Oli niinkuin HPK-Ukraina peliä olis katsonut.
Taito ei voittanut vaan eniten rikkova ja sikaileva joukkue.
Todella sääli, että koukkimiset ja ronkkimiset taas sallittiin aivan huoletta.
Ei tainnut Wiikmanilla olla paras päivänsä.
Hauhtosen maali oli upea.
Mutta kaiken kaikkiaan HPK kärsi Favorinin sallivasta puhaltamisesta.
HIFK=Ukraina
8
507
Vastaukset
- BonhamPitääkö enempää kertoa! - FavorinSalmelainen oli turvallaan jatkuvasti. 
 Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä.
- EetuFavorin kirjoitti:Salmelainen oli turvallaan jatkuvasti. 
 Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä.Muuten jätkä olis ollu liian nopea! 
- Favorin kirjoitti:- Salmelainen oli turvallaan jatkuvasti. 
 Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä.- Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä. 
 Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?
- FavorinVon-Perälä kirjoitti:Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä. 
 Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?Ei yhtään 
 Yritti kyllä.
- aikaan SalmelainenVon-Perälä kirjoitti:Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä. 
 Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?niin KOVASTI SALMELAINEN YRITTI KALASTAA JÄÄHYJÄ!!! 
 Mikä on, kun Salmelainen ei pysy pystyssä????Mikä on, kun ei taidot riitä??? Mikä on, kun ei onnistu Salmelainen???? Väärä lääkitys???
- aikaan Salmelainen kirjoitti:- niin KOVASTI SALMELAINEN YRITTI KALASTAA JÄÄHYJÄ!!! 
 Mikä on, kun Salmelainen ei pysy pystyssä????Mikä on, kun ei taidot riitä??? Mikä on, kun ei onnistu Salmelainen???? Väärä lääkitys???- Tohon Salmelaisen taitoihin. Ei se 4-1 maali ihan kädettömältä onnistu. 
 Edelleen ihmetyttää noi käsitykset jäähyjen kalastelusta. Luulisi sen olevan helpompaa/järkevämpää kaatuilla silloin, kun vastustajan pelaaja on ns. iholla kiinni. Tuskin se Favorin niin sokee/tyhmä on, että tommoseen menis. Joten kerta Salmelaisen kaatumiset ei ratkaissut peliä IFK:lle niin asiasta voisi pitää pienempää meteliä. Sen sijaan voisi keskittyä puhumaan pelin ratkaisu tilanteista.
 No Perjantaina on uusipeli Hämeenlinnassa. Mielenkiinnolla odotan miten tulee käymään. Runkosarjassa molemmat voittivat kotonaan pelatut ottelut.

- popiasia on että HIFK oli tänään huomattavasti parempi. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321