mitkä kielet???

..mitkä kielet haluaisitte ehdottomasti oppia?.. mä halusiin oppii skotlannin murteen ja lehmänkielen..

26

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palikkapää

Kuka opettais?
      Haluaisin Jäämeren rannalle joikhaamaan...

• ..mee pohjois- norjaan kesällä ja opettele alkeet.. kyllä taatusti joku tulee vähän neuvoo ku aikas joikhaat

• kitarankielet kun aina menee sekas ja sit on kynnet ihan lohkeilleet:((

• ..ei ollu oikeanlaisia sormia soittaa kitarankieliä joten se jäi sit..

• welhotar53

Saitko eilen sähköpostia?

• ..sulta vai? en saanu.. kaikennäköstä on kuitenkin saapunut..

• ois hyvä

osata! ja pervkkia?! onkos pervo tehdä ruokaa wokilla?

• ..puhuu pervokin kieltä... suomea ja englantia.. ranskaa olis kyllä kiva osata ai lööv fraaannnss..

ja wokkailu ois kivaa muttei oo aitoo wokkipannuu.. eikä se oo yhtään pervoo.. joku voi tietysti nähdä jotain rivoo siinäkin..???????????????????

• Uppis evk

pervokki ,galleria kutsuu

• ....kutsuuko?????

• ..näytti.. susi ulvoooo..

• Uppis

...ei ole tätä kirjoittanut.

• dansku-29

ehdottomasti suomenkielen ja viittomia olisi kyllä hyvä osata taas vielkin paremmin :)))
      Kauhee lemu tulee, kun kielestä tekee ruokaa oli se sit mikä kieli tahansa ja minkä maalainen tahansa

• ..joo jos on kielikylpy kuumassa vedessä.. et osaa suomiii kiltä..?? mä osaan perusviittomat kyllä ..käsi ylös alas.. pystyyn keskisormi..peukku..jne.

• ramoonaja

tuo Goottien kieli minun makuuni...
      En kyllä ole koskaan kuullut, miltä
      se kuulostaa, saatikka maistanut,
      miltä se maistuu... siksipä olen
      siihen niin lääpällään...
      Juuh... Goottien kieli minulle,
      mielellään ihan suussa kiinni eikä
      irroitettuna...

• ..oon maistanut pariakin naaraspuolista goottikieltä suusssa kii.. ja nyt kun mulla PIRUN MUSTAT hiukset taas voipi olla että pian saan maistaa jälleen..

• ramoonaja
        pervokki kirjoitti:

..oon maistanut pariakin naaraspuolista goottikieltä suusssa kii.. ja nyt kun mulla PIRUN MUSTAT hiukset taas voipi olla että pian saan maistaa jälleen..

Nyt tuli mieleeni että jos minäkin värjäisin
        hiukseni mustaksi, olisiko paremmat mahdollisuudet saada
        tällainen viriili Goottikieli hyvinkin
        läheiseen suhteeseen minun kanssani ?
        Niin että onko sillä hiuksien värillä sama
        vaikutus myös näin naisnäkökulmasta katsottuna..

Nim.merk... Jo melkein mustat vaan ilman
        sitä kiihkeää kieltä...

• Agathe

viittomakieli nyt ekana tulee mieleen, sitt swahili (ihan huvin vuoksi, kuulostaa kauniilta), latina (joskus koulussa aikoinaan luin sitä, mutt unohtunu) ... italia (jos joskus pääsis taas matkustamaan sinne, vaikkapa Roomaan kulttuurimatkalle), espanja ... kymri on kaunista ....

• ..mitään erikoisempia kieliä? kuten lampaankieltä.. kivikaudenkieltä..alkukieltä jne???

apuuva sekotin muuten swahilin intialaiseen kastikkeeseen.. heheheh "sekotin".. höhööö

• bag_gie

ja australialaisen aksentin englannista, varsinaisista kielistä latinan :)

Eläimistä ois kiva oppia delfiinien kanssa huastelemaan, ovat kuulemma aika fiksua porukkaa =D

• ..mielenkiintoinen kieli.. katsomalla madmaxii oppii..

delfiinit.. juups.. mä tahtosin oppii myös merinorsujen kieltä..

• bag_gie
        pervokki kirjoitti:

..mielenkiintoinen kieli.. katsomalla madmaxii oppii..

delfiinit.. juups.. mä tahtosin oppii myös merinorsujen kieltä..

madmaxi irlantia, australiaa vai delfiiniä :O

=DDDD

madmax oli kyllä aika lutunen kaveri, noin niin kuin nuoren tytsyn mielikuvituksessa *pökr*

Maa norsujen juttelua ois myös kiva osata :)

• bag_gie kirjoitti:

madmaxi irlantia, australiaa vai delfiiniä :O

=DDDD

madmax oli kyllä aika lutunen kaveri, noin niin kuin nuoren tytsyn mielikuvituksessa *pökr*

Maa norsujen juttelua ois myös kiva osata :)

..ooostttrtraelia.. jaa on vai lutunen?.. hmm..entäs mä kun pistän semmoset kamppeet päälle ja lasit pois???.. vaatekaapista löytyy muttei mitään aseita eikä motskarii..

norsut vaikuttavat kyllä kivoilta.. en oo luonnossa koskaan nähnyt..

• bag_gie
        pervokki kirjoitti:

..ooostttrtraelia.. jaa on vai lutunen?.. hmm..entäs mä kun pistän semmoset kamppeet päälle ja lasit pois???.. vaatekaapista löytyy muttei mitään aseita eikä motskarii..

norsut vaikuttavat kyllä kivoilta.. en oo luonnossa koskaan nähnyt..

ole ronsuja meidänkään pihamaalla näkynyt, taitaa olla liian korkeat hanget :(

Jos siulla on sellainen takatukka kuin madmaxilla oli niin oisit päässy nuoren tytsyn uniin varmaan maxin kanssa ;DDD

Näin vanhempi täti-immeinen ei ehkä enää osaa arvostaa moista komeutta =D

ja koneelle on tunkua joten en kerkiä kahella mitä ihanuutta vaatekaapsitas löytys tänä iltana *huoh*

• bag_gie kirjoitti:

ole ronsuja meidänkään pihamaalla näkynyt, taitaa olla liian korkeat hanget :(

Jos siulla on sellainen takatukka kuin madmaxilla oli niin oisit päässy nuoren tytsyn uniin varmaan maxin kanssa ;DDD

Näin vanhempi täti-immeinen ei ehkä enää osaa arvostaa moista komeutta =D

ja koneelle on tunkua joten en kerkiä kahella mitä ihanuutta vaatekaapsitas löytys tänä iltana *huoh*

..on varsinainen garderooppi..

• bag_gie
        pervokki kirjoitti:

..on varsinainen garderooppi..

oli vielä tulla vilkasemaan että onko siellä vaatekaapissa mitään sykähdyttävää vai pelkkiä virttyneitä kalsonkeja...

Onko se garderooppi joku kukka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      388
      40993
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9534
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6230
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4958
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3935
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3458
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2328
    Aihe