siskopuoli kateissa!!

sahhis

kuinka löydän etunimen perusteella. ja suunnilleen iän.

29

2110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhäitix4

Isältäsi tai äidiltäsi sinun pitäs se tieto saada
      Tai joltain läheiseltä sukulaiselta

• sahhis

avioliiton ulkopuolella syntynyt, enkä ole koskaan häntä tavannut eikä isäni ole ollut sen kanssa tekemisissä..
        en voi kysyä keneltäkään.

• yh äitix4
        sahhis kirjoitti:

avioliiton ulkopuolella syntynyt, enkä ole koskaan häntä tavannut eikä isäni ole ollut sen kanssa tekemisissä..
        en voi kysyä keneltäkään.

Isäsi osaa ainakin jotenkin neuvoa sinua.
        Missä suunnassa suinkin voisi sisko olla,ainakin hän tietää tytön äidin nimen

• sahhis
        yh äitix4 kirjoitti:

Isäsi osaa ainakin jotenkin neuvoa sinua.
        Missä suunnassa suinkin voisi sisko olla,ainakin hän tietää tytön äidin nimen

kehtaa kysyä isältäni! se on kuitenkin pettänyt äitiäni ja asia on ollut vaiettuna..

• yh äiti x4
        sahhis kirjoitti:

kehtaa kysyä isältäni! se on kuitenkin pettänyt äitiäni ja asia on ollut vaiettuna..

Juttele isäsi kanssa kahdestaan ihan rauhassa,ja en usko että isäsi siitä sinulle suuttuu.
        Ehkäpä hän haluaisi että sinä tiedät asiasta koska äitisi varmaan myös tietää
        MInä itse toivoin aikoinaan että poikani isä kertoisi omille kahdella lapselleen että niillä on veli jossain.
        Poika on nyt 4v, ja viime syksynä taisi kertoa asiasta kahdella sisarukselle.
        Mutta isä eikä sisarukset ole halunneet nähdä poikaa koskaan....ehkä sitten kun aika kuluu...tyttö on nyt 15v, ja poika on 25v,
        ja minun poika on 4v.
        Toivoisin kyllä että he ottaisivat yhteyttä ja kertoisivat jos haluavat nähdä veljensä

• sahhis
        yh äiti x4 kirjoitti:

Juttele isäsi kanssa kahdestaan ihan rauhassa,ja en usko että isäsi siitä sinulle suuttuu.
        Ehkäpä hän haluaisi että sinä tiedät asiasta koska äitisi varmaan myös tietää
        MInä itse toivoin aikoinaan että poikani isä kertoisi omille kahdella lapselleen että niillä on veli jossain.
        Poika on nyt 4v, ja viime syksynä taisi kertoa asiasta kahdella sisarukselle.
        Mutta isä eikä sisarukset ole halunneet nähdä poikaa koskaan....ehkä sitten kun aika kuluu...tyttö on nyt 15v, ja poika on 25v,
        ja minun poika on 4v.
        Toivoisin kyllä että he ottaisivat yhteyttä ja kertoisivat jos haluavat nähdä veljensä

ole muuta tapaa löytää sukulaistaan..???

• sä sitten
        sahhis kirjoitti:

ole muuta tapaa löytää sukulaistaan..???

tiedät sen etunimen?

• sahhis
        sä sitten kirjoitti:

tiedät sen etunimen?

on isäni sen humalapäissään kertonut. ja antoi numeronkin, mutta nyt kun olin aikeissa monen vuoden jälkeen ottaa yhteyttä, se numero ei enää ollut käytössä.

• äiti x4
        sahhis kirjoitti:

on isäni sen humalapäissään kertonut. ja antoi numeronkin, mutta nyt kun olin aikeissa monen vuoden jälkeen ottaa yhteyttä, se numero ei enää ollut käytössä.

Hae nimen peruusteella se finderilla.
        Jos numero ei enään pelaa niin hae sitten nimen peruusteella

• sahhis
        äiti x4 kirjoitti:

Hae nimen peruusteella se finderilla.
        Jos numero ei enään pelaa niin hae sitten nimen peruusteella

pelkän etunimen, enkä ollenkaan paikkakuntaa.

• äiti x4
        sahhis kirjoitti:

Kokeile hakuammuntaa ,ja hae nimen peruusteella

• äiti x4
        sahhis kirjoitti:

tarvisit tieten edes jonkun sukunimen:=((((

• sahhis
        äiti x4 kirjoitti:

tarvisit tieten edes jonkun sukunimen:=((((

ai etunimen perusteella koko suomesta..
        joo-o.. vois tuottaa aika laajaa tulosta..

• vm66

mahdetaanko me hakea toisiamme?
      minkä ikäinen sun siskopuolen pitäis olla ja mistäpäin?

• vm66

et voi olla mun veli, kävin lukemas sun edelliset viestit ja niistä paljastu.

• uskaltais

paljastaa täällä sitä etunimeä? Minä kun olen syrjähypyn tulos....

• sahhis

etsin siskopuoltani nimeltään annemari..

• osunu..:(
        sahhis kirjoitti:

etsin siskopuoltani nimeltään annemari..

Onnea etsinnöillesi...sinulla on kuitenkin paremmin kuin minulla...ei hajuakaan mistään...

• Äiti minäkin

että isäsi ei kertoisi asiaa keskustelemalla suoraan? Voi olla, että et vain uskalla kysyä aiheesta?

En tiedä ikääsi, mutta kenties koulun terveyssisaren kanssa pääsisit juttelemaan vaikka psykologin kanssa aiheesta (siis jos et pysty isäsi kanssa aiheesta juttelemaan) hän voisi hyvinkin neuvoa ja opastaa sinua miten saisit asiaa selvitetyksi. ja myöskin voisit käsitellä tuntemuksiasi asian suhteen hänen kanssaan.

Niin omalla pojallani on pienempi sisarpuoli 11-12v joka ei tiedä pojastani, koska hänelle ei ole vaivauduttu kertomaan ja isä on kuollut. Poikani on hänet tavannut sukujuhlilla, mutta ei voi kertoa olevansa veli tytölle. Siksi mielestäni olisi hyvä teidän selvittää asia jotenkin nyt eikä joskus myöhemmin, sillä selvitetty asia on sama kuin ongelmien poispyyhkäisy.

Onnea yritykseesi kuitenkin.

• sahhis

22 vuotias, asunut omillani jo viitisen vuotta, enkä ole tekemisissä isäni kanssa.

• edellinen
        sahhis kirjoitti:

22 vuotias, asunut omillani jo viitisen vuotta, enkä ole tekemisissä isäni kanssa.

eihän sinun tarvitse kun kävellä maistraattiin/kirkkoherranvirastoon ja ottaa kirkonkirjoista tosite isäsi nimellä sen saa kuka tahansa maksamalla pienen maksun olisko 3 euroa, niin siellä on mainittuna isäsi kaikki jälkeläiset... sehän on silloin aivan helppo juttu...vielä huomenna ehdit ne ovat kai klo 15 auki...
        Kerro sitten mullekin onnistuitko löytämään...

• olette molemmat isänne peri...
        edellinen kirjoitti:

eihän sinun tarvitse kun kävellä maistraattiin/kirkkoherranvirastoon ja ottaa kirkonkirjoista tosite isäsi nimellä sen saa kuka tahansa maksamalla pienen maksun olisko 3 euroa, niin siellä on mainittuna isäsi kaikki jälkeläiset... sehän on silloin aivan helppo juttu...vielä huomenna ehdit ne ovat kai klo 15 auki...
        Kerro sitten mullekin onnistuitko löytämään...

Jos isäsi on tunnustanut olevansa sen toisen lapsen isä, niin kuin oletan, koskapa hän puhuu hänestä avoimesti, saat asian selville viranomaisten kautta. Mene käymään maistraatissa henkikirjoittajan luona (tai kirkkoherran virastossa, jos isäsi kuuluu kirkkon.)

Kyllä sinun pitää ottaa härkää sarvista ja ottaa asiasta selvää ennen kuin on myöhäistä. Koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen.

Terveisin mummeli

• sahhis
        olette molemmat isänne peri... kirjoitti:

Jos isäsi on tunnustanut olevansa sen toisen lapsen isä, niin kuin oletan, koskapa hän puhuu hänestä avoimesti, saat asian selville viranomaisten kautta. Mene käymään maistraatissa henkikirjoittajan luona (tai kirkkoherran virastossa, jos isäsi kuuluu kirkkon.)

Kyllä sinun pitää ottaa härkää sarvista ja ottaa asiasta selvää ennen kuin on myöhäistä. Koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen.

Terveisin mummeli

aion ottaa asiasta selvää. tosin isyyden tunnustuksesta en tiedä, siskopuoleni kun on syntynyt isoveljeni ja minun välissä, kesken avioliiton toisen naisen kanssa..
        ja asiasta on kerran minulle mainittu kun olin 15 vuotias. sain pari valokuvaa jossa siskoni on pienenä, sekä nimen ja kännykän numeron joka ei tietenkään enää ole käytössä kun olisin ollut valmis ottamaan yhteyttä.

• sahhis

otin tänään maistraattiin yhteyttä ja esitin asiani. katsoivat isäni tiedoista, ja siellä näkyi siis kolme lasta, joista keskimmäinen siskopuoleni. sitten tuli mutka matkaan, hänellä oli tietoen luovutus kielto..
      mutta maistraatin ihminen sanoi että ainoa tapa saada yhteys on lähettää kirje jonka maistraatti välittää kertomatta siis osoitetta tai muitakaan tietoja minulle. ja sen tein, ja lähden kohta viemään kirjettä sinne. kirjeeseen laitoin tietenkin yhteystietoni ja selitin lyhyesti mitä asia koskee. ja tietenkin hartaimman toiveeni että hän ottaisi yhteyden minuun... *tunteet pinnassa* mutta kiitos kaikille vastanneille ja mukana eläjille. kenties tulen kertomaan kuinka prosessissani käy. :)

• Wera

Myös minun sydämeni hypähti, meitä au-lapsia kun tuntuu olevan enemmän ja vähemmän...
        Olen syntynyt -69 ja vasta 70- luvulla tuli voimaan laki, että jokaiselle lapselle tulee löytää isäehdokas.
        Minä sain äidiltäni isäni nimen selville, ja kirjoitettuani tädilleni sain tietää, että minulla on kaksi velipuolta. En ole tehnyt asian eteen mitään, ei uskalla, tunteet ovat pinnassa minullakin...

• yh äitix4

Toivonmukaan sisaresi ottaa pian yhteyttä sinuun,ja uskon hänekin olevan sen verran aikuinen että haluaa tietää sinusta ja on utelias tutustumaan sinuun,
        On hyvä että asia selvisi ja saat asian menemään eteenpäin

• toivotaan..
        yh äitix4 kirjoitti:

Toivonmukaan sisaresi ottaa pian yhteyttä sinuun,ja uskon hänekin olevan sen verran aikuinen että haluaa tietää sinusta ja on utelias tutustumaan sinuun,
        On hyvä että asia selvisi ja saat asian menemään eteenpäin

tosiaan parasta. :) ja kyllähän nyt luulisi liki kolmekymppisen ihmisen ymmärtävän ja ilmoittavan edes jotakin. varsinkin kun joskus vuosia sitten olimme textiviesteitse yhteydessä jolloin sanoin olevani ehkä joskus paljon myöhemmin olevani valmis jopa tapaamiseen jota hän jo silloin ehdotti. ehkä nyt olisi se ajankohta. :)

• sahhis

otti yhteyttä minuun!!!

• äiti minäkin

Sisaresi kanssa, oletteko tavanneet ja jos niin oliko tapaaminen mielestäsi mieluinen vaiko väkinäinen. Oletteko jatkaneet yhteydenpitoa vai onko se vähentynyt siksi kun ette tunne toisianne tai jotain. Ihan uteliaisuuttani kävikö hyvin ja kannattiko asiaa tonkia...

Mikä kumma aikuisia joskus vaivaa, kun omassa vihassaan suljetaan ovet omille lapsille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe