mitkä kielet???

..mitkä kielet haluaisitte ehdottomasti oppia?.. mä halusiin oppii skotlannin murteen ja lehmänkielen..

26

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palikkapää

      Kuka opettais?
      Haluaisin Jäämeren rannalle joikhaamaan...

      • ..mee pohjois- norjaan kesällä ja opettele alkeet.. kyllä taatusti joku tulee vähän neuvoo ku aikas joikhaat


    • kitarankielet kun aina menee sekas ja sit on kynnet ihan lohkeilleet:((

      • ..ei ollu oikeanlaisia sormia soittaa kitarankieliä joten se jäi sit..


    • welhotar53

      Saitko eilen sähköpostia?

      • ..sulta vai? en saanu.. kaikennäköstä on kuitenkin saapunut..


    • ois hyvä

      osata! ja pervkkia?! onkos pervo tehdä ruokaa wokilla?

      • ..puhuu pervokin kieltä... suomea ja englantia.. ranskaa olis kyllä kiva osata ai lööv fraaannnss..

        ja wokkailu ois kivaa muttei oo aitoo wokkipannuu.. eikä se oo yhtään pervoo.. joku voi tietysti nähdä jotain rivoo siinäkin..???????????????????


    • Uppis evk

      pervokki ,galleria kutsuu

      • ....kutsuuko?????


      • ..näytti.. susi ulvoooo..


      • Uppis

        ...ei ole tätä kirjoittanut.


    • dansku-29

      ehdottomasti suomenkielen ja viittomia olisi kyllä hyvä osata taas vielkin paremmin :)))
      Kauhee lemu tulee, kun kielestä tekee ruokaa oli se sit mikä kieli tahansa ja minkä maalainen tahansa

      • ..joo jos on kielikylpy kuumassa vedessä.. et osaa suomiii kiltä..?? mä osaan perusviittomat kyllä ..käsi ylös alas.. pystyyn keskisormi..peukku..jne.


    • ramoonaja

      tuo Goottien kieli minun makuuni...
      En kyllä ole koskaan kuullut, miltä
      se kuulostaa, saatikka maistanut,
      miltä se maistuu... siksipä olen
      siihen niin lääpällään...
      Juuh... Goottien kieli minulle,
      mielellään ihan suussa kiinni eikä
      irroitettuna...

      • ..oon maistanut pariakin naaraspuolista goottikieltä suusssa kii.. ja nyt kun mulla PIRUN MUSTAT hiukset taas voipi olla että pian saan maistaa jälleen..


      • ramoonaja
        pervokki kirjoitti:

        ..oon maistanut pariakin naaraspuolista goottikieltä suusssa kii.. ja nyt kun mulla PIRUN MUSTAT hiukset taas voipi olla että pian saan maistaa jälleen..

        Nyt tuli mieleeni että jos minäkin värjäisin
        hiukseni mustaksi, olisiko paremmat mahdollisuudet saada
        tällainen viriili Goottikieli hyvinkin
        läheiseen suhteeseen minun kanssani ?
        Niin että onko sillä hiuksien värillä sama
        vaikutus myös näin naisnäkökulmasta katsottuna..

        Nim.merk... Jo melkein mustat vaan ilman
        sitä kiihkeää kieltä...


    • Agathe

      viittomakieli nyt ekana tulee mieleen, sitt swahili (ihan huvin vuoksi, kuulostaa kauniilta), latina (joskus koulussa aikoinaan luin sitä, mutt unohtunu) ... italia (jos joskus pääsis taas matkustamaan sinne, vaikkapa Roomaan kulttuurimatkalle), espanja ... kymri on kaunista ....

      • ..mitään erikoisempia kieliä? kuten lampaankieltä.. kivikaudenkieltä..alkukieltä jne???

        apuuva sekotin muuten swahilin intialaiseen kastikkeeseen.. heheheh "sekotin".. höhööö


    • bag_gie

      ja australialaisen aksentin englannista, varsinaisista kielistä latinan :)

      Eläimistä ois kiva oppia delfiinien kanssa huastelemaan, ovat kuulemma aika fiksua porukkaa =D

      • ..mielenkiintoinen kieli.. katsomalla madmaxii oppii..

        delfiinit.. juups.. mä tahtosin oppii myös merinorsujen kieltä..


      • bag_gie
        pervokki kirjoitti:

        ..mielenkiintoinen kieli.. katsomalla madmaxii oppii..

        delfiinit.. juups.. mä tahtosin oppii myös merinorsujen kieltä..

        madmaxi irlantia, australiaa vai delfiiniä :O

        =DDDD

        madmax oli kyllä aika lutunen kaveri, noin niin kuin nuoren tytsyn mielikuvituksessa *pökr*

        Maa norsujen juttelua ois myös kiva osata :)


      • bag_gie kirjoitti:

        madmaxi irlantia, australiaa vai delfiiniä :O

        =DDDD

        madmax oli kyllä aika lutunen kaveri, noin niin kuin nuoren tytsyn mielikuvituksessa *pökr*

        Maa norsujen juttelua ois myös kiva osata :)

        ..ooostttrtraelia.. jaa on vai lutunen?.. hmm..entäs mä kun pistän semmoset kamppeet päälle ja lasit pois???.. vaatekaapista löytyy muttei mitään aseita eikä motskarii..

        norsut vaikuttavat kyllä kivoilta.. en oo luonnossa koskaan nähnyt..


      • bag_gie
        pervokki kirjoitti:

        ..ooostttrtraelia.. jaa on vai lutunen?.. hmm..entäs mä kun pistän semmoset kamppeet päälle ja lasit pois???.. vaatekaapista löytyy muttei mitään aseita eikä motskarii..

        norsut vaikuttavat kyllä kivoilta.. en oo luonnossa koskaan nähnyt..

        ole ronsuja meidänkään pihamaalla näkynyt, taitaa olla liian korkeat hanget :(

        Jos siulla on sellainen takatukka kuin madmaxilla oli niin oisit päässy nuoren tytsyn uniin varmaan maxin kanssa ;DDD

        Näin vanhempi täti-immeinen ei ehkä enää osaa arvostaa moista komeutta =D

        ja koneelle on tunkua joten en kerkiä kahella mitä ihanuutta vaatekaapsitas löytys tänä iltana *huoh*


      • bag_gie kirjoitti:

        ole ronsuja meidänkään pihamaalla näkynyt, taitaa olla liian korkeat hanget :(

        Jos siulla on sellainen takatukka kuin madmaxilla oli niin oisit päässy nuoren tytsyn uniin varmaan maxin kanssa ;DDD

        Näin vanhempi täti-immeinen ei ehkä enää osaa arvostaa moista komeutta =D

        ja koneelle on tunkua joten en kerkiä kahella mitä ihanuutta vaatekaapsitas löytys tänä iltana *huoh*

        ..on varsinainen garderooppi..


      • bag_gie
        pervokki kirjoitti:

        ..on varsinainen garderooppi..

        oli vielä tulla vilkasemaan että onko siellä vaatekaapissa mitään sykähdyttävää vai pelkkiä virttyneitä kalsonkeja...

        Onko se garderooppi joku kukka?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe