e-roticin biisit

..kaiikki rulettaa.. kaivoin ne tuolta arkistosta esille.. jytevää jytkettä..

15

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moppiliisa

      Ne on niin helmiä ne biisit! Tulee vanhat hyvät ajat mielee!

      • sweet_lemon

        mä en muista mitään erotikkiä, laula pätkä, niin saatan muistaa..


      • kuunnella

      • sweet_lemon
        kuunnella kirjoitti:

        http://www.eurodancehits.com/erotic.html

        nyt muistan, kiitos.
        Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä...


      • sweet_lemon kirjoitti:

        nyt muistan, kiitos.
        Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä...

        Itselläkin olis ollut kajarit liian suurella. Mutta onhan tää ihan kivaa jytäpöppia jossakin mielentilassa.


      • ..siis tätä loistavaa muzaa...


    • ..tanssii kauniiden typyköiden kanssa aina ku tätä kuulee...

      • Se oli herrasmiesmäisesti sanottu.


      • tuputuu kirjoitti:

        Se oli herrasmiesmäisesti sanottu.

        ..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..

        ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.


      • tuputuu kirjoitti:

        ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.

        ..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..

        nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.


      • tuputuu kirjoitti:

        nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.

        ..notkuminen.. ei se nyt oikeesti hirveesti huvita nää tietyt biisit sai hetkex taas sellasen menofiiliksen päälle mut kyllä mä nyt ihan muuta kaipailen.. voipi olla etten lähe viikonloppuna minnekään.. teen vaan omia projekteja ja ehkä suklaamuffinseja tai pitzaa..


    • dansku-29

      metallica soinut tänään

      • ..onhan se jo jotain sellanen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe