..kaiikki rulettaa.. kaivoin ne tuolta arkistosta esille.. jytevää jytkettä..
e-roticin biisit
15
473
Vastaukset
- Moppiliisa
Ne on niin helmiä ne biisit! Tulee vanhat hyvät ajat mielee!
- sweet_lemon
mä en muista mitään erotikkiä, laula pätkä, niin saatan muistaa..
- kuunnella
sweet_lemon kirjoitti:
mä en muista mitään erotikkiä, laula pätkä, niin saatan muistaa..
- sweet_lemon
kuunnella kirjoitti:
nyt muistan, kiitos.
Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä... sweet_lemon kirjoitti:
nyt muistan, kiitos.
Pää meinas särkyä, kun oli kuulokkeissa ääni vähän liian suurella, heh. Kantsis varmaan käyttää kuulokkeita kajarina aina välillä...Itselläkin olis ollut kajarit liian suurella. Mutta onhan tää ihan kivaa jytäpöppia jossakin mielentilassa.
..tanssii kauniiden typyköiden kanssa aina ku tätä kuulee...
tuputuu kirjoitti:
Se oli herrasmiesmäisesti sanottu.
..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..
pervokki kirjoitti:
..herrasmiesmäisesti perse heiluu diskossa..
ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.
tuputuu kirjoitti:
ja pidä siellä kun neitokaiset viehkeästi keikuttavat lanteitaan.
..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..
pervokki kirjoitti:
..täällä oikeesti ees ketään näy.. vaan mä ja tietokone ja haavekuvat.. ja tietysti e-rotic soimassa..
nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.
tuputuu kirjoitti:
nukkeja jotka vois laittaa pöydälle tanssimaan? Vois pelata vaikka UBS- systeemillä niin olis edes jotain lohduketta siihen asti kun oikeesti pääset diskoon tanssimaan. Äkkiä se viikonvaihde taas tulee.
..notkuminen.. ei se nyt oikeesti hirveesti huvita nää tietyt biisit sai hetkex taas sellasen menofiiliksen päälle mut kyllä mä nyt ihan muuta kaipailen.. voipi olla etten lähe viikonloppuna minnekään.. teen vaan omia projekteja ja ehkä suklaamuffinseja tai pitzaa..
- dansku-29
metallica soinut tänään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
