Moron löytyiskös täältä ketään Maserati tietäjää lähinnä kiinnostais nettisivut josta sais lisätietoa Ghiblistä, on nimittäin yks maailman kauneimmista autoista.
Hinnat Saksassa ei noille oo kovin pahoja mutta se verotus prkl...
Onkohan muuten yhtäkään Suomessa, keväällä oli yks American car showssa olikohan kotimainen rekisterikilpi kun oli peitetty.
Maserati Ghibli
6
1431
Vastaukset
- Toronado
www.carsfromitaly.com
- Tridente
On niitä ainakin pari Suomessa, voi olla enemmänkin.
- Garrett
1 on rekisterissä (ostettu uutena), toisesta olen kuullut huhuja, että saattaa olla tulossa (tai sitten jo tullut)
155 Q4
- Garrett
Ghibli oli siis American Car Showssa Auto-Hifipuolella - Augustin Importsin osastolla. Jos se olisi ollut ulkomainen, niin ei kai siitä olisi tarvinnut kilpiä ottaa pois... ?
Olin mukana rakentamassa steroita tuohon Ghibliin ja kyllä voi sanoa, että ennakkotuntemukset ropisi ihan pohjiin. Käsityötä kyllä, mutta työnjälki on Luigilta ollut hukassa jo pidemmän aikaa. Suunnilleean kaikki Hifistit, jotka ovat itse verhoilleet oman kojelautansa ovat onnistuneet paremmin kuin "boys at the Maserati"...
Kaikki mihin kurkisti oli tehty vähän niinkuin sinnepäin ... Laadusta ei kannata puhua missään muussa kuin materiaalien osalta.
Ajettavuus oli ihan ok ja kulkupuoli kohdallaan, vaikkei silla kitkoilla uskaltanut kuin ajaa suoraan ja ihan laillisia nopeuksia. o:-)
Kyllä sellaisen voisi vielä kesäautoksi hankkia, mutta ehdottomasti 2.0 myllyllä, siinä olisi enemmän tehoa, kuin tuossa 2.8:ssa :-)
155 Q4 - Timo
Kysymyksestä ei ilmennyt, tarkoitatko tätä 90-luvun Ghibliä, vai sitä edellistä jota tehtiin joskus 1966 - 1974 tienoilla, mutta ilmeisesti uudenpaa versiota.
Tästä Ghiblistä on ollut artikkeli ainakin englantilaisessa Auto-Italia -lehdessä (yksi niitä harvoja lehtiä, joissa on VAIN asiaa), otsikko taisi olla jotakin "Almost a supercar" tai sinnepäin.
Vanhoja numeroita lienee saatavissa, lisäapua löytynee ainakin sivuilta www.auto-italia.co.uk- alfaholisti
sitä uudenpaa tarkoitinkin, juttua olenkin lukenut juuri auto italiasta tais olla alkuvuoden jossain numerossa primatist erikoismalli. Prismasta on tullut ostettua tänä vuonna joka numero, nyt vaan näyttää siltä etteivät myy lehteä enää nimittäin marraskuun numeroa ei ole näkynyt, harmi. Pitää varmaankin tilata suoraan kustantajalta on nimittäin loistava lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400