..vatsakohta kuoloisa?
onko eloisan
16
478
Vastaukset
- vatsakohta
eloisa? Ne kuuluisat viimehetken vatsanväänteet?
....nepä ne.. vatsanväänteetpä tosiaankin.. hirmuinen ummetus jne.. tulee kuoloisa olo sillo..
- tarkkaanottaen
pervokki kirjoitti:
....nepä ne.. vatsanväänteetpä tosiaankin.. hirmuinen ummetus jne.. tulee kuoloisa olo sillo..
faktaa, että kuollessa monelta pääsee housuun...raadollista, mutta totta.
tarkkaanottaen kirjoitti:
faktaa, että kuollessa monelta pääsee housuun...raadollista, mutta totta.
..oon kyllä kuullu että hirtettäessä tulee pökäleet pöxyyn..
- kipparinoma
on...kuoloisa...todellakin;o))))))))))
Eloisa kuulostaa melkeistä naisen nimelle...Kuoloisa taas Hamletin sukunimeltä;o/..niin..oisko jonku biisinkin nimi?.. juu päättelin vaan että kuoloisa sopis hyvin eloisan vastakohdax..liekö sitä käytetään öö???
- dansku-29
eloisasti elellen, kulkien makoisasti vadille, päätyen kuoloisasti vatsakohtaan
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..kenties elävästä ravinnosta joka kuolee päätyessään vatsaan?..
jutustas tuli väistämättäni mieleen, että tarkoitat eloisan kanan tai lehmän tai sian kohtaloa, kun vatsakohtaan joutuu, että ei mehda mitään, etkö sitten sitä tarkoittanutkaan?? :DD
dansku-29 kirjoitti:
jutustas tuli väistämättäni mieleen, että tarkoitat eloisan kanan tai lehmän tai sian kohtaloa, kun vatsakohtaan joutuu, että ei mehda mitään, etkö sitten sitä tarkoittanutkaan?? :DD
..voiko olla elävämpää ravintoo kuin eloisa kana lehmä tai sika??
..verbaalisesti lahjakkaisiiin vastauksiin sen kummemin kantaa ottamatta lähdenpä tästä taas hommiin.. pakkooo mennä..
- Alien-8
olla todella kuoloisa,jos umpisuoli pääsee puhkeamaan:)
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
.... varmaan vatsahaavakin voi olla varsin kuoloisa kokemus..
välttää jättämällä kahvin,kossun ja stressin vähemmälle.Mutta sehän on mahdotonta nykymaailmassa..
Alien-8 kirjoitti:
välttää jättämällä kahvin,kossun ja stressin vähemmälle.Mutta sehän on mahdotonta nykymaailmassa..
..jättäminen onnistuu ku en sitä pahemmin juo... mutta stressi ja kossu.. aijajaijai.. juu mahdottomalta kuullostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
