Kyselin vakuutusyhtiöstäni kaskovakuutusta Saksasta ostettavalle autolle, mutta sieltä ilmoitettiin, ettei tällaista ole mahdollista saada. Osaatteko sanoa, mitkä yhtiöt myöntävät ko vakuutuksia?
Kaskovakuutus
5
2350
Vastaukset
- 528
Hain itse n. vuosi sitten auton saksasta ja lähtiessäni sinne vakuutusyhtiöni edustaja sanoi, että jos haluaisin esim tulomatkalle autooni kaskon pelkkä soitto riittää ja auton toedot. yhtiöni on Tapiola
- onnistui
lokakuussa toin, soitto riitti ifille.
Muistaakseni sanoivat että ok kun on ns.sopimusasiakas,eli kaikki vakuutukset heillä. - IIfissä näin
onnistui kirjoitti:
lokakuussa toin, soitto riitti ifille.
Muistaakseni sanoivat että ok kun on ns.sopimusasiakas,eli kaikki vakuutukset heillä.Itselle riitti kanssa sopimusasiakkaana pelkkä puhelinsoitto , jossa ilmoitin auton merkin ja mallin sekä runkonumeron . Homma oli sillä Roger . Kaveri joutui faksaileen kaikki paperit muistaakseni Tapiolaan ...
- Metallimies
Onnistuu myös A-vakuutuksessa ja Lähivakuutuksessa. Lähiv.:ssa on tietääkseni edellytyksenä, että vakkutus on jatkuva siitä eteenkinpäin. Vakuutuksen voimaantulon edellytyksenä on ollut faksi Saksasta kaufvertragista ja Briefistä
- Ulki
Kun aikoinaan kyselin vakuutusyhtiöistä kaskoa yli puoleksi vuodeksi ulkomailla ollessani, niin IF oli ainut joka tarjosi kaskoa autooni. Syynä taisi olla se, että ostin auton käytettynä Saksasta, se oli kilvissa ja saksalainen liikennevakuutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136