Syön itse valmiita lihapullia ja pinaattilettuja sekä verilettuja, ne maksavat kaikki noin euron kappale.
Onko teillä jotain valmisruokia, johon olisitte mielistyneet ja jotka olisivat lisäksi halpoja?
Hyvä ja halpa valmisruoka
9
4856
Vastaukset
- kipparinoma
herneskeitto:o))))))) Hyvää ja halpaa....Sinapilla kiitos:o))
- Pekkala
Lisätään keittoon vielä kinkun palasia, niin hyvää tulee.
- kipparinoma
Pekkala kirjoitti:
Lisätään keittoon vielä kinkun palasia, niin hyvää tulee.
sitruunaa ja luraus kermaa...;o)) Niihn ja sulatejuustoa nokare,jos ei liian kalliiksi tule:o))
Basilikaa...sitä ei saa unohtaa...Se on siinä:o)
- Fakki-Idiootti
...tykkään makkaroista.Sen valmiimpaa ruokaa ei olekaan.Ei muuta kun paketti auki ja ääntä kohti.
Palan painikkeeksi rasvatonta maitoa.Avot. - hupsutin
Namskis maiskis...mut noi sun herkkus on aikas kalliita, jos ne euron maksaa kipale. Mää saan eurolla koko paketillisen heheheee...
- naurava kulkuri
on edullista.Voi syödä kuorineen tai ilman!
- laatikoita
Olen elänyt melkein niillä. Alkuun söin puoli rasiaa pv esim Saarioisten peruna/jauheliha laatikkoa, 1 kahvit/pv ja 1-2 karjalanpiirakkaa/pv, mehua 1 litra/pv. Lisäksi C-vitamiiniporetabletteja. Ostan tietty myös hedelmiä, 1 hedelmä/pv (joskus tosin menee viikkokin ilman hedelmii) Mutt nyt tökkii piirakat, en haluu ees nähä niitä.
Kannattaisi tehä kotiruokaa, keittää perunoita, tehä kastiketta ja vaikk pakastaa heti puolet kastikkeesta. Oon syöny valmiit lihapulliiki, mutt jossai vaihees neki alkaa tökkii. Jos vain viittis ni kanafileit tai paistii tms. Hyvin maustettuna maukkaampaa. =)- Pekkala
Kokeile välillä karjalanpiirakoitten sijaan lihapiirakoita. Vaihtelu virkistää ja lihikset ovat hyviä.
- perunat nam!
Keitetään potut, kuoritaan, paistetaan pannus, pilkotun sipulin ja 1-2 kananmunaa joukkoon. Mikään ei o parempaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273495Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142700Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182642Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152318Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771732Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261606Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt131484Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1411302