Firmassa kaikilla on työsuhdepaketti paitsi minulla ja parilla muulla. Autoja on yhteensä 8 kpl. Minä ainoana kuljen toisesta kaupungista töissä. Muut kruisii muuten vaan.. Kun olivat kesälomilla sain yhden pakun kuukaudeksi ja olin valmis hoitamaan autoa ja kustantamaan osat ajoista itse. Se kyllä kelpasi..
Pomo oli sitten laskeskellut edestakaiseksi työmatkakseni päivittän 70 km ja olevan sen kuluitaan liian suuri firmalle. Piti antaa auto pois. Kävin viikonpäästä toimistolla ja mitä näinkään pihassa oli 2 uutta työsuhde paskaa niille parille muulle autottomalle..
Siitähän ei tulekaan kuluja kun jätkät hoitaa viikonloppuisin asiota ja tankkaa firman kortilla..
Renkinä on hyvä olla kun suomi on pullollaan noita "järki"pomoja.
Voi heittää centerin pystyyn ja vaihtaa firmaa.
Suuri etuoikeus.
3
1317
Vastaukset
- sorsitaan
Asut väärässä paikassa. Sitä tää tarkoittaa. Olet seuraavassa ulosheittossa ensimmäinen.
Asia on näin ettei pärstäsi mielytä pomoa. Vain ruskeakieliset saa mania ja munaa.....- jämäduunari
Ulosheitto meinasi toteutua vaikka jälkeeni oli tullut kirvesmiehiä, eli tulojärjestyksellä ei oo merkitystä.. Onnekseni 3 äijää otti loparit..
Ikinä en oo persettä nuollu. Porukassa on kyllä jätkiä jotka pitää torikokouksia ja kyräilee muista seläntakana. Hyvä firma tää muuten on..
Mä jaksa alkaa itkee ja inttää tost autosta.
Ajetaan omalla ja otetaan firmalta muussa muodossa ne etuudet. Ompahan turha odottaa mitään vastapalveluksia meikäläiseltä töiden suhteen. Mieluummin asun landella, kun sain kaupunkitontin hinnalla 200m2 talon ja 5 hehtaarin tontin omasta rauhasta. - BOMINS
jämäduunari kirjoitti:
Ulosheitto meinasi toteutua vaikka jälkeeni oli tullut kirvesmiehiä, eli tulojärjestyksellä ei oo merkitystä.. Onnekseni 3 äijää otti loparit..
Ikinä en oo persettä nuollu. Porukassa on kyllä jätkiä jotka pitää torikokouksia ja kyräilee muista seläntakana. Hyvä firma tää muuten on..
Mä jaksa alkaa itkee ja inttää tost autosta.
Ajetaan omalla ja otetaan firmalta muussa muodossa ne etuudet. Ompahan turha odottaa mitään vastapalveluksia meikäläiseltä töiden suhteen. Mieluummin asun landella, kun sain kaupunkitontin hinnalla 200m2 talon ja 5 hehtaarin tontin omasta rauhasta.Kyllä verottaja huolehtii siitä että autoetu ei
ole etu, vaikka se olisi ainoa tapa hoitaa ammattiaan.
Sitäpaitsi uskoisin ettei työnantaja niitä
pirssejä ole kenellekkään palkan päälle tuupannut.
Muista ikuinen sääntö siitä ettei mikään tule ilmaiseksi.
Vielä jos saat kilometrikorvauksia, nauti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211