Suuri etuoikeus.

jämäduunari

Firmassa kaikilla on työsuhdepaketti paitsi minulla ja parilla muulla. Autoja on yhteensä 8 kpl. Minä ainoana kuljen toisesta kaupungista töissä. Muut kruisii muuten vaan.. Kun olivat kesälomilla sain yhden pakun kuukaudeksi ja olin valmis hoitamaan autoa ja kustantamaan osat ajoista itse. Se kyllä kelpasi..
Pomo oli sitten laskeskellut edestakaiseksi työmatkakseni päivittän 70 km ja olevan sen kuluitaan liian suuri firmalle. Piti antaa auto pois. Kävin viikonpäästä toimistolla ja mitä näinkään pihassa oli 2 uutta työsuhde paskaa niille parille muulle autottomalle..
Siitähän ei tulekaan kuluja kun jätkät hoitaa viikonloppuisin asiota ja tankkaa firman kortilla..
Renkinä on hyvä olla kun suomi on pullollaan noita "järki"pomoja.
Voi heittää centerin pystyyn ja vaihtaa firmaa.

3

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorsitaan

Asut väärässä paikassa. Sitä tää tarkoittaa. Olet seuraavassa ulosheittossa ensimmäinen.

Asia on näin ettei pärstäsi mielytä pomoa. Vain ruskeakieliset saa mania ja munaa.....

• jämäduunari

Ulosheitto meinasi toteutua vaikka jälkeeni oli tullut kirvesmiehiä, eli tulojärjestyksellä ei oo merkitystä.. Onnekseni 3 äijää otti loparit..
        Ikinä en oo persettä nuollu. Porukassa on kyllä jätkiä jotka pitää torikokouksia ja kyräilee muista seläntakana. Hyvä firma tää muuten on..
        Mä jaksa alkaa itkee ja inttää tost autosta.
        Ajetaan omalla ja otetaan firmalta muussa muodossa ne etuudet. Ompahan turha odottaa mitään vastapalveluksia meikäläiseltä töiden suhteen. Mieluummin asun landella, kun sain kaupunkitontin hinnalla 200m2 talon ja 5 hehtaarin tontin omasta rauhasta.

• BOMINS
        jämäduunari kirjoitti:

Ulosheitto meinasi toteutua vaikka jälkeeni oli tullut kirvesmiehiä, eli tulojärjestyksellä ei oo merkitystä.. Onnekseni 3 äijää otti loparit..
        Ikinä en oo persettä nuollu. Porukassa on kyllä jätkiä jotka pitää torikokouksia ja kyräilee muista seläntakana. Hyvä firma tää muuten on..
        Mä jaksa alkaa itkee ja inttää tost autosta.
        Ajetaan omalla ja otetaan firmalta muussa muodossa ne etuudet. Ompahan turha odottaa mitään vastapalveluksia meikäläiseltä töiden suhteen. Mieluummin asun landella, kun sain kaupunkitontin hinnalla 200m2 talon ja 5 hehtaarin tontin omasta rauhasta.

Kyllä verottaja huolehtii siitä että autoetu ei
        ole etu, vaikka se olisi ainoa tapa hoitaa ammattiaan.
        Sitäpaitsi uskoisin ettei työnantaja niitä
        pirssejä ole kenellekkään palkan päälle tuupannut.

Muista ikuinen sääntö siitä ettei mikään tule ilmaiseksi.

Vielä jos saat kilometrikorvauksia, nauti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      60
      3081
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      133
      2746
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      189
      2677
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      197
      2317
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      125
      1760
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1189
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      85
      979
    8. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      185
      925
    9. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      44
      839
    10. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      802
    Aihe