Venom:MetalBlack

Venomin uusin levy, Metal Black, kolahti ihan täysillä. Onko muita, jotka ovat päässeet nauttimaan kyseisestä lätystä? Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka osaavat antaa arvoa hyvälle metallimusalle!! Levyn kuultuani Tuskafestareden odotus on alkanut käydä suorastaan sietämättömäksi..

15

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOTCFUARTD

      Johan tuosta on ikuisuus, kun kyseistä älpykkää tuli ensi kerran huudatettua. Ihan kelvollinen. Ja ainakin parempi kuin edellinen eli Resurrection. Mutta ei kuitenkaan sitä "oikeaa" Venomia...

      • ...sun mielestä sitten on "oikeaa" Venomia? Kyllä mä tän ihan oikeeks Venomiks lasken, vaikka kokoonpano ei ole enää ihan sitä mitä alun perin... Olishan se toki unelmien täyttymys nähdä Venom lavalla Cronos-Mantas-Abaddon-kokoonpanossa, mutta sille tosiasialle ei mahda mitään, että harva bändi pysyy 100% samanlaisena vuoskymmenet.

        Imperiumi.net:issä haukuttiin levyarvioissa Metal Black ihan lyttyyn, ja olin aika tyrmistynyt sitä lukiessani...mutta mielipiteensä kullakin.


      • TOTCFUARTD
        TouchOfEvil kirjoitti:

        ...sun mielestä sitten on "oikeaa" Venomia? Kyllä mä tän ihan oikeeks Venomiks lasken, vaikka kokoonpano ei ole enää ihan sitä mitä alun perin... Olishan se toki unelmien täyttymys nähdä Venom lavalla Cronos-Mantas-Abaddon-kokoonpanossa, mutta sille tosiasialle ei mahda mitään, että harva bändi pysyy 100% samanlaisena vuoskymmenet.

        Imperiumi.net:issä haukuttiin levyarvioissa Metal Black ihan lyttyyn, ja olin aika tyrmistynyt sitä lukiessani...mutta mielipiteensä kullakin.

        [Kevyt editointi.]

        Kuten huomasitkin, pistin "oikean" ihan itse sitaatteihin. Vaikuttaa vain siltä, että alkuperäisellä trio-kokoonpanolla syntyi se tarttuvin materiaali. Jopa Tony Dolanin aikainen Venom oli maistuvampaa kuin Cronosin paluun jälkeinen. Venomin nykyinen thrash-metalli (olisiko se nyt sinnepäin kallellaan?) ei vain oikein iske tulta. Kipinää kyllä, mutta... Parempia saman tahkon pyörittäjiä kun on riittämiin...


      • TOTCFUARTD kirjoitti:

        [Kevyt editointi.]

        Kuten huomasitkin, pistin "oikean" ihan itse sitaatteihin. Vaikuttaa vain siltä, että alkuperäisellä trio-kokoonpanolla syntyi se tarttuvin materiaali. Jopa Tony Dolanin aikainen Venom oli maistuvampaa kuin Cronosin paluun jälkeinen. Venomin nykyinen thrash-metalli (olisiko se nyt sinnepäin kallellaan?) ei vain oikein iske tulta. Kipinää kyllä, mutta... Parempia saman tahkon pyörittäjiä kun on riittämiin...

        ...Venom ilman Cronosia ei ole mitään Venomia...ja mun mielestä Venom ei ole thrashia, vaikka moni niin väittääkin. Jos Venomilta itseltään kysytään, se on aitoa alkuperäistä blackmetallia (joka ei toki muistuta nykyistä blackmetallia)...mutta mutta ei genreaiheesta enempää, sillä en jaksa taas uutta genrekeskustelua.

        Kyllä se toki on niin, että 80-luvun alun Venom (esim Welcome to Hell, Black Metal, At War With Satan) saa eniten karvat pystyyn. Ja tietysti Abaddonin epätäydellinen, kaoottinen rumpusaundi! Sitähän se Venom on parhaimmillaan, mutta soittajat vanhenee, oppii soittamaan ja vaihtuu, bändi väkisinkin kehittyy. Levy kuulostaa mahtavalta, sitä tekee mieli kuunnella uudestaan ja uudestaan...mutta annettakoon kaikille mielipiteen vapaus!


    • gfdgfgf

      onko se uus levy? mä kun luulin että se on joku kokoelma. ainakin siltä näyttää.

      • Kyllä nyt oot tainnu ymmärtää jotain pikkasen väärin. Kuunteleppa levy kerran ajatuksella läpi, niin et voi sanoa kokoelmaksi. Ihan puistattava väite...


    • En ole vielä edes kuullut levyä, mutta luulenpa että pidän siitä

    • Jipsutin

      Orottelin paljon että se ilmestyisi mutta sitten luin imperiumin arvostelun ja tosiaankin hämmästytti ja se hankkiminen sitten rupes venymään mutta pakkohan se on hankkia.

      • Täystuho

        Eipä noista arvosteluista tarvitse välittää, jonkun henkilökohtaisia mielipiteitähän nekin ovat. Aika monta lyttyyn haukuttua, omasta mielestäni hyvää levyä löytyy hyllystä.


      • Täystuho kirjoitti:

        Eipä noista arvosteluista tarvitse välittää, jonkun henkilökohtaisia mielipiteitähän nekin ovat. Aika monta lyttyyn haukuttua, omasta mielestäni hyvää levyä löytyy hyllystä.

        Onkohan mulla jotenkin kieroutuneet aivot, kun satun aina tykkäämään juuri niistä levyistä eniten, mitä eniten arvosteluissa haukutaan... Musta ei varmaan ikinä olis arvostelijaks, ilmeisesti kiinnitän huomiota aivan toisiin asioihin, kuin kriitikot.


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        Onkohan mulla jotenkin kieroutuneet aivot, kun satun aina tykkäämään juuri niistä levyistä eniten, mitä eniten arvosteluissa haukutaan... Musta ei varmaan ikinä olis arvostelijaks, ilmeisesti kiinnitän huomiota aivan toisiin asioihin, kuin kriitikot.

        Sinusta arvostelijaksi. Oma mielipide on kaikkein tärkein. Minullakin on Judas priestiltä heti Painkillerin jälkeen Point of entry parhaimpana Priest levynä. Ja tuotahan pidetään kaikkein heikoimpana levynä. Monia muitakin samallaisia tapauksia on.


    • positiivisesti

      yllättynyt.sinänsä outoa, koska en pidä vanhemmasta tuotannosta laisinkaan.

    • Warhead

      tämä Venomin uus kyllä on. Tyhjänpäiväisiä biisejä täynnä, ideat jätkillä täysin loppu. Jostain vanhojen riffien kaatopaikalta on ainekset haettu. Resurrection oli sentään kohtalaisen hyvä levy tähän verrattuna. Mantasta ois ehkä vielä tarvittu...

      • TOTCFUARTD

        Kenties. Sinänsä mielenkiintoista, että Venomin alkuperäinen kokoonpano ei tunnu enää mahtuvan samaan studioon. "Calm before the Stormin" jälkeen Venom on ollut yhtä kuin Mantas ja Abaddon tai Cronos, apuvoimilla vahvistettuna. Kuten on tullut jo aiemmin todettua, Lant-Dunn-Bray -cocktail oli Todellista Myrkkyä. Siis positiivisessa mielessä. Kolmen miehen keskinäinen kemia tuotti aikanaan kuolemattomia drinkkejä...


    • KINKILÄ

      Satun omistamaan myös kyseisen levyn ja se oli parempi kuin odotin,pelkäsin sitä ostaessani, että se olisi ihan hirveätä kökköä.Kuunneltuani pari kertaa tuota tekelettä se alkoi toimia.Pidän kuitenkin enemmän vanhoista venomin levytyksistä kuten At war with satan;Possessed;Black metal.Todellista Unelmaahan olisi jos tuskassa esiintyisi alkuperäinen Venom ja vääntäisi klassikko biisit kuten mm. Countess Bathoryn,Black metalin tai vaikkapa in league with satan yms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe