..kaiikki rulettaa.. kaivoin ne tuolta arkistosta esille.. jytevää jytkettä..
Vastaukset 15
- Moppiliisa
Ne on niin helmiä ne biisit! Tulee vanhat hyvät ajat mielee!
- sweet_lemon
mä en muista mitään erotikkiä, laula pätkä, niin saatan muistaa..
- kuunnella
sweet_lemon kirjoitti:
mä en muista mitään erotikkiä, laula pätkä, niin saatan muistaa..
- sweet_lemon
kuunnella kirjoitti:
nyt muistan, kiitos.
Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä... sweet_lemon kirjoitti:
nyt muistan, kiitos.
Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä...Itselläkin olis ollut kajarit liian suurella. Mutta onhan tää ihan kivaa jytäpöppia jossakin mielentilassa.
..tanssii kauniiden typyköiden kanssa aina ku tätä kuulee...
tuputuu kirjoitti:
Se oli herrasmiesmäisesti sanottu.
..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..
pervokki kirjoitti:
..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..
ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.
tuputuu kirjoitti:
ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.
..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..
pervokki kirjoitti:
..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..
nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.
tuputuu kirjoitti:
nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.
..notkuminen.. ei se nyt oikeesti hirveesti huvita nää tietyt biisit sai hetkex taas sellasen menofiiliksen päälle mut kyllä mä nyt ihan muuta kaipailen.. voipi olla etten lähe viikonloppuna minnekään.. teen vaan omia projekteja ja ehkä suklaamuffinseja tai pitzaa..
- dansku-29
metallica soinut tänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1622116
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3921557Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1781102Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279764- 273660
- 33651
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12641- 191593
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557- 43541