Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen näyttää olevan todellinen tahattoman komiikan mestari.
Tämä huumormiäs kirjoitti taannoin nettiblogissaan, että hän haastaa Iltasanomat oikeuteen. Yön yli nukuttuaan koomikko huomasi, että turpaan tulisi oikeudessa 6-0. (Tästä muuten kirjoitti arvostettu professori Jukka Kemppinenkin).
Sitten koomikko-Matti vain julkisuudessa mutisi jotain epämääräisiä ja antoi jutun kuivua kokoon.
Koko tekstiviestien lähettely laajalle naisjoukolle on jo sinänsä riittävän typerää pääministerin asemassa olevalta henkilöltä. Oli erinomainen asia, että Iltasanomat kertoi tämänkin moraalittomuuden. Vanhasen kannalta asian teki kuitenkin erityisen pahaksi se, että hänen harkintakykynsä petti totaalisesti kun hän kirjoitteli noita tunnettuja typeryyksiään nettiblogiinsa. Olihan itsestään selvää, että vasta noilla omilla tyhjillä uhkailuillaan hän teki asiasta ison uutisen.
Hauskasti tämä asia lemmenkipeästä kiima-aikaisesta Suomen pääministeristä onkin levinnyt myös ulkomaille kansainvälisten uutistoimistojen kautta. Viime viikolla asia oli näyttävästi esillä mm. Ruotsin lehdissä, joita hiihtolomallani lueskelin.
Jälleen uusi naula mannertenvälisen nahjuksen arkkuun.
Vanhasen "oikeusjuttu" kuivui kokoon
5
221
Vastaukset
- Venäjälle.
Onhan suvussasi nahjuksia omasta takaa.
- Akseli Anttila (Terijoki)
Venäjälle. kirjoitti:
Siinäpä vasta kannaksenvälinen nahjus!
- Klaus Kurki
Venäjälle. kirjoitti:
Älä sotke tähän Laukon katkeraan torppariin
- Voi sössöä
>Tästä on tullut minulle periaatteellinen kysymys<
Kepulin periaate kantoi yhden yli.
Bwaahaahaaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206066Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1662812- 292710
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91403
- 121158
- 961128