ni ostaisin jonku masiinan, jolla näkis raaputusarpojen pinnan alapuolelle, jotta mulla olis suurempi todennäköisyys saada lisää kahisevaa
jos olisin miljonääri
8
740
Vastaukset
- puolella on kaikennäköistä
läpivalaisu, röntgen, ultra, doppler ym
laitteita joilla voidaan katsoa läpi, viipaloida, tunnistaa ja mitä vielä.
Tarvittava tekniikka on varmasti jo olemassa.
Ongelma on enemmänkin siinä ettei röntgenhuoneessa myydä arpoja.
Tämä asia olisi mitä pikimmin korjattava.
Sairaanhoitajatkin voisivat saavuttaa saman palkkatason lääkärien kanssa. - Kiki
Ihan tasokanneri riittää tohon, eikä maksa kuin joku 20€
- MÄ ITTE
MUSTA OLIS UPEETA OLLA MILJÖNAARI JA SITTE YLLÄTTÄÄ ENTISET KOULUKAVERIT JA PAINUU NAIMISIIN....JA KÄYDÄ SITÄ ENNEN AUTOKOULU..SITTE KU OIS KORTTI NII AUTOKAUPPAAN JA VAKIONOPEUDENSÄÄTIMELLÄ VARUSTETTU PORSCHE 911 MILJOONALLA.LOPUT PANISIN SÄÄSTÖÖN.OIS KIVA OLLA SELLAINEN KUNDI JOS OIS MILJOONA NIIN MONI TYTTÖ YRITTÄIS POKATA MINUA..SITTEN ANTAISIN TYÖPAIKALLENI OSAN...JA 35 MILJOONAA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN...SITTEN MÄ MENISIN AVIOON JONKUN MISSI PERINTÖPRINSESSAN KANSSA...
- PORSCHE 911
JOS OLISIN MILJÖNÄÄRI OLISIN VARMAAN AIKA MOINEN NAMU MONEN TYTÖN MIELESTÄ...OLISI UPEAA OLLA NAIMISISSA JOS OLISIN MILJONAARI JA RAHAA OIS TILILLA 9.6 MILJOONAA..
- MÄI
MÄ OLISIN VARMAAN NAIMISISSA JOKA TAPAUKSESSA JA SITTE JOS OIS MILJÖNÄÄRI MULLA OIS AJOKORTTI JA ALLA MM CITROEN C6 TAI VOLVO S80. TAIKKA MERCEDES E 500
- EllenIce
Antaisin 40 Sättäreille mahdollisuuden
viikon Stressilomaan Karibian Risteilyllä :D
(*.*)
!,cuccuu,cuccuu,!- 40 sättäri
Eikö sulla pyöri mitään muuta mielessä kuin 40 sätti?
Tuota sanoisin jo pakkomielteeksi! - 23.5 MILJOONAA EUROA
40 sättäri kirjoitti:
Eikö sulla pyöri mitään muuta mielessä kuin 40 sätti?
Tuota sanoisin jo pakkomielteeksi!JAA.AA EN MENIS AINAKAA MIHINKÄÄ MAFIA-HOMMIIN....SEN SIJAAN PANISIN RAHAA SÄÄSTÖÖN JÄ KÄVISIN SAKSASSA JA PUOLASSA SAAKKA REISSAAMASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27414519Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu727356Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2127184Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä675199K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1204934Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754744Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1024544PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *294480Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko794203Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023988