To Finland's embassies in Europe

Nimi Merkki

14

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jynskyti

      Kyllä tuo oli odotettavissa. Kyllä sitä pitää olla kaikenlaista taikauskoista ja höperöä vielä 2000-luvullakin, ja Euroopassakin vielä!

    • Sinulla siinä

      Ylimääräinen väli sinulla siinä linkissä, tuossa on se oikea:     http://www.paskedi.gr/UserPages/NewsLetterPreview.aspx?ID=59

      Itse repesin nauruun tuolla viimeisellä rivillä. "THIS IS JUST THE BEGINNING OF OUR OPPOSITION". Kuinka vajakki täytyy olla että käyttää elämäänsä tällaisen paskan kirjoitteluun? :)

      • tervetuloa rovioille ;)

        "evil & satanic Finnish band"

        Vähän olisi kaivannu perusteluja noille väitteille. Samat tekopyhät ristiinnaulitsi aikoinaan jeesuksen ja tekisivät samoin vastaisuudessakin :P Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään :D


      • Blendausta
        tervetuloa rovioille ;) kirjoitti:

        "evil & satanic Finnish band"

        Vähän olisi kaivannu perusteluja noille väitteille. Samat tekopyhät ristiinnaulitsi aikoinaan jeesuksen ja tekisivät samoin vastaisuudessakin :P Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään :D

        > Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään

        Jep. Sen sijaan täysin absurdeja ja kosmisen koomisia mittakaavoja nuo junttien lausahdukset saavat siinä vaiheessa kun Suomen _hallitusta_ ja _kulttuuriministeriä_ ja _lähetystöjä_ jne. pyydetään ESTÄMÄÄN Lordin esiintyminen Viisuissa. Tulee vähän sellainen WTF?!oneone fiilinki.


      • 35v
        Blendausta kirjoitti:

        > Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään

        Jep. Sen sijaan täysin absurdeja ja kosmisen koomisia mittakaavoja nuo junttien lausahdukset saavat siinä vaiheessa kun Suomen _hallitusta_ ja _kulttuuriministeriä_ ja _lähetystöjä_ jne. pyydetään ESTÄMÄÄN Lordin esiintyminen Viisuissa. Tulee vähän sellainen WTF?!oneone fiilinki.

        Tähän sopii Lordin sanat: Turha ruikuttaa kun paska on jo housuissa.

        Kreikkalaisilla ei tosiaankaan ole varaa tuomita ketään. Hyvä muistaa kreikkalaisten olympiurheilijoiden dopingsotkut ja onnettomuuden lavastamiset.

        Lordi is the king!


    • sentään

      älynneet että sana "Finnish" kirjoitetaan todellakin kahdella n:llä. =) Mutta siis ... "this evil group of musicians and singers". Mitä hel...??!

    • ja yötä

      Ainoita huvittavia piirteitä tässä koko asiassa on että niin moni luulee, ettei Lordin kaltainen pukeutuminen aiheuttaisi vastarintaa monella tavalla.
      Ei ole väliä onko kiihkouskovainen, ateisti tai mikä tahansa siltä väliltä, niin voi vaan kysyä että mikä ensimmäisenä tulee mieleen Lordia ensi kertaa katsellessa.
      Yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa.

      • Heti kun

        > Yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa.

        Eli sinunkin mielipiteesi, "saatanan kätyreitä ja helvetin demoneja", on vilpillinen?


      • ja päivää
        Heti kun kirjoitti:

        > Yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa.

        Eli sinunkin mielipiteesi, "saatanan kätyreitä ja helvetin demoneja", on vilpillinen?

        En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit viestini vilpillisyydellä.

        Minä en kuitenkaan maininnut mitään sinun mielleyhtymistäsi, minä vain kysyin mikä tulee mieleen ja sainkin vastauksesi..

        Rehellisyydellä hain sitä että kukin lähes fanaattisesti edustajamme tukija kykenisi myöntämään syntyneen mielleyhtymän ja ymmärtämään, että ihmiset luovat niitä muuallakin, vailla pätemisen tarvetta.


      • elton
        ja päivää kirjoitti:

        En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit viestini vilpillisyydellä.

        Minä en kuitenkaan maininnut mitään sinun mielleyhtymistäsi, minä vain kysyin mikä tulee mieleen ja sainkin vastauksesi..

        Rehellisyydellä hain sitä että kukin lähes fanaattisesti edustajamme tukija kykenisi myöntämään syntyneen mielleyhtymän ja ymmärtämään, että ihmiset luovat niitä muuallakin, vailla pätemisen tarvetta.

        Näin ensi kertaa Lordin televisiossa varmaankin joskus yhtyeen ensilevyn julkaisemisen aikoihin, eli vuosia sitten. Ensireaktioni oli suurinpiirtein, että mikä pellejuttu tämä on?

        Mitä sinulle tuli mieleen?

        Itselleni ei todellakaan ole yllätys, että Lordi on joutunut joidenkin ääritapausten hampaisiin Suomessa, Kreikassa ja varmaan vielä paljon muuallakin. Noinkohan tuo oli yllätys kovin monelle muullekaan? Normaalilla maalaisjärjellä ja suhteellisuudentajulla varustettu ihminen ei kuitenkaan lähde julistamaan omia ennakkoluulojaan faktoina ja jakelemaan tuomioita ottamatta asioista selvää. Onko tuollainen käyttäytyminen sinusta oikeutettua vai mikä pointtisi oikein on?

        Ihmiskunnan onneksi suurin osa ihmisistä osaa asettaa asiat oikeaan mittakaavaan ja erottaa faktan fiktiosta. Tämä pätee myös Suomessa ja Kreikassa. Lordinkin tapauksessa protestoijat ovat vain äänekäs vähemmistö.

        Neuvoksi: jos oikeasti haluat kysymykseesi rehellisen vastauksen, jätä pois ylimieliset vihjailut tyyliin "yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa".


    • Perusteettomia ja täysin absurdeja syytöksiä! Ilman sen kummempaa provosointia, vaihdan suosikki lomakohteeni Italiaan! P.S nyt olisi Karpolla asiaa Kreikkaan!

      • Niin.

        "Perusteettomia syytöksiä ilman provosointia"

        HEHEHEHEHEEEEH

        Ketkähän ne täällä on viikkokaupalla riehuneet
        LOORDI! LOORDI!! LOORDI!!!
        kaikin mahdollisin törkysanoin höystettynä.

        Menehän nyt ottamaan lääkkeesi ja jätä ihmiset rauhaan.


      • Hyvä idea

        On todella hyvä idea matkustaa lomalle Italiaan,
        siellä voitkin kuunnella Tomi Metsäketoa, Eros Ramazzottia, Luciano Pavarottia jne

        Tekis varmaan hyvää sullekin?


      • Rausku

        "This evil & satanic Finnish band is not welcome in Greece."

        TOSI truu evil. Kyllä Darkthrone ja Carpathian Forest jäävät kakkosiksi. Hyytävää on Lordin meininki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe