Norflex?

BDJ

Norflex? Sain ko.valmistetta niskan jäykkyyteen ja siitä johtuviin päänsärkyihin.

Onko tietoa/kokemuksia millaisesta lääkkeestä on kyse ja onko se koukuttava? Tekeekö se pöhnäisen olon? Lääkäri käski ottaa yhden yötä vasten.

Kiitos etukäteen vastauksista.

23

83019

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itv

      Itse otin tunti sitten 7 kappaletta ja odotan relaksoivaa vaikutusta.
      Sain reseptin dystonian vuoksi ja lääkkeellä en ole huomannut mitään haittavaikutuksia.
      Ei kannata ottaa alkoholin kanssa niin kuin minä.Ja kannattaa noudattaa annostusohjeita.Usein yksi aamulla ja yksi illalla.

      • McGyver

        Sul on varmaan määräys 7kpl kerralla. Parkinsonismin max annostus on 3kpl x 2krt/vrk ja sillon vittuilee parasympaattinen hermosto silleen että toi vähän normalisoittaa toimintaa. Letaali annostus on 10 kpl Se on ihan eri asia vetää vaik Sirdaludii mielinmäärin. Tossakun on voimakas antikolinerginen vaikutus ni se vaikuttaa suoliston ja sydämenki toimintaan. Mietin vaan et siin alkaa olla sydän jo aika sairaassa kondiksessa tollasel kerta-annoksel ja suolisto divertikkeleillä etc. Reseptis viel sanotaan erikseen kontraindikaatioksi suisidi vaarassa olevat ihmiset. Kuhan sanoin et ei kannata ottaa tota tollast annosta, vedät sit vaik sirdaa tai pamei, mut tos on niin suora asetyylikoliinin vastavaikutus.


      • itv
        McGyver kirjoitti:

        Sul on varmaan määräys 7kpl kerralla. Parkinsonismin max annostus on 3kpl x 2krt/vrk ja sillon vittuilee parasympaattinen hermosto silleen että toi vähän normalisoittaa toimintaa. Letaali annostus on 10 kpl Se on ihan eri asia vetää vaik Sirdaludii mielinmäärin. Tossakun on voimakas antikolinerginen vaikutus ni se vaikuttaa suoliston ja sydämenki toimintaan. Mietin vaan et siin alkaa olla sydän jo aika sairaassa kondiksessa tollasel kerta-annoksel ja suolisto divertikkeleillä etc. Reseptis viel sanotaan erikseen kontraindikaatioksi suisidi vaarassa olevat ihmiset. Kuhan sanoin et ei kannata ottaa tota tollast annosta, vedät sit vaik sirdaa tai pamei, mut tos on niin suora asetyylikoliinin vastavaikutus.

        Joopa joo. Eipä toi Norflex ainakaan meikäläistä "pudottanut". Otin yks ilta 14 kappaletta ja vähän muuta päälle. Nukuin yli 20 tuntia,joten sai ainakin niitä velkoja pois. EN kehota kokeilemaan.Ei kannata leikkiä sankaria lääkkeiden kanssa.Oli minullekin viimeinen kerta. Ei täältä maailmasta kannata vielä lähteä, vaikka kuinka vituttais. Aina tulee parempia päiviä, vaikka ei just nyt aina siltä tunnukaan.Vaikka ulos vartin kävelylle, niin fiilis on toinen.On kokemusta.


      • moivoia
        itv kirjoitti:

        Joopa joo. Eipä toi Norflex ainakaan meikäläistä "pudottanut". Otin yks ilta 14 kappaletta ja vähän muuta päälle. Nukuin yli 20 tuntia,joten sai ainakin niitä velkoja pois. EN kehota kokeilemaan.Ei kannata leikkiä sankaria lääkkeiden kanssa.Oli minullekin viimeinen kerta. Ei täältä maailmasta kannata vielä lähteä, vaikka kuinka vituttais. Aina tulee parempia päiviä, vaikka ei just nyt aina siltä tunnukaan.Vaikka ulos vartin kävelylle, niin fiilis on toinen.On kokemusta.

        Älä puhu paskaa. Ite söin ensin 4, venasin jonkun 30min, ja kävin syömässä 3 lisää, sitten istuin tv:n ääressä jonkin tunti 10 minuuttia ja kun aattelin mennä syömään ja nousin niin sillon jokin ainakin sekotti mun pään, kävely on helvetin vaikeeta, tuntu että kaatuisin koko ajan.. Horjahtelin melkeen joka askeleella. Sitten vähän myöhemmin ilmesty näitä pikku aistiharhoja joita näky vain jos jäi tuijottamaan jotain tiettyy pistettä, mut kyllä niitäkin näky.

        Eli kyllä norflexit toimii uskokaa huviksee, en älyy näit jotka sanoo ettei niist oo mihinkää, sit ne puhuu paskaa määrästä jonka ne on syöny tai sit ne puhuu ihan vääristä lääkkeistä. "Norflex 3M" kyllä nappaa


      • ei saatana!
        itv kirjoitti:

        Joopa joo. Eipä toi Norflex ainakaan meikäläistä "pudottanut". Otin yks ilta 14 kappaletta ja vähän muuta päälle. Nukuin yli 20 tuntia,joten sai ainakin niitä velkoja pois. EN kehota kokeilemaan.Ei kannata leikkiä sankaria lääkkeiden kanssa.Oli minullekin viimeinen kerta. Ei täältä maailmasta kannata vielä lähteä, vaikka kuinka vituttais. Aina tulee parempia päiviä, vaikka ei just nyt aina siltä tunnukaan.Vaikka ulos vartin kävelylle, niin fiilis on toinen.On kokemusta.

        vittu te ootte tyhmiä! vedätte jotain lääkkeitä kuten norflex et saa pään sekasin. ei jumalauta itelle määrättiin 2 kpl iskiaksen hoitoon päivässä ja en kyllä voi edes ajatella että näistä lääkkeistä on mitään apua mihinkään varsinkaan tollaseen helvetin typerään lääke leikkeihin. menkää lääkäriin ja selittäkää et haluutte hoitoon nii saatte vetää lääkkeitä vitun urpot.


      • Anonyymi
        itv kirjoitti:

        Joopa joo. Eipä toi Norflex ainakaan meikäläistä "pudottanut". Otin yks ilta 14 kappaletta ja vähän muuta päälle. Nukuin yli 20 tuntia,joten sai ainakin niitä velkoja pois. EN kehota kokeilemaan.Ei kannata leikkiä sankaria lääkkeiden kanssa.Oli minullekin viimeinen kerta. Ei täältä maailmasta kannata vielä lähteä, vaikka kuinka vituttais. Aina tulee parempia päiviä, vaikka ei just nyt aina siltä tunnukaan.Vaikka ulos vartin kävelylle, niin fiilis on toinen.On kokemusta.

        Älä jauha paskaa..


      • Anonyymi
        itv kirjoitti:

        Joopa joo. Eipä toi Norflex ainakaan meikäläistä "pudottanut". Otin yks ilta 14 kappaletta ja vähän muuta päälle. Nukuin yli 20 tuntia,joten sai ainakin niitä velkoja pois. EN kehota kokeilemaan.Ei kannata leikkiä sankaria lääkkeiden kanssa.Oli minullekin viimeinen kerta. Ei täältä maailmasta kannata vielä lähteä, vaikka kuinka vituttais. Aina tulee parempia päiviä, vaikka ei just nyt aina siltä tunnukaan.Vaikka ulos vartin kävelylle, niin fiilis on toinen.On kokemusta.

        otin 16kpl ja gaboja. 3seuraavaa päivää olin sairaalassa


    • asdeeww

      On suht koukuttavia.

    • tausmae

      jumal kyllä mitä te tässä puhutte minulla on karmeat kivut ja otaan yhden ja jopa riitä tule paha olo . Se ei ole yksi oikea lääke

    • yksinkertaista? EI

      eri ihmisillä on eri aikana eri määrä välittäjäaineita kierrossa. Toinen voi vetää 14 tabua ja toinen puolikkaan eikä se 14 vetänyt ole yhtään kovempi, vaan sillä on systeemi enemmän sekaisin valmiiksi. Antikolinergeillä sun muilla ei leikitä koska niden vaikutus riippuu monesta seikasta epälineaarisesti, eli samalla kaverillakin voi sama annos olla erilainen vaikutukseltaan riippuen mitä siellä kropassa on menossa

    • phettpk

      itselläni on annostus 1tablettia aamulla ja1tabu illalla,eikä väsytä,eikä oo tokkuraista oloa.sirdalud ei sopinut siitä meni ihan sekaisin,väsymystä yms.

    • Selkäkipuilija

      Hiton paha/etova olo noista tulee. Otin selkäkipuun 100mg illalla ja aamulla ja koko päivän on etonut niin että väkisin vähän jotain koittanut syödä. Makoillessa mennyt koko päivä kun on niin yököttävä olo. Hyi. Otan jatkossa sirdaludia mielummin.

    • NoNorflex

      Vedin noita viikon verran selkäkipuun, muiden lääkkeiden ohella ja tuli kans tosi huono olo. Sit koitin hoitaa kauppareissun vaikka olo oli kauhea niin tuntu että sydän repeää rinnasta! Kunto oli aivan pois. Huohotin vaan. Jouduin soittaan ensiavun vielä kotiin käymään ku ei meinannu verenpaineet laskea millään. Meni sitten kuitenkin parissa päivässä ohi ku lopetin noiden syömisen ja otin tosi rauhallisesti. Ei sovi minulle. Eikä siis pumpussa mitään vikaa, yleensä vähän alhaiset verenpaineet niin tuntu kyllä hurjalta.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet? Olen 16vuotta ja minulle määrättiin norflexia vasempaan hartian jäykkyyteen


    • Anonyymi

      vuosi sitten oli noidan nuoli melkein 2 kuukautta ja lopulta laukaistiin monen kokeilun piikityksen ym jälkeen Volttaren napeilla ja Norflex lisäksi. " päivää ja kivusta ei tietoa!!!!!

    • Anonyymi

      Kuinka munta 100gramman tablettia 11 vuotiaan pitää ottaa että pääsisi edes hiprakkaan. Minulla on 11v lapsi ja pelkään omien pillereiden puolesta

      • Anonyymi

        Sadan gramman tabletteja? Yks riittää hengenlähtöön :D


    • Anonyymi

      Riippuu sen hetkisestä hormonaalisesta toiminnasta myös, jos jtn tiettyjä hormoneja paljon voi käydä hassusti.. En lähtisi leikkimään antikolinergien kans

    • Anonyymi

      Eipä ole oikein asiallisia kirjoituksia.
      Ei ole, eikä kannata minun tänne laittaa mitään.

    • Anonyymi

      Joo on varmaan yksilöllistä mitä käy kun näitä syö. Itse en nykyään käytä mitään kun ei ole aikaa sekoilla mutta sain näitä niskajumiin ja söin tietysti heti kourallisen eli varmaan 4-10 kpl kun vanhasta tottumuksesta kaikkea otetaan niin paljon että auttaa.. mutta ihan miten vaan . Otin vähän olutta samalla ja yöllä heräsin siihen että kädet ei ensiksi liikkunut ja sitten kun motoriikka palasi niin alkoi näkemään ihan mitä sattuu ja olin ihan pihalla eli ei kannata tehdä näitä asioita kun olo oli kun olis syönyt neuroleptoja liikaa niin jos joku tietää miltä se tuntuu niin siitä vertauskuva... ja sitten vertailun vuoksi mun perus sekoiluista niin iha sama mulle että uskooko tätä kukaan vai ei niin aikanaan tuli imuroitua kaikkea mitä sai ja paljon.. esim kerran söin 2päivän aika 8 doc tutkatia + 3g equadorilaisia sieniä + pilveä +piriä+kolaa+essoja+ rauhottavia ja kaikkea muuta paskaa ja 2 kaveria ketkä söi samat setit niin joutu sairaalaan kun ei enää sydän jaksanut lyödä ja molemmilta kysyttiin että olivatko he kokeilleet itsemurhaa mutta kun ei oltu muuta kun pidetty hauskaa niinkuin aina ennenkin... mutta enivei meinaan vaan että olen itse joskus ollut todella kovissa seteissä niin olin vähän ihmeissäni että nää norflexit veti pään ihan sekasin niin vaikka kuka sanois että ihan höpöhöpö lääkkeitä nii ilmeisesti yksilöllistä miten toimii niin ottakaa vaan se mitä on lääkäri määrännyt ku ei noista mitään hyviä oloja saa.

    • Anonyymi

      olen ostamassa huomenna 7noflexia ja 5panacodia olisi kiva tietää ainaki norflexin vaikutus viihdekäyttönä☺️?

    • Anonyymi

      Vittu ihmiset on tyhmii jos noita viihdekäyttää oon itsekkin joskus nuorempana ja kadun sitä se sakava fiilis mitä saa on deliriumin luokkaa mitä siitä voi itseasissa saada eli myrkytystila joten älkää helvetissä vetäkö ja pliis lukekaa edes tietoa mitä kehoon tungette, hengenvaarallinen annos alkaa 10kpl eli 1g wikipedian mukaan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe