Pummit ja muut deekut.

.,.,.,

Eikö näitä saa lukkojen taakse ihmisiä häiritsemästä millään. Rahan pummaajia ja puistokemistejä on aivan liikaa.

13

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no haloo...

      loppupeleissä melko harmittomia heeboja ja noita on aina ollut ytimessä. Ne oli vielä tossa pari vuosikymmentä sitten vielä melkoisia legendoja, joilla oli omat lempinimet, jotka eli ympäri kaupunkia. Harva niistä on kuitenkaan vapaaehtoisesti tuohon tilaan halunneet. Kyllä Helsingin pitää asia hoitaa muutoin kuntoon kuin laittamalla ne lukkojen taakse.

    • Nimetön

      pummattiin markkaa, nykyisin euroa......
      niin se euro on vaikuttanut meidän kaikkien talouteen !
      joskus vinkkuflinda maksoi sen viis markkaa ja nykyisin viis euroo.

    • harjoitelija

      eipä sitä koskaan tiedä jos vaikka itsekin on samassa jamassa. Kevät, aurinko, kemistit...

      • joka pitää hoitaa

        Kiitos vaan poliitikkojen, jotka keksivät alentaa alkoholiverotusta. Alkoholin hinta pitäisi nostaa niin korkealle, että denoilla ei olisi edes varaa ostaa sitä. Saataisiin juopot pois kaduilta. Suomessa on niin hyvä sosiaaliturva, että jotkut voivat elää pelkkinä juoppoina yhteiskunnan varoilla.


      • Alalla töissä
        joka pitää hoitaa kirjoitti:

        Kiitos vaan poliitikkojen, jotka keksivät alentaa alkoholiverotusta. Alkoholin hinta pitäisi nostaa niin korkealle, että denoilla ei olisi edes varaa ostaa sitä. Saataisiin juopot pois kaduilta. Suomessa on niin hyvä sosiaaliturva, että jotkut voivat elää pelkkinä juoppoina yhteiskunnan varoilla.

        aina ne deekut jostain saavat pullonsa, vaikka viina olisi minkä hintaista. Jos ei muuten niin vaikka varastamalla, niin kuin moni tekee nykyäänkin. Toinen keino on valmistaa itse metsäpirtua tai ostaa pimeiltä markkinoilta ulkomailta halvalla tuotua tavaraa. Eli ei se auta, vaikka verotusta nostettaisiinkin. Tai ehkä vähän, mutta ei se ongelmaa poistaisi. Muuten olen kyllä ihan samoilla linjoilla kanssasi, että alkoholiveroa saisi nostaa.


      • Finlandia**
        Alalla töissä kirjoitti:

        aina ne deekut jostain saavat pullonsa, vaikka viina olisi minkä hintaista. Jos ei muuten niin vaikka varastamalla, niin kuin moni tekee nykyäänkin. Toinen keino on valmistaa itse metsäpirtua tai ostaa pimeiltä markkinoilta ulkomailta halvalla tuotua tavaraa. Eli ei se auta, vaikka verotusta nostettaisiinkin. Tai ehkä vähän, mutta ei se ongelmaa poistaisi. Muuten olen kyllä ihan samoilla linjoilla kanssasi, että alkoholiveroa saisi nostaa.

        kaikki deekut ja pummit verolle pantavaksi ja heti! Samoin kaikki,joka ikinen ulkomaalainen joka tulee Suomeen pantava verolle!! Ei mitään avustuksia sellaisille kun ei kerran Suomalaisillekkaan!! Ajatella että esimerkiksi Savonlinnassa on kunta ostanut,taulu TV ja autot ja fillarit ja tietsikat stereot ja muut sellaiset näille niin sanotuille elintaso pakolaisille että huh-huh!! Mitä järkeä on antaa tollaita apua, mitä toi auttaa, jku televisio saati stereot?? Aika ihmeellistä on touhu Suomessa pakolaisia kohtaan, jos itse Suomi ihminen menee ahdingoonsa apua pyytää, niin tasantarkkaan on kielteinen vastaus!!


      • Anonyymi
        Finlandia** kirjoitti:

        kaikki deekut ja pummit verolle pantavaksi ja heti! Samoin kaikki,joka ikinen ulkomaalainen joka tulee Suomeen pantava verolle!! Ei mitään avustuksia sellaisille kun ei kerran Suomalaisillekkaan!! Ajatella että esimerkiksi Savonlinnassa on kunta ostanut,taulu TV ja autot ja fillarit ja tietsikat stereot ja muut sellaiset näille niin sanotuille elintaso pakolaisille että huh-huh!! Mitä järkeä on antaa tollaita apua, mitä toi auttaa, jku televisio saati stereot?? Aika ihmeellistä on touhu Suomessa pakolaisia kohtaan, jos itse Suomi ihminen menee ahdingoonsa apua pyytää, niin tasantarkkaan on kielteinen vastaus!!

        Pultsareiille on saatava Ilmanen dödöpurkki viinakaupasta mukaan.

        Sitä on hyvä nuoleskella jos iskee horkkaa päälle


    • Anonyymi

      Ulkomaalaiset tervetulleita töihin tänne ja muuten tulijat maksakoon itse olemisensa.
      Näin itsekin teen, kun matkustan!

    • Anonyymi

      SIINÄHÄN NIITÄ KIASMAN VASTA PÄÄTÄ SIINÄ KUKKULALLA SUOMEN PARHAAT PUMMIT TIIÄTHÄN SE TOLPPALO ALOTA SIITÄ ON HYVÄ PÄÄTÖS.

    • Anonyymi

      sun sukulaiset ja vanhemmat niin ja ite oot .

    • Anonyymi

      Tanssii tähtien kanssa ohjelma jää katsomatta:Syy, yöntimo häiritsee .

    • Anonyymi

      Suomessa pitää ottaa hoito laitos minne laitetaan kaikki huume kuskit heti jäätyä kiinne hoitolaitos odottaa.Tämä paras keino.Auto valtiolle joka myy sen.Kyllä loppuu huume päissä ajelu.Alkoholin kiinne jäävät sama homma hoitoon heti auto valtiolle.Tämä tepsii kyllä.Auton hinnalla ei mitään väliä kaikki autot pois kun jää kiinne.Kun loppuu rahat loppuu myös ajelu.Kuka tekee kansalais aloite tästä.Liikkenne puhdistuu pikku- hiljaa tämän seurauksena.Liikenne tosi vaarallista verrattuna ennen vanhaa.Kiitos paljon,jos joku tekee aloitteen.

      • Anonyymi

        Vippaa vitonen että pääsen dosalla Kontulaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe