teitä kaikki varmaan mietityttää et mikä minä olen?
nyt antakaa tulla kysymyksiä vaan, vastailen illalla.
rakkain terveisin rohmu(na)
kysy r0hmulta rohmusta
16
1265
Vastaukset
- Nimetön
joo antakaa tulla vaa kysymyksiä :)
- r0hmu
noni, nyt sain toimii tän
- ensiksi
r0hmu kirjoitti:
noni, nyt sain toimii tän
kuka sä olet?
- ollako rohmu fani, vaiko ei?
ensiksi kirjoitti:
kuka sä olet?
Mitäs sanottavaa sinulla on tuohon rasisti juttuun? On tuossa vähän alempana!
- r0hmu
ensiksi kirjoitti:
kuka sä olet?
olen harri "r0hmu" riihimäki ja voimanostoa harrastava nuori(mies).
tavoitteenani on ranskan mm-2007 ( 330 250 300)
Tulevaisuudessa tulette kuulemaan paljon juttua vielä minusta, halusitte tai ette... - r0hmu
ollako rohmu fani, vaiko ei? kirjoitti:
Mitäs sanottavaa sinulla on tuohon rasisti juttuun? On tuossa vähän alempana!
rasisti jutussa sanoin mielipiteeni jota ei välttämättä olisi kannattanut sanoa, mutta turha itkee ku on savet housuissa.
Ihmiset tekee tyhmyyksiä, ollaanhan me vain ihmisiä.
- rarjrejjer
nii läski? saax tollaset läskit skipillä ku sitä mainostat?
- r0hmu
tottakai oon läski! ku alotin treenaa paino oli n. 100kg ja koskaa en oo oikee mitää urheillu. Nykyään yritän parhaani mukaan elää.
"urheilu on ihanaa kun sen oikein oivaltaa" noin sanoi Matti Nykänen ja sen on huomannut.
Hyppäsi kännissä kisoissa,nykyään ryyppää ja on putkas kokoajan.
Tämä on herran käsitys miten 'oivalletaan urheilu'
- Anonyymi
Vieläkö on Titan fist voimissaan?
- Anonyymi
Onko vaimollasi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Onko äidilläsi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Onko siskollasi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Onko kasvattilapsellasi siveä menneisyys ennen avioliittoa?
- Anonyymi
Mitä teet nykypäivänä?
T: Saman aikakauden salihemmo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446