Hermes - KooVee, Tilanneseuranta

Ruuska

Tässä kentässä seuraillaan tämän päiväistä, klo. 17.00 alkavaa ottelua Hermes - KooVee. Molemmille ottelu on elintärkeä ja se ratkaisee pitkälti Hermeksen mahdollisuudet nousta Mestikseen. KooVeelle riittäisi tasapelikin. Myös jälkipelit tänne, kiitos. Joukkueiden kokoonpanot siis tänään:

Hermes
Kenttä   Nro   Pp   Nimi
1   30   MV   KILPELÄINEN Eero
2   32   MV   LAHTONEN Vesa

3   5   OP   NIEMI Antti
2   6   VP   SÖDERHOLM Jesper
1   7   VP   ARO Aapo
3   8   OP   JORTIKKA Mikko
1   10   OP   SIREN Ismo
2   15   VP   JÄMINKI Tommi

3   11   KH   KOPILOFF Olli-pekka
1   12   VH   PESONEN Matti
1   14   OH   UUSITALO Mikko
2   16   VH   KULONEN Jouni
2   17   KH   KOISTINEN Jukka-pekka
3   18   VH   KANTELUS Jarno
4   23   KH   USKI Jani
4   25   VH   VIHTOLA Mikko
3   26   OH   HIETAHARJU Henri
4   27   OH   LINDLÖF Joni
1   28   KH   PAJULA Jari-pekka
2   33   OH   KYLMÄMAA Jani
   
KOO-VEE
Kenttä   Nro   Pp   Nimi
4   1   MV   HONG Hyun
1   30   MV   TAPONEN Juha

1   3   OP   KALELA Tero
2   4   OP   SUHONEN Sami
1   8   OP   VIRTA Henri
2   12   P   TIERANTA Tomi
3   24   VP   LOPPERI Juha
3   29   OP   HALONEN Eerik

1   11   VH   SALONEN Petteri
2   13   VH   RUUSKA Timo
1   14   OH   SIMULA Samuli
4   15   KH   HELMINEN Juha
1   18   KH   HELMINEN Samu
2   19   KH   PALMROTH Juha-pekka
4   20   H   KALLIO Henri
3   21   KH   NURMI Sami
3   23   H   PEKKARINEN Antti
3   25   H   KINNUNEN Kai
4   26   OH   ARO Toni
2   28   OH   PYLVÄNÄINEN Tomi

6

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruuska

      2-0 kotijoukkueelle.

      • paljon on

        Titaanit-SaPKo?


      • paljon on kirjoitti:

        Titaanit-SaPKo?

        40minuutin jälkeen Pässipaidat johtavat 1-2!

        Tasapelikin 60 minuutin jälkeen siis riittää SaPKolle Mestisnousuun.

        Pässi puskee taas!!


      • vedonlyönti
        SavoRULES kirjoitti:

        40minuutin jälkeen Pässipaidat johtavat 1-2!

        Tasapelikin 60 minuutin jälkeen siis riittää SaPKolle Mestisnousuun.

        Pässi puskee taas!!

        Titaanit-SaPKo siis?


      • vedonlyönti kirjoitti:

        Titaanit-SaPKo siis?

        SaPKo voitti 2-1 ja nousi Mestikseen.


      • Ruuska
        SavoRULES kirjoitti:

        SaPKo voitti 2-1 ja nousi Mestikseen.

        Tosi tiukkaa tulee olemaan viimeisellä kierroksella KooVeella, täytyy suunnista Haka IIseen Tiistaina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe