toimivaako?Kokemuksia muilta joilla on iskias vaivana
Iskias ja saunan löyly
9
6670
Vastaukset
- tunnu
käyvän, seuraava yö menee kävellessä kun paikkoja särkee
- OD 300
tulehdus käyvät yhtä hyvin yhteen kuin vesi ja öljy.
- Sciss
Jos haluat kuitenkin saunoa, niin kuin minäkin, laita heti saunan jälkeen kylmähaude ahdistavan hermojuuren kohdalle. Se supistaa saunan aiheuttamaa turvotusta, ja heijastekivut helpottavat. Ota reippaat löylyt, älä viivy löylyssä pitkään! Itse olen todennut hyväksi kompensaatioksi löylyttelyyn 15 - 20 min psoas-asennossa kylmäpussi selän alla.
- kylmää..
Ei lämpöä missään nimessä. Turvottaa enemmän vaan ja kivut kasvavat. Kylmä pussi n. 10 min alaselkää vasten ja jäägeeli ovat minun iskiasta vähän helpottanut.
- Löyly
Kova löyly ja saunominen paransivat kovasti iskiastani.
Nukuin kuin tukki seuraavan yön.- Kokemusta
Hyvältä tuntuu illan ja ehkä vielä yön,mutta auta armias seuraavaa aamua mikä tuska.
- Kiropraktikko
Lämpö vai kylmä:
Jos iskias johtuu kylmästä niin lämpö on okei. Onko iho kylmä? Jalat?
Jos iskias on kuuma siis tulehduksesta johtuva niin ei missään nimessä lämpöä. Kylmää ennemminkin. Punoitus lämpö ja kipu on tulehduksen merkki. Kun painaa niin kipu pahenee.
Tämä on nyrkkisääntö - Kävelensaunaankin
Ja kävely on kaikille oikein terveellistä. Joku siitä jo ehti valittaakin!
- Krampit
Kun vain pääsisi kävelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927