..vatsakohta kuoloisa?
onko eloisan
16
464
Vastaukset
- vatsakohta
eloisa? Ne kuuluisat viimehetken vatsanväänteet?
....nepä ne.. vatsanväänteetpä tosiaankin.. hirmuinen ummetus jne.. tulee kuoloisa olo sillo..
- tarkkaanottaen
pervokki kirjoitti:
....nepä ne.. vatsanväänteetpä tosiaankin.. hirmuinen ummetus jne.. tulee kuoloisa olo sillo..
faktaa, että kuollessa monelta pääsee housuun...raadollista, mutta totta.
tarkkaanottaen kirjoitti:
faktaa, että kuollessa monelta pääsee housuun...raadollista, mutta totta.
..oon kyllä kuullu että hirtettäessä tulee pökäleet pöxyyn..
- kipparinoma
on...kuoloisa...todellakin;o))))))))))
Eloisa kuulostaa melkeistä naisen nimelle...Kuoloisa taas Hamletin sukunimeltä;o/..niin..oisko jonku biisinkin nimi?.. juu päättelin vaan että kuoloisa sopis hyvin eloisan vastakohdax..liekö sitä käytetään öö???
- dansku-29
eloisasti elellen, kulkien makoisasti vadille, päätyen kuoloisasti vatsakohtaan
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..kenties elävästä ravinnosta joka kuolee päätyessään vatsaan?..
jutustas tuli väistämättäni mieleen, että tarkoitat eloisan kanan tai lehmän tai sian kohtaloa, kun vatsakohtaan joutuu, että ei mehda mitään, etkö sitten sitä tarkoittanutkaan?? :DD
dansku-29 kirjoitti:
jutustas tuli väistämättäni mieleen, että tarkoitat eloisan kanan tai lehmän tai sian kohtaloa, kun vatsakohtaan joutuu, että ei mehda mitään, etkö sitten sitä tarkoittanutkaan?? :DD
..voiko olla elävämpää ravintoo kuin eloisa kana lehmä tai sika??
..verbaalisesti lahjakkaisiiin vastauksiin sen kummemin kantaa ottamatta lähdenpä tästä taas hommiin.. pakkooo mennä..
- Alien-8
olla todella kuoloisa,jos umpisuoli pääsee puhkeamaan:)
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
.... varmaan vatsahaavakin voi olla varsin kuoloisa kokemus..
välttää jättämällä kahvin,kossun ja stressin vähemmälle.Mutta sehän on mahdotonta nykymaailmassa..
Alien-8 kirjoitti:
välttää jättämällä kahvin,kossun ja stressin vähemmälle.Mutta sehän on mahdotonta nykymaailmassa..
..jättäminen onnistuu ku en sitä pahemmin juo... mutta stressi ja kossu.. aijajaijai.. juu mahdottomalta kuullostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684