Miten Elstelä on voinut tanssia, vaikka oma poika oli kuollut edellisyönä?
Mun järki ei tätä tajua, mutta ei varmaan oo tarkotuskaan.
Miettii, jos omalle kohdalle sattuis jotain noin kauheeta, ni viimiseksi ajattelisin "miljoonayleisöä"... Huh huh!
Mahtaakohan naisella olla arvot vähäsen päälaellaan?!
Kristiina Elstelä
9
7133
Vastaukset
- starra
en usko että Elsetällä olisi arvomaailma mitenkään huono! luulempa shokin olevan niin suuri ettei ole vielä edes tajunnut.pitää ottaa se huomioon että hän oli kuulut tuon kauhean uutisen vasta sinä päivänä ja ammattiesiintyjillä show jatkuu mutta en yllättyisi jos elstelä ei jatkaisi enää tällä viikolla. mutta vielä kerran hälle osanottoni
- mustiinpukeutunut
Tätä on showbisnes,vaikka mitä tapahtuisi on sovitut projektit vietävä loppuun...hinnalla millä hyvänsä...isäni on kirurgi ja menetin veljeni 2-vee sitten yöllä,mutta niin oli isän seuraavana aamuna hoidettava sovitut ja akuutit leikkaukset-sijaista ei saatu,ja unehdettava poikansa menehtyminen auto-onnettomuudessa.Ja rutiinit jatkuvat,ehkäpä toisille ne ovat välttämättömiä surutyössä.Osanottoni Kristina Elstelä,voin vain äitinä kuvitella menetyksesi suuruutta.Voimia!!
- JustMe
Kun mun veli kuoli, en edes aatellu jääväni pois töistä. Ajatus oli niin raskas, että halusin päästä ajattelemaan jotain muuta. Työn jatkaminen hautajaisiin asti oli elin ehto. Elstelän ammatti on esiintyjä. Mitä muuta hän voisi, kun jatkaa eteenpäin? Elstelälle lämmin osanotto ja voimia!!
- mutta eiks nyt olis
enemmänkin myötätunnon paikka !
- tanssi
Näyttelijä on ammatti siinä kuin muutkin. Moni surija jatkaa työntekoa suuresta surusta huolimatta. Mitä se hyödyttää ketään muserruttaa itsensä osallistumatta mihinkään. Lapsen menetys on ikuinen suru.
- Tuuli
Elämän täytyy jatkua kuitenkin.
Ja toisaalta Elstelän perheessä oli sokkivaihe tuolloin sunnuntaina.
Tiedän, kun olen menettänyt lähiomaisia. Sitä haluaa kieltää tapahtuman todeksi.
Tsemppiä ja voimia Kristiinan perheelle- mustiinpukeutunut
Veit sanat suustani.
Vielä voimia ja osanottoni.:(
- Miccosoft
Ohjelmahan on MTV3:n kevään suurimpia projekteja. Osoittaa suurta henkistä voimaa ja kestävyyttä surunkin keskellä jaksaa tehdä työnsä suomalaiselle televisioyleisölle. Ohjelma olisi kärsinyt suuren menetyksen, jos taiteilija Elstelä olisi jäänyt kesken pois.
Valintatalon kassan poissaoloa tuskin kukaan huomaa, mutta miljoonalle ihmiselle esiintyvä artisti voi joutua kätkemään surunsa ja tekemään työnsä.
Voimia ja osanottoni tateilja Kristiina Elstelälle - suru
Hei minä vaan.
Meitä on niin monenlaista surijaa.Ajattella, hänellä on tanssipartnerina nuori mies. Ehkä hän jotenkin nuorena ihmisenä tuo lohtua ja jotain hänen poikansa muistosta.Jos tämä tanssi kantaa hänen surunsa taakkaa kevyemmin. Niin suodaanko se hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799