En ole kirjautunut, kun en kerkeä, mutta asiaan:
Millä koodilla Mewn saa Yellowssa? Apu oisi tarpeen =)
Yellow ^^
6
377
Vastaukset
- espumb
mut, en ole varma että toimiiko tämä linkki, mutta kokeile
http://www.pokemonelite200.com/rbcatchmew.html
jos ei linkki toimi niin tee näin.
mene siihen missä on se pitkä tunneli josta pääsee celadon cityyn, niin mene siihen tunneliin, mene se läpi ja mene ulos, mene alas missä on se kouluttaja huom! et ole saannut otella sitä! ja paina samalla start painiketta, ja lennä cerulean saliin, mene sinne missä on se slowpoke ottelia, huom! et ole saannut otella sitä! ja ottele se, kun olet voittanut lennä sinne missä on se kummitustalo ja mistä sait poke fluten, ja mene vasemalle siitä aukosta jossa on se kallio ja aita, siitä välistä mene kun tulee pokemon valikko paina b:ee näppäintä ja tulee mew 7 levellinen, se osaa vain pounchin, eli aika helppo vastus, mutta sulla pitää olla paljon pokepalloja jotain 25 kpl. oli ilo auttaa! onnea mewin pyydystykseen!!(: Ei ne voi toimia koska Red ja Blue on keksitty sillo millo ei ollu Mewta ei ollu olemassa! Ja sillo ku ottelija huomaa sitä ei voi ohittaa millään flyilla ei millään muullakaan HMmällä.
Kuvistakin huomaa että niitä on muokattu.- beibari
tyhmä tuo toimii oikeesti :D koita ite. siinä on joku bugi ja mew on keksitty jo reilusti ennen pelejä kun kyllähän niitä niistä tapahtumistakin sai.
- Dark-Suicune
beibari kirjoitti:
tyhmä tuo toimii oikeesti :D koita ite. siinä on joku bugi ja mew on keksitty jo reilusti ennen pelejä kun kyllähän niitä niistä tapahtumistakin sai.
Voisitteko te jättää nuo vittu- sanat pois, se on niin pikkuteinimäistä/tenimäistä. Kiitos muuten vastanneille
Dark-Suicune kirjoitti:
Voisitteko te jättää nuo vittu- sanat pois, se on niin pikkuteinimäistä/tenimäistä. Kiitos muuten vastanneille
Mä en oo koskaan Mew:tä etes oo nähny redissä ja
bluessa. En ees usko että nuo ohjeet toimii- RocketRaichu
flareon85 kirjoitti:
Mä en oo koskaan Mew:tä etes oo nähny redissä ja
bluessa. En ees usko että nuo ohjeet toimii...monet ovat kokeilleet ja raportoineet onnistuneensa, eli aionpa itsekin yrittää omassa Yellow'ssani! Se rekkajuttu on sen sijaan täyttä potaskaa, ainakin amerikkalaisessa versiossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683