Fiat stilo 80 Active

JMK

Onko kellään kokemusta kyseisestä autosta? Miten on toiminut yms...

4

3266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Breakki

      Mulla oli uutena ostettu -03 mallinen Stilo 80 Actual, jolla ajoin 2 vuotta ja 50tkm. Autossa ei ollut mitään murheita, ei edes pikkuvikoja yhteisen taipaleemme aikana. Ajettavuus on ok, ei Meganen ja Golfin tasoa, mutta ihan mielikseen sillä ajeli. Kulutus on pieni ja koneen koosta huolimatta voimat riittää erinomaisesti myös maantie- ja moottoritieajossa. Ainut moite tulee tuon 80 -mallin tehottomasta lämmityslaitteesta, eli kovilla pakkasilla (-30) kabiinia ei saa saunaksi, joskaan ei nyt varsinaisesti palellakaan tarvitse. Muuten kyllä aivan erinomainen peli, voin suositella!

    • käyttöautoo

      joskin hiljaisempiakin (rengasäänet)valmistetaan.Ei auta vaikka vaihtaisit rengasmerkkiä.Hinta-laatusuhde kohdallaan.

    • -KN-

      Itellä oli Stilo 80 Actual 3-ovinen -03. Ostin uutena ja ajoin n. 45tkm mittariin. Sen verran vakuutuin autosta, että vaihdoin uudempaan Stiloon (95), kun sain hyvän tarjouksen.

      Moottori on nöyrä ja taloudellinen. Mikään raketti se ei ole, mutta kuusivaihteinen sutjakasti toimiva vaihteisto helpottaa. Ei sillä kuitenkaan jalkoihin jää, kunhan muistaa vaan käyttää ohituksissa kierroksia, eikä lähde ohittamaan 5 tai 6 -vaihteella.

      Ohjaus tuntui aluksi oudolta, kun olin tottunut hydraulisesti tehostettuihin autoihin. Mutta siihen tottui. Stilon ohjaustuntuma ei ole luokkansa parhaasta päästä, mutta kyllä se välittää tarpeeksi tietoa esim. tien liukkaudesta.

      Varustelutaso on hyvä ja sähkönippelit ovat pelanneet. Saksalaisia sähköosiahan siinä lähinnä käytetään, mutta onko se sitten hyvä asia...?

      Kuten joku tuossa jo totesikin, niin lämmityslaite ei ole siitä tehokkaimmasta päästä. Moottori sinänsä lämpenee suhteellisen nopeasti, mutta kovilla pakkasilla sisätiloja ei saa saunaksi. Ei kuitenkaan ole tarvinnut palella pitkillä reissuilla.

      Muutama pikku vika oli, mitkä korjattiin takuuseen. Ei kuitenkaan mitään vakavaa tai ajamista haittaavaa, eli tien päälle ei jättänyt. Kaikenkaikkiaan hinta/laatusuhteeltaan hyvä peli.

    • Stilo 2004

      Ostin 2004 stilo 80:n. Ihan ok peli. Mitään vikoja ei ole ollut (ajettu nyt 30tkm). Huollot kyllä kannattaa suorittaa muualla kuin Delta-autossa. Vuosihuolto kahden vuoden kohdalla olisi ollut melkein 500 euroo, 500 EUROO!!! Tilasin sitten huollon Automaalta hintaan 180 euroo. Kaiken lisäksi Delta Auton hinta-arviot huollosta ovat vähän "alakanttiin". Ensimmäinen vuosihuolto oli tilattaessa 200 euroo ja haettaessa hintaa olikin 270 euroo. Reklamointiin eivät reagoineet mitenkään.

      nimim. seuraavaa autoa en osta Delta Autosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe