Hei
Löysin pitkän etsimisen jälkeen muottiin sopivaa harsokangasta pienestä kangaskaupasta Helsingin Hämeentiellä.
www.matankankaat.com
Harsokankaat alkavat olla Helsigissä hyvin vähissä. Ensin lopetti Sokos, sitten Stockmann ja lopulta se poistui myös Graniitti-Anttilan valikoimista.
Kolusin monia pikkukauppoja läpi ja tuossa linkin kaupassa tärppäsi. Tietääkseni joissakin "Ruohonjuuri" -tyyppisissä kaupoissa on ainakin vaippakangasta, mutta niin pitkälle en ehtinyt.
Pasha - muotin harsokangas
Golem
2
761
Vastaukset
- Kokki
Vauvatarvikeosastoilta löytyy ainakin Pikku Pia- merkkisiä harsovaippoja. Sellaisia minä olen käyttänyt pashan teossa.
- Bysantin prinsessa
Minä olen aina tehnyt pashan käyttäen apteekin ohuenohutta sideharsoa pashamuotin vuoraamiseen. Halpaa ja hyvää. Tosin en käytä harsoja kuin maksimissaan kahtena vuonna, sitten ostan uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251