se perimmäinen syy miks teitä ottaa päähän NOIN paljon, että Lordi lähtee Suomea edustamaan? Kuka jaksaakin kuukausitolkulla marista jostain euroviisuedustajasta?????? Puuttuuko teiltä kenties elämästä sisältö? Pitäisikö teidän hankkia joku mieleinen harrastus? Ei tarttis päiviään kuluttaa turhaan ja marista jostain, joka on NIIN vastenmielistä ...
Lordi, simply the BEST!!! hä, hä, häääää !!!!
kertokaa nyt jo ihmeessä
4
384
Vastaukset
- pelottaa
Lordin vastustajat kuuluvat niihin suomalaisiin, jotka pelkäävät muutosta eivätkä halua erottua harmaasta massasta; vähänkin erilainen pelottaa.
Euroviisuihin olisi pitänyt lähettää taas Katri Helenoita ja Jari Sillanpäitä, siitäkin huolimatta, etteivät ne kiinnosta ketään ulkomailla.
Lordi on piristävä poikkeu euroviisuissa ja osoittaa ulkomailla vain sen, ettei suomalaiset ole pelkkää harmaata massaa. ...on asiaa! Tätä minäkin mietin usein. Mistä tämä hullu kansa saa kaiken energiansa?! Muistan liiankin hyvin kun Tarja Turunen sai potkut Nightwish:istä ja porukka ulvoi kuin Vesa-Matti Loiri elokuvassa Ulvova Mylläri. Tämä Lordi polemiikki on vasta alussa.. pelkäämpä niin!
Ajatellanpa näin: Omistamasi auto on ruostunut ja vanha. Naapurisi ja ystäväsi kehottavat sinua vaihtamaan autoa. Vaihdat autoa. Teet juuri kuin naapuri ja ystäväsi kehoittivat. Kun olet tehnyt kaupat ja tuot uuden autosi kotiin, naapurisi ja ystäväsi marmattavat.. niin se menee!! Mikään ei riitä.- me!
Täällä foorumille korostuu kansamme huonot piirteet, mikäs sille voi. Kun kadulla kävelet ja katsot ihmisiä, voit yrittää yhdistää ajatuksia täältä eri ihmisiin. Näin näet heidän oikeat aivoituksensa :D
Eikö olekkin hauskaa. Ja jos näet jonkun istuskelemassa hiljaa kahvilassa tarkkaillen ihmisiä kadulla, niin se olen mä tai joku mun kaltaisista. ;) - Lorti
nimenomaan lordi on parasta mitä olemme kisoihin koskaan saaneet, mutta antaa kateellisten ? ( suomalaisten ?? ) jauhaa tuota paskaa, koska Lordi tulee sijoittumaan hyvin, ja se on pääasia! aina noita kateellisia löytyy; samaa rupusakkia jotka on katkeria kun kimi voittaa F1:ssä ja onnellisen kateellisia kun kimin auto hajoaa! ei tarvi olla edes psykologi kun tämän tajuaa. Vika geeneissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514