Vaihteeksi mielenkiintoista Mäkimaata (jakso 30.03.06)

Stetsonmies

Enkä suinkaan tarkoita sitä, että millään tavalla nauttisin Eevan tilanteesta - toivon todella, että syöpä ei uusiutuisi.

Yleensä en pidä koko Mäkimaan klaanista - tylsiä hahmoja kaikki tyynni. Mutta viime jaksossa oli upeaa dialogia ja poikkeavan voimakkaita tunteita, jotka oli näytelty hyvin. Pertin huoli ja pelko vaimonsa tilasta oli koskettavaa ja jäin vaan ihmettelemään sitä, että mikä lukko Pertillä ja Eevalla on, ettei tunteita voi näyttää toiselle? Oli jotenkin kornia (kaikessa liikuttavuudessan), että Pertti meni itkemään äidilleen sen sijaan, että olisi antanut tunteensa tulla ulos suoraan Eevalle: "Minä näen, että sinua pelottaa, mutta niin pelottaa minuakin".

Totta kai sitä yrittää olla urhea ja haluaa olemuksellaan viestittää toiselle, että ei tässä varmaan mitään vaarallista ole, mutta silti...

Janne -parka on vielä liemessä Nellan kanssa! En itse toivo Nellan paluuta - enkä ainakaan Jannen kanssa kimppaan. Ja näyttää epätodennäköiseltä, että Ninninkään kanssa enää tulee onnistumaan - nuoren tytön mieltä on nyt järkytetty vähän liikaa.
Harmi! Se kohtaus ennen Jannen armeijaan lähtöä, jossa Ninni ja Janne istuivat Bensiksellä, oli erittäin miellyttävä ja nautin näiden kahden ihmisen henkilökemian luonteesta ja siitä huumorista, joka heillä tuolloin oli. Sitä olisi suonut näkevänsä enemmänkin.

Niin, ja Teemun idea Teemu-ffinssistä (itse kirjoittaisin sen tuolleen) oli ajatuksena kiva - sääli vaan, että kaikki teilasivat hyvän oivalluksen. Vaikka olishan se vähän Hannes-Pulla -tuotemerkin kopiointia tavallaan.

2

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin...

... tee-muffinssi eli niin kuin teetä ja muffinsseja!

• Neljälinjalainen

ja kivaa arkipäivän sanailua Kotikadulla.

Stetsonmies, tarkkuutta, se oivallus ei mennyt sulle ihan perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4224
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3374
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2831
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2295
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1963
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1609
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1270
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1228
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1131
    Aihe