..aivoihin?..musta varsinkin.. on ollut hassu olo aamusta lähtien.. hihjhiihhiihöhghööäöhhaahhaaaaa
vaikuttaako hiusväri
62
1672
Vastaukset
- klip
Joku piereny ilokaasuu :)
- klip
pervokki kirjoitti:
..aivan yksin.. täällä tänään..
sama tääl...
- kipparinoma
blondeilla olis just niin....Mut en usko..Tai kyllä se voi vaikuttaakkin...siis se musta väri...;o/
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..musta tuntuu hyvälle.. just nyt hiuksissani.. oon kuin gootti mustissaan..
haalean vaalea;o)....Musta kuitenkin pukee mua...Olen kaappigootti:o/
kipparinoma kirjoitti:
haalean vaalea;o)....Musta kuitenkin pukee mua...Olen kaappigootti:o/
..hopsis..hiivipäs ulos kaapista ja mustat vaatteet ylle.. mä oon tehnyt paluun..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..hopsis..hiivipäs ulos kaapista ja mustat vaatteet ylle.. mä oon tehnyt paluun..
ensin varovasti...Onks pakko värjätä hiukset mustiksi....Musta tulee sit sen Mortician näköinen...:o/
kipparinoma kirjoitti:
ensin varovasti...Onks pakko värjätä hiukset mustiksi....Musta tulee sit sen Mortician näköinen...:o/
..erilaisia morticioita nähny että niinku mikäs tai kukas niistä?..ja kuka on AITO morticia?...
kyllä se hiukset mustiks tai ainakin silmän ympärys mustix ja huulet tietysti sinisix..- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..erilaisia morticioita nähny että niinku mikäs tai kukas niistä?..ja kuka on AITO morticia?...
kyllä se hiukset mustiks tai ainakin silmän ympärys mustix ja huulet tietysti sinisix..tai ainakin se kamalin;o)))))
Silmät nyt aikas mustat...ja luonnostaan huulet siniset;o)))))))))))) kipparinoma kirjoitti:
tai ainakin se kamalin;o)))))
Silmät nyt aikas mustat...ja luonnostaan huulet siniset;o))))))))))))..huulet luonnostaan..huihh.. kai oot ihan elävien kirjoissa?.. huh sentään.. pistänpäs soimaan siouxsie and the banshees.. HALLOWEEEN..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..huulet luonnostaan..huihh.. kai oot ihan elävien kirjoissa?.. huh sentään.. pistänpäs soimaan siouxsie and the banshees.. HALLOWEEEN..
sininen on värini....juuh...ja soi...blues;o)))
kipparinoma kirjoitti:
sininen on värini....juuh...ja soi...blues;o)))
..vie mukanaan nyt.. pointing bone..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..vie mukanaan nyt.. pointing bone..
et musta....;o)))
- klip
pystyy sitä röyhtäsemäänki
Tuli just mieleen että sen jälkeen kun aloin värjäämään omaa tukkaani punaiseksi olen käyttäynyt niin etten varmasti pääse taivaaseen.
..ei kukaan meistä pääse taivaaseen.. pääset huuhaahelvettiin.. eikä siinä vielä kaikki.. MEIDÄN KANSSA.. HAHAHAHAAAA
pervokki kirjoitti:
..ei kukaan meistä pääse taivaaseen.. pääset huuhaahelvettiin.. eikä siinä vielä kaikki.. MEIDÄN KANSSA.. HAHAHAHAAAA
Ensin olin sellainen kiltti pikkuinen pellavapää ja nyt olen tämmöinen punaiseksi värjätty syntisäkki:(((
tuputuu kirjoitti:
Ensin olin sellainen kiltti pikkuinen pellavapää ja nyt olen tämmöinen punaiseksi värjätty syntisäkki:(((
..itseäni myös nimellä nahkapussi.. kaikki me synnyttiin viattomina.. minäkin olin kiltti kunnes maailma kovensi mut.. niin aina niin aina vaikkei tahtoiskaan..
pervokki kirjoitti:
..itseäni myös nimellä nahkapussi.. kaikki me synnyttiin viattomina.. minäkin olin kiltti kunnes maailma kovensi mut.. niin aina niin aina vaikkei tahtoiskaan..
ihminen muuttuu synnittömämpään suuntaan vanhetessaan. Mutta nyt tosissaan mietityttää tuo hiusvärin vaikutus. Se olisikin näppärää jos voisin syyttää lorealia kaikesta:DDD
- Februari
tuputuu kirjoitti:
Punaiseksi värjätty syntisäkki vallan, mustako puhut??? :o)
Mä oon ollut blondi, brunette, mustatukkainen, viimeset vuodet lähinnä tuo punapää. Jos jonkinmoista raidoitusta ym. sekavaa värjäystä on meikäläisen päässä ollut.
Syntisäkiksi ei silti kannata tunnustautua. Elämästähän me vaan nautitaan. ;o) - Kuunkulkija-
tuputuu kirjoitti:
että olit kauheen kiltti vielä syksyllä mutta nyt on tytölle tullut terävyyttä... alkaa vähän pelottamaan.
Siitä Pervokin tukkajutusta niin olen tutkinut itseäni ja tullut siihen tuloksen että ainakin minulla on aivosolut siirtyneet tukkaan sitä mukaa kun tukka on kasvanut. Aivosolujen prosentuaalisen siirtymämäärän huomaa tukanvärin tummenemisesta; mitä tummempi tukka sitä enemmän soluja on siirtynyt ja vice versa. Omalla kohdallani tällähetkellä siirtymäprosentti on 89 eli aivoni toimivat vain 11% kapasiteetilla ja sen kyllä huomaa. Niinkun nyt tästäkin kirjoitelmasta, huolimatta että se on kirjoitettu bilteman näppäimistöllä. tuputuu kirjoitti:
ihminen muuttuu synnittömämpään suuntaan vanhetessaan. Mutta nyt tosissaan mietityttää tuo hiusvärin vaikutus. Se olisikin näppärää jos voisin syyttää lorealia kaikesta:DDD
..juuh mä voin syyttää tämänpäiväsestä sekopäisyydestäni garnierin mustaa hiusvärii.. piru sinut periköön garnier.. nyt nuoriso lähtee sekottaa päätänsä garnierilla.. ennen oli mobilat ja mitä olikaan sitä ennen? bensa..ja tinnerihöyryt.. huh huh..
pervokki kirjoitti:
..juuh mä voin syyttää tämänpäiväsestä sekopäisyydestäni garnierin mustaa hiusvärii.. piru sinut periköön garnier.. nyt nuoriso lähtee sekottaa päätänsä garnierilla.. ennen oli mobilat ja mitä olikaan sitä ennen? bensa..ja tinnerihöyryt.. huh huh..
Olen kokeillut garnieria mutta se on lälläreitten väriä. Kuule jos aiot tosissaan saada kunnon rokkimiehen maineen niin siirryt vahvaan ja väkevään Lorealin Resitaaliin:))
tuputuu kirjoitti:
Olen kokeillut garnieria mutta se on lälläreitten väriä. Kuule jos aiot tosissaan saada kunnon rokkimiehen maineen niin siirryt vahvaan ja väkevään Lorealin Resitaaliin:))
..tää ihan mukavasti värjäs pään mustaksi ja mielen gootin mustax.. pistin jopa siouxsien soimaan..
Kuunkulkija- kirjoitti:
että olit kauheen kiltti vielä syksyllä mutta nyt on tytölle tullut terävyyttä... alkaa vähän pelottamaan.
Siitä Pervokin tukkajutusta niin olen tutkinut itseäni ja tullut siihen tuloksen että ainakin minulla on aivosolut siirtyneet tukkaan sitä mukaa kun tukka on kasvanut. Aivosolujen prosentuaalisen siirtymämäärän huomaa tukanvärin tummenemisesta; mitä tummempi tukka sitä enemmän soluja on siirtynyt ja vice versa. Omalla kohdallani tällähetkellä siirtymäprosentti on 89 eli aivoni toimivat vain 11% kapasiteetilla ja sen kyllä huomaa. Niinkun nyt tästäkin kirjoitelmasta, huolimatta että se on kirjoitettu bilteman näppäimistöllä.Kyllä minä olen ollut punapää jo monta vuotta mutta syksyn jälkeen olen jo monesti värjännyt tukkani.
Februari kirjoitti:
Punaiseksi värjätty syntisäkki vallan, mustako puhut??? :o)
Mä oon ollut blondi, brunette, mustatukkainen, viimeset vuodet lähinnä tuo punapää. Jos jonkinmoista raidoitusta ym. sekavaa värjäystä on meikäläisen päässä ollut.
Syntisäkiksi ei silti kannata tunnustautua. Elämästähän me vaan nautitaan. ;o)myönnetä:))
- Uppis
pervokki kirjoitti:
..tää ihan mukavasti värjäs pään mustaksi ja mielen gootin mustax.. pistin jopa siouxsien soimaan..
...sait sitten sen rokki tukan, jee...
pervokki kirjoitti:
Pari kertaa kun peset ja sit jos unissasi hikoilet niin väri saattaa löytyä tyynyliinastasi.
Uppis kirjoitti:
...sait sitten sen rokki tukan, jee...
..ja ainakin mustan.. ehkä hiukset paremmin näin..
tuputuu kirjoitti:
Pari kertaa kun peset ja sit jos unissasi hikoilet niin väri saattaa löytyä tyynyliinastasi.
..ei kai nyt noin?.. no sit nähdään kuin käy..
- Uppis
pervokki kirjoitti:
...Ozzy Osbournesin kampausta sitten ♪♪♪
Uppis kirjoitti:
...Ozzy Osbournesin kampausta sitten ♪♪♪
...pikkasen latvoja vaan leikattiin kun ei kuulemma ollu kuin puol tuntii aikaa varattu parturilla.. ihme systeemii.. alux ketutti mut parempi näin.. kaveri tasotti ja säästy 20 euroo..
- Uppis
pervokki kirjoitti:
...pikkasen latvoja vaan leikattiin kun ei kuulemma ollu kuin puol tuntii aikaa varattu parturilla.. ihme systeemii.. alux ketutti mut parempi näin.. kaveri tasotti ja säästy 20 euroo..
...samaan tyyliin kuin siinä kuvassa ? Se olisikin varmaan sopinutkin mustiin hiuksiin ja sit se lieri hattu viel päähän....
pervokki kirjoitti:
..ei kai nyt noin?.. no sit nähdään kuin käy..
kuinka kävi. Onhan ne saattaneet parantaa värin koostumusta. Itsellä vaan on huonoja muistoja mutta kaikki kehittyy.
- Kuunkulkija-
tuputuu kirjoitti:
Kyllä minä olen ollut punapää jo monta vuotta mutta syksyn jälkeen olen jo monesti värjännyt tukkani.
vaikutusta.... pitäsiköhän sitä ajatella mustavalkoisena harmaasävyisenä ja verrata sitä kautta värin vaikutusta. Mutta eikös punatukkaiset ole aina pirtsakoita tehopakkauksia vahvemman sukupuolen liistautuessa litteäksi levyksi lattiaa vasten? Ainakin minulle on aina käynyt huonosti punatukkaisten kanssa; tunnen olevani lyöty, itsetuntoni on jossain Pluton lähellä ja muutenkin tuntuu että tämän alemmaksi ihminen ei voisi enää vaipua. Ellei nyt sitten kaiveta kuoppaa maahan...
- Februari
tuputuu kirjoitti:
kivasti punainen väri hiuksista pitkin hehkeitä muotojani valui. Ei ollut kiva :(
Uppis kirjoitti:
...samaan tyyliin kuin siinä kuvassa ? Se olisikin varmaan sopinutkin mustiin hiuksiin ja sit se lieri hattu viel päähän....
..hmm..nää on sellaset puolipitkät revityn oloset ja sit jos haluu niin voi laittaa vaikka piikkejä.. tähän kyllä silinteri voisikin sopii..
- Februari
Kuunkulkija- kirjoitti:
vaikutusta.... pitäsiköhän sitä ajatella mustavalkoisena harmaasävyisenä ja verrata sitä kautta värin vaikutusta. Mutta eikös punatukkaiset ole aina pirtsakoita tehopakkauksia vahvemman sukupuolen liistautuessa litteäksi levyksi lattiaa vasten? Ainakin minulle on aina käynyt huonosti punatukkaisten kanssa; tunnen olevani lyöty, itsetuntoni on jossain Pluton lähellä ja muutenkin tuntuu että tämän alemmaksi ihminen ei voisi enää vaipua. Ellei nyt sitten kaiveta kuoppaa maahan...
oot sitten tapaillut vääriä punapäitä. :(
Löytyy meistä tällaisiakin jotka nostattavat miehen... itsetuntoa ;o) Kuunkulkija- kirjoitti:
Minä olin vielä kiltti pellavapää kun viimeksi liiskasin ex- mieheni litteäksi lätyksi lattiaan etten sit osaa sanoo miten tää uus väri vaikuttaa parisuhteeseen.
tuputuu kirjoitti:
kuinka kävi. Onhan ne saattaneet parantaa värin koostumusta. Itsellä vaan on huonoja muistoja mutta kaikki kehittyy.
..no toivon mukaan ovat parantaneet värin koostumusta.. onhan kai garnier aika kuuluisa merkki?.. mitä mäkään tiedän...
- Uppis
pervokki kirjoitti:
..hmm..nää on sellaset puolipitkät revityn oloset ja sit jos haluu niin voi laittaa vaikka piikkejä.. tähän kyllä silinteri voisikin sopii..
...mallakin aikas paljonkin sitä valokuvaa ja se oli hyyyyvän näköinen letti.
pervokki kirjoitti:
..no toivon mukaan ovat parantaneet värin koostumusta.. onhan kai garnier aika kuuluisa merkki?.. mitä mäkään tiedän...
mustan kohdalla. Punainen on kaikista hankalin väri. Mutta sanoisin että kyllä kaupan väreistä Loreal on paras ja sitä ovat jopa kampaajat suostuneet kehumaan.
- Kuunkulkija-
tuputuu kirjoitti:
Minä olin vielä kiltti pellavapää kun viimeksi liiskasin ex- mieheni litteäksi lätyksi lattiaan etten sit osaa sanoo miten tää uus väri vaikuttaa parisuhteeseen.
mies on helpompi siirtää pihalle kun se on litteä, menee samalla mattojen kanssa...
Februari kirjoitti:
kivasti punainen väri hiuksista pitkin hehkeitä muotojani valui. Ei ollut kiva :(
löytänyt värini mitä ihmeellisemmistä paikoista. Monenmonta paitaa on mennyt pilalle saati sit tyynyliinat päälle. Ja on minullakin joskus sateessa mennyt sellaiset mukavat raidat tuolla puskuripuolella.
- Uppis
Kuunkulkija- kirjoitti:
mies on helpompi siirtää pihalle kun se on litteä, menee samalla mattojen kanssa...
...laittaa läpivetoja menee se vieläkin sukkelammin...viuuh...*hävisi*....
Kuunkulkija- kirjoitti:
kätevästi pyyhkiä jalkansa ennenkuin sen siirtää lopullisesti ovesta pihalle.
- Kuunkulkija-
Februari kirjoitti:
oot sitten tapaillut vääriä punapäitä. :(
Löytyy meistä tällaisiakin jotka nostattavat miehen... itsetuntoa ;o)vähän liioitellusti sanottu. Mutta katoppas mitä Tuputuu sanoi: Jos oikein ymmärsin niin välittömästi sen jälkeen kun tukka oli punainen oli mieskin pihalla... kyllä tuommoinen vähän pelottaa.
Jos alan seurustelemaan vakavasti jonkun naisen kanssa niin visusti katson että punaisia värjäyspurkkeja ei ilmesty kaappeihin. Siinä nousee sellainen uhka eikä muut nousukkaat.... - Uppis
tuputuu kirjoitti:
kätevästi pyyhkiä jalkansa ennenkuin sen siirtää lopullisesti ovesta pihalle.
...jos se saakin otteen nilkasta kiinni...apujaa...kuinkas sitten, nakataankos sitä koroilla silmien väliin vai minne ;D
Uppis kirjoitti:
...mallakin aikas paljonkin sitä valokuvaa ja se oli hyyyyvän näköinen letti.
..tää on ihan hyvä tällasena.. ja huomenna pitääkin tehdä vaikutus..
- Uppis
pervokki kirjoitti:
..tää on ihan hyvä tällasena.. ja huomenna pitääkin tehdä vaikutus..
...sulla olisi treffien paikka muistaakseni, jeps ♪♪♪♪♪
tuputuu kirjoitti:
mustan kohdalla. Punainen on kaikista hankalin väri. Mutta sanoisin että kyllä kaupan väreistä Loreal on paras ja sitä ovat jopa kampaajat suostuneet kehumaan.
..on liian kallista värjäyttää.. jooh mutta nyt täytyy mennä..
- Kuunkulkija-
Uppis kirjoitti:
...jos se saakin otteen nilkasta kiinni...apujaa...kuinkas sitten, nakataankos sitä koroilla silmien väliin vai minne ;D
miehen mukana, saa taas uudet kengät. Katsoo vaan että luottokortti jää taloon...
Kuunkulkija- kirjoitti:
vähän liioitellusti sanottu. Mutta katoppas mitä Tuputuu sanoi: Jos oikein ymmärsin niin välittömästi sen jälkeen kun tukka oli punainen oli mieskin pihalla... kyllä tuommoinen vähän pelottaa.
Jos alan seurustelemaan vakavasti jonkun naisen kanssa niin visusti katson että punaisia värjäyspurkkeja ei ilmesty kaappeihin. Siinä nousee sellainen uhka eikä muut nousukkaat....peli on jo menetetty jos nainen edes vilkuilee kaupassa punaisten purkkien perään.
Uppis kirjoitti:
...sulla olisi treffien paikka muistaakseni, jeps ♪♪♪♪♪
..on.. nyt pitää mennä..
Kuunkulkija- kirjoitti:
miehen mukana, saa taas uudet kengät. Katsoo vaan että luottokortti jää taloon...
Sinä olet ymmärtänyt oleellisen:DDD
- Kuunkulkija-
tuputuu kirjoitti:
peli on jo menetetty jos nainen edes vilkuilee kaupassa punaisten purkkien perään.
siitä että suhteessa on jotain vinossa... punaisten purkkien vilkuilu...
Voi hitsi, mun täytyy mennä nyt taas tekemään jotain älytöntä mutta katsotaan jos taas vähän myöhemmin... - Februari
Kuunkulkija- kirjoitti:
siitä että suhteessa on jotain vinossa... punaisten purkkien vilkuilu...
Voi hitsi, mun täytyy mennä nyt taas tekemään jotain älytöntä mutta katsotaan jos taas vähän myöhemmin...pitäis lailla kieltää punatukkaisuus. ;o)
Menkööt mäyräkoirien kans rajojen ulkopuolelle häiritsemästä kunnon kansalaisten elämää. :D
Purkki-Blondeja vaan Suomi täyteen, koska aidothan on kuolemassa sukupuuttoon.
Lähditkö vetyperoksidia etsimään??? :o) - Kylli.Kyllä
Kuunkulkija- kirjoitti:
niin mieluummin littee kuin suppee.
- bag_gie
kait vähän miten sitä väriä käyttää, sisäisesti voipi vaikuttaa vaikka mihin toimintoihin...
Ulkoisesti antaa kivat tömpsyt jos pidempään päässä pitelee ja höyryjä pääsee haistelemaan =DD
Tosin lienen jäävi asiaa pohtimaan kun nuo värit on voineet hämärtää todellisuuteni...
Onko se "musta tuntuu"-musta vai ihan sellanen normaali Saatanan lähettiläihen kadotukseen johtava systeemi... - kippari
sellaista huomannut et väri vaikuttaa ainut mulla oli nuorempana kun vedin brekkua ja olin tukka täynnä niin silloin oli itse monasti aika nerokas varmaan ;=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33738530Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037096Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315540Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214048Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi573202Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673199Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632400Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050