Posliinikuoret

apua kaipailen

Osaako kukaan kertoa paljonko posliinikuorten laittaminen maksaa ja kuinka vinoja hampaita niillä voi korjata? Osaako joku kertoa aikuisten oikomishoidosta paljonko se maksaa? Vai oisko helpompi tapa saada suora ja valkea hammasrivi niin, että irrotuttais kaikki vinot hampaat ja istututtais tilalle implantit?

7

14944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oona

mulla on jonkin verran kierot hampaat, ja niistä hammaslääkäri sanoi, että ne saadaan melko suoriksi laminaateilla. mutta kokemusta ei vielä ole. Hammaslääkärin mukaan kuitenkin laminaatit on huomattavasti nopeampi, helpompi ja halvempi tapa saada suorat hampaat, kuin oikomishoito. Laminaattien hinta vaihtelee sen mukaan haluatko ne muovista vai posliinista, muovi alle 200 €/hammas, posliini n. 400€/hammas. Posliini on aidomman näköinen ja tuntuinen, mutta muovia käytetään silti enemmän hinnan vuoksi. En usko että kannattaa lähteä omia hampaita poistattamaan ja uusia tilalle laitattamaan, mutta hammaslääkäri tietää tämänkin parhaiten.

• posliinikuori

on 150 e hammas.Kyselin sieltä hintatietoja muutamasta paikasta.Siihen päälle tulee tutkimuskuluja 15 e.

• sniinas
        posliinikuori kirjoitti:

on 150 e hammas.Kyselin sieltä hintatietoja muutamasta paikasta.Siihen päälle tulee tutkimuskuluja 15 e.

eikä muovi sen 150e per hammas?missä päin tallinnaa?pistä vaikka spostiin paikan nimi :)

onko tallinan paikoissa muuten minkäänlaista osamaksua tms?

• laminaatteihin pettynyt

Jos sinulla on muuten nätit hampaat, suosittelen oikomista. Laminaatit kun laitetaan, omat hampaat on sitten pilalla lopullisesti, kun niitä joudutaan hiomaan. Eikä laminaatit vastaa omia hampaita.

Itselläni on neljä laminaattia. Laitettu yli vuosi sitten. Kyllä sen tuntee, ettei ole omat hampaat suussa, esim. ruisleipää syödessä (hieman aristaa). Laminaattini jouduttiin myös vaihtamaan, koska hammaslääkäri tunaroi ja laittoi virheellisiä laminaatteja jätti ilmakuplan, jonka takia hampaasta kuulsi sitten mustaa läpi. Ja taas jouduttiin hiomaan oman hampaan pintaa vähän lisää.

Eli suosittelen oikomista, vaikka veisi enemmän aikaa ja rahaa. Hampaat sinulla on kuitenkin loppuelämäsi, toivottavasti omat, ehjät hampaat. Mikäli jostain syystä päädyt laminaatteihin, varmista, että hammalääkäri on erittäin kokenut niiden laitossa ja laminaatit valmistetaan hyvämaineisessa paikassa.

• missä kävit

laitattuttamassa huonot laminaatit? Täällä olis hyvä kertoa viidakkorummussa mihin kannattaa mennä ja minne ei.Mä harkitsen sitä tallinnaa ja laminaatteja vieläkin..en tiedä uskallanko ryhtyä operaatioon sittenkään.

• Mr. Price

Itselläni on laminaatit neljässä etuhampaassa ja olen lähiaikoina menossa laittamaan kaksi lisää.Itselleni tosin laitettiin posliinikuoret huonon hammasluun takia,mutta otin kaiken irti tästä ns hammasremontista ja nyt suussa on hohtavan valkoiset hollywood hampaat ilman minkäänlaisia ongelmia.Laminaatit ovat nyt olleet vuoden verran itselläni ja syön aivan normaalisti,eikä ole vihlontaa,eikä muita ongelmia ollut lainkaan. Nyt hampaat vitivalkoiset,korjattu ja on mukava saada ihmisiltä kehuja näteistä hampaista.Suosittelen jos on vähänkin epäröi. Muistakaa ottakaa selvää hyvistä hammashoitoloista,ja käydä keskustelemassa asiasta hammaslääkärin kanssa.Maksoin itse paljon remontista, mutta se on todella ollut joka sentin arvoista.

• jazzzz

Missä paikassa otit laminaatit? Ihanaa kuulla, että tuonut paljon iloa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      165
      1712
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1604
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1192
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      111
      1161
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      110
      992
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      872
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      754
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    Aihe