TÄMÄ EI OLE.....

..TESTIPALSTA.. hehehehhe.. kautta musstien nahkahousujeni.. hööhhöööhaaahahahahahahahaaaaaaaa

30

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      Mikä palsta tää sit on?? Pervokki hei...sä oot ottanut jotain tajuntaa laajentavaa...Höh..et kai vain syönyt liian vanhoja nakkeja??

      • ..huuhaa asiapalsta.. ei testejä testit suritetaan jossain muualla.. oon syöny.. mitä mä nyt söinkään.. ai niin näkkileipää ja oltermannii.. siis kuuta.. nakkeihin en oo koskenu..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..huuhaa asiapalsta.. ei testejä testit suritetaan jossain muualla.. oon syöny.. mitä mä nyt söinkään.. ai niin näkkileipää ja oltermannii.. siis kuuta.. nakkeihin en oo koskenu..

        Kysymys: Oliko kuu Teistä hyvää??

        Kysymys: Oliko näkkileipä mitä söitte pieni ja pyöreä??


      • kipparinoma kirjoitti:

        Kysymys: Oliko kuu Teistä hyvää??

        Kysymys: Oliko näkkileipä mitä söitte pieni ja pyöreä??

        ..kuu on hyvää.. sitä on paljon...

        ..eiku iso ja neliskanttinen..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..kuu on hyvää.. sitä on paljon...

        ..eiku iso ja neliskanttinen..

        yks biisi..."on jäätelö hyvää,kun yksin syö...."...Miksiköhän...mieleen tulikaan...On muutewn mullakin Oltermannia...sitä kevyen kevyttä...ja niitä pieniäpyöreitä...Ai on vai hyvää...hmmm...ja paljon...


      • kipparinoma kirjoitti:

        yks biisi..."on jäätelö hyvää,kun yksin syö...."...Miksiköhän...mieleen tulikaan...On muutewn mullakin Oltermannia...sitä kevyen kevyttä...ja niitä pieniäpyöreitä...Ai on vai hyvää...hmmm...ja paljon...

        ..juustoa siellä juustoa täällä ja juustoa näkkärin päällä.. mä en kevyen kevyistä välitä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..juustoa siellä juustoa täällä ja juustoa näkkärin päällä.. mä en kevyen kevyistä välitä..

        Etkös edes kevytkenkäisistä???
        Mun alkoi tekee mieli...näkkärii juustolla....:o))


      • kipparinoma kirjoitti:

        Etkös edes kevytkenkäisistä???
        Mun alkoi tekee mieli...näkkärii juustolla....:o))

        ..kevytkenkäisistä.. phuuhhh.. eik se oo sellasii jotka antaa vähän kaikille???.. mun näkkärijuustokiintiö on täynnä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..kevytkenkäisistä.. phuuhhh.. eik se oo sellasii jotka antaa vähän kaikille???.. mun näkkärijuustokiintiö on täynnä..

        Sit mulla on kamalan painavia kenkiä...vain...Sinulla on kiintiönäkkärit ja juustot...NAURAA....;o))


      • kipparinoma kirjoitti:

        Sit mulla on kamalan painavia kenkiä...vain...Sinulla on kiintiönäkkärit ja juustot...NAURAA....;o))

        ..sellaset 1800-luvun sukelluskengät....
        niin pötsi ei enää vedä.. näkkärii ja juustoo..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..sellaset 1800-luvun sukelluskengät....
        niin pötsi ei enää vedä.. näkkärii ja juustoo..

        Arvaas vaan onks hauska kävellä niillä...Mut ne on tosi kätsyt..Kylillä ymmärtää miehet heti mistä on kysymys...;o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        Arvaas vaan onks hauska kävellä niillä...Mut ne on tosi kätsyt..Kylillä ymmärtää miehet heti mistä on kysymys...;o)

        nyt kyllä kärryillä pysy.. miten kätsyt? millälailla kätsyt?..ööööööööööööööö


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        nyt kyllä kärryillä pysy.. miten kätsyt? millälailla kätsyt?..ööööööööööööööö

        kaikki heti näkee mun kengistäni etten mä ole ainakaan mikään kevytkenkäinen...Kätevää vai mitä...Vähät siitä et niillä hurjan vaikee liikkuu ..:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        kaikki heti näkee mun kengistäni etten mä ole ainakaan mikään kevytkenkäinen...Kätevää vai mitä...Vähät siitä et niillä hurjan vaikee liikkuu ..:o/

        ..ja pamauttaa voit liian innokaita vonkujia korolla kalloon..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..ja pamauttaa voit liian innokaita vonkujia korolla kalloon..

        kuitenkaan raaski...irvistän vain...Ai mitä liian innokkaita...Eheeeeeiiiiii minulla sellaisia ole...Toi yks pikkukissa vaan naukuu ikkunallani ...ei muita;o))))))))


      • kipparinoma kirjoitti:

        kuitenkaan raaski...irvistän vain...Ai mitä liian innokkaita...Eheeeeeiiiiii minulla sellaisia ole...Toi yks pikkukissa vaan naukuu ikkunallani ...ei muita;o))))))))

        ..luulin ihan että vonkujii riittäs..

        mä taidan mennä kopauttaa itseni tainnoksiin vähäks aikaa että jaksaa taas alkaa illemmalla työntouhuun....


    • Buaaaahhhhaaaaa hiiihhoooooh. ai niin ne kolme pistettä meinas unohtua...

      • ..pisteet on tärkeitä.. käytän aina pistettä....


      • pervokki kirjoitti:

        ..pisteet on tärkeitä.. käytän aina pistettä....

        riitä yksi piste vaan niitä on oltava vähintään kolme, enempikin käy... Miksei muuten täällä tarvita pilkkuja niin paljoo????


      • tuputuu kirjoitti:

        riitä yksi piste vaan niitä on oltava vähintään kolme, enempikin käy... Miksei muuten täällä tarvita pilkkuja niin paljoo????

        ..on viilaajille.. pisteet rokkaa.. mä käytän josku kovasti pisteitä...............


      • pervokki kirjoitti:

        ..on viilaajille.. pisteet rokkaa.. mä käytän josku kovasti pisteitä...............

        pilkkuja ja tässä niitä sit on,,,,, niin ja sit pisteet päälle.....


      • tuputuu kirjoitti:

        pilkkuja ja tässä niitä sit on,,,,, niin ja sit pisteet päälle.....

        ..viilaat..höyläät pilkkuja niistä tulee pyöreitä..eli pisteitä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..viilaat..höyläät pilkkuja niistä tulee pyöreitä..eli pisteitä..

        viilata lisää niin sit pisteitä riittää taas koko huuhaan käyttöön. Niitä kun on tuhlattu täällä niin paljon että loppuu pian kesken.


      • tuputuu kirjoitti:

        viilata lisää niin sit pisteitä riittää taas koko huuhaan käyttöön. Niitä kun on tuhlattu täällä niin paljon että loppuu pian kesken.

        ..osasyyllinen oon mäkin siihen katsos...nytkin tähänkin viestiin pisteitä automaattisesti...


      • pervokki kirjoitti:

        ..osasyyllinen oon mäkin siihen katsos...nytkin tähänkin viestiin pisteitä automaattisesti...

        Mulla kuluu välillä sulkumerkkejäkin ihan tuhottomasti :)))))


      • tuputuu kirjoitti:

        Mulla kuluu välillä sulkumerkkejäkin ihan tuhottomasti :)))))

        ..mitään että pisteet mukaan tarttuvat..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mitään että pisteet mukaan tarttuvat..

        Sit kun pitäis mennä nukkumaan saa puolituntia ravistella päätään että ylimääräiset pisteet varisevat pois.


      • tuputuu kirjoitti:

        Sit kun pitäis mennä nukkumaan saa puolituntia ravistella päätään että ylimääräiset pisteet varisevat pois.

        ..tarttuvat näppäimistöstä ja kun päätä raapii ni hiuksiin tai takapuolee..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tarttuvat näppäimistöstä ja kun päätä raapii ni hiuksiin tai takapuolee..

        niin ne karheevat unissa ikävästi jos niitä on tarttunut liikaa. Minä oon nähnyt aivan liikaa unia huuhaan pisteistä.


      • tuputuu kirjoitti:

        niin ne karheevat unissa ikävästi jos niitä on tarttunut liikaa. Minä oon nähnyt aivan liikaa unia huuhaan pisteistä.

        ..unissa.. ohjelma loppunut....................... .................................................. .................................................. nyt oikee törsäsin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe