heräämään. On siinä miehellä virka...

• Alien-8

kirjoitus huuhaalla:)))Eivät ne anssi ja aino ainakaan ehdi lamppuja vaihtelemaan.Pusuttelevat pimeässä:)))

• eivätkä ehkä edes kynttilöitä:))

• KAKKAA
        tuputuu kirjoitti:

eivätkä ehkä edes kynttilöitä:))

KAKALLA!

• KAKKAA kirjoitti:

KAKALLA!

Nyt vaan odotellaan närkästyneitä vastauksia:)))

• TheDragonLord
        KAKKAA kirjoitti:

KAKALLA!

sanottu muuten onko tuo suoraan sinun sanavarastostasi? Epäillyttää kyllä:))

sanottu muuten onko tuo suoraan sinun sanavarastostasi? Epäillyttää kyllä:))

Minun mielestäni tuo kakkaviesti jotenkin tuki tuota alkuperäistä viestiäni:DDD

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

Minun mielestäni tuo kakkaviesti jotenkin tuki tuota alkuperäistä viestiäni:DDD

kyllä siinä vähän ruoutta oli, kuinkahan korkee iq tuohon tarvittiin?

kyllä siinä vähän ruoutta oli, kuinkahan korkee iq tuohon tarvittiin?

että yks oleellinen juttu unohtui. Viisi huuhaajaa kehottaa toisia huuhaajia kirjoittamaan viestinsä kahvikeskustelutpalstalle:DDD

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

että yks oleellinen juttu unohtui. Viisi huuhaajaa kehottaa toisia huuhaajia kirjoittamaan viestinsä kahvikeskustelutpalstalle:DDD

sehän on kiristystä, hmm mitenkä tässä tekis, kahvittasko?... Vai oliko tämä jonkinlainen herätys ettei niinku kelpais tänne?

sehän on kiristystä, hmm mitenkä tässä tekis, kahvittasko?... Vai oliko tämä jonkinlainen herätys ettei niinku kelpais tänne?

ei oo aikoihin kehotettu siirtymään kaffeepalstalle. Ootko sinä saanut niitä kehoituksia? Olisko se yksi puskajussi jo väsähtänyt?

• PASKALLA!
        KAKKAA kirjoitti:

KAKALLA!

PASKANTAA
        PASKOO
        PASKAA
        ks tässä

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

ei oo aikoihin kehotettu siirtymään kaffeepalstalle. Ootko sinä saanut niitä kehoituksia? Olisko se yksi puskajussi jo väsähtänyt?

vetää myssykorville ja lähtee kattoon sitä kahvilan kulissia... Taitaa olla hämärää porukkaa siellä, ei kait vaan seurakunnan sakkia?

• TheDragonLord
        PASKALLA! kirjoitti:

PASKANTAA
        PASKOO
        PASKAA
        ks tässä

sitä rumemman luokan runoutta, ei ei tuosta et saa pisteitä... Jäit alakanttiin iqsta ei oo puhettakaan:))

• Alien-8
        tuputuu kirjoitti:

voivat kirjoitella vain raittiit.Koska suurin osa huulaisista juo viinaa enemmän kuin kaffetta,on tämä palsta aivan oikea valinta:)

• TheDragonLord
        Alien-8 kirjoitti:

voivat kirjoitella vain raittiit.Koska suurin osa huulaisista juo viinaa enemmän kuin kaffetta,on tämä palsta aivan oikea valinta:)

kun en juo tippaakaan saan olla molemmissa:)) Missä ne puhalluttaa ku ei ketään näy?

• Alien-8 kirjoitti:

kaffetta enemmän kuin viinaa. Oliskos se huutelija sittenkin ollut oikeassa?

• Ei ole
        PASKALLA! kirjoitti:

PASKANTAA
        PASKOO
        PASKAA
        ks tässä

huuhaata!!! Se kuuluu reaalielämään. Siis ei paskaa tälle palstalle please.

vetää myssykorville ja lähtee kattoon sitä kahvilan kulissia... Taitaa olla hämärää porukkaa siellä, ei kait vaan seurakunnan sakkia?

uskalla kun viimeksi meinas syttyä sota kun minä ja Typy eksyttiin sinne. Paras vaan pysyä täällä.

• Ei ole kirjoitti:

huuhaata!!! Se kuuluu reaalielämään. Siis ei paskaa tälle palstalle please.

huuhaa eikä täällä saa puhua arkisia asioita!!!

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

enää mukana maailman tapahtumissa aikoihin, itse niin jurrissa ettei edes tiedä olevansa kännissä... Sopii komennella:))

• Alien-8
        TheDragonLord kirjoitti:

kun en juo tippaakaan saan olla molemmissa:)) Missä ne puhalluttaa ku ei ketään näy?

taitaa olla ylläpidon hallussa.Jos viestit alkavat menemään liian roiseiksi,suorittaa s24 virtuaalisen puhallutuksen ja pistää ns.banniin lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa.

enää mukana maailman tapahtumissa aikoihin, itse niin jurrissa ettei edes tiedä olevansa kännissä... Sopii komennella:))

myllyhoitoon? Ei minua ole enää aikoihin komenneltu kaffeepalstalle ja kun minä olen edelleen täällä niin sen toisen on oltava toisaalla.

• Alien-8
        tuputuu kirjoitti:

ja kahvia minäkin litkin useammin kuin kossua:)Kofeiinihumalassa ollaan yötäpäivää.

Jooh..oli epälooginen toi edellinen viestini..

• TheDragonLord
        Alien-8 kirjoitti:

taitaa olla ylläpidon hallussa.Jos viestit alkavat menemään liian roiseiksi,suorittaa s24 virtuaalisen puhallutuksen ja pistää ns.banniin lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa.

kun en tuota tiennyt mutta kaikkea sitä oppii elämänsä aikana... Jos sanos vaikka että ompas pitkätkarvat alapäässä lentäs ulos vai?

• Alien-8 kirjoitti:

Olen pannut merkille että täällä saa remeltää melko vapaasti ennenkuin se banni pamahtaa, joskus liiankin vapaasti:((

• Alien-8 kirjoitti:

ja kahvia minäkin litkin useammin kuin kossua:)Kofeiinihumalassa ollaan yötäpäivää.

Jooh..oli epälooginen toi edellinen viestini..

syntymähumala päällä niin vesikin nousee hattuun.

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

Olen pannut merkille että täällä saa remeltää melko vapaasti ennenkuin se banni pamahtaa, joskus liiankin vapaasti:((

mutta minä meinasinkin sitä kahvipalstaa...

• Alien-8
        TheDragonLord kirjoitti:

kun en tuota tiennyt mutta kaikkea sitä oppii elämänsä aikana... Jos sanos vaikka että ompas pitkätkarvat alapäässä lentäs ulos vai?

tavaraa täytyy viestien olla..elikkä suoranaista jatkuvaa vittuilua esimerkiks...hups! tulipa ruma sana..;)

• Alien-8 kirjoitti:

tavaraa täytyy viestien olla..elikkä suoranaista jatkuvaa vittuilua esimerkiks...hups! tulipa ruma sana..;)

mars mars käsipesulle.

mutta minä meinasinkin sitä kahvipalstaa...

Juu enpäs oo kokeillut kuinka helposti sinne saa bannin. Miten se muuten menee, siis jos mut bannataan sinne niin tuleeks se banni sit myös huuhaalle? Olis kyllä kiva koittaa miten pitkälle siellä voi mennä.

• Alien-8
        tuputuu kirjoitti:

syntymähumala päällä niin vesikin nousee hattuun.

oikea kirjoittelupalstasi on nimenomaan huuhaa:)

• Alien-8 kirjoitti:

oikea kirjoittelupalstasi on nimenomaan huuhaa:)

komentelijalle närhen munat ja tilhen gonokokit:)))

• Alien-8
        tuputuu kirjoitti:

mars mars käsipesulle.

Onneks ei sentään pestä suuta saippualla:)))Joskus näppistä takovat sormeni alkavat elää omaa elämäänsä..taidanpa pestä oikein mäntysuovalla..

• Alien-8 kirjoitti:

Onneks ei sentään pestä suuta saippualla:)))Joskus näppistä takovat sormeni alkavat elää omaa elämäänsä..taidanpa pestä oikein mäntysuovalla..

kynsiharja kun halveerasit meitin naisten parasta:(((

• Alien-8
        tuputuu kirjoitti:

komentelijalle närhen munat ja tilhen gonokokit:)))

kyllä sopii mulle.Hain nimittäin päivällä niitä 12 kpl:n kennon.Gonokokin kanssa voi tulla pieniä ongelmia..:)

• Alien-8 kirjoitti:

kyllä sopii mulle.Hain nimittäin päivällä niitä 12 kpl:n kennon.Gonokokin kanssa voi tulla pieniä ongelmia..:)

Nuorisolla on kuulemma joku uus pöpölisko vanhan tilalle mutta kun en muista sen nimee.

• Alien-8
        tuputuu kirjoitti:

kynsiharja kun halveerasit meitin naisten parasta:(((

Mutta eihän se naisen paras tawara V:llä ala,vaan P:llä;))

Heissan tältä illalta.Lähen tästä vielä liikenteeseen:)

• TheDragonLord
        tuputuu kirjoitti:

Nuorisolla on kuulemma joku uus pöpölisko vanhan tilalle mutta kun en muista sen nimee.

pöpölisko ei kuulosta hienolta vaikka en ookkaan nainen:))

pöpölisko ei kuulosta hienolta vaikka en ookkaan nainen:))

kun en osaa kirjoittaa sitä bakterauksen oikeeta nimee. Vähän on nuo vieraskieliset sanat hukassa:(((

• Februari
        Alien-8 kirjoitti:

Mä eksyin ihan väärälle palstalle. Mut mä tykkään niin paljon kahvistakin. :o)

Ulosheittäjiä löytynee kummaltakin osastolta.
        *ei aio lähteä, kuin omasta tahdostaan* :D

• Kylli.Kyllä
        Februari kirjoitti:

Mä eksyin ihan väärälle palstalle. Mut mä tykkään niin paljon kahvistakin. :o)

Ulosheittäjiä löytynee kummaltakin osastolta.
        *ei aio lähteä, kuin omasta tahdostaan* :D

Täällä oli niin hyvä sisäänheittäjä, että piti tulla sotkeutumaan sekaan vaikka piti vaan lukea päivän sanomat.

• Februari
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

Täällä oli niin hyvä sisäänheittäjä, että piti tulla sotkeutumaan sekaan vaikka piti vaan lukea päivän sanomat.

väsähtää. Lampun vaihto sen verran rankkaa hommaa :D

• Kylli.Kyllä
        Februari kirjoitti:

väsähtää. Lampun vaihto sen verran rankkaa hommaa :D

Hyvin oli osuva :D. Juuri tuota ja paljon muuta on ihanainen huuhaamme!

Taitais olla parasta naisissa ja miehissä yhdessä yrittää sitä lampun vaihtoa, piiri pieni pyörii huuhaat siinä hyörii. Kaitpa siinä tiusta hehkulamppuja saatas yksi palamaan.

• Februari
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

Hyvin oli osuva :D. Juuri tuota ja paljon muuta on ihanainen huuhaamme!

Taitais olla parasta naisissa ja miehissä yhdessä yrittää sitä lampun vaihtoa, piiri pieni pyörii huuhaat siinä hyörii. Kaitpa siinä tiusta hehkulamppuja saatas yksi palamaan.

miesten kanssa pyörimään, niin ei paljon väliä sillä lampulla enää. ;o)

Pimeässäkin näkee miehiä likistellä ;DDD

• Kylli.Kyllä
        Februari kirjoitti:

miesten kanssa pyörimään, niin ei paljon väliä sillä lampulla enää. ;o)

Pimeässäkin näkee miehiä likistellä ;DDD

ou jee ja kyllähän toi Koti ja asuminen voi lamput vaihtaaja jos ei, mennään Harley Davidsonille. Vaikkei nekään lampuista mitään tietäis ni on niillä komeet koneet!

• Ruttuturpa :(((

Siitä puuttui vielä ne pari-kolme, jotka muistuttaa että lääkkeet jäi ottamatta.... tiiä sitte jäikö itseltä vai lampunvaihtajalta.

• kiireessä väsäsin mutta kyllä niitä kommentteja sit kohta alkaa tulemaan:))

• TheDragonLord

ei oo ainaskaan purkitettu että laatikko on täys:))

• bag_gie

*kieriskelee lattialla*

• että tän ikivanhan vitsin vois kertoa uudelleen....

• Kylli.Kyllä*

Olipa mukava lukea miltei neljä vuotta vanhoja juttuja. Jotenkin ne tuntuvat nyt paremmilta kuin silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2615
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      47
      1815
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      146
      1397
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      354
      1337
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      346
      1274
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1186
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1123
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1036
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      986
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      893
    Aihe