Ihmisethän syö siellä saarella kaikenlaista riistaa,lihaa. Mutta muistaakseni jossain jaksossa Kate sanoi olevansa kasvissyöjä,mitä hän siis syö saarella?
Mitä Kate syö?
8
1329
Vastaukset
- dude
...MUNAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa =D !!
- :))
sitä se siellä ainaki vetelee, tiedä sitte niistä kasveista mitä siellä on..
- Spo
Kateahan on useamman kerran näytetty kapuilemassa puihin poimimassa hedelmiä, ja onhan siellä varmaan marjoja sun muita saarella.. Ja Sunilla on kasvitarha josta varmaan riittää syötävää Katellekin.
Ja jos oikein kova nälkä tulee niin kyllähän vegekin periaatteistaan joustaa. Jos kerran Andeille koneessa kanssa tipahtaneet suostuivat syömään ihmislihaa, niin kyllä Katelle pitäisi villisian lihan kelvata.- äsöää
....Kauniissa ja Rohkeissa...Onletko joskus nähnyt Ridge Forresterin käyvän paskalla???
Sitä minäkin.... - hyvä hyvä
äsöää kirjoitti:
....Kauniissa ja Rohkeissa...Onletko joskus nähnyt Ridge Forresterin käyvän paskalla???
Sitä minäkin....^ :DDD
- kate expert
jackin ja sawyerin penistä ja juo nitten spermaa ja sit se syö vielä tota sayidin persettä välipalaks ja jää pilottia ekas jaksos =D
- Kata**
no eikö sillä kiinalaisella sunilla ollu joku viljelmä jota se katekin ruokkos syököhän se sitä^^
- kana
no se vaan juo viinaa eikä syö mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750