onko eloisan

..vatsakohta kuoloisa?

16

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vatsakohta

      eloisa? Ne kuuluisat viimehetken vatsanväänteet?

      • ....nepä ne.. vatsanväänteetpä tosiaankin.. hirmuinen ummetus jne.. tulee kuoloisa olo sillo..


      • tarkkaanottaen
        pervokki kirjoitti:

        ....nepä ne.. vatsanväänteetpä tosiaankin.. hirmuinen ummetus jne.. tulee kuoloisa olo sillo..

        faktaa, että kuollessa monelta pääsee housuun...raadollista, mutta totta.


      • tarkkaanottaen kirjoitti:

        faktaa, että kuollessa monelta pääsee housuun...raadollista, mutta totta.

        ..oon kyllä kuullu että hirtettäessä tulee pökäleet pöxyyn..


    • kipparinoma

      on...kuoloisa...todellakin;o))))))))))
      Eloisa kuulostaa melkeistä naisen nimelle...Kuoloisa taas Hamletin sukunimeltä;o/

      • ..niin..oisko jonku biisinkin nimi?.. juu päättelin vaan että kuoloisa sopis hyvin eloisan vastakohdax..liekö sitä käytetään öö???


    • dansku-29

      eloisasti elellen, kulkien makoisasti vadille, päätyen kuoloisasti vatsakohtaan

      • ..kenties elävästä ravinnosta joka kuolee päätyessään vatsaan?..


      • dansku-29
        pervokki kirjoitti:

        ..kenties elävästä ravinnosta joka kuolee päätyessään vatsaan?..

        jutustas tuli väistämättäni mieleen, että tarkoitat eloisan kanan tai lehmän tai sian kohtaloa, kun vatsakohtaan joutuu, että ei mehda mitään, etkö sitten sitä tarkoittanutkaan?? :DD


      • dansku-29 kirjoitti:

        jutustas tuli väistämättäni mieleen, että tarkoitat eloisan kanan tai lehmän tai sian kohtaloa, kun vatsakohtaan joutuu, että ei mehda mitään, etkö sitten sitä tarkoittanutkaan?? :DD

        ..voiko olla elävämpää ravintoo kuin eloisa kana lehmä tai sika??


    • ..verbaalisesti lahjakkaisiiin vastauksiin sen kummemin kantaa ottamatta lähdenpä tästä taas hommiin.. pakkooo mennä..

      • ..sellasta se on pervokki.. sulle mä e muuta virka..


    • Alien-8

      olla todella kuoloisa,jos umpisuoli pääsee puhkeamaan:)

      • .... varmaan vatsahaavakin voi olla varsin kuoloisa kokemus..


      • Alien-8
        pervokki kirjoitti:

        .... varmaan vatsahaavakin voi olla varsin kuoloisa kokemus..

        välttää jättämällä kahvin,kossun ja stressin vähemmälle.Mutta sehän on mahdotonta nykymaailmassa..


      • Alien-8 kirjoitti:

        välttää jättämällä kahvin,kossun ja stressin vähemmälle.Mutta sehän on mahdotonta nykymaailmassa..

        ..jättäminen onnistuu ku en sitä pahemmin juo... mutta stressi ja kossu.. aijajaijai.. juu mahdottomalta kuullostaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe