¤¤ VAINAJAHENGET ? ¤¤

hellarin tytär

Olen aina tuntenut että jo lapsuuskotini oli tekemisissä vainajahenkien kanssa.Ja nyt mietin tuleeko vainajahenget esim.sitä kautta jos ajattelee jotain kuollutta ihmistä? ja jos siinä kuolleessa olikin esim.vainajahenki? niin siirtyykö se henki siitä vainajasta silloin minuun?

Nykyään itse välttelen hautausmailla käymistä sillä siellä viipottaa henkiä yllinkyllin.En pidä suotavana ja terveellisenä käydä hautausmailla.

Miten pääsee irti läheisen ihmisen kautta minuun tulleesta hengestä? Miten vainajahengen ote irrottaa?

Antakaas pikku niksi siihen,jos osaatte?

Koen että sieluni on myrkytetty läheisen ihmisen kautta jolla oli vainajahenki.

Enkä tahtoisi raahata mukanani kenenkään henkiä,omassanikin on riittämiin kannettavaa:)))

53

2766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pastorin luo

eiköhän vainajahenki lähde jos sulla sellaista on,
      äläkä harrasta mitään astrologiaa äläkä horoskooppeja, älä joogaa tai muita idänhunpuukia.
      Älä mene kaukoparantajille, sanoudu irti kaikesta
      tälläisesta Jeesuksen nimessä.

• hellarin tytär

ennustajilla ja kaukoparantajilla ym.

en ole enää käynyt enkä mene.olen kyllä sanoutunut irti kaikesta moisesta,horoskoopit on tietty aina kiinnostanut.koska mua kiinnostaa ihmisten luonteet.

ja esim.rapu-ihmisiä kartan ja juoksen karkuun-kirkuen:)))) olen saanut allergisen reaktion siitä merkistä:((

• Nii-in
        hellarin tytär kirjoitti:

ennustajilla ja kaukoparantajilla ym.

en ole enää käynyt enkä mene.olen kyllä sanoutunut irti kaikesta moisesta,horoskoopit on tietty aina kiinnostanut.koska mua kiinnostaa ihmisten luonteet.

ja esim.rapu-ihmisiä kartan ja juoksen karkuun-kirkuen:)))) olen saanut allergisen reaktion siitä merkistä:((

jos juokset ihmistä pakoon horoskooppimerkin takia, aika taikauskoista. Ja jos niihin uskot niin muista ettei henkilö välttämättä edusta sitä merkkiä jossa on syntynyt nykyisten taulukoiden mukaan, taivaankappaleiden asennot ovat muuttuneet.

• INRI

eli pyydä itsellesi Jeesuksen veren suojaa Golgatan keskimmäisellä ristillä ja käy voideltavana esim. helluntaipastorin luona(ei ev.lut). Lue kovasti Raamattua, sillä nykyajan uskovat(ei onneksi kaikki)lukevat liian vähän Jumalan Sanaa! Ap.t.20:32 Siunausta

• TotuusTekeeVapaaksi

lue sitten kR-33/38 tai RKansalle käännöksiä. -92 dynaamista muunnosta karta, Totuuden Henki ei yhdisty Sanan väärentelyyn!

• ValoVoittaa
        INRI kirjoitti:

eli pyydä itsellesi Jeesuksen veren suojaa Golgatan keskimmäisellä ristillä ja käy voideltavana esim. helluntaipastorin luona(ei ev.lut). Lue kovasti Raamattua, sillä nykyajan uskovat(ei onneksi kaikki)lukevat liian vähän Jumalan Sanaa! Ap.t.20:32 Siunausta

Mantroja , epäraitista kristillisyyttä , jos voi siksi sanoakaan? "Veren suoja" ? Hakeudu terveeseen Raamatun opetukseen, ei "veren suojan" hokeminen ,eikä "öljyvoitelut" joidenkin "henkien karkottamiseski" ole tervettä kristillisyyttä.

Apt.10:42. "..Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. 43. Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta.".."

Hepr.10: 19.".. Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, 20. jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, 21. ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija", 22. niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; 23. pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;.."

(1.Joh.)"..Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta......Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä..."

1.Joh.1:5. "..Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä. 6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.

7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä. 8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. 9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. 10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä..."

• RitariOlevainen

ehdottomasti terveessä uskossa olevan ammatti auttajan apua,se voi olla,ettei tuon sortin henget lähde kuin rukouksella ja paastolla,että varaudu pitkän taisteluun pahanvoimia vastaan,ja ehdottomasti raittiin uskon hengessä,ei mitään taikuutta eikä sielullisuutta.Vain Jeesuksen Henki voi sen ajaa sinusta ulos,siksi on oltava terveet elementit joita käytetään.

• hellarin tytär

..valitettavasti.joten minne silloin kuuluisi mennä?

mitä tarkoittaa sana sielullisuus? onko se syntiä? mistä erottaa sielullisen ihmisen? pitääkö sellaista siis varoa? tarkoitatko tunteellista? sitäkö pitää juosta pakoon???

• Ex-Baalinpalvoja

Turvautumaan ihmisviisauteen tai toisiin uskovaisiin? Tämä on yksi lopunajan harhaoppi sada ihmisiä toisten "voideltujen uskovien" vallan alle. Uskovat ja Jumalan seurakunta on ryhmä ihmisiä joka palvelee Herraa ja huutaa avukseen Herraa yhtenä rintamana omistamatta itse mitään viisautta tai voimia. Emme ole itse itsessämme mitään voimanlähteitä vaan olemme kertomassa Hänestä jolla on apu ja voima. aaamen.

• helalrintytär
        Ex-Baalinpalvoja kirjoitti:

Turvautumaan ihmisviisauteen tai toisiin uskovaisiin? Tämä on yksi lopunajan harhaoppi sada ihmisiä toisten "voideltujen uskovien" vallan alle. Uskovat ja Jumalan seurakunta on ryhmä ihmisiä joka palvelee Herraa ja huutaa avukseen Herraa yhtenä rintamana omistamatta itse mitään viisautta tai voimia. Emme ole itse itsessämme mitään voimanlähteitä vaan olemme kertomassa Hänestä jolla on apu ja voima. aaamen.

..olin myös kauhuissani kun menin Helka Mäkirannan luokse jutteleen asioitani ja hän huusi isoon ääneen kaikki sieluni syvimmät asiat joita olin hänelle luottamuksella puhunut.huusi niin että koko seurakunta kuuli!!!

Mulle tuli ihan kamala olo,vaikka oli jo paha olo kokoukseen mennessä.jokin minussa varoitti!

Minua varoitettiin hänestä.Todella voimakkaasti.enkä uskonut.nyt uskon.

• hellartytär

...että oletkos sinä perakammarin poikii? muistatko kun aloitin siitä keskustelun ja kysyin jo silloin sinulta sitä? ei siinä ole mitään hävettävää vaikka olisitkin.olen odottanut vastausta.eikös uskovaisten kuuluisi olla avoimia ja rehellisiä? odotan vastaustasi!!

• SuosittelenLämpimästi
        helalrintytär kirjoitti:

..olin myös kauhuissani kun menin Helka Mäkirannan luokse jutteleen asioitani ja hän huusi isoon ääneen kaikki sieluni syvimmät asiat joita olin hänelle luottamuksella puhunut.huusi niin että koko seurakunta kuuli!!!

Mulle tuli ihan kamala olo,vaikka oli jo paha olo kokoukseen mennessä.jokin minussa varoitti!

Minua varoitettiin hänestä.Todella voimakkaasti.enkä uskonut.nyt uskon.

Helka Mäkiranta OLI eräs pätevimpiä Totuuden pasuunoita! RAUHA hänen sielulleen, hänen palvaluaikansa on päättynyt jo vuosiasitten.
        Ei hän varmasti mitään "huudellut", Hengessään on saattanut nähdä kohdallasi jotain selvästi sanotuksi tullutta. Pirkko VESAvaara on myös palvelijatar, jolta et mitään voi salata, hän on evankelista armolahjoineen..tottunut kaltaisiksi 'vangittuihin sieluihin'.

• niksi

Vainajien muisteleminen ei tuo esiin vainajahenkiä eikä kuolleesta tartu henkiä. Vainajiin tulee suhtautua pieteetillä.

Hautausmailla on vain haudattuja ruumiita, ei siellä mitään henkiä viipota. (Tässä tuli mieleen eräs hauskanpuoleinen vitsi, mutta en kerro, koska se voi loukata jotakuta).

Minä tykkään kävellä hautausmailla. Siellä on rauhallista ja kesäisin kukkia ja lintujen laulua.
      Pidän siis suotavana liikkua noissa "Jumalan puistoissa".

En usko, että sinussa on mitään vainajahenkiä.
      Sielu voi olla myrkyttynyt muista syistä.
      Kokemistasi en kiellä, mutta ajattele, että se on vain sinun mielikuvitustasi. Niksi on sinä, olepa hyvä!

Naurustasi päätellen et ole ihan vakavissasi.
      Hyvää Palmusunnuntaita ja Pääsiäistä!

• hellarintytär

..sana pieteetillä?

kyllähän minä sen tiedän että siellä on haudattuja ruumiita mutta jotenkin koen ja aistin eräitten haudasta nousevan kuin " käryä":)) ikäänkuin vainajahenget olisivat asialla.

minulle tulee aika raskas olo käydessäni hautausmaalla.kuin ottaisin vielä heidänkin taakat harteilleni.

ja kun minä olen kummun alla tai tuhkauksen kyllä haluisin niin uskon että joku kokee samoin kun poikkee mua moikkaan.

eilen järjestelin hautajaisiani ja haluan sinne vain 5 ihmistä.ja jos tiedän erään henkilön olevan nyyhkimässä arkullani takuu varmasti häädän hänet pois nyyhkimästä.en halua kuokkijoita.en ole koskaan itsekään kuokkinut enkä tullut tai mennyt kutsumatta.

joten säännöt on sentään oltava,edes jonkinlaiset.

nyt on muuten virpomissunnuntai.onko se raamatullinen päivä? virvottiinko silloin jo?

ei kysyvä tieltä eksy:))
        niinhän ne viisaat on joskus sanoneet..

• selitystä
        hellarintytär kirjoitti:

..sana pieteetillä?

kyllähän minä sen tiedän että siellä on haudattuja ruumiita mutta jotenkin koen ja aistin eräitten haudasta nousevan kuin " käryä":)) ikäänkuin vainajahenget olisivat asialla.

minulle tulee aika raskas olo käydessäni hautausmaalla.kuin ottaisin vielä heidänkin taakat harteilleni.

ja kun minä olen kummun alla tai tuhkauksen kyllä haluisin niin uskon että joku kokee samoin kun poikkee mua moikkaan.

eilen järjestelin hautajaisiani ja haluan sinne vain 5 ihmistä.ja jos tiedän erään henkilön olevan nyyhkimässä arkullani takuu varmasti häädän hänet pois nyyhkimästä.en halua kuokkijoita.en ole koskaan itsekään kuokkinut enkä tullut tai mennyt kutsumatta.

joten säännöt on sentään oltava,edes jonkinlaiset.

nyt on muuten virpomissunnuntai.onko se raamatullinen päivä? virvottiinko silloin jo?

ei kysyvä tieltä eksy:))
        niinhän ne viisaat on joskus sanoneet..

>>..sana pieteetillä?>nyt on muuten virpomissunnuntai.onko se raamatullinen päivä? virvottiinko silloin jo?

• Ensinnäkin kyse EI ole kuolleiden ihmisten hengistä, vaan pahoista hengistä, jotka ESIINTYVÄT vainajina. Toiseksi vainajahenkien tehtävä on eksyttää ihmisiä. Nämä henget ovat juuri niitä, jotka kanavoijien eli meedioiden kautta vastailevat surevien omaisten kysymyksiin. Vainajahenget eivät 'tartu' ihmisiin esim. hautausmailta, vaan ne ottavat tilapäisesti haltuunsa ihmisen silloin, kun tämä aktiivisesti etsii yhteyttä henkiin ja vajoaa transsiin. Eli tuskinpa sinussa vainajahenkeä on.

• hellarin tytär

etsi yhteyttä vainajien henkiin.
        eli tarkentaisitko: jos vaikka nyt ajattelen jotain kuollutta läheistäni jossa tiedän olevan tai tunnen että hänessä oli aavetta,noituutta tms.pimeyttä,niin onko siis niin että se hänessä ollut pimeys ei enää tule minuun? sillä en sitä halua,päinvastoin!!!

sitten toinen kysymys: jos on joku elossa oleva lähimmäiseni jossa selvästi on vainajahenki aika ajoin,ja hän hiippailee vaikka luokseni,niin olenko suojattu tältä hiippailijassa olevalta pimeyden hengeltä?

kysyn nyt siis ihan tosissani.

Siis:pahat henget jotka Esiintyvät vainajina.olipa tärkeä oivallus.Kiitos Baskeri!!

• hellarin tytär kirjoitti:

eli tarkentaisitko: jos vaikka nyt ajattelen jotain kuollutta läheistäni jossa tiedän olevan tai tunnen että hänessä oli aavetta,noituutta tms.pimeyttä,niin onko siis niin että se hänessä ollut pimeys ei enää tule minuun? sillä en sitä halua,päinvastoin!!!

sitten toinen kysymys: jos on joku elossa oleva lähimmäiseni jossa selvästi on vainajahenki aika ajoin,ja hän hiippailee vaikka luokseni,niin olenko suojattu tältä hiippailijassa olevalta pimeyden hengeltä?

Siis:pahat henget jotka Esiintyvät vainajina.olipa tärkeä oivallus.Kiitos Baskeri!!

Ajattelemalla tuollaista henkilöä ei mikään pimeys tule sinuun. Se on taikauskoinen käsitys, eli ole huoleti. Jos joku pahan vallassa oleva tulee luoksesi, ei henki siitäkään sinuun tartu. Tullakseen miehitetyksi ihmisen on itse annettava suostumuksensa siihen.

• tynkää

Basker sen sulle jo selittikin, mitä vainajahenget ovat. Juuri siitä oli kysymys, kun Saul meni tietäjävaimon (noidan)luokse pyytäen tätä nostattamaan kuolleen Samuelin ylös neuvoja saadakseen.
        Ei Samuel ilmestynyt Saulille, vaan Samueliksi naamioitunut paha henki.

Kuolleet ovat kuolleita. Vainajista ei sinuun tule mitään pahaa.
        Elävissä ihmisissä ei myöskään ole vainajahenkiä.

Demonit voivat kyllä saada ihmisessä sijan, mutta se on harvinaista. Ei siis kannata kovin helposti epäillä ja demonisoida ketään.

Ajattele enemmän hyviä asioita. Se pitää demonit, kuvitellut tai todelliset, loitolla.

• hellarintytär
        Basker kirjoitti:

Ajattelemalla tuollaista henkilöä ei mikään pimeys tule sinuun. Se on taikauskoinen käsitys, eli ole huoleti. Jos joku pahan vallassa oleva tulee luoksesi, ei henki siitäkään sinuun tartu. Tullakseen miehitetyksi ihmisen on itse annettava suostumuksensa siihen.

Tuo oli hyvin sanottu: tullakseen miehitetyksi ihmisen on itse annettava suostumuksensa siihen!

Miten on esim.sellainen jos luokseni nyt tulisi vaikka esim.joku " rakkaus " ja hän hetkessä onnistuisi manipuloimaan minut pois toiseen maailmaan,pimeään omaan maailmaansa.Niin että en edes tajuaisi sen voimaa,vaan kaikki on kuin aave?
        kuin esim.Salatut elämän Aaro.jos joutuukin tekemisiin vastaavanlaisen henkilön kanssa eikä itse osaa eikä kykene pitämään huolta itsestään vaan kaikki tapahtuu manipuloinnin ym.kautta.

silloin olen mennyttä.miten siitä pääsee pois?

• hellarintytär
        tynkää kirjoitti:

Basker sen sulle jo selittikin, mitä vainajahenget ovat. Juuri siitä oli kysymys, kun Saul meni tietäjävaimon (noidan)luokse pyytäen tätä nostattamaan kuolleen Samuelin ylös neuvoja saadakseen.
        Ei Samuel ilmestynyt Saulille, vaan Samueliksi naamioitunut paha henki.

Kuolleet ovat kuolleita. Vainajista ei sinuun tule mitään pahaa.
        Elävissä ihmisissä ei myöskään ole vainajahenkiä.

Demonit voivat kyllä saada ihmisessä sijan, mutta se on harvinaista. Ei siis kannata kovin helposti epäillä ja demonisoida ketään.

Ajattele enemmän hyviä asioita. Se pitää demonit, kuvitellut tai todelliset, loitolla.

..ettei elävissä ole vainajahenkeä?
        kun olin Jonathan Hunterin seminaarissa hän puhui Kuoleman hengestä.Kuinka se tulee jo sukupolvien takaa,kirouksena.

Mielestäni masennuskin on kuoleman henki.koska Jumala ei ole masennusta yllemme laskenut.myös tätä puhuttiin siellä.

Kaikki sairaudet on kuoleman hengen aiheuttamia.siksi pohdin nyt onko kuoleman henki ja vainajahenki sama?

tahdon saada kaikkeen aina vastauksen.
        mitä mieltä olet jos jollekin on annettu henkien erottamisen lahja,niinkuin esim.Gordon Binnigillä ym.niin uskon että Jumala on antanut itse kullekin erilaisia lahjoja.ja sanotaan että kenellä on henkien erottamisen lahja-hänen elämänsä on rankkaa.sillä se on kuulemma rankin lahja jota ei anneta jokaiselle.

näin olen kuullut.ja uskon tähän.

• lukihäiriöinen

Jeesuksen nimessä ja veressä, poistukoon sinulta pelko, Jeesus rakastaa sinua niin paljon että, tahtoo karkoittaa sinun läheltkin poissa, mielikuvitus pelot. Minäkin pelkäsi, ei tämä ole outo tilanne. Mintä enemmän olen juurtunut Jeesukseen sitä vapammaksi olen tullut. Toivon hyvää jatkoa sinulle.

• kiroitettu on

Kuolleet eivät tiedä mitään, joten kuolleiden henkiä ne eivät ole. Paholaisen enkelit ovat näitä "vainajahenkiä" tekeytyessän kuolleiden ihmisten "hengiksi". Rukous on tässäkin lääke pitämään paholaisen loitolla.

• todé

enemmän, kuin vainahenkien yms. vatvomisia, sinulle olisi hyväksi mennä ulos kuuntelemaan & katselemaan kesän tuloa.

• Markku Tampio

jonkun tervehenkisen pastorin tai evankelistan, josta on noin srk:n ulkopuolisilta seurakunnilta se hyvä todistus, että hän on raitis opetuksessaan, niin keskustele asiasta hänen kanssaan, ellei tämä asia nyt tämän palstan neuvonantajien kautta selviä.
      Yleensä sellainen henkilö on myös luotettava sielunhoitaja.
      Eikä sielunhoitajan tarvitse välttämättä olla siitä omasta seurakunnastasi, johonka kuulut tai olet kuulumatta..

• helltytär

..ketään tervehenkistä pastoria tms.enkä sieluhoitajaa.ne on yhtä kipeitä kuin hoidettavatkin:)

..ihmiset on hyvin rikkinäisiä ja vajavaisia kaikkialla.

..ei sokea voi sokeaa taluttaa.näin se menee.

• Markku Tampio
        helltytär kirjoitti:

..ketään tervehenkistä pastoria tms.enkä sieluhoitajaa.ne on yhtä kipeitä kuin hoidettavatkin:)

..ihmiset on hyvin rikkinäisiä ja vajavaisia kaikkialla.

..ei sokea voi sokeaa taluttaa.näin se menee.

Jeesukselta yhteisessä rukouksessa sellaista asiantuntijaa, niin Herra aivan taatusti johdattaa sinua ja meitä kaikkia tällaista vaikeista asioista selville vesille. Aamen! Kunnia Jumalalle!

• ReaAalto

Eikä sekään, että ajattelet/ajattelit niitä, tartúta sinua niihin ja niihen vaikutuksiin.

• mamabeard

ja demonit, sellaista yleisluontoista pohdiskelua näiden asioiden suhteesta, laitoin sinulle (ja miksei muillekin aiheesta kiinnostuneille) viestin keskusteluun silmät, sielun peili. Tällä hetkellä se on jo tuolla kolmannella palstalla.

Tämänkertaisen aloituksesi asioihin ja saamiisi vastauksiin en ehdi nyt keskittyä enkä ryhdy niitä lueskelemaan läpi. En koe niin. Uskon että olet varmasti saanut hyviä neuvoja tässäkin asiassa rakkailta veljiltä ja siskoilta. Kiitos myös omista aloituksistasi ja kommenteistasi. Tällä tavalla voimme toisiltamme oppia kun Herran edessä sitä pohdiskelemme kuka mitäkin on sanonut ja kuinka Sana siitä opettaa.

Kaikki opetuksemme on vajavaista mutta Jeesus täydellinen.

Muuten. Itse tykkään aina joskus käydä kävelyllä hautausmaalla. Yhden kerran pitkän polkupyöräreissuni aikana, kun rengas puhkesi keskellä yötä, yövyin hautausmaalla, en sentään hautojen keskellä mutta siinä kappelin kupeessa. Rauhallisesti nukuin. Se että koemme henkiä jossakin paikassa voi johtua ihan omista mielikuvista ja peloista. Jos ja kun asennoituu johonkin paikkaan pelokkaasti niin ne tuntemukset voi olla ihan vaan omia sielunelämän tuntemuksia ja inhon väristyksiä, ei sen kummempaa, vaikka voi tietysti olla niinkin että sen oman pelon kautta henget pääsevät irvistelemään ja kiusaa tekemään. Silloinkaan ei ole kyse niinkään siitä paikasta vaan omasta pelokkaasta suhtautumistavasta kyseiseen paikkaan.

Sanon vielä kerran että Jeesus on täydellinen. Hän meitä kykenee huoltamaan.

Siunausta sinulle Jumalan rakas.
      Jeesus on Vapahtaja.

• mamabeard

Jos et jaksa noin pitkää kirjoitustani lähteä kahlaamaan läpi, laitan sieltä yhden kohdan tähän:

* * *

Ehkä äitisi oli tehnyt asioita joista hän sisimmässään koki syyllisyyttä. Aivan. Oireilu on joskus hyvä merkki. Se tarkoittaa että ei ole aivan paatunut. Sisällä on ristiriita sen välillä mitä on tehnyt ja sen välillä mitä olisi pitänyt tehdä. Ihminen ei ole sopusoinnussa omantuntonsa kanssa. Ehkä äiti koki sisimmässään ettei Jumala voi näin kauheita asioita anteeksi antaa, ja yritti siksi kokonaan unohtaa ne asiat, siirtää ne syrjään koska ne oli liian ahdistavia ja pelottavia? On hyvä jos voimme tällaisille ihmisille osoittaa armollisella käyttäytymisellämme että Jumalan luo saa ja voi mennä sellaisena kuin on, asioita ei tarvitse padota sisimpäänsä vaan ne saa viedä Hänelle.

Hän ei työnnä pois ketään joka Hänen luokseen tulee. Ei sittenkään vaikka ne asiat olisi kuinka hirveitä. Onhan Hän ottanut ne päälleen Golgatan ristillä. Jos olemme kristittyjä toki uskomme tämän. Sitä evankeliumi on.

Koska kirjoitukseni aiheena on rikkinäisyys, jota vihollinen yrittää käyttää ihmisen nujertamiseksi, tulkoon tässä yhteydessä mainituksi että omantunto voi olla sairaalloisen yliherkkä. Ihminen saattaa kokea syyllisyyttä sellaisistakin asioista joista syyllisyyden kokeminen ei ole aiheellista. Sielunvihollinen niitä asioita liiottelee.
        Esimerkki. Eräs uskova alkoi kauppamatkan jälkeen pohtia tekikö väärin kun osti kulutusmaitoa vaikka olisi varmaankin pitänyt ostaa kevytmaitoa tai toisinpäin. Tuollaisia tapauksia oli hänellä usein ja niistä seurasi sietämätöntä syyllisyyttä jonka vallassa hän pyysi Jumalalta anteeksi näitä rikkomuksia. Maitopurkin ostamisesta saattaa siis tulla aivan valtava ahdistus että enkö minä tässä osannut kuunnella Jumalaa ja teinkö asiassa oman pääni mukaan ohittaen Jumalan johdatuksen.

Ihan totta. Taustalla on syviä itsetunnon haavoja, alemmuudentuntoa ja alemmuudentunnon seurauksena kyvyttömyyttä tehdä ratkaisuja, sairaalloista huonommuudentunnetta ja mahdollisesti itsevihaa.

Totta siis on että
        huijari voi väistää toisen katsetta, varsinkin jos huijaaminen tuottaa hänelle omantunnon ongelmia ja sielullista ristiriitaa, syyllisyyttä. Mutta kirjoitukseni lähtökohta oli ja on että asiat eivät ole niin yksioikoisen mustavalkoisia kun puhumme ihmisen sielusta ja traumoista. Yhtä totta nimittäin on että
        joku voi väistää toisen katsetta, koska kokee sisimmässään olevansa likainen ja huijari ja syyllinen vaikka mihin, vaikka todellisuudessa ei olisikaan niin.

Uskovan joka on jo saanut syntinsä anteeksi ei tarvitse rypeä jatkuvassa syyllisyydentunteessa. Jumala haluaa että ne asiat kohdataan ja käsitellään evankeliumin mukaisesti ja Hän pääsee niissä vapauttamaan ja parantamaan. Se on taivaallisen Isän hyvä tahto Kristuksessa.

Onko äitisi vielä elossa ja oletko pystynyt puhumaan hänen kanssa näistä? Asioista joita et hänen käyttäytymisessä ymmärrä ja jotka tuntuvat kipeältä?
        Kun nyt olette äitinne kanssa kummatkin uskossa, rukoile Jumalalta voimia ja viisautta, että voit mennä ja rukoilla yhdessä äitisi kanssa, yksinkertaisesti. Miltä tällainen neuvo kuulostaa?
        Ei tarvitse tarttua asioihin jotka on liian vaikeita eikä ottaa niitä puheeksi jos ette siihen kykene. Mutta mene äitisi luo ja rukoilkaa Jeesusta yhdessä, ja pyydä jo etukäteen Herralta että Hän tuossa tilanteessa vaikuttaisi ja nostaisi esiin sellaisia, minkä on syytä esiin nousta?
        Ja jos ne asiat ei nouse siinä esiin, ehkä ne nousevat myöhemmin.
        Koskaan ei ole turhaa Jumalan puoleen kääntyä.

* * *

• hellarin tytär
        mamabeard kirjoitti:

Jos et jaksa noin pitkää kirjoitustani lähteä kahlaamaan läpi, laitan sieltä yhden kohdan tähän:

* * *

Ehkä äitisi oli tehnyt asioita joista hän sisimmässään koki syyllisyyttä. Aivan. Oireilu on joskus hyvä merkki. Se tarkoittaa että ei ole aivan paatunut. Sisällä on ristiriita sen välillä mitä on tehnyt ja sen välillä mitä olisi pitänyt tehdä. Ihminen ei ole sopusoinnussa omantuntonsa kanssa. Ehkä äiti koki sisimmässään ettei Jumala voi näin kauheita asioita anteeksi antaa, ja yritti siksi kokonaan unohtaa ne asiat, siirtää ne syrjään koska ne oli liian ahdistavia ja pelottavia? On hyvä jos voimme tällaisille ihmisille osoittaa armollisella käyttäytymisellämme että Jumalan luo saa ja voi mennä sellaisena kuin on, asioita ei tarvitse padota sisimpäänsä vaan ne saa viedä Hänelle.

Hän ei työnnä pois ketään joka Hänen luokseen tulee. Ei sittenkään vaikka ne asiat olisi kuinka hirveitä. Onhan Hän ottanut ne päälleen Golgatan ristillä. Jos olemme kristittyjä toki uskomme tämän. Sitä evankeliumi on.

Koska kirjoitukseni aiheena on rikkinäisyys, jota vihollinen yrittää käyttää ihmisen nujertamiseksi, tulkoon tässä yhteydessä mainituksi että omantunto voi olla sairaalloisen yliherkkä. Ihminen saattaa kokea syyllisyyttä sellaisistakin asioista joista syyllisyyden kokeminen ei ole aiheellista. Sielunvihollinen niitä asioita liiottelee.
        Esimerkki. Eräs uskova alkoi kauppamatkan jälkeen pohtia tekikö väärin kun osti kulutusmaitoa vaikka olisi varmaankin pitänyt ostaa kevytmaitoa tai toisinpäin. Tuollaisia tapauksia oli hänellä usein ja niistä seurasi sietämätöntä syyllisyyttä jonka vallassa hän pyysi Jumalalta anteeksi näitä rikkomuksia. Maitopurkin ostamisesta saattaa siis tulla aivan valtava ahdistus että enkö minä tässä osannut kuunnella Jumalaa ja teinkö asiassa oman pääni mukaan ohittaen Jumalan johdatuksen.

Ihan totta. Taustalla on syviä itsetunnon haavoja, alemmuudentuntoa ja alemmuudentunnon seurauksena kyvyttömyyttä tehdä ratkaisuja, sairaalloista huonommuudentunnetta ja mahdollisesti itsevihaa.

Totta siis on että
        huijari voi väistää toisen katsetta, varsinkin jos huijaaminen tuottaa hänelle omantunnon ongelmia ja sielullista ristiriitaa, syyllisyyttä. Mutta kirjoitukseni lähtökohta oli ja on että asiat eivät ole niin yksioikoisen mustavalkoisia kun puhumme ihmisen sielusta ja traumoista. Yhtä totta nimittäin on että
        joku voi väistää toisen katsetta, koska kokee sisimmässään olevansa likainen ja huijari ja syyllinen vaikka mihin, vaikka todellisuudessa ei olisikaan niin.

Uskovan joka on jo saanut syntinsä anteeksi ei tarvitse rypeä jatkuvassa syyllisyydentunteessa. Jumala haluaa että ne asiat kohdataan ja käsitellään evankeliumin mukaisesti ja Hän pääsee niissä vapauttamaan ja parantamaan. Se on taivaallisen Isän hyvä tahto Kristuksessa.

Onko äitisi vielä elossa ja oletko pystynyt puhumaan hänen kanssa näistä? Asioista joita et hänen käyttäytymisessä ymmärrä ja jotka tuntuvat kipeältä?
        Kun nyt olette äitinne kanssa kummatkin uskossa, rukoile Jumalalta voimia ja viisautta, että voit mennä ja rukoilla yhdessä äitisi kanssa, yksinkertaisesti. Miltä tällainen neuvo kuulostaa?
        Ei tarvitse tarttua asioihin jotka on liian vaikeita eikä ottaa niitä puheeksi jos ette siihen kykene. Mutta mene äitisi luo ja rukoilkaa Jeesusta yhdessä, ja pyydä jo etukäteen Herralta että Hän tuossa tilanteessa vaikuttaisi ja nostaisi esiin sellaisia, minkä on syytä esiin nousta?
        Ja jos ne asiat ei nouse siinä esiin, ehkä ne nousevat myöhemmin.
        Koskaan ei ole turhaa Jumalan puoleen kääntyä.

* * *

..äitiäni. nytkin kun ajattelen,nousee pelko.Jumala on näyttänyt minulle joitakin asioita joita minulle on tehty jo pikkuisena. ja ennen syntymääni....

• helkufani

..äitiäni. nytkin kun ajattelen,nousee pelko.Jumala on näyttänyt minulle joitakin asioita joita minulle on tehty jo pikkuisena. ja ennen syntymääni....

Tänne löysin kun lähdin etsimään vastausta erääseen kysymykseeni. Tää on jo vanha viestiketju mutta koskettaa hyvin läheisesti itseäni - hellarin tytär, podet samoja asioita kuin itsekin. Toivon että elämäsi on jo helpottunut aikaa sitten.

• *Faith*

Jos tarkoitat, että lapsuudenkodissasi kummitteli ja että joku läheisesi oli riivattu, et ole välttämättä saanut itseesi riivausta. Ja kyse oli demonisista hengistä (tavallisimmin riivaajahengistä). Vainajahenget eivät jää Raamatun mukaan (ainakaan pitkäksi aikaa) maan päälle, vaan menevät rajan taakse. Sen sijaan demoniset henget ovat yleensä pitkäaikainen riesa, ja ne voivat tekeytyä esim. edesmenneiden sukulaisten hengiksi.

Demoneja ei kannata pelätä, koska ne haluavat nimenomaan pelotella. Joko kummittelemalla tai hyökkäämällä ihmisten kautta toisia ihmisiä (etenkin kristittyjä) vastaan. Eivätkä ne sitä paitsi voi mitään muuta tehdäkään. Ne voivat vain pelotella, ja kun et suostu pelkäämään, ne eivät voi sinulle yhtään mitään.

Olitpa riivattu tai et (ja todennäköisesti olet vain demonien "kiusaama"), paras suoja demonisia voimia vastaan on Jeesuksen Kristuksen nimi. Lisäksi Raamatun päivittäinen lukeminen ja muutenkin säännöllinen uskonelämä on tärkeää. Lue Raamattua joka päivä edes vähän. Raamatunkohdalla tai johdonmukaisuudella ei väliä - ainoastaan sillä, että luet päivittäin. Äläkä suostu pelkäämään.Jos pelottaa, lue Psalmia 91 iltarukouksena. Voit myös kävellä aivan rauhassa hautausmaan poikki kunhan vain luotat siihen, että Jumala on turvanasi. Vähitellen uskosi vahvistuu ja pelko poistuu. Voit kohdata yhä vaikeampia tilanteita pelkäämättä. Turvasi on Jumalassa ja Jumala suojelee sinua, kunhan vain uskot ja luotat Häneen!

• *Faith*

Hoksasin vasta nyt että aloitus on vanha, mutta jospa vastaukseni hyödyttää jotakuta lukijaa. :)

• hellufani
        *Faith* kirjoitti:

Hoksasin vasta nyt että aloitus on vanha, mutta jospa vastaukseni hyödyttää jotakuta lukijaa. :)

Kiitos, kuin myös, huomasin aloitus vanha,,. Tää on oikeaa tietoa mitä annoit. Juurikin näillä neuvoilla olen pärjännyt. Olen kokenut lapsuudestani saakka näitä juttuja ja aina myös tiennyt että Jeesus nimessä on voima ja että pelkkä Jeesus auta rukous tuo rauhan häirinnässä.

• Yksinäinen3

Huomasin ketjun etsiessäni tietoa ko. asiasta. Kotonani on viimeaikoina alkanut sattua ikävyyksiä ja siellä on niin ahdistava olla että joudun yöpymään muualla. Siellä on ollut erilaisia valoilmiöitä ja hahmoja mm. sänkyni edessä. Hahmot ovat katsoneet myös lapseni kuvaa. Olen ollut hengellinen ihminen ja kuulun seurakuntaan. Muuttoni toisesta kaupungista Pirkanmaalle ja Kanta-Hämeeseen sai aikaan kaaoksen. Kokouksissa käyminen loppui erilaisten elämäntilanteiden takia ja näitä ikäviä kokemuksia on ollut silloin jo. Varhaisessa lapsuudessani. Minua on kiinnostanut tietynlaiset asiat ja yritän kyllä päästä niistä eroon. Olen lisännyt rukoilua. Tiedän että minun pitää lukea Raamattua enemmän ja olla seurakuntayhteydessä. Toisaalta pelkään että tapahtuu jotakin vielä kauheampaa.. Nämä henkivallat jotka vaikuttavat elämässäni, nykyään enemmän estävät jo normaalin elämän. Olen ollut Jeesuksessa kiinni mutta harmikseni suvussani tuputetaan Jehovan todistajuutta ja luulen että se sotkee tätä asiaa.. Haluaisin kovasti julistaa ilosanomaa perheelleni mutta aina siinä kohtaa on joku blokki ja tunnen että joku vaikuttaa. etten voi heidän kotonaan puhua. Yksi perheenjäseneni ei pystynyt ottamaan edes Raamattua käteensä vaikka luulisi tietävän mitä tuolla tapahtuu. Olen todella peloissani. Olen tehnyt muutoksia elämässäni ja joudun tekemään niitä lisää. Minun pitää luultavimmin jättää tietyt henkilöt. Millä saan tämän loppumaan ettei tästä seuraa mitään vakavampaa? Erotan että ne ovat henkiä ja demoneita. En kutsu heitä vaan luulen että suvussamme on kirous. Voisiko se tulla siitä että sukulaiseni on omistanut Mustan Raamatun? En millään tapaa ole osallinen Paholaisen palvontaan. Haluan vaan että tämä loppuu pian! Jospa uusi asunto järjestyy ja pääsen seurakunnan läheisyyteen asumaan ja voin aloittaa mm. sielunhoidon ja muutenkin puhtaalta pöydältä.

• KTS--

"Voisiko se tulla siitä että sukulaiseni on omistanut Mustan Raamatun? "

Mulla on kaksikin Mustaa Raamattua eikä ne oo mitään muuta kuin paperia ja musteläiskiä kirjahyllyssä.

Luopukaa taikauskostanne ja tehkää parannus!

• KTS-- kirjoitti:

"Voisiko se tulla siitä että sukulaiseni on omistanut Mustan Raamatun? "

Mulla on kaksikin Mustaa Raamattua eikä ne oo mitään muuta kuin paperia ja musteläiskiä kirjahyllyssä.

Luopukaa taikauskostanne ja tehkää parannus!

---- Mulla on kaksikin Mustaa Raamattua eikä ne oo mitään muuta kuin paperia ja musteläiskiä kirjahyllyssä.----

Ei ne ole ainostaan paperia ja mustetta, vaan kirjoja joiden kautta Saaatana saa jalansijan ihmisten elämään. Siksi uskoon tultuaan ihminen haluaa luopua noista kirjoista, kuten kävi myös Apostolien teoissa:

Apt 19:18,19 "Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa. Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, KANTOIVAT KIRJANSA KOKOON JA POLTTIVAT NE kaikkien nähden;...".

Polta sinäkin nuo kirjat, niin kotonasi vierailee muutama demoni vähemmän. Ne ovat epäjumalille uhrattuja taikakaluja. Toteemipaalut olivat intiaaneille vastaavanlaisia kapistuksia, vaikka niitä ei "lueta". Nekin ovat epäjumalille uhrattuja, jolloin niissäkin oli ajoittain demoneja jotka antoivat neuvoja ja vaikutteita heille jotka tanssivat niiden ympärillä.

• KTS--
        jumalan_pete kirjoitti:

---- Mulla on kaksikin Mustaa Raamattua eikä ne oo mitään muuta kuin paperia ja musteläiskiä kirjahyllyssä.----

Ei ne ole ainostaan paperia ja mustetta, vaan kirjoja joiden kautta Saaatana saa jalansijan ihmisten elämään. Siksi uskoon tultuaan ihminen haluaa luopua noista kirjoista, kuten kävi myös Apostolien teoissa:

Apt 19:18,19 "Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa. Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, KANTOIVAT KIRJANSA KOKOON JA POLTTIVAT NE kaikkien nähden;...".

Polta sinäkin nuo kirjat, niin kotonasi vierailee muutama demoni vähemmän. Ne ovat epäjumalille uhrattuja taikakaluja. Toteemipaalut olivat intiaaneille vastaavanlaisia kapistuksia, vaikka niitä ei "lueta". Nekin ovat epäjumalille uhrattuja, jolloin niissäkin oli ajoittain demoneja jotka antoivat neuvoja ja vaikutteita heille jotka tanssivat niiden ympärillä.

Minä en tietenkään polta upeaa apokryfikokoelmaani, josta nuo Mustat Raamatut eli ns. "Mooseksen 6. ja 7. kirja" ovat vain pieni osa. Ne ovat perinnekirjoja mutta sisällöltään höpsismiä eikä niitä ole Mooses kirjoittanut vaan jotkut kajahtaneet keskiaikaiset juutalaiset eli juuri sitä sun lössiäs.

• DoctorT

KTS:n kirjoituksista tuleekin kirkkaasti läpi hänen todella sekainen käsitys Totuudesta!!

Vaarallista leikkiä !

• Noidasta

Taitaa aloittaja pelleillä. On itse noituuden harjoittaja. Totta kertoo, että noituus on ollut hänen suvullaan tapana jo ilmeisesti vuosisatoja.

Mitä tulee vainajahenkiin, näiden ilmentymistavat ovat erilaiset. Yleisin lienee nk. kummittelu. Niihin ei kannata ottaa yhteyttä, tai saa tosi riesan. Niistä voi tulla riesa ihan itse yhteyttä ottamattakin. Voivat noin vain tulla tervehtimään, jos satut astumaan niiden merkitsemälle alueelle, kuten esim. jokin vanha talo, lato, tai sauna.

Hautausmaiden kummituksista ei itselläni ole suoraa kokemusta, siis en ole seisonut hautausmaalla katselemassa mikä meno siellä mahtaa öisin olla. Olen kyllä kuullut, että saattaa hyvinkin olla. Ei kiitos. Mutta nk. hautausmaalta kranneisiin henkiin olen kylläkin törmännyt. Erääseen aikaan tuntui, että ne kaikki, tahi melko moni niistä, kävivät vuorollaan kyläilemässä.

Siihen, että johonkin ihmiseen olisi tullut vainajahenki nk. riivauksen muodossa, en osaa ottaa kantaa. Tällainen on mahdollista. Mikäpä ei olisi?

• KTS--

Valkosipulia kaulaan roikkumaan niin saatte ainakin vampyyrit pois pelistä.
      Hopeasta tehtyjä astaloita kannttaa myös raahata mukanaan ihmissusien varalta.

• lokijuhygt

keiden kanssa se jeesus jutteli siellä vuorella?oliko se mooses ja elia..siis olivatko he kuolleita ja jos olivat niin olivatko he vainaja henkiä?eihän tässä poikkeusta voi tehdä vaikka kyse jeesuksesta onkin.

• hAKKRIKAKRI

Itselläni on aina ollut jo alle kouluikäisestä lähtien nähdä sellaista, mitä muut eivät näe! Ne ovat olleet paikkoihin sidottuja! Sinua ne tuntuvat seuraavan? !
      Mene jonkun luterilaisen papin luo, joka pystyy neuvomaan sinua eteenpäin!
      Helluntailaiset ovat tuossakin asiassa vain "isoja lapsia"! Eivät ymmärrä mistään mitään!
      Minä näin ensimmäiset "kummitukseni-kuolleet ihmiset", jo alle koulu-ikäisenä! Ei minua kukaan uskonut! Ei tietenkään!
      Viimeisin (?) kokemus tapahtui noin kymmenisen vuotta sitten!
      Aika ja tila, tai miksi sitä voisi kutsua, rikkoontui jollain tavalla!
      Tapahtui jotain selittämätöntä!
      Mikään ei enään pätenyt kokemukseeni!
      Ihminen/Henki, joka halusi minun jäävän keskustelemaan kanssaan, hänen istuessaan ja keinuessaan kiikkutuolissaan, oli mielestäni hyvän tahtoisen oloinen ihminen!
      Muut ihmettelivät, kun en lähtenyt heidän kanssaan ensiperunapellolle!
      Jättivät minut tyhjään tupaan!
      Minä jäin senhyväntahtoisen näköisen vanhan naisen kanssa rupattelemaan!
      Luulin sen olleen sen tuvan omistajan siskon!
      Näin koko ajan sen naisen, elävän siskonsa vierellä, jota muut näköjään eivät nähneet!
      Hän kyseli minulta kaikkea ja kerroin!
      Menin sitten sinne perunamaallle ja vasta vuosia jälkeenpäin tyttöystäväni kertoi, kuinka olin yksinäni jäänyt tupaan!
      Näin kuolleen hyväntahtoisen ihmisen, kuolleen, haamun, joka halusi jutella kanssani, jota muut eivät olleet nähneet!
      Tuo oli poikkeus! En eroittanut kuollutta elävistä!
      Mitä hullummiksi jutut nyt menee
      "Normaalit" eivät ymmärrä!
      Onneksi minun kokemukseni ovat omiinpaikkoihinsa sidottuja!
      Eivät seuraa minua!
      Mutta jos menen sellaiseen paikkaan.........
      VAAN EN MENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• lääkitys

Mites onko lääkitys ajan tasalla?

• hAKKRIKAKRI

Valeriaanaa kolme tablttia kolmesti päivässsä!
        Joskus unohtuu ottaa!
        Siksi joskus sekoilen ja olenpa joskus jopa ihan tööt!
        Ei siinä sitten auta muu, kuin teikäläisen myötätunto hallelujineen!
        Mää saatan muuten kuules tulla sunkin koneelles!

• hAKKRIKAKRI

Pirjo?

• hAKKRIKAKRI

Kyllä minä sinutkin hakkeroin, kulta pieni!
      Odota vain!

• Anonyymi

Olen aina ihmetellyt, miksi vainajahenki tulee sairaaseen ihmiseen n. 3-4 vuotta ennen kuolemaa. Olen nähnyt sen monta kertaa..

• Anonyymi

Aloittaja:
      1. SinuSSA EI asu vainajahenkeä.
      2. Sinut on kotonasi peloteltu väärään luuloon. Tuo pelko sitoo sinua, ei minkään vainajan henki.
      3. Kuolleen ihmisen tai eläimen henki ei pelkällä ajattelullasi tai muistelullasi siirry sinuun. Sinulla on oikeus muistella ja surra esim. rakkaita läheisiäsi. Älä pelkää.

4. Jos tuossa, mahd. äidissäsi (?) oli tai on todellinen vainajahenki, yritä olla olematta tekemisissä hänen kanssaan. Jos kyseessä on siis todellakin lähiomainen, ilmaise hänelle selvästi, (että sinä seuraat Jeesusta?), etkä halua keskustella riivaajahenkien kanssa. Sillä pelastettu sielu ei kummittele kenessäkään pelastetussa ihmisessä.

Jeesus On Herra, ei tuo Vainaja!

5. On teoreettisesti mahdollista, että jokin todellinen riivaajahenki pyörii lähelläsi, kiusaten sinua, mutta mikäli voin päätellä, se ei kuitenkaan ole sinuSSA itseSSÄSI, sisällä.

6. Hävitä kaikki, mahd. "vääränlainen" esineistö läheltäsi, kuten mahd. okkultistinen kirjallisuus, ennusteluun käytettävät pelikortit, ym. esineistö ja laita esim. pelkäämäsi "vainajan" mahd. valokuva pois näkyviltäsi.

Ei siksi, että hän sitä kautta kummittelisi, vaan siksi, että itse rauhoittuisit pelostasi.

Minulla itselläni on jonkinlaista henk.koht. kokemusta tuollaisesta ajalta, jolloin olin tekemisissä new agen kanssa (joka on okkultistista teosofiaa) ja voin, ainakin osin, ymmärtää ongelmaasi ja pelkoasi.

Kun ottaa itse etäisyyttä tuollaiseen, lopettaa itse kulkematta yhtä aikaa kahta eri tietä ja rukoilee Jumalaa auttamaan ja suojelemaan, niin tilanne voi mennä hyvinkin ohi. Joillekin, mahd. nk. erikulttuurisille ihmisille tämä voi olla vaikeaa, mutta pelastuakseen ero on pakko tehdä. On täysin hylättävä pakanuus ja lähdettävä Jeesus-Tielle.

Tärkein on sinun oma sielusi, sisäinen maailmasi: kun Jeesus saa täysin hallita sitä, muissa ihmisissä olevat riivaajakummitukset eivät pääse, ainakaan kovin lähelle.

Itselläni on ajoittain ollut kokemusta esim. naapurin puolelta, seinän läpi liikuskelleista demoneista. Rukous auttoi. Ensin tassuttelu muutoin hiljeni ja sitten koko perhe, sidottuine demoneineen, muutti kokonaan pois, vapaammille demonimaille, oletan.

Moni voi aistia tällaisia asioita, ilman että nuo kummitukset olisivat nimenomaan itsessä. Tällaista on paljon. Rukous ja täysin Jeesuksen Herruudessa ja Hänen Ristintiellään kulkeminen voittaa pahan. (Nk. Ristintie on perinteistä kristinuskoa, jota vastaan luotiin uusi, demoninen, nk. "menestysteologia"-oppi.)

Tee täysi parannus ja RUKOILE.

• Anonyymi

Tämä aloitus oli vuodelta 2006, eli 18 vuotta vanha.

• Anonyymi

Eilen illalla tapahtui vainajahengen paluu,hän palasi kotiinsa vanhassa harmaassa Toyota Corolla sedan henkilöautossa autoni edessä pelkät parkit päällä kääntyi kototielleen sujuvasti,eikä näkynyt kyseisen tien valvontakamerassa,kyseisen henkilön näin elossa reilusti yli 30 vuotta sitten,kuoli pian sen jälkeen,hänen poikansa vahvisti asian kertomalla että isällä oli tapana sammuttaa ajovalot kääntyessään kotitielle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe