pesin keittiöni ikkunan, niin ihan tiedoksi, mutta kyllä näyttää koko keittiö iha erilaiselta. Meinaa näkyy ikkunasta uloskin :)))
Sen verta laiska kyllä olin et ostin sitä valmista ikkunan pesuainetta, joka on sellasessa sumutinpullossa ja sitten vaan pyyhkäsin veskipaperilla ja puhtaan kirkasta tuli. Jouduin kyllä kahtee otteeseen pesee sen verta likanen se oli, mutta eipä oo enää :)))
tuossa aikaisemmin
96
1360
Vastaukset
- TheDragonLord
näet lasinläpi? Ruohomattoa, talonseinää vai teitä.. Naapurit piiskaa mattojaan ja katselivat sun taitoja. Kyllä ne nyt ovat ihmeissään mikä tässä on vialla, taas alkaa kuiskinta kuulua kylillä:))
- dansku-29
kirkkaasti hyvinkin lasinläpi, näen auringon näen pilviä näen lunta näen leikkipuiston näen koiransontaakin näen puita ja tosi valoisa mun keittiöni on :DDD
Aivan varmasti naapurit juoruaa nyt kyllä, että oon seonnu, kun ikkunan oon pessyt sen verta likanen se oli, ei oo pesty ainaskaan kahteen vuoteen :DDDD - TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
kirkkaasti hyvinkin lasinläpi, näen auringon näen pilviä näen lunta näen leikkipuiston näen koiransontaakin näen puita ja tosi valoisa mun keittiöni on :DDD
Aivan varmasti naapurit juoruaa nyt kyllä, että oon seonnu, kun ikkunan oon pessyt sen verta likanen se oli, ei oo pesty ainaskaan kahteen vuoteen :DDDDyllätys aina kun pesee ikkunan:)) Niin mitä sitä turhaa itseään rasittelee mokomalla ikkunan pesulla joka vuosi, voi ne asiat tehdä myöhemminkin... Nyt naapurit ajattelee että joko se on rakastunut tai muutenvaan höyrähtänyt. Kato seuraavan kerran kun menet ulos siellä ämmät seisoo nurkantakana jonossa ja seuraa sinua:))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
yllätys aina kun pesee ikkunan:)) Niin mitä sitä turhaa itseään rasittelee mokomalla ikkunan pesulla joka vuosi, voi ne asiat tehdä myöhemminkin... Nyt naapurit ajattelee että joko se on rakastunut tai muutenvaan höyrähtänyt. Kato seuraavan kerran kun menet ulos siellä ämmät seisoo nurkantakana jonossa ja seuraa sinua:))
vaa juoruta, että nyt se esittää pärjäävänsä, kun äijä otti jalat alleen ja katosi :DDD
Meinaa kun vihdoinkin pääsin kunnolla tänä vuonna yhdestä eroon, niin jaksaakin ja huvittaakin taas ja sit mä kyllä tossa ohi mennen tuumasin tolle naapurin kyylälle, kun se uteli asiasta, niin sanoin sille:olen päättänyt alkaa öisin huoraamaan, että pahoittelen etukäteen häiriötä, mutta on se munkin lapsille jostain ruoka tienattava :DDD - Februari
dansku-29 kirjoitti:
vaa juoruta, että nyt se esittää pärjäävänsä, kun äijä otti jalat alleen ja katosi :DDD
Meinaa kun vihdoinkin pääsin kunnolla tänä vuonna yhdestä eroon, niin jaksaakin ja huvittaakin taas ja sit mä kyllä tossa ohi mennen tuumasin tolle naapurin kyylälle, kun se uteli asiasta, niin sanoin sille:olen päättänyt alkaa öisin huoraamaan, että pahoittelen etukäteen häiriötä, mutta on se munkin lapsille jostain ruoka tienattava :DDDSulla on hieno elämänasenne *peukku pystyssä*
Jauhot suuhun vaan naapurin kyylille, jotka ei ite osaa nauttia elämästä. :D
Mulla naapurit jo tottunut, et miehet jonottaa postilaatikolla asti. Jotkut ihan kaffettakin tuovat pisimpään olleille. ;)))) - TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
Meinaa kun vihdoinkin pääsin kunnolla tänä vuonna yhdestä eroon, niin jaksaakin ja huvittaakin taas ja sit mä kyllä tossa ohi mennen tuumasin tolle naapurin kyylälle, kun se uteli asiasta, niin sanoin sille:olen päättänyt alkaa öisin huoraamaan, että pahoittelen etukäteen häiriötä, mutta on se munkin lapsille jostain ruoka tienattava :DDDiso kyltti missä lukee ei saa häiritä H-toimintaa... Laitat sen ripaan aina yöksi roikkumaan, mitäs luulet loppusko puheet:))
Huom kirjoita siihen että vain käteisellä, niin no jos kultaa on paljonkin saatan harkita asiaa... - TheDragonLord
Februari kirjoitti:
Sulla on hieno elämänasenne *peukku pystyssä*
Jauhot suuhun vaan naapurin kyylille, jotka ei ite osaa nauttia elämästä. :D
Mulla naapurit jo tottunut, et miehet jonottaa postilaatikolla asti. Jotkut ihan kaffettakin tuovat pisimpään olleille. ;))))paljoo kahvia ostele, kyllä on hyvin asiat. Mutta kysy seuraavan kerran mihinkä ne leivokset jäi:)) Eipä nojailla siihen postilaatikkoon, jaksa sitä joka päivä olla asentelemassa... On tässä muitakin hommia:))
- Februari
TheDragonLord kirjoitti:
iso kyltti missä lukee ei saa häiritä H-toimintaa... Laitat sen ripaan aina yöksi roikkumaan, mitäs luulet loppusko puheet:))
Huom kirjoita siihen että vain käteisellä, niin no jos kultaa on paljonkin saatan harkita asiaa...täytyyhän lasten tosiaankin ruokaa saada. :)
Plussaa asiassa on se, että äitikin saa...;o) - TheDragonLord
Februari kirjoitti:
täytyyhän lasten tosiaankin ruokaa saada. :)
Plussaa asiassa on se, että äitikin saa...;o)eíhän se ole kun vaan sanoo että pääs sokerikin loppumaan, marsikaapas kauppaan eihän tätä juo p.rukaan muuten, niin oli siellä ne lihapullatkin alennuksessa, mutta älä osta niitä halpoja:)) Joka kerta jotain ei vaan aina sitä samaa ruokaa, kohta on kaapit täynnä...
- TheDragonLord
TheDragonLord kirjoitti:
eíhän se ole kun vaan sanoo että pääs sokerikin loppumaan, marsikaapas kauppaan eihän tätä juo p.rukaan muuten, niin oli siellä ne lihapullatkin alennuksessa, mutta älä osta niitä halpoja:)) Joka kerta jotain ei vaan aina sitä samaa ruokaa, kohta on kaapit täynnä...
eikö oo:)) Minä olen yksi asia erikseen...Hmm!
- Februari
TheDragonLord kirjoitti:
eikö oo:)) Minä olen yksi asia erikseen...Hmm!
ainakaan kaikki. Viettiensä vietävissä saattavat joskus olla, mutta jokunen nainenkin voi siihen sortua. ;o)
*kevätauringon sokaisema* - TheDragonLord
Februari kirjoitti:
ainakaan kaikki. Viettiensä vietävissä saattavat joskus olla, mutta jokunen nainenkin voi siihen sortua. ;o)
*kevätauringon sokaisema*se olikin, taidanpa lähtee kahville, naapurin muija se tekee hyvä työt eikö kahvit... No kyllä se töitäkin osaa tehdä:))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
iso kyltti missä lukee ei saa häiritä H-toimintaa... Laitat sen ripaan aina yöksi roikkumaan, mitäs luulet loppusko puheet:))
Huom kirjoita siihen että vain käteisellä, niin no jos kultaa on paljonkin saatan harkita asiaa...mitä kaikkee oonkin tehnyt, että saavat lisää puhuttavaa, eivät vielä ole vaa hoksanneet, ettei kukaan oikeasti pysty kaikkee tekemään :DDDD
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
mitä kaikkee oonkin tehnyt, että saavat lisää puhuttavaa, eivät vielä ole vaa hoksanneet, ettei kukaan oikeasti pysty kaikkee tekemään :DDDD
se pulma onkin kun kukaan ei usko tosiasioita valeita kyllä kuunnellaan...
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
se pulma onkin kun kukaan ei usko tosiasioita valeita kyllä kuunnellaan...
mullakaan tylsää. Ei kyllä ollut broidillanikaan, kun naapurit juorusivat, että se on mun yhden lapsen isä ja broidi oli lähdössä, niin vilkas ovisilmästä, niin naapuri oli oven takana, niin broidi pamautti oven auki. Ei ne kyllä edelleenkään tiedä et se on mun broidi, enkä mäkään jaksa sitä kertoa :DDD
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
mullakaan tylsää. Ei kyllä ollut broidillanikaan, kun naapurit juorusivat, että se on mun yhden lapsen isä ja broidi oli lähdössä, niin vilkas ovisilmästä, niin naapuri oli oven takana, niin broidi pamautti oven auki. Ei ne kyllä edelleenkään tiedä et se on mun broidi, enkä mäkään jaksa sitä kertoa :DDD
se onkaan kun aina tapahtuu, ei siellä teeveitä tarvita kun on noin hyvät mielikuvitukset... Ihanaa kateutta pitää pestäpyykit muilla kun omia ei saa pestyä muutakuin pimeessä... Jos vaikka joku saattas huomata että täälläkin on probleemia... Näin toimii ihanat naapurit!
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
se onkaan kun aina tapahtuu, ei siellä teeveitä tarvita kun on noin hyvät mielikuvitukset... Ihanaa kateutta pitää pestäpyykit muilla kun omia ei saa pestyä muutakuin pimeessä... Jos vaikka joku saattas huomata että täälläkin on probleemia... Näin toimii ihanat naapurit!
Helsinkiä :DDD
Tuppukylässä oli rauhallisempaa juorujen suhteen, kun siellä asuin, Helsinki on kyllä ihan toista maata :DD - Februari
TheDragonLord kirjoitti:
TV edes näy. Ainoo mitä näkyy, on ikkunan takaiset tapahtumat. :D
- dansku-29
Februari kirjoitti:
TV edes näy. Ainoo mitä näkyy, on ikkunan takaiset tapahtumat. :D
on hyvät kiikarit näkee kauemmas, sehän on jo elokuvissa oloa sit :DD
- Februari
dansku-29 kirjoitti:
on hyvät kiikarit näkee kauemmas, sehän on jo elokuvissa oloa sit :DD
mut aika usein, kun ympärilleni katselen, niin outoja välähdyksiä näkyy. :)
Varsinkin kesäisin, kun runsaissa suloissani vähäpukeisena aurinkoa pihallani palvon ;o)))
A-luokan leffat on naapurin miehillä. :DD
Syövät kuulemma popcorniakin ja olutta juovat... - bag_gie
dansku-29 kirjoitti:
Helsinkiä :DDD
Tuppukylässä oli rauhallisempaa juorujen suhteen, kun siellä asuin, Helsinki on kyllä ihan toista maata :DDonkin helppo kytätä naapureita kun on niin lyhyet matkat kerrostalon ovelta toiselle ja ovisilmät käytössä =DD
Kyllä täällä tuppukylässäkin naapurilta tai lähikaupasta käyn kysymässä ihan kohteliaisuuttani miten miulla taas meneekään kun ihe en kerkiä seuraamaan ;). - TheDragonLord
Februari kirjoitti:
Varsinkin kesäisin, kun runsaissa suloissani vähäpukeisena aurinkoa pihallani palvon ;o)))
Syövät kuulemma popcorniakin ja olutta juovat...on pihakalusteet käytössä, eikä yhtää tuolia vapaana edes vieraille:)) Röyhkeetä porukkaa, niin tuota mikä olikaan se pikiniesi väri:))
- dansku-29
bag_gie kirjoitti:
onkin helppo kytätä naapureita kun on niin lyhyet matkat kerrostalon ovelta toiselle ja ovisilmät käytössä =DD
Kyllä täällä tuppukylässäkin naapurilta tai lähikaupasta käyn kysymässä ihan kohteliaisuuttani miten miulla taas meneekään kun ihe en kerkiä seuraamaan ;).meillä yksi yö unohtui valot palamaan alakertaan, niin naapuri tuli katsomaan onko jokin hätänä, mutta täällä helsingissä taas kun valot palaa keskellä yötä, niin naapurit sanoo taas sillä on bileet tai jotain hämärää se puuhaa, kun keskellä yötä pitää valvoo ei normaalia :DDDD
- dansku-29
Februari kirjoitti:
Syövät kuulemma popcorniakin ja olutta juovat...naapureiden rouvat ole lahjoitellut vaatteita sulle? :DD
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
naapureiden rouvat ole lahjoitellut vaatteita sulle? :DD
meinaavat ottaa nekin jotka on päälläni, tana saa hiipiä että pääsee ulos:))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
meinaavat ottaa nekin jotka on päälläni, tana saa hiipiä että pääsee ulos:))
miehet varmaan palelee :DD
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
miehet varmaan palelee :DD
Tai ne vaan tykkää vaateistani, ehkä niissä on sopivat värit... Dorkeja luulevat että olen kävelevä vaatekaappi:))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
Tai ne vaan tykkää vaateistani, ehkä niissä on sopivat värit... Dorkeja luulevat että olen kävelevä vaatekaappi:))
kantsii duunaa kyltti kaulaas, en ole kaappi vaan sukkalipasto :DD
- Februari
TheDragonLord kirjoitti:
on pihakalusteet käytössä, eikä yhtää tuolia vapaana edes vieraille:)) Röyhkeetä porukkaa, niin tuota mikä olikaan se pikiniesi väri:))
kuten suurin osa vaatteistani ;o)
En oo synkkä persoona, musta on vaan mun lempiväri. Ja sininen makuuhuoneessa, oranssi ja keltainen ihan muuten vaan. Punainenkin tietyissä asioissa. :D - TheDragonLord
Februari kirjoitti:
kuten suurin osa vaatteistani ;o)
En oo synkkä persoona, musta on vaan mun lempiväri. Ja sininen makuuhuoneessa, oranssi ja keltainen ihan muuten vaan. Punainenkin tietyissä asioissa. :Djos kauvan tuijottaa, joo kyllä siinä voi punastua:))
- Februari
TheDragonLord kirjoitti:
jos kauvan tuijottaa, joo kyllä siinä voi punastua:))
tuijottaa, punastuu. En minä ;o)
*röyhistelee sulojaan*
- Alien-8
inhoan ikkunanpesua,mutta tehtävähän sekin on..Aina,kun luulee lasin olevan jo puhdas,heijastuu auringonvalosta isompi tai pienempi likaläiskä:(
- dansku-29
tuo ikkunanpesuaine senkus sumuttaa ja pyyhkii ja puhdasta tulee. Mä innostuin niin et pesin peilitkin sillä, jotta näen itseni paremmin :)))
- bag_gie
dansku-29 kirjoitti:
tuo ikkunanpesuaine senkus sumuttaa ja pyyhkii ja puhdasta tulee. Mä innostuin niin et pesin peilitkin sillä, jotta näen itseni paremmin :)))
kerran mainostamaan ruvettiin niin mikrokuituliina on paras, ei tarvihe edes pesuainetta =D
- dansku-29
bag_gie kirjoitti:
kerran mainostamaan ruvettiin niin mikrokuituliina on paras, ei tarvihe edes pesuainetta =D
tarvii koskettaa sillä liinalla edes huonekaluikaan, kun pölytkin leijailee siihen liinaan kiinni :DD
- bag_gie
dansku-29 kirjoitti:
tarvii koskettaa sillä liinalla edes huonekaluikaan, kun pölytkin leijailee siihen liinaan kiinni :DD
kissakin on sillä helppo puhdistaa, karvat suorastaan imasee liinaan matkojen päästä =D
- Uppis evk
koitappas Ctri ,ALT, 1 JA 9 kaikki yhtäaikaa niin tulee aika hauska
- dansku-29
☺☺
☺☺[
☺
○
aikas vaikee kuule neljää yhtäaikaa painella tää välistä sekos jo kokonaa ja tollasta tuli, meniks ees oikein? :DD - Februari
dansku-29 kirjoitti:
☺☺
☺☺[
☺
○
aikas vaikee kuule neljää yhtäaikaa painella tää välistä sekos jo kokonaa ja tollasta tuli, meniks ees oikein? :DD]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Mitä pitäis tulla??? :O) - Uppis
...Kukas täällä minun nikillä yrittääkään esiintyä. Etkös viitsisi etsiä itsellesi omaa nukkiä. Kun vieläpä neuvot väärinkin. Siinä mitään Ctriä painella.
Osaatpas ollakkin ilkio. Tästäpä tiedoksi kaikille, että kun kirjoittelen, kirjoitan aina rekatulla nikilläni enkä millään evk merkeillä ♪♪♪♪ - Februari
Uppis kirjoitti:
...Kukas täällä minun nikillä yrittääkään esiintyä. Etkös viitsisi etsiä itsellesi omaa nukkiä. Kun vieläpä neuvot väärinkin. Siinä mitään Ctriä painella.
Osaatpas ollakkin ilkio. Tästäpä tiedoksi kaikille, että kun kirjoittelen, kirjoitan aina rekatulla nikilläni enkä millään evk merkeillä ♪♪♪♪sumuttaa viattomia ihmisiä näin. :(
Jo mä ajattelin, et mitä v.....a se Ctrl siinä tekee, eikä mitään hauskaa tullut. :(
Hyvä kun selvis, enää en usko kun aitoa Uppista.
*topakkana* ☻ - dansku-29
Uppis kirjoitti:
Osaatpas ollakkin ilkio. Tästäpä tiedoksi kaikille, että kun kirjoittelen, kirjoitan aina rekatulla nikilläni enkä millään evk merkeillä ♪♪♪♪ja mä menin halpaan
- kipparinoma
Ole niin ihana ja ystävällinen et tuu pesee munkin ikkunat...Tuus vaan tänne maaseudun rauhaan:o))))))
Mulla kyl ei ole sitä sumutepulloa,mut sitruunan tuoksuista Andya on ja sellainen karvainen pesin;o))))- Februari
Parempi onkin, et tuoksuu sitruunalle. Jos Axeeta käyttäis, niin ois kaikki kyläluudat sitä ja sen karvaista pesintä vokottelemassa. ;o)
- kipparinoma
Februari kirjoitti:
Parempi onkin, et tuoksuu sitruunalle. Jos Axeeta käyttäis, niin ois kaikki kyläluudat sitä ja sen karvaista pesintä vokottelemassa. ;o)
Ei pese...ei edes noita astioita....Qumma tyyppi...Auttaiskohan asiaa yhtään,jos pukeutuisin pelkästään vain Chanel vitoseen...;o))))))
- Februari
kipparinoma kirjoitti:
Ei pese...ei edes noita astioita....Qumma tyyppi...Auttaiskohan asiaa yhtään,jos pukeutuisin pelkästään vain Chanel vitoseen...;o))))))
silloin Andy suorastaan "räjäyttää" lian pois. tai jotain ;o)
- kipparinoma
Februari kirjoitti:
silloin Andy suorastaan "räjäyttää" lian pois. tai jotain ;o)
sit peseytyä ennen sitä....Quules...onkohan kyseesä sellainen suuri alkuräjähdys....Vau..Nyt suihkuun....;o)
- dansku-29
innokas siivooja ole, kun taas täällä välissä kävin kyllä tiskaamassa, mut ei jaksa enää siivota :)))
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
innokas siivooja ole, kun taas täällä välissä kävin kyllä tiskaamassa, mut ei jaksa enää siivota :)))
tiskivuori vaan kasvaa, eihän ne vuoretkaan noin nopeesti kasva:)) Parempi ostaa lavaauto laittaa tiskitlavalle ja ajaa autopesuun...
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
No hööh...Elättelin jo toiveita et saisin siivousapua...Voih:o/
- TheDragonLord
kipparinoma kirjoitti:
vielä siivoja jo pitäs vajota ainakin yksporras alas:)) Täältä huipulta kun vajoaa siinä saattaa lihaksikkaat jalatkin nyrjähtää:))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
tiskivuori vaan kasvaa, eihän ne vuoretkaan noin nopeesti kasva:)) Parempi ostaa lavaauto laittaa tiskitlavalle ja ajaa autopesuun...
on kyllä aika näppäriä tai tiskikone, mut sekin pitäis täyttää ja tyhjentää, liikaa hommaa :)))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
kova neuvomaan aina kaikissa asioissa, että jos se kelpaa, niin sitten, ainut vaa et en jaksa itsekään neuvojani noudattaa :)))
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
on kyllä aika näppäriä tai tiskikone, mut sekin pitäis täyttää ja tyhjentää, liikaa hommaa :)))
olen kokenut ne astiat ei mee koneeseen vaikka oon kuin opettanut ja vieläpä kädestä näyttänyt... Mitä nuilta kipoilta vois paljoo vaatia, ei se vaatii iqta:))
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
kova neuvomaan aina kaikissa asioissa, että jos se kelpaa, niin sitten, ainut vaa et en jaksa itsekään neuvojani noudattaa :)))
iskiessä pahana päälle..saa neuvoja rätistä....Mut ihan vähän vaan..:o))))))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
iskiessä pahana päälle..saa neuvoja rätistä....Mut ihan vähän vaan..:o))))))
mopista :DDD
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
mopista :DDD
kun en omista moppia...Mulla vaan lasta....ja rätti...;o)
Mun työkaverini sanoo usein ettei hällä ole lasta ei lammasta...Huijaa...on hällä kaksi lasta...Ja sen mies näyttää ihan lampaalle...Heh...Terkut vaan sulle Miska:o)))))))))) - dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
Mun työkaverini sanoo usein ettei hällä ole lasta ei lammasta...Huijaa...on hällä kaksi lasta...Ja sen mies näyttää ihan lampaalle...Heh...Terkut vaan sulle Miska:o))))))))))mopilla paiskannu yhtä miestä, kun se oli kännipäissään pissannut meidän videoihin ja kyllä se siivoskin ja kiltisti ja sanoi jälkeenpäin, että oli karmeeta herätä, kun ensimmäisenä saa mopista ja hirveet huudot :DD
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
mopilla paiskannu yhtä miestä, kun se oli kännipäissään pissannut meidän videoihin ja kyllä se siivoskin ja kiltisti ja sanoi jälkeenpäin, että oli karmeeta herätä, kun ensimmäisenä saa mopista ja hirveet huudot :DD
ole tapahtunut mitään noin tramaattista...Viimeeks huitasin erästä miestä muovikassilla kun kävi liian lähelle...Mut se ymmärsi yskän ja oli onnellinen et kädessäni oli vain pussi;o)))))))))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
ole tapahtunut mitään noin tramaattista...Viimeeks huitasin erästä miestä muovikassilla kun kävi liian lähelle...Mut se ymmärsi yskän ja oli onnellinen et kädessäni oli vain pussi;o)))))))))
videot ei menny rikki, eikä menny viel sillonkaa, kun koira ripuloi niihin :DD
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
videot ei menny rikki, eikä menny viel sillonkaa, kun koira ripuloi niihin :DD
laitteet:o)) Meillä ei kestäneet kissankarvoja..Ylisöpön laittamaa banaania kasettipesään,keskimmäisen näkkäritkään kasettipesässä ei tehneet hyvää...Niin ja legot ja barbin koivet sai myös tuhoa aikaan...Kaikki kolme ihanaa ovat tuhonneet yhdet videot;o)
Nyt en edes omista sellaisia vempaimia...;o) - TheDragonLord
kipparinoma kirjoitti:
Mun työkaverini sanoo usein ettei hällä ole lasta ei lammasta...Huijaa...on hällä kaksi lasta...Ja sen mies näyttää ihan lampaalle...Heh...Terkut vaan sulle Miska:o))))))))))kevät terveiset, on ne työkaverit sitten ihania:))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
laitteet:o)) Meillä ei kestäneet kissankarvoja..Ylisöpön laittamaa banaania kasettipesään,keskimmäisen näkkäritkään kasettipesässä ei tehneet hyvää...Niin ja legot ja barbin koivet sai myös tuhoa aikaan...Kaikki kolme ihanaa ovat tuhonneet yhdet videot;o)
Nyt en edes omista sellaisia vempaimia...;o)rikki vasta, kun johto oli jäänyt hyllykön alle ja hinkkautunut poikki ja ei mullakaan enää sellasia ole :DD
- kipparinoma
TheDragonLord kirjoitti:
kevät terveiset, on ne työkaverit sitten ihania:))
varsinkin pomo....(jos vähän valehtelen);o)
Mulla on vain kolme työkaveria,joista kaksi on ihan liikaa...;o) - kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
rikki vasta, kun johto oli jäänyt hyllykön alle ja hinkkautunut poikki ja ei mullakaan enää sellasia ole :DD
videoilla...Kun elämä on laiffii:o/...Mä muuten olen tavannut Matti Nykäsen nuorena...Ihmettelin kovin et miks tytöt hänen ympärillään pyöri..:o/
- TheDragonLord
kipparinoma kirjoitti:
porno filmeiksi kun kusihaisi:))
- bag_gie
kaipais pesua kyllä täälläkin, kevätaurinko on armoton :)
Sitä vaan siirtää ja siirtää. Sisäpuolelta tosin tulee pestyä useammin kun niihen aina ilmestyy sellainen harmaa rantu kissan selän korkeudelle ja joskus pieniä tassunjälkiäkin =DD- TheDragonLord
liian läheltä lasia, tulee tahroja... Taittaa olla monta nenän jälkee ikkunoissa:)) Kissat p.ru joo on ne kaiken pahan alku:))
- dansku-29
kun ei pese olleskaan, niin eipä tartte verhojakaan. Alkoi jo pikkasen harmittaa, kun menin pesee ikkunat :DDD
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
kun ei pese olleskaan, niin eipä tartte verhojakaan. Alkoi jo pikkasen harmittaa, kun menin pesee ikkunat :DDD
voit kirppiksellä myydä, ei niitä tarvi ku tuijottaa likaista ikkunaa pimeellä, mutta lamppu on kyllä oltava että näkee:))
- bag_gie
TheDragonLord kirjoitti:
liian läheltä lasia, tulee tahroja... Taittaa olla monta nenän jälkee ikkunoissa:)) Kissat p.ru joo on ne kaiken pahan alku:))
pikku riesoja juu =DD (nenuja kolme kappaletta yhteensä)
Eivät kuitenkaan puhku tulta niinko louhikäärmeet vihastuessaan ;D
Pitääkin muistaa sanua niille että istukaa vähän etämpänä siitä lasista vaikka kuin ois tirppoja ulkona kiusaamassa =D - bag_gie
dansku-29 kirjoitti:
pointti mutta toimii vaan talvipimeällä :D
Kevätaurinko on armoton :(, pitäis kait maalata kukkasia nuihin niin menis verhoista =D - TheDragonLord
bag_gie kirjoitti:
pikku riesoja juu =DD (nenuja kolme kappaletta yhteensä)
Eivät kuitenkaan puhku tulta niinko louhikäärmeet vihastuessaan ;D
Pitääkin muistaa sanua niille että istukaa vähän etämpänä siitä lasista vaikka kuin ois tirppoja ulkona kiusaamassa =DKaks kissaa ja yks nenänjälki, käy vähän epäillyttään:))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
voit kirppiksellä myydä, ei niitä tarvi ku tuijottaa likaista ikkunaa pimeellä, mutta lamppu on kyllä oltava että näkee:))
niissä peileissä on sentäs mun koko elämä :DD
- TheDragonLord
bag_gie kirjoitti:
Kevätaurinko on armoton :(, pitäis kait maalata kukkasia nuihin niin menis verhoista =Dmitään peijlejä tarvita kun uimarannalla makaa... Käy välillä uiskentelemassa katsoo vedenpintaa siinä on peijliä:)) Mutta pakko ottaa huomioon että joskus se kuva vähän valehtelee varsinkin kun on myrsky:))
- dansku-29
bag_gie kirjoitti:
Kevätaurinko on armoton :(, pitäis kait maalata kukkasia nuihin niin menis verhoista =Daikuisten oikeesti maalannut olkkarin ikkunaan hymyilevän auringon ja muuten siniseksi. Kyllästyin kun verhot putosi aina, kun ikkunaa avasi :DDD
- bag_gie
dansku-29 kirjoitti:
aikuisten oikeesti maalannut olkkarin ikkunaan hymyilevän auringon ja muuten siniseksi. Kyllästyin kun verhot putosi aina, kun ikkunaa avasi :DDD
aurinkoinen ilma eikä pesun tarvetta =DD
Millä ne verhot oikein ol kiinni, hyvällä tahdollako ;) - TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
aikuisten oikeesti maalannut olkkarin ikkunaan hymyilevän auringon ja muuten siniseksi. Kyllästyin kun verhot putosi aina, kun ikkunaa avasi :DDD
verhot kirppikselle vaikko viltiksi rannalle:)) Taidat olla kans aika taiteillija...
- bag_gie
TheDragonLord kirjoitti:
mitään peijlejä tarvita kun uimarannalla makaa... Käy välillä uiskentelemassa katsoo vedenpintaa siinä on peijliä:)) Mutta pakko ottaa huomioon että joskus se kuva vähän valehtelee varsinkin kun on myrsky:))
ei tarttis pestä ikkunoitakaan...
Harmi vähän kun siellä vettä riittäs, huljuttelis ne lasit vedessä vaan ja aurinkoon kuivumaan =D
Peileistä olen sitä mieltä että ne ovat yliarvostettuja. Niistä näkyy ain jotain outoa kun niitä katsoo :O
Myrskyllä kyllä harvemmin tulee kuvaansa tiirailtua vaikka muuten on hienoa merenrannalla sopivalla myräkällä nauttia :)
...nyt tuli ihan ikävä syysmyrskyjä, täällä ei ole merenrantaa :( - dansku-29
bag_gie kirjoitti:
aurinkoinen ilma eikä pesun tarvetta =DD
Millä ne verhot oikein ol kiinni, hyvällä tahdollako ;)nipsuilla ja sitten ei enää oleskaan :)))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
verhot kirppikselle vaikko viltiksi rannalle:)) Taidat olla kans aika taiteillija...
päällystin kissojen kiipeily/raapimispuu/mökkiä, jonka itse tuossa yksi viikonloppu nikkaroin :DD
- bag_gie
TheDragonLord kirjoitti:
Kaks kissaa ja yks nenänjälki, käy vähän epäillyttään:))
minnuukin :D
Yks on Misu, kaks Mimmi ja kolmas hännänhuippu Milla ainankin viime laskun mukaan.
Nenunjälkiä en ole tarkkaan laskenut ;D
Tuli mieleen "kaksi kissaa ja televiso"-niminen kirja joka ol miulla pentuna (on se tallessa vieläkin)... - dansku-29
bag_gie kirjoitti:
Harmi vähän kun siellä vettä riittäs, huljuttelis ne lasit vedessä vaan ja aurinkoon kuivumaan =D
Peileistä olen sitä mieltä että ne ovat yliarvostettuja. Niistä näkyy ain jotain outoa kun niitä katsoo :O
Myrskyllä kyllä harvemmin tulee kuvaansa tiirailtua vaikka muuten on hienoa merenrannalla sopivalla myräkällä nauttia :)
...nyt tuli ihan ikävä syysmyrskyjä, täällä ei ole merenrantaa :(ihan lähellä oo, eikä muuten ole järveekää, lasten kahluu-allas vaa, jossa joutuu salaa öisin käydä, kun ei naapurit ja lapset nää :DD
- TheDragonLord
bag_gie kirjoitti:
...nyt tuli ihan ikävä syysmyrskyjä, täällä ei ole merenrantaa :(jonku rapakon löydät sateella, otat vaikka sellasen teltta alusta ja meet makaamaan siihen viereen, sitten katot silleen kauvas näyttä niinku olis valtameri:))
- bag_gie
dansku-29 kirjoitti:
ihan lähellä oo, eikä muuten ole järveekää, lasten kahluu-allas vaa, jossa joutuu salaa öisin käydä, kun ei naapurit ja lapset nää :DD
sitten verhojen takaa pimiässä kilvan äimistelee että mitä ihmettä se keskellä yötä... ;D
- bag_gie
TheDragonLord kirjoitti:
jonku rapakon löydät sateella, otat vaikka sellasen teltta alusta ja meet makaamaan siihen viereen, sitten katot silleen kauvas näyttä niinku olis valtameri:))
löytyy kyllä muttei niissä ole samaa tunnelmaa, nuo aallot ei myrskyllä iske rantaan yhtä vavahduttavasti :(
Pitääkin ens kesänä makoilla lätäköihen vieressä tiirailemassa kaukaisella katseella, tuliskohan naapuri kyselemään vointia vai tilaiskohan suoraan pii-paa-auton...
teltta-alusta on kyllä mainio vedenkerääjä, varsinkin jos siinä on vielä teltta päällä ja yrität siinä viettää luonto-lomaa... - TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
päällystin kissojen kiipeily/raapimispuu/mökkiä, jonka itse tuossa yksi viikonloppu nikkaroin :DD
ainakin kissat arvostaa sun taidetta, näin aluks ennenkö valloitat koko maailman:))
- TheDragonLord
bag_gie kirjoitti:
löytyy kyllä muttei niissä ole samaa tunnelmaa, nuo aallot ei myrskyllä iske rantaan yhtä vavahduttavasti :(
Pitääkin ens kesänä makoilla lätäköihen vieressä tiirailemassa kaukaisella katseella, tuliskohan naapuri kyselemään vointia vai tilaiskohan suoraan pii-paa-auton...
teltta-alusta on kyllä mainio vedenkerääjä, varsinkin jos siinä on vielä teltta päällä ja yrität siinä viettää luonto-lomaa...se hyvä puoli että saat eri ohjelmaa kesäksi, tarjoovat ruokaa käyttävät ulkona ilmainen ylläpito oma sänky... Hienoa:))
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
ainakin kissat arvostaa sun taidetta, näin aluks ennenkö valloitat koko maailman:))
arvostavat niin paljon, että kynsivät sitä ja koira luulee sitä purukalustokseen, mut mä sanon sille se sun oo vaa kissojen :DD
- bag_gie
TheDragonLord kirjoitti:
se hyvä puoli että saat eri ohjelmaa kesäksi, tarjoovat ruokaa käyttävät ulkona ilmainen ylläpito oma sänky... Hienoa:))
houkuttelevalta :D
Tai sitten ne vaan täyttää pillerivaraston ja käskee takas sinne lätäkönreunalle... - TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
arvostavat niin paljon, että kynsivät sitä ja koira luulee sitä purukalustokseen, mut mä sanon sille se sun oo vaa kissojen :DD
rakki päästä irti tää on mun taidettani, ei ne käsitä aina tällasten hienotunteisten taiteilloitten tunteita:)) Vaikka miks ei hurjan verikoiran hampaan jäljet taiteessa saattas myydäkkin... Tuota oliko se villakoira?
- dansku-29
TheDragonLord kirjoitti:
rakki päästä irti tää on mun taidettani, ei ne käsitä aina tällasten hienotunteisten taiteilloitten tunteita:)) Vaikka miks ei hurjan verikoiran hampaan jäljet taiteessa saattas myydäkkin... Tuota oliko se villakoira?
löytyy, mutta ne koirat lymyää sohvan alla :)))
- TheDragonLord
dansku-29 kirjoitti:
löytyy, mutta ne koirat lymyää sohvan alla :)))
on sitten pahapäästä eroon, ei meinaa millään päästä, minäkin yhtenä päivänä ajoinimurilla niitä takaa ehiii siitä mitään tullut siinä tuli hiki oli pakko ottaa pienet nokoset... Kyllähän se kestikin sellaset 5minuuttia, ihan liikaa näin kovalle miehelle:))
..pesin lasit ja maailma näyttää aiwan erilaiselta..
- dansku-29
mun tartteis piilarit vaihtaa, niin näkis vielkin paremmin :DD
- TheDragonLord
tässä muutaman vuoden aikana muuttunut, et kait mennyt shokkiin:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042935Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121138Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773