Tässä kentässä seuraillaan tämän päiväistä, klo. 17.00 alkavaa ottelua Hermes - KooVee. Molemmille ottelu on elintärkeä ja se ratkaisee pitkälti Hermeksen mahdollisuudet nousta Mestikseen. KooVeelle riittäisi tasapelikin. Myös jälkipelit tänne, kiitos. Joukkueiden kokoonpanot siis tänään:
Hermes
Kenttä Nro Pp Nimi
1 30 MV KILPELÄINEN Eero
2 32 MV LAHTONEN Vesa
3 5 OP NIEMI Antti
2 6 VP SÖDERHOLM Jesper
1 7 VP ARO Aapo
3 8 OP JORTIKKA Mikko
1 10 OP SIREN Ismo
2 15 VP JÄMINKI Tommi
3 11 KH KOPILOFF Olli-pekka
1 12 VH PESONEN Matti
1 14 OH UUSITALO Mikko
2 16 VH KULONEN Jouni
2 17 KH KOISTINEN Jukka-pekka
3 18 VH KANTELUS Jarno
4 23 KH USKI Jani
4 25 VH VIHTOLA Mikko
3 26 OH HIETAHARJU Henri
4 27 OH LINDLÖF Joni
1 28 KH PAJULA Jari-pekka
2 33 OH KYLMÄMAA Jani
KOO-VEE
Kenttä Nro Pp Nimi
4 1 MV HONG Hyun
1 30 MV TAPONEN Juha
1 3 OP KALELA Tero
2 4 OP SUHONEN Sami
1 8 OP VIRTA Henri
2 12 P TIERANTA Tomi
3 24 VP LOPPERI Juha
3 29 OP HALONEN Eerik
1 11 VH SALONEN Petteri
2 13 VH RUUSKA Timo
1 14 OH SIMULA Samuli
4 15 KH HELMINEN Juha
1 18 KH HELMINEN Samu
2 19 KH PALMROTH Juha-pekka
4 20 H KALLIO Henri
3 21 KH NURMI Sami
3 23 H PEKKARINEN Antti
3 25 H KINNUNEN Kai
4 26 OH ARO Toni
2 28 OH PYLVÄNÄINEN Tomi
Hermes - KooVee, Tilanneseuranta
Ruuska
6
837
Vastaukset
- Ruuska
2-0 kotijoukkueelle.
- paljon on
Titaanit-SaPKo?
paljon on kirjoitti:
Titaanit-SaPKo?
40minuutin jälkeen Pässipaidat johtavat 1-2!
Tasapelikin 60 minuutin jälkeen siis riittää SaPKolle Mestisnousuun.
Pässi puskee taas!!- vedonlyönti
SavoRULES kirjoitti:
40minuutin jälkeen Pässipaidat johtavat 1-2!
Tasapelikin 60 minuutin jälkeen siis riittää SaPKolle Mestisnousuun.
Pässi puskee taas!!Titaanit-SaPKo siis?
- Ruuska
SavoRULES kirjoitti:
SaPKo voitti 2-1 ja nousi Mestikseen.
Tosi tiukkaa tulee olemaan viimeisellä kierroksella KooVeella, täytyy suunnista Haka IIseen Tiistaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532