..mulla on tuhottomasti kipsiiii.. kaks ISOO SÄKKIII.. mitä teen??? valanko unelmatisulit nyt..
KIPSIIII
49
958
Vastaukset
- sola"
tulispa melkoset meijerit...vai kui isoja ne sun kipsisäkit oikein on...? ;)
..kolkytkiloo SÄKKI.. no en tietenkään kaikesta kipsistä.. mistä muotit..heheheh?????????????
- sola"
pervokki kirjoitti:
..kolkytkiloo SÄKKI.. no en tietenkään kaikesta kipsistä.. mistä muotit..heheheh?????????????
joo, hei...lehmä vois toimia mallina, saisit niitä nännejäkin sitte usiamman... ;)
sola" kirjoitti:
joo, hei...lehmä vois toimia mallina, saisit niitä nännejäkin sitte usiamman... ;)
..ööhh..kaks riittäää..
- Alien-8
Siinä tapauksella sun täytyy muotoilla nännit niin,että ne nöpöttävät jatkuvasti:))Tottahan toki sinä taiteilijana osaat ihannerinnat väsätä...
- sola"
pervokki kirjoitti:
..huvikseen vaikka itselle tai jollekin.. jostain pitäs saada muotti..
se muottiehdokas meneekin ihan kipsiin... ;)
sola" kirjoitti:
se muottiehdokas meneekin ihan kipsiin... ;)
..mutta ihan turhaa.. mun seurassa...
- sola"
pervokki kirjoitti:
..mutta ihan turhaa.. mun seurassa...
mulla menee polvet aina ihan veteläks,kun eräs Mies tulee ilmoille... ;)
- HL,mance
vaikka koipi katkeaa.Ja voithan aina mennä kipsiin.Heh,oli aikas kuiva....
- nero-bat
Unikkeja Huuhaapoju tai -tyty patsaita vähän entisaikojen hymypoikapatsaiden tyyliin.
Sitten palkitaan parhaat Huuhaajutut em palkinnoilla. - dansku-29
samalla loputkin, unelma nainen oikein, ei turhia kitise :DD
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..pitää olla pehmeä ja lämmin..ei kova ja kylmä kuin kipsii..
koulussa teimme itsestämme/toisistamme sellaset torson tapaset kipsistä ja mun murskaantui sit ajan myötä, en kyllä ainut ollut kenen murskaantui. Kipsityöt on aikas hauskoi, teki niistä sit mitä tahansa :DD
dansku-29 kirjoitti:
koulussa teimme itsestämme/toisistamme sellaset torson tapaset kipsistä ja mun murskaantui sit ajan myötä, en kyllä ainut ollut kenen murskaantui. Kipsityöt on aikas hauskoi, teki niistä sit mitä tahansa :DD
..kokemusta mut ku ilmaseks sai ja pientä kiinnostusta kokeilla löytyy.. jotku kipsinaamiotkin olis hauskoja ja salaperäisiä..
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..kokemusta mut ku ilmaseks sai ja pientä kiinnostusta kokeilla löytyy.. jotku kipsinaamiotkin olis hauskoja ja salaperäisiä..
naamion tehdä kanaverkkoo, ilmapalloo vaiko suoraa tökkästä oman pärstän kipsiin vaiko jonkun muun kipsauttaa :DDD
dansku-29 kirjoitti:
naamion tehdä kanaverkkoo, ilmapalloo vaiko suoraa tökkästä oman pärstän kipsiin vaiko jonkun muun kipsauttaa :DDD
..miettii mahdollisuuksien mukaan..tuskin ainakaan omaan naamaan onnistuu..
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..miettii mahdollisuuksien mukaan..tuskin ainakaan omaan naamaan onnistuu..
kauheen suotavaa ja sit jos aattelee noin et saa erinäköisen naamarin silleen vaikka vappua aatellen. Hei semmoset naamiot erilaiset on kivoi seinillä ja varsinkin jos lampun laittaa väliin, niin sieltä tulee silmistä ja suusta valo kivasti, itselläni ei kyllä semmosia ole seinillä :DD
dansku-29 kirjoitti:
kauheen suotavaa ja sit jos aattelee noin et saa erinäköisen naamarin silleen vaikka vappua aatellen. Hei semmoset naamiot erilaiset on kivoi seinillä ja varsinkin jos lampun laittaa väliin, niin sieltä tulee silmistä ja suusta valo kivasti, itselläni ei kyllä semmosia ole seinillä :DD
..naamioita olis kyllä kiva tehdä.. etsii netistä jotain malleja.. alkuasukkaiden naamioita ja sen sellasta..
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..naamioita olis kyllä kiva tehdä.. etsii netistä jotain malleja.. alkuasukkaiden naamioita ja sen sellasta..
tässä joutuu itsekin hommaa kipsiä, kun siitä aikaa kun viimeksi tehnyt kipsistä mitää tai jos lainaiskin/ottais käyttöön ensi viikolla töissä kipsii ja kehittäis siitä jotain, vaikka sit vapuksi naamarit, laittais muut hommat siks aikaa jäähylle :DD
dansku-29 kirjoitti:
tässä joutuu itsekin hommaa kipsiä, kun siitä aikaa kun viimeksi tehnyt kipsistä mitää tai jos lainaiskin/ottais käyttöön ensi viikolla töissä kipsii ja kehittäis siitä jotain, vaikka sit vapuksi naamarit, laittais muut hommat siks aikaa jäähylle :DD
..tilaustyöt ja keskeneräiset työt valmistuu voisin heittää pensselit nurkkaan vähäksi aikaa ja keskittyy kipsiin ja sellasiin juttuihin vaihteeksi..
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..tilaustyöt ja keskeneräiset työt valmistuu voisin heittää pensselit nurkkaan vähäksi aikaa ja keskittyy kipsiin ja sellasiin juttuihin vaihteeksi..
ettei uusia tilauksia tule sitten taitaa kuules käydä niin, että jossain vaiheessa huomaat tekeväsi molempia vähän niikuin yhtäaikaa/vuorotellen :DD
dansku-29 kirjoitti:
ettei uusia tilauksia tule sitten taitaa kuules käydä niin, että jossain vaiheessa huomaat tekeväsi molempia vähän niikuin yhtäaikaa/vuorotellen :DD
..tietysti olla niin mutta jos ei oo pakko maalata niin haluisin keskittyy johonkin muuhun vaihteeksi.. kyllä tilaustyöt aina kelpaa..
- dansku-29
pervokki kirjoitti:
..tietysti olla niin mutta jos ei oo pakko maalata niin haluisin keskittyy johonkin muuhun vaihteeksi.. kyllä tilaustyöt aina kelpaa..
onhan se hyvä välillä tehdä muutakin, ihan ajan kanssa :))
- kipparinoma
unelmatisut ole aikas elottomat...Millaiset on unelmatisut...Mä en unelmoi sellaisista...:o/
..mut se onkin vaan tisulipatsas.. ööh unelmatisut.. no enpäs kerro.. kun näkee sen tietää.. sanotaan näin..
no kai se on ihan hyvä ettet unelmoi sellasista.. kai sitten omaat sellaset.. öööö- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mut se onkin vaan tisulipatsas.. ööh unelmatisut.. no enpäs kerro.. kun näkee sen tietää.. sanotaan näin..
no kai se on ihan hyvä ettet unelmoi sellasista.. kai sitten omaat sellaset.. ööööKummipoikani sanoi pari viikkoa sitten et mun tisut on yhtä pienet kuin kaksi pienenpientä syylää....Sit hän nauroi kamalasti..Elikkäs on mulla syylät...Heh...
kipparinoma kirjoitti:
Kummipoikani sanoi pari viikkoa sitten et mun tisut on yhtä pienet kuin kaksi pienenpientä syylää....Sit hän nauroi kamalasti..Elikkäs on mulla syylät...Heh...
..hmm no sepä kivasti sanottu..
löytyisköhän tänä viikonloppuna ne unelmatisulit jostain..?? huooookauss..- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..hmm no sepä kivasti sanottu..
löytyisköhän tänä viikonloppuna ne unelmatisulit jostain..?? huooookauss..sellaset syylät niin silloin ei mistään...>>Sellaisia ei olekkaan;o))))))))))
Hei...Pervokki...Miten kauan me ollaan kirjoiteltu..siis "tunnettu" huuhaalla...muistatko?? kipparinoma kirjoitti:
sellaset syylät niin silloin ei mistään...>>Sellaisia ei olekkaan;o))))))))))
Hei...Pervokki...Miten kauan me ollaan kirjoiteltu..siis "tunnettu" huuhaalla...muistatko??..mä oon kirjotellu tänne...... kesällä tulee kai kax vuotta.. hmm mikä olitkaan ennen quistista???
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mä oon kirjotellu tänne...... kesällä tulee kai kax vuotta.. hmm mikä olitkaan ennen quistista???
Lulu.....;o))))))))))) Mä taisin tulla ...Niin...hemmetti...ne oli kunnallisvaaliaikoja...Siis kai vähän ennen sua...Tunnetaanko me toisiamme...edes hiukan??
kipparinoma kirjoitti:
Lulu.....;o))))))))))) Mä taisin tulla ...Niin...hemmetti...ne oli kunnallisvaaliaikoja...Siis kai vähän ennen sua...Tunnetaanko me toisiamme...edes hiukan??
..tarhurin muistan jotenkin.. ja luluhan oli aivan unohtumaton.. eikös se ollu sivunikki joka pääs valloilleen?? heheh..
kai me tunnetaan..öö jotenkin.,. aika avoin oon ollut välillä kai.. turhankin..- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..tarhurin muistan jotenkin.. ja luluhan oli aivan unohtumaton.. eikös se ollu sivunikki joka pääs valloilleen?? heheh..
kai me tunnetaan..öö jotenkin.,. aika avoin oon ollut välillä kai.. turhankin..Pervokki kaiken aikaa...Kyl mä voin sanoa tuntevani sua..Huolestuttais,jos sua ei näkyis aikoihin!
Lulu tuli tarhurin tilalle..Mun poikani mielestä Lulu ihan nynny...Hän sanoi et mä olen selkeesti Quistis...siksi se...No nyt olen Kipparinoma...senkin nikin synnyllä oma tarinansa;o))))))) kipparinoma kirjoitti:
Pervokki kaiken aikaa...Kyl mä voin sanoa tuntevani sua..Huolestuttais,jos sua ei näkyis aikoihin!
Lulu tuli tarhurin tilalle..Mun poikani mielestä Lulu ihan nynny...Hän sanoi et mä olen selkeesti Quistis...siksi se...No nyt olen Kipparinoma...senkin nikin synnyllä oma tarinansa;o)))))))..havaittu nimi.. tai no joo.. ihan outo ja seko.. mutta sopii huuhaalle.. lulu on kaunis.. ja Quistiksen opin tuntemaan mutta tuo kipparinoma.. se kuullostaa hmm.. se ei oo Quistis.. mä en taida muuttaa nikkiini koskaan.. tunnen tämän omimmaks..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..havaittu nimi.. tai no joo.. ihan outo ja seko.. mutta sopii huuhaalle.. lulu on kaunis.. ja Quistiksen opin tuntemaan mutta tuo kipparinoma.. se kuullostaa hmm.. se ei oo Quistis.. mä en taida muuttaa nikkiini koskaan.. tunnen tämän omimmaks..
ahdistaa mua...Mulle tuli usein tunne et quistis vie muilta tilan kirjoittaa,...Tunsin syyllisyyttä..Quistista arvosteltiin..Ajattelin et annan näin poistamalla quun muille tilaa...:o( Mut edelleen mä olen Quu...nikkini on osa mua...ne ei ole falskeja...koska olen vain oma itseni..ja helvetin ylpeä itsestäni:o)) Mikä sua hämää uudessa nikissäni...Se ei kerro omistushalusta..Se on enemmänkin symboolinen..
kipparinoma kirjoitti:
ahdistaa mua...Mulle tuli usein tunne et quistis vie muilta tilan kirjoittaa,...Tunsin syyllisyyttä..Quistista arvosteltiin..Ajattelin et annan näin poistamalla quun muille tilaa...:o( Mut edelleen mä olen Quu...nikkini on osa mua...ne ei ole falskeja...koska olen vain oma itseni..ja helvetin ylpeä itsestäni:o)) Mikä sua hämää uudessa nikissäni...Se ei kerro omistushalusta..Se on enemmänkin symboolinen..
..no jos tuolla tavalla sen selität..hmm mä ajattelin vaan että nimimerkin pitäs olla ihan oma ei kenenkään muun oma.. juu nou.. pervokki on pervokki vaikka sydän kuuluis jollekin.. mä oon mä eikä siihen nikkiini liity kukaan muu.. mutta mieltymysten mukaan.. itse ajattelisin kuitenkin näin..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..no jos tuolla tavalla sen selität..hmm mä ajattelin vaan että nimimerkin pitäs olla ihan oma ei kenenkään muun oma.. juu nou.. pervokki on pervokki vaikka sydän kuuluis jollekin.. mä oon mä eikä siihen nikkiini liity kukaan muu.. mutta mieltymysten mukaan.. itse ajattelisin kuitenkin näin..
itse keksinyt yhtäkään omaa nikkiä...Tai..no tää nykyinen..sen mä näin unessa..Luulen et moni ymmärtää sen niin et olen jonkun oma...Niinhän se onkin,mut se nikki on moniulotteinen..Tiedän et olen vaikeaselkoinen...blondiksi ajattelen ihan liikaa...
Ehkä mä ajatteklen aivan liikaa muita...ehkä...Mut toisaalta en olis oma itseni...jos en niin tekis..Enkä mä nyt sitä tarkoita et mä välitän siitä mitä muut musta ajattelee...en mä sitä tarkoita... kipparinoma kirjoitti:
itse keksinyt yhtäkään omaa nikkiä...Tai..no tää nykyinen..sen mä näin unessa..Luulen et moni ymmärtää sen niin et olen jonkun oma...Niinhän se onkin,mut se nikki on moniulotteinen..Tiedän et olen vaikeaselkoinen...blondiksi ajattelen ihan liikaa...
Ehkä mä ajatteklen aivan liikaa muita...ehkä...Mut toisaalta en olis oma itseni...jos en niin tekis..Enkä mä nyt sitä tarkoita et mä välitän siitä mitä muut musta ajattelee...en mä sitä tarkoita.....ööh no tuota jos unessa sen näit niin kai se sit on ihan oikee nikki sulle...
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..ööh no tuota jos unessa sen näit niin kai se sit on ihan oikee nikki sulle...
kerroin uneni Kipparille..siitä se rekatuksi muuttui...Ei sen kummempaa;o)) Sama ihminen mä kuitenkin aina olen...Sama Quu...tai Lulu...Ei se ole nikistä kii:o))))
kipparinoma kirjoitti:
kerroin uneni Kipparille..siitä se rekatuksi muuttui...Ei sen kummempaa;o)) Sama ihminen mä kuitenkin aina olen...Sama Quu...tai Lulu...Ei se ole nikistä kii:o))))
..voihan quistis tai lulu silloin tällöin pörähtää huuhaalle ja yllättää.. tai no tuskin lulun on soveliasta tulla esille...
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
mä kävin lukasee niitä lulun kirjoittamia jutskia, kun mä tulin tänne viime syksyn alussa, niin nyt tiiän mäkin siitä Lulusta :DDD
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
mä kävin lukasee niitä lulun kirjoittamia jutskia, kun mä tulin tänne viime syksyn alussa, niin nyt tiiän mäkin siitä Lulusta :DDD
yksi ja sama tylsä mä:o)))))))
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..voihan quistis tai lulu silloin tällöin pörähtää huuhaalle ja yllättää.. tai no tuskin lulun on soveliasta tulla esille...
tiedä kuka tulee käymään...Ei mulla kuitenkaan kuin tää yksi rekattu nikki...:o) Muut on menneet pois;o)
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
yksi ja sama tylsä mä:o)))))))
minusta Quu on yksi vähiten tylsimmistä, joita tiiän...sinua on siis ainakin täällä kiva lukea :D !!!
kipparinoma kirjoitti:
tiedä kuka tulee käymään...Ei mulla kuitenkaan kuin tää yksi rekattu nikki...:o) Muut on menneet pois;o)
..mä alan valmistautuu stadiin lähtöön.. jätin vielä pienen tarinan huuhaalle ennen sitä..
- kipparinoma
sola" kirjoitti:
minusta Quu on yksi vähiten tylsimmistä, joita tiiän...sinua on siis ainakin täällä kiva lukea :D !!!
Täällä mä nyt posket punaisina ja hämilläni hymyilen...:o)))))
- sola"
kipparinoma kirjoitti:
Täällä mä nyt posket punaisina ja hämilläni hymyilen...:o)))))
Hymyistä tulee kiva olo! Joo, jatka vaan...ei se satu... ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37840284Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168697Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316050Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224648Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623865Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743191- 342863
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262