SportLife Nutrition ??

Bodauksen aloittanut

Onko kellään kokemuksia SportLife Nutritionin tuoteista?? Kantsiiko ostaa sportlife nutritionin whey 100 proteinia?
Hinta tällä kyseisellä proteiinilla on vain 21.90e 2kg ei pitäisi ainakaan olla kallis , mutta onkohan tuote edes luotettava??

16

16633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkonen

      Miten se sitten opis epäluotettava?? Eiköhän se sisällä just sitä mitä luvataan ja toimii niin hyvin ku protskujauhot yleensä!

    • Whey+

      Kokeile ihmeessä! Yhden 2kg:n purkin olen käyttänyt whey :a. Maku oli ihan OK ja hinta silloin edullinen, (oli messutarjouksena). Siirryin kuitenkin takaisin FAST:n tuotteisiin kun FAST whey sekoittuu mielestäni paremmin kuin SLN whey, jos halutaan oikein tarkkoja olla.

    • 100

      Täältä löytyy hyvää ja halpaa

      www.prot-top.fi

    • Testannut

      Hyviä on ja edullisia. Www.sporttikorneri.com

    • peruskamaa

      Sportlife on hintalaadultaan parempaa kuin Fast, Fitfarm ja Leader mutta ei kuitenkaan mitään kovin kummoista vaikka parempaa onkin kuin nuo edellä mainitut.

    • mussuttaja

      Itse oon kokeillu noi Fastin ja Leaderin eri vaihtoehdot ja vain kalleimmat sopii mun vatsalle. Sport lifen tuotteista oon käyttäny just whey100:aa stevialla maustettuna ja kaikki vatsaoireet on hävinny. Kokeilemalla se selviää, eikä noi niin kalliita oo, ettei raski kokeilla.

      • Huutonauruuu

        Fast ja Leader ovatkin ne kaikkein huutonauretuimmat lisäravinnemerkit, kauhee hinta ja laatu silti vain Pirkka ja Sportyfeel tasoa.


      • Anonyymi
        Huutonauruuu kirjoitti:

        Fast ja Leader ovatkin ne kaikkein huutonauretuimmat lisäravinnemerkit, kauhee hinta ja laatu silti vain Pirkka ja Sportyfeel tasoa.

        Mitkä tekijät siihen laatuun siis tarkalleen ottaen vaikuttavat?


    • tyryretyrety

      ylihintaista paskaa.
      mass, sportsnutrition ja pps-shop ainoot järkevät

    • Pekkis88

      En ole testannut, mutta saman firman Juicy Bcaa juomaa ostin XXL myymälästä ja paremmat arvot mitä muissa ja yllättävän hyvää. Myös Tasty patukka oli hyvä vaikka sokeria alle muiden vastaavien. Jauhoja en käytä😀.

      • Anonyymi

        sportlife hera100 ok ja laadukas verkkis ha kärkkus myy alle 15e 700g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sportlife hera100 ok ja laadukas verkkis ha kärkkus myy alle 15e 700g

        ja kärkkis...piti sanoa


    • Anonyymi

      hirveetä paskaa jos vertaa Fastin. Ei ikinä sportalife

    • Anonyymi

      Minulle kasvoi valtavat lihakset juuri näillä tuotteilla, useita tuumia lisää lihaksia, kyllä kun näitä syö niin voi tulla vahvaksi ja voimakkaaksi, kyllä juttu on näin.

      • Anonyymi

        Isot lihakset tulee dopingilla. Ei lisäravinteilla tai nettivalmennuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot lihakset tulee dopingilla. Ei lisäravinteilla tai nettivalmennuksilla.

        Kumma juttu , mulle tulee ja koko ajan voimat ja lihakset kasvaa, no en selittele, valita, häpee ja jännitä ja itke täällä kirjoittelemassa ja arvostelemassa, siittä se kait sitten johtuu, ai niin ja vielä kun olen hyvä ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe