TÄMÄ EI OLE.....

..TESTIPALSTA.. hehehehhe.. kautta musstien nahkahousujeni.. hööhhöööhaaahahahahahahahaaaaaaaa

30

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Mikä palsta tää sit on?? Pervokki hei...sä oot ottanut jotain tajuntaa laajentavaa...Höh..et kai vain syönyt liian vanhoja nakkeja??

• ..huuhaa asiapalsta.. ei testejä testit suritetaan jossain muualla.. oon syöny.. mitä mä nyt söinkään.. ai niin näkkileipää ja oltermannii.. siis kuuta.. nakkeihin en oo koskenu..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..huuhaa asiapalsta.. ei testejä testit suritetaan jossain muualla.. oon syöny.. mitä mä nyt söinkään.. ai niin näkkileipää ja oltermannii.. siis kuuta.. nakkeihin en oo koskenu..

Kysymys: Oliko kuu Teistä hyvää??

Kysymys: Oliko näkkileipä mitä söitte pieni ja pyöreä??

• kipparinoma kirjoitti:

Kysymys: Oliko kuu Teistä hyvää??

Kysymys: Oliko näkkileipä mitä söitte pieni ja pyöreä??

..kuu on hyvää.. sitä on paljon...

..eiku iso ja neliskanttinen..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..kuu on hyvää.. sitä on paljon...

..eiku iso ja neliskanttinen..

yks biisi..."on jäätelö hyvää,kun yksin syö...."...Miksiköhän...mieleen tulikaan...On muutewn mullakin Oltermannia...sitä kevyen kevyttä...ja niitä pieniäpyöreitä...Ai on vai hyvää...hmmm...ja paljon...

• kipparinoma kirjoitti:

yks biisi..."on jäätelö hyvää,kun yksin syö...."...Miksiköhän...mieleen tulikaan...On muutewn mullakin Oltermannia...sitä kevyen kevyttä...ja niitä pieniäpyöreitä...Ai on vai hyvää...hmmm...ja paljon...

..juustoa siellä juustoa täällä ja juustoa näkkärin päällä.. mä en kevyen kevyistä välitä..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..juustoa siellä juustoa täällä ja juustoa näkkärin päällä.. mä en kevyen kevyistä välitä..

Etkös edes kevytkenkäisistä???
        Mun alkoi tekee mieli...näkkärii juustolla....:o))

• kipparinoma kirjoitti:

Etkös edes kevytkenkäisistä???
        Mun alkoi tekee mieli...näkkärii juustolla....:o))

..kevytkenkäisistä.. phuuhhh.. eik se oo sellasii jotka antaa vähän kaikille???.. mun näkkärijuustokiintiö on täynnä..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..kevytkenkäisistä.. phuuhhh.. eik se oo sellasii jotka antaa vähän kaikille???.. mun näkkärijuustokiintiö on täynnä..

Sit mulla on kamalan painavia kenkiä...vain...Sinulla on kiintiönäkkärit ja juustot...NAURAA....;o))

• kipparinoma kirjoitti:

Sit mulla on kamalan painavia kenkiä...vain...Sinulla on kiintiönäkkärit ja juustot...NAURAA....;o))

..sellaset 1800-luvun sukelluskengät....
        niin pötsi ei enää vedä.. näkkärii ja juustoo..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..sellaset 1800-luvun sukelluskengät....
        niin pötsi ei enää vedä.. näkkärii ja juustoo..

Arvaas vaan onks hauska kävellä niillä...Mut ne on tosi kätsyt..Kylillä ymmärtää miehet heti mistä on kysymys...;o)

• kipparinoma kirjoitti:

Arvaas vaan onks hauska kävellä niillä...Mut ne on tosi kätsyt..Kylillä ymmärtää miehet heti mistä on kysymys...;o)

nyt kyllä kärryillä pysy.. miten kätsyt? millälailla kätsyt?..ööööööööööööööö

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

nyt kyllä kärryillä pysy.. miten kätsyt? millälailla kätsyt?..ööööööööööööööö

kaikki heti näkee mun kengistäni etten mä ole ainakaan mikään kevytkenkäinen...Kätevää vai mitä...Vähät siitä et niillä hurjan vaikee liikkuu ..:o/

• kipparinoma kirjoitti:

kaikki heti näkee mun kengistäni etten mä ole ainakaan mikään kevytkenkäinen...Kätevää vai mitä...Vähät siitä et niillä hurjan vaikee liikkuu ..:o/

..ja pamauttaa voit liian innokaita vonkujia korolla kalloon..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ja pamauttaa voit liian innokaita vonkujia korolla kalloon..

kuitenkaan raaski...irvistän vain...Ai mitä liian innokkaita...Eheeeeeiiiiii minulla sellaisia ole...Toi yks pikkukissa vaan naukuu ikkunallani ...ei muita;o))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

kuitenkaan raaski...irvistän vain...Ai mitä liian innokkaita...Eheeeeeiiiiii minulla sellaisia ole...Toi yks pikkukissa vaan naukuu ikkunallani ...ei muita;o))))))))

..luulin ihan että vonkujii riittäs..

mä taidan mennä kopauttaa itseni tainnoksiin vähäks aikaa että jaksaa taas alkaa illemmalla työntouhuun....

• Buaaaahhhhaaaaa hiiihhoooooh. ai niin ne kolme pistettä meinas unohtua...

• ..pisteet on tärkeitä.. käytän aina pistettä....

• pervokki kirjoitti:

..pisteet on tärkeitä.. käytän aina pistettä....

riitä yksi piste vaan niitä on oltava vähintään kolme, enempikin käy... Miksei muuten täällä tarvita pilkkuja niin paljoo????

• tuputuu kirjoitti:

riitä yksi piste vaan niitä on oltava vähintään kolme, enempikin käy... Miksei muuten täällä tarvita pilkkuja niin paljoo????

..on viilaajille.. pisteet rokkaa.. mä käytän josku kovasti pisteitä...............

• pervokki kirjoitti:

..on viilaajille.. pisteet rokkaa.. mä käytän josku kovasti pisteitä...............

pilkkuja ja tässä niitä sit on,,,,, niin ja sit pisteet päälle.....

• tuputuu kirjoitti:

pilkkuja ja tässä niitä sit on,,,,, niin ja sit pisteet päälle.....

..viilaat..höyläät pilkkuja niistä tulee pyöreitä..eli pisteitä..

• pervokki kirjoitti:

..viilaat..höyläät pilkkuja niistä tulee pyöreitä..eli pisteitä..

viilata lisää niin sit pisteitä riittää taas koko huuhaan käyttöön. Niitä kun on tuhlattu täällä niin paljon että loppuu pian kesken.

• tuputuu kirjoitti:

viilata lisää niin sit pisteitä riittää taas koko huuhaan käyttöön. Niitä kun on tuhlattu täällä niin paljon että loppuu pian kesken.

..osasyyllinen oon mäkin siihen katsos...nytkin tähänkin viestiin pisteitä automaattisesti...

• pervokki kirjoitti:

..osasyyllinen oon mäkin siihen katsos...nytkin tähänkin viestiin pisteitä automaattisesti...

Mulla kuluu välillä sulkumerkkejäkin ihan tuhottomasti :)))))

• tuputuu kirjoitti:

Mulla kuluu välillä sulkumerkkejäkin ihan tuhottomasti :)))))

..mitään että pisteet mukaan tarttuvat..

• pervokki kirjoitti:

..mitään että pisteet mukaan tarttuvat..

Sit kun pitäis mennä nukkumaan saa puolituntia ravistella päätään että ylimääräiset pisteet varisevat pois.

• tuputuu kirjoitti:

Sit kun pitäis mennä nukkumaan saa puolituntia ravistella päätään että ylimääräiset pisteet varisevat pois.

..tarttuvat näppäimistöstä ja kun päätä raapii ni hiuksiin tai takapuolee..

• pervokki kirjoitti:

..tarttuvat näppäimistöstä ja kun päätä raapii ni hiuksiin tai takapuolee..

niin ne karheevat unissa ikävästi jos niitä on tarttunut liikaa. Minä oon nähnyt aivan liikaa unia huuhaan pisteistä.

• tuputuu kirjoitti:

niin ne karheevat unissa ikävästi jos niitä on tarttunut liikaa. Minä oon nähnyt aivan liikaa unia huuhaan pisteistä.

..unissa.. ohjelma loppunut....................... .................................................. .................................................. nyt oikee törsäsin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4620
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      101
      4075
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      57
      3643
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2891
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2643
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2582
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      52
      2526
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1957
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1928
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1786
    Aihe