..kaiikki rulettaa.. kaivoin ne tuolta arkistosta esille.. jytevää jytkettä..
e-roticin biisit
15
455
Vastaukset
- Moppiliisa
Ne on niin helmiä ne biisit! Tulee vanhat hyvät ajat mielee!
- sweet_lemon
mä en muista mitään erotikkiä, laula pätkä, niin saatan muistaa..
- kuunnella
sweet_lemon kirjoitti:
mä en muista mitään erotikkiä, laula pätkä, niin saatan muistaa..
- sweet_lemon
kuunnella kirjoitti:
nyt muistan, kiitos.
Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä... sweet_lemon kirjoitti:
nyt muistan, kiitos.
Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä...Itselläkin olis ollut kajarit liian suurella. Mutta onhan tää ihan kivaa jytäpöppia jossakin mielentilassa.
..tanssii kauniiden typyköiden kanssa aina ku tätä kuulee...
tuputuu kirjoitti:
Se oli herrasmiesmäisesti sanottu.
..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..
pervokki kirjoitti:
..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..
ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.
tuputuu kirjoitti:
ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.
..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..
pervokki kirjoitti:
..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..
nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.
tuputuu kirjoitti:
nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.
..notkuminen.. ei se nyt oikeesti hirveesti huvita nää tietyt biisit sai hetkex taas sellasen menofiiliksen päälle mut kyllä mä nyt ihan muuta kaipailen.. voipi olla etten lähe viikonloppuna minnekään.. teen vaan omia projekteja ja ehkä suklaamuffinseja tai pitzaa..
- dansku-29
metallica soinut tänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916