Oli niinkuin HPK-Ukraina peliä olis katsonut.
Taito ei voittanut vaan eniten rikkova ja sikaileva joukkue.
Todella sääli, että koukkimiset ja ronkkimiset taas sallittiin aivan huoletta.
Ei tainnut Wiikmanilla olla paras päivänsä.
Hauhtosen maali oli upea.
Mutta kaiken kaikkiaan HPK kärsi Favorinin sallivasta puhaltamisesta.
HIFK=Ukraina
8
483
Vastaukset
- Bonham
Pitääkö enempää kertoa!
- Favorin
Salmelainen oli turvallaan jatkuvasti.
Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä. - Eetu
Favorin kirjoitti:
Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä.Muuten jätkä olis ollu liian nopea!
Favorin kirjoitti:
Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä.Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä.
Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?- Favorin
Von-Perälä kirjoitti:
Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä.
Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?Ei yhtään
Yritti kyllä. - aikaan Salmelainen
Von-Perälä kirjoitti:
Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä.
Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?niin KOVASTI SALMELAINEN YRITTI KALASTAA JÄÄHYJÄ!!!
Mikä on, kun Salmelainen ei pysy pystyssä????Mikä on, kun ei taidot riitä??? Mikä on, kun ei onnistu Salmelainen???? Väärä lääkitys??? aikaan Salmelainen kirjoitti:
niin KOVASTI SALMELAINEN YRITTI KALASTAA JÄÄHYJÄ!!!
Mikä on, kun Salmelainen ei pysy pystyssä????Mikä on, kun ei taidot riitä??? Mikä on, kun ei onnistu Salmelainen???? Väärä lääkitys???Tohon Salmelaisen taitoihin. Ei se 4-1 maali ihan kädettömältä onnistu.
Edelleen ihmetyttää noi käsitykset jäähyjen kalastelusta. Luulisi sen olevan helpompaa/järkevämpää kaatuilla silloin, kun vastustajan pelaaja on ns. iholla kiinni. Tuskin se Favorin niin sokee/tyhmä on, että tommoseen menis. Joten kerta Salmelaisen kaatumiset ei ratkaissut peliä IFK:lle niin asiasta voisi pitää pienempää meteliä. Sen sijaan voisi keskittyä puhumaan pelin ratkaisu tilanteista.
No Perjantaina on uusipeli Hämeenlinnassa. Mielenkiinnolla odotan miten tulee käymään. Runkosarjassa molemmat voittivat kotonaan pelatut ottelut.
- popi
asia on että HIFK oli tänään huomattavasti parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796262Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651999- 1801770
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141215Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181621121Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49971Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952