Hei
Löysin pitkän etsimisen jälkeen muottiin sopivaa harsokangasta pienestä kangaskaupasta Helsingin Hämeentiellä.
www.matankankaat.com
Harsokankaat alkavat olla Helsigissä hyvin vähissä. Ensin lopetti Sokos, sitten Stockmann ja lopulta se poistui myös Graniitti-Anttilan valikoimista.
Kolusin monia pikkukauppoja läpi ja tuossa linkin kaupassa tärppäsi. Tietääkseni joissakin "Ruohonjuuri" -tyyppisissä kaupoissa on ainakin vaippakangasta, mutta niin pitkälle en ehtinyt.
Pasha - muotin harsokangas
Golem
2
736
Vastaukset
- Kokki
Vauvatarvikeosastoilta löytyy ainakin Pikku Pia- merkkisiä harsovaippoja. Sellaisia minä olen käyttänyt pashan teossa.
- Bysantin prinsessa
Minä olen aina tehnyt pashan käyttäen apteekin ohuenohutta sideharsoa pashamuotin vuoraamiseen. Halpaa ja hyvää. Tosin en käytä harsoja kuin maksimissaan kahtena vuonna, sitten ostan uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897