kun olen suhtkoht terve, on rahaa ostaa ruokaa ja joskus vaatteitakin, on katto pään päällä ja rakkauttakin on, mitä muuta sitä voi enään elämältä vaatia?!
olen
11
343
Vastaukset
- dansku-29
olen löytänyt sen,
minulla on piano...
Tuli vaa tuosta mieleen, sorry :)))- enok
se meni näin:
Olen onnellinen, olen ostanut sen, minulla on piano. - dansku-29
enok kirjoitti:
se meni näin:
Olen onnellinen, olen ostanut sen, minulla on piano.laman myötä ei enää ollut varaa ostella pianoja, vaan niitä löydettiin, no joo nyt ollaan jo nousukaudessa, mutta velkavankeuteen jäätiin, etkö kuullut laulusta uutta versio ja se menee näin: olen onnellinen, olen löytänyt sen, minulla on piano...ja laulu päättyy siihen, kun on vaa kalterit ja vettä :DDD
- enok
dansku-29 kirjoitti:
laman myötä ei enää ollut varaa ostella pianoja, vaan niitä löydettiin, no joo nyt ollaan jo nousukaudessa, mutta velkavankeuteen jäätiin, etkö kuullut laulusta uutta versio ja se menee näin: olen onnellinen, olen löytänyt sen, minulla on piano...ja laulu päättyy siihen, kun on vaa kalterit ja vettä :DDD
Miten idoiitti tähän liittyy. Sehän on alkumeressä eläneen hankasjalkaisen fossiili.
- dansku-29
enok kirjoitti:
Miten idoiitti tähän liittyy. Sehän on alkumeressä eläneen hankasjalkaisen fossiili.
ootsä muuten aikas kone :))
- on kaks
kissaa ja yks rinta, kun toinen leikattiin pois syövän takia, mutta olen silti onnellinen!
- jotain puuttuu
Rahaa, oma talo, kesämökki, kaks autoo, perhe, hyvä työ. Enkä ole onnellinen.
- tuo..
onnea, kattokaapa noita rikkaita ja julkkiksia, ne melkein kaikki käyttää huumeita, ei onnellinen ihminen käytä huumeita.
Tai onnellinen on vissiin liian iso sana, paremminkin että on tyytyväinen elämäänsä.
Jokaisella ihmisellä pitäisi olla kotonaan moottorisaha, kirves ja pora!
- dansku-29
rautasaha ja tavallinen käsisaha, ei moottorisahaa (mutta jos pärisen sahatessa, niin eiks se sillon oo ihan moottorisaha?)ja on mulla kirveskin ja pora niin ja vasara kanssa :))
- isledudiable
pieni kynsiviila kun isiltä pyysin pikkupoikana rambo veitseä! sitten löytyy pelikortit ja vanha hapankorppu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437