elikkäs jos olet tuonut tai olet tietoinen asiasta niin kiinnostaisi tietää paljonko saksanmaalta maksaa suzuki samurai tai vitara...siis veroineen .
suzuki maasturi saksasta oletko...
4
2821
Vastaukset
- tällä tavalla
kun katsot Tullin sivuilta toteutuneet veropäätökset ko. autoista.
Bitte schön! Juu
Vitaran värkkäsin muutama kuukausi sitten. Vm 76 ajettu 75tkm. Auto on kuin uusi ja pelaa kuin enkeli. (kuuleman mukaan- ei tullut minulle) hinta oli muistaakseni reilut 5000 ecua ja vero oli vajaa kolme. Ei siis kovin edullinen lopulta. Vanteita ei vaan tahdo löytyä siihen. Siinä on jotkut ihmenavat, mutta saahan niitä Saksasta.-:)- Veroton
veroja? Olisko ollut kyseessä 1996 malli...
- Mahtava apu
www.mobile.de hinnat, verot kätevästi www.ottoauto.de ja lisäät yhteissummaan 1000 Ekee, niin se on siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991