Hiljentäkää vastustaja!!!

Jermu

Mun mielestä tällaisen palstan ehdoton vetonaula olis sellainen hiljennys-läppäin. Siitä kun kohdistais ensin sopivan suunsoittajan tekstin päälle kursorin ja sitten vaan hiljennystä kehiin. Siellä toisella puolella tieturi olis sitten muutamasta minuutista pariin päivään ihan jumissa, riippuen tuon hiljennys-läppäimen painalluksen tehosta.
Toinen hieno saavutus näin nykyaikana, kun on noita kaikenmaailman tekstiviestijupakoita ja naiset juoksee kirkuen näyttämään iltalehdille lööppiaineistoa, olis kännykän hiljennys.
Jos eppäileekin jälkikännyyn, että se toinen osoittautuukin epäreiluksi salarakkaaksi, joka laittaa viestit ja rintakehäkuvat levitykseen, niin laittaa sille hiljennysläppäimellä toisen tekstarin perään, jolla alkuperäinen viesti poistuu ja toisen koko kännykänp...a menee ihan jumiin pariksi kuukaudeksi.
Mitäs sanotten, eikös olis hyviä toimintoja?

29

2180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temppeliherra

just nyrkillä kuviteltua hiljennysräppänää!

• Jermu

pullanmurut tais vaan näppiksen välistä vähän ropista..Yritä lekalla uudelleen...Kjäh!

• temppeliherra
        Jermu kirjoitti:

pullanmurut tais vaan näppiksen välistä vähän ropista..Yritä lekalla uudelleen...Kjäh!

kun maa järähti!

• perhantilainen

jos tuo hiljennys läppäin toimisi vain rekattuihin, nousisi sitten palstan taso kertaheitolla :DDDDD

• Jermu

Rekatut vaan pannaan ja ollaan nekst levelillä, että heilahtaapi!

• Tuhiwai*

Mulla ei ole kännykkää, joten en osaa sanoa varsinaiseen aiheeseen mitään. Mun suurin ongelma on, miten saisin itseni hiljaiseksi. Tarve tulee esiin sellaisissa virallisluontoisissa tilanteissa, joissa puhutaan suulla, eikä kirjaimilla. Esimerkiksi muutama päivä sitten töräytin eräälle herrasmiehelle, kun hän ensimmäistä kertaa minua kätellessään totesi, kuinka hauska onkaan tavata, että ei kannattaisi vielä olla asiasta niin varma. Eilen taas meillä kokoontui yhden tietyn teeman tiimoilta muutaman hengen porukka. Mukana oli eräs ikäiseni mies, jota en tunne lainkaan (olen tosin nähnyt pari kertaa). Hän ryhtyi heti alkuunsa kuitenkin puhumaan minun mielestäni tosi järkeviä. Ja taas, ennen kuin ehdin kissaa mielessäni kuvitella, olin jo tokaissut, että mennääks Kake naimisiin? Olohuoneeseemme laskeutui syvä hiljaisuus. Parin minuutin kuluttua keskustelu virisi jälleen, mutta ihan muista aiheista.

Mä en ala tämmöstä. Eikö tämä ikinä lopu?

• perhantilainen

semmonen jutska mikä niillä oli siinä MIB leffassa, se millä voi aina pyyhkästä muilta muistin pois.

• Jermu

näin mää eppäilen tapahtuneen...Ei kannata olla huolissaan tuosta vielä. Vasta siinä tapauksessa, kun otat yhteyttä keskellä moista kokousta tälle palstalle kannettavalla koneella ja kyselet "neuvoja"...Sitten me pannataan sut porukalla hiljaiseksi...Kjäh!

• Jermu
        perhantilainen kirjoitti:

semmonen jutska mikä niillä oli siinä MIB leffassa, se millä voi aina pyyhkästä muilta muistin pois.

sellainen tähtien sodasta tuttu valosapeli...zuuuuuuum zuuuuuuum....Sillä vois pyyhkiä kaikenlaista pois poikkeen..Kjäh!

• Tuhiwai*
        Jermu kirjoitti:

näin mää eppäilen tapahtuneen...Ei kannata olla huolissaan tuosta vielä. Vasta siinä tapauksessa, kun otat yhteyttä keskellä moista kokousta tälle palstalle kannettavalla koneella ja kyselet "neuvoja"...Sitten me pannataan sut porukalla hiljaiseksi...Kjäh!

Näissä virallisluontoisissa tilanteissa minun käy eniten omaa ukkoani sääliksi. Varsinkin, kun yleensä on kyse siitä, että minä olen paikalla ikään kuin edustamassa häntä. Ja sitten usein sorrun vielä selittelemään. Eilen, kun Kake oli lähdössä sanoin hänelle, että mieheni on kyllä ihan normaali, eikä häntä pitäisi arvioida lainkaan vaimon perusteella. Näinhän ne asiat justiinsa selviävät! Kakekin luikki hissiin kuin olisi itse piru ajanut takaa.

• Puhurix
        Tuhiwai* kirjoitti:

Näissä virallisluontoisissa tilanteissa minun käy eniten omaa ukkoani sääliksi. Varsinkin, kun yleensä on kyse siitä, että minä olen paikalla ikään kuin edustamassa häntä. Ja sitten usein sorrun vielä selittelemään. Eilen, kun Kake oli lähdössä sanoin hänelle, että mieheni on kyllä ihan normaali, eikä häntä pitäisi arvioida lainkaan vaimon perusteella. Näinhän ne asiat justiinsa selviävät! Kakekin luikki hissiin kuin olisi itse piru ajanut takaa.

että jos sä pitäisit semmosta sodissa käytettävää happinaamaria päässä ni ei ainakaan kuuluis niin lujaa, mitä sulta törähtää. Jermu voi neuvoa mistä niitä saa. Sillä voi olla varastossa semmosia.

• tarpeeksi hiljaista

täällä on ilman tuota näppylääkin.

Kännykässä on näppäin jonka kanssa hallitusti voi päättää lähettääkö sammakoita maailmalle vai onko lähettämättä. Voisi opettaa sen käyttöä ministereille ja varapuhemiehillekin.

• Jermu

toisaalta, jos ne vaikka on erehtyneet numeroista ja viestittivät toisilleen sellaisia tutustumisviestejä...Näin mää eppäilen käyneen..

• Puhurix

Sä olet Jermu melkoinen insinööri!

• hiljeni

koko palsta.

Aamen ja unille.

• Puhurix
        hiljeni kirjoitti:

koko palsta.

Aamen ja unille.

olla niin että Jermu nukahti?

• Jermu

Seuraavana olen yrittänyt markkinoida keskustelupalstoille sellaisia sanageneraattoreita, jotka muuttavat kaiken positiivisen negatiiviseksi jne. Esim. Taikis sanoo tähtikselle: "Huomenta, oletpas sinä iloisella tuulella tänään..."
        Generaattori muuttaa viestin seuraavanlaiseksi:" Huomenta sullekkin luuseri. Jaksoit sitten tulla tänne pilkkaamaan muita, vaikka päivystit palstalla koko yön ja jonkin matkaa aamuakin...."
        Lisäksi se lietsoo riitoja, vainoja ja epäluuloja jopa halinalle-palstalaisten keskuuteen. Silloin tällöin olen koemielessä jättänyt noi laitteet päälle, kun olen lähtenyt itse lomille. Aikalaisia kommelluksia ja tappeluksia onkin tullut poissaollessani täälläkin.
        Odotan innokkaasti tilauksia.

• Jermu
        Puhurix kirjoitti:

olla niin että Jermu nukahti?

aineskaan paljon, kun taas tarttee päivystää tätä palstaa...Kjäh!

• Taikis
        Jermu kirjoitti:

Seuraavana olen yrittänyt markkinoida keskustelupalstoille sellaisia sanageneraattoreita, jotka muuttavat kaiken positiivisen negatiiviseksi jne. Esim. Taikis sanoo tähtikselle: "Huomenta, oletpas sinä iloisella tuulella tänään..."
        Generaattori muuttaa viestin seuraavanlaiseksi:" Huomenta sullekkin luuseri. Jaksoit sitten tulla tänne pilkkaamaan muita, vaikka päivystit palstalla koko yön ja jonkin matkaa aamuakin...."
        Lisäksi se lietsoo riitoja, vainoja ja epäluuloja jopa halinalle-palstalaisten keskuuteen. Silloin tällöin olen koemielessä jättänyt noi laitteet päälle, kun olen lähtenyt itse lomille. Aikalaisia kommelluksia ja tappeluksia onkin tullut poissaollessani täälläkin.
        Odotan innokkaasti tilauksia.

mää vähän eppäilen että mun koneella on jo tuo muuntogeneraattori joka tekee tavallisista pienistä sanoistani ja vaatimattomista mielipiteistäni ylivertaiset(puskan mielestä), niin ainakin yksi tuohtunut puska kimitti tässä taannoin.... :)))

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000015072070

• Simanainen

Mitä hemmettiä sinä näpeistäsi
      eetteriin rohkenet laskea???!:D

Onhan se jumankekka nähty miljuunat
      kerrat, että tämän palstan ehdoton
      vetonaula olen MINÄ! :DDD

*tunkee suuhunsa grillibalkanin kokonaisena*

• Jermu

Miljuunat kerrat....Huahahahaaaaa! Ja kjäh!
        Ja naulakin vielä...kyllä.

• kun ei

vielä Balkanin kaikki grillit...

Aurinkokin pysyi ennustusten mukaan pimeänä. tosin ennakoidun 40 prosentin pimennyksen sijaan saatiin täälläkin sataprosenttinen ja lunta päälle.

Mikä lie tilanne grillittömällä Balkanilla ollut.

• bag_gie

sitä sitten hiljenneltäisiin toisiamme ja jokainen sais omiaan höpötellä ihan ihelleen...
      Toisaalta vois olla viisastakin joskus =D

Mie kaipaisin ennemmin sitä hiljennyskytkintä jokaisen omaan päähän. Parempi että jo omassa päässä naksahtais kun meinaa ihan outoja näppis takomaan. Olis vähemmän ruuhkaa linjoillakin kun vain maailmaakääntävät viisaudet pääsis eetteriin vai mitä bittiavaruudessa sitten lieneekään ;)

Matkapuhelimiin samainen esto, kun meinaa salarakkaille tai kelle tahansa viestiä laittamaan niin napsahatis sormille pien zäkäri muistutukseksi että lukis ihe mitä tulee kirjoiteltua ja varoitus että viesti saattaa vaarantaa julkisuuskuvasi =D

Sensuuri nimenomaan on se mitä tässä maassa kaivataan ja mie olen valmis uhrautumaan ylimmäiseksi sensoriksi.

• Jermu

sensuurin jälkeen voi sensuroitu levätä rauhassa, koska häntä ei oltu unohdettu.

• bag_gie
        Jermu kirjoitti:

sensuurin jälkeen voi sensuroitu levätä rauhassa, koska häntä ei oltu unohdettu.

turiset

sensuuri on kaunis
        sensuurilla kulkee...

Sensori-ressu sen sijaan saa hiki päässä punakynällä suihkia :(

Ainoastaan unohdetut lepäävät rauhassa...

• työnnän lääppärisi sivuun jos sen yrität tehdä.

*läpsis olalle* onpa hauska nähdä sinuakin. Oot vissiin ollu kiillottamassa ja huoltamassa tankkiasi.

Joo, saa kyllä raivon partaalle nuo lehtilööpit. Etteikö muka pääministerilläkin sais olla yksityiselämää naispuolisten kanssa.
      Että hävettää naisena naisten käytös levitellä noita asioita ympäristöön.

• Taikis

tällä palstalla ptäisi olla möly-läppäin jolla vois kaivella sanat esille vastahakoisista kirjoittajista :))

Vaan minusta Matin pitää saada rauhassa tekstailla naisten kanssa, hemmetti soikoon. Sehän kertoo vain sen että meillä on sentäs elävä pääministeri eikä mikään hormooniton robotti.

• salaisEKSi

Vanhanen näytti kaikille ettei ole enää harmaa peltoseiväs. Väriä veikkoseen. Huomaa muuten että Vanhanen on nykyään kuvissa leveä hymy huulillaan joskus jopa hampaat näkyy. Hyvä Vanhis!!

• edelleenkin
        salaisEKSi kirjoitti:

Vanhanen näytti kaikille ettei ole enää harmaa peltoseiväs. Väriä veikkoseen. Huomaa muuten että Vanhanen on nykyään kuvissa leveä hymy huulillaan joskus jopa hampaat näkyy. Hyvä Vanhis!!

se heinäseiväs, siinä on nyt vaan se tikku poikittain näkösällä. Kuka kertois sille että sen tarkoitus on pitää heinät ylhäällä eikä että sitä tökitään mihin reikään tahansa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      519
      1598
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      872
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      847
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe