pelle miljoona soi

..juokse villi pervokki..juokse kauemmaksi.. nojoo tänään ei kyllä jänistetä.. tämä päivä voi kaiken muuttaa..

40

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

niin kasvat vapaammaksi ja vahvemmaksi.."Elämänkipinä!"...;o)))

• ..sitä pelle väittää.. jep tänään mun pitää olla parhaimmillani..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..sitä pelle väittää.. jep tänään mun pitää olla parhaimmillani..

Sinulle Pervokki..Hyvä fiilis vaan päälle ja olet paraimmillasi..Olet paras....:o)

• kipparinoma kirjoitti:

Sinulle Pervokki..Hyvä fiilis vaan päälle ja olet paraimmillasi..Olet paras....:o)

..ja mustia vaatteita unohtamatta.. mieli ei kyllä ole musta vaan varsin valoisa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ja mustia vaatteita unohtamatta.. mieli ei kyllä ole musta vaan varsin valoisa..

tuntuu et sielusi soi...Luulen et ei mustana...Tunnen sen saundin:o))))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

tuntuu et sielusi soi...Luulen et ei mustana...Tunnen sen saundin:o))))))))))))

..kuin käy.. saa nähdä jäänkö lehdelle öö soittelee mustia soundeja..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..kuin käy.. saa nähdä jäänkö lehdelle öö soittelee mustia soundeja..

jos noin käy..soundit on sinisiä....On:o)

Quules Pervokki...Äläs suostu soittelemaan lehdellä..Muista..et mene sinne ns"hattukourassa"..vaan tyylikkäästi hyvällä asenteella...PARAS:o)

• kipparinoma kirjoitti:

jos noin käy..soundit on sinisiä....On:o)

Quules Pervokki...Äläs suostu soittelemaan lehdellä..Muista..et mene sinne ns"hattukourassa"..vaan tyylikkäästi hyvällä asenteella...PARAS:o)

..tietysti tyylikkäästi ja asenteella-.. mutta ei se välttämättä auta.. mutta yritän toki parhaani..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..tietysti tyylikkäästi ja asenteella-.. mutta ei se välttämättä auta.. mutta yritän toki parhaani..

se hattu pois käpälistä...Ei mitään MUTTIA..ei mutinoita..Hei mies...pässit on erikseen;o)

• kipparinoma kirjoitti:

se hattu pois käpälistä...Ei mitään MUTTIA..ei mutinoita..Hei mies...pässit on erikseen;o)

..käpälistä on on.. ymmärrän kyllä ja kyllä mulla on nyt sen verran hyvä itseluottamus että ei homma ainakaan sen takii voi mennä puihin.. jotkut naiset vaan voi olla "sellasii".. ikäviä.. mut kyllä tää ihan lupaavalta vaikuttaa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..käpälistä on on.. ymmärrän kyllä ja kyllä mulla on nyt sen verran hyvä itseluottamus että ei homma ainakaan sen takii voi mennä puihin.. jotkut naiset vaan voi olla "sellasii".. ikäviä.. mut kyllä tää ihan lupaavalta vaikuttaa..

Se sit vain ja vain kiinni siitä et ihastut väärän tyyppisiin naisiin...Niih;o)

• kipparinoma kirjoitti:

Se sit vain ja vain kiinni siitä et ihastut väärän tyyppisiin naisiin...Niih;o)

..olla hyvin mahdollista.. mutta nyt täytyy alkaa valmistautuu.. suureen koitokseen..

• sillä......

Tahdooon rakastella sinuaaa.... thdotkoo sinä minuaaa.........

• ..mitäs nyt tuohon sanois?.. hmmmm hmm hmmm

• vaan....
        pervokki kirjoitti:

..mitäs nyt tuohon sanois?.. hmmmm hmm hmmm

...Paina huules mun huulia vasten....

• vaan.... kirjoitti:

...Paina huules mun huulia vasten....

..oot naaraspuolinen?.. huh ei voi mulla olla sitäpaitsi tänään trehvit...

• Aikuinen.....
        pervokki kirjoitti:

..oot naaraspuolinen?.. huh ei voi mulla olla sitäpaitsi tänään trehvit...

nainen mä oon, en enää eksy maailman tuuliin...

• Aikuinen..... kirjoitti:

nainen mä oon, en enää eksy maailman tuuliin...

..toivottavasti vihdoin oikeeseen suuntaan ettei joudu pyörremyrskyn keskukseen..

• niis....
        pervokki kirjoitti:

..toivottavasti vihdoin oikeeseen suuntaan ettei joudu pyörremyrskyn keskukseen..

... Nyt kylmät tuulet puhaltaa Ne sinut luotani pois kuljettaa ...

• niis.... kirjoitti:

... Nyt kylmät tuulet puhaltaa Ne sinut luotani pois kuljettaa ...

..surullista.. niin siinä joskus käy..mutta saas nähdä kuinka käy mun.. epävarmaa vielä kaikki on.. särkyykö sydän alussa vai vasta jonkin ajan kuluttua..

• puseroon...
        pervokki kirjoitti:

..surullista.. niin siinä joskus käy..mutta saas nähdä kuinka käy mun.. epävarmaa vielä kaikki on.. särkyykö sydän alussa vai vasta jonkin ajan kuluttua..

BUT... lycka till... nyyyyyh..... ;)

toiv. ei sytän säry sinulla!

• puseroon... kirjoitti:

BUT... lycka till... nyyyyyh..... ;)

toiv. ei sytän säry sinulla!

...niin... mitäpäs tähän sitten osaa sanoa???

• pikoos....
        pervokki kirjoitti:

...niin... mitäpäs tähän sitten osaa sanoa???

Sä Surun pyyhit silmistäni pois. Kuin totta olla kaunis uni vois. Mä kesken kiireen hellän hymyn nään, vain siksi vielä uskon elämään

• hyvä!

Tykkään!

• ..harmi että 90-luvulla hankkimani punk-levyt on kaikki kadonnet??? joukossa pelle miljoonan kokoelma ..

• sweet_lemon

sä olet mulle unelmaa.. mutta maailma on TOTTA!

Pelle on aivan ihana.

• ..musaa kyllä joo.. pitäs uudestaan hankkii se kokoelma joka hävisi "villeinä vuosina"

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..musaa kyllä joo.. pitäs uudestaan hankkii se kokoelma joka hävisi "villeinä vuosina"

kyllä ehdottomasti se pitäisi minunkin löytää... Jossain kasettikasassa vois ollakin jotain, pitäisi penkoa parin talon vinttien laatikot, sieltä se ehkä päiväkirjojen seasta vois löytyä, aarre.

• sweet_lemon kirjoitti:

kyllä ehdottomasti se pitäisi minunkin löytää... Jossain kasettikasassa vois ollakin jotain, pitäisi penkoa parin talon vinttien laatikot, sieltä se ehkä päiväkirjojen seasta vois löytyä, aarre.

..menneisyydestä.. nostalgiaa ja muistoja.. hyviä ja huonoja mutta ehkä kuitenkin muistelemisen arvoisia..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..menneisyydestä.. nostalgiaa ja muistoja.. hyviä ja huonoja mutta ehkä kuitenkin muistelemisen arvoisia..

ei muista mitään ikävää :)
        Noh, toisaalta jotkin ikävät asiat kannattaa muistaa, ettei tee samaa virhettä uudelleen..

• pervokki
        sweet_lemon kirjoitti:

ei muista mitään ikävää :)
        Noh, toisaalta jotkin ikävät asiat kannattaa muistaa, ettei tee samaa virhettä uudelleen..

..mutta muistan joitain ikäviäkin asioita.. mutta paljon hyvääkin..

• bag_gie

sitä kaikkea pidä uskoa mitä isot pojat sanoo...

Miulla on soinut koko päivän päässä Juicen "Mene kotiin":

Älä nojaa ovikellon nappulaan
      kun kuitenkaan
      en tule avaamaan...

Eikä ole edes toimivaa ovikelloa :/

• Alien-8
    • Ääärg.. Taustalla soi äsken MR. President :O
      Oli mennä hermot.. Murr.. Mut mitäs mun kultsi puppeli Pervokki?

• ..ysärimuzaa.. mitäs tässä.. kuva ilmestyi ja vauhhh...

• pervokki kirjoitti:

..ysärimuzaa.. mitäs tässä.. kuva ilmestyi ja vauhhh...

Tuo oli kyllä tosi huono kuva.. Pakko myöntää!
        Mutta oliko tuo *vauhhh* hyvä *vauhhh* vai huono *vauhhh*?? :)

• Creva kirjoitti:

Tuo oli kyllä tosi huono kuva.. Pakko myöntää!
        Mutta oliko tuo *vauhhh* hyvä *vauhhh* vai huono *vauhhh*?? :)

..hyvä vauhhh.. leukani loksahti..

• pervokki kirjoitti:

..hyvä vauhhh.. leukani loksahti..

On se kumma ku et enää pistä mitään mailiin.. :/
        Nii tai sit mä oon unohtanu vastata..

Mut kiva ku tykkäsit ;)
        Jokos maistuis se perunasalaatti? Kohta olis valmista...

• Creva kirjoitti:

On se kumma ku et enää pistä mitään mailiin.. :/
        Nii tai sit mä oon unohtanu vastata..

Mut kiva ku tykkäsit ;)
        Jokos maistuis se perunasalaatti? Kohta olis valmista...

juuri paistettuja perunoita, sipulia ja kanaa.. kaikki jämät siis mitä kaapista löyty.. lähetin sulle sähköpostia..
        kun unohdit kirjoittaa mulle hazzu... juuh mitä tuosta kuvasta nyt näkyyy niin kyllä hyvältä näyttää ja jos kuva ei oo vielä parhaimmasta päästä ..niin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39509
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      108
      7987
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5810
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4308
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3724
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3417
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      2941
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2672
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2361
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2174
    Aihe