olen

onnellinen

kun olen suhtkoht terve, on rahaa ostaa ruokaa ja joskus vaatteitakin, on katto pään päällä ja rakkauttakin on, mitä muuta sitä voi enään elämältä vaatia?!

11

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dansku-29

      olen löytänyt sen,
      minulla on piano...
      Tuli vaa tuosta mieleen, sorry :)))

      • enok

        se meni näin:

        Olen onnellinen, olen ostanut sen, minulla on piano.


      • dansku-29
        enok kirjoitti:

        se meni näin:

        Olen onnellinen, olen ostanut sen, minulla on piano.

        laman myötä ei enää ollut varaa ostella pianoja, vaan niitä löydettiin, no joo nyt ollaan jo nousukaudessa, mutta velkavankeuteen jäätiin, etkö kuullut laulusta uutta versio ja se menee näin: olen onnellinen, olen löytänyt sen, minulla on piano...ja laulu päättyy siihen, kun on vaa kalterit ja vettä :DDD


      • enok
        dansku-29 kirjoitti:

        laman myötä ei enää ollut varaa ostella pianoja, vaan niitä löydettiin, no joo nyt ollaan jo nousukaudessa, mutta velkavankeuteen jäätiin, etkö kuullut laulusta uutta versio ja se menee näin: olen onnellinen, olen löytänyt sen, minulla on piano...ja laulu päättyy siihen, kun on vaa kalterit ja vettä :DDD

        Miten idoiitti tähän liittyy. Sehän on alkumeressä eläneen hankasjalkaisen fossiili.


      • dansku-29
        enok kirjoitti:

        Miten idoiitti tähän liittyy. Sehän on alkumeressä eläneen hankasjalkaisen fossiili.

        ootsä muuten aikas kone :))


    • on kaks

      kissaa ja yks rinta, kun toinen leikattiin pois syövän takia, mutta olen silti onnellinen!

    • jotain puuttuu

      Rahaa, oma talo, kesämökki, kaks autoo, perhe, hyvä työ. Enkä ole onnellinen.

      • tuo..

        onnea, kattokaapa noita rikkaita ja julkkiksia, ne melkein kaikki käyttää huumeita, ei onnellinen ihminen käytä huumeita.
        Tai onnellinen on vissiin liian iso sana, paremminkin että on tyytyväinen elämäänsä.


    • Jokaisella ihmisellä pitäisi olla kotonaan moottorisaha, kirves ja pora!

      • dansku-29

        rautasaha ja tavallinen käsisaha, ei moottorisahaa (mutta jos pärisen sahatessa, niin eiks se sillon oo ihan moottorisaha?)ja on mulla kirveskin ja pora niin ja vasara kanssa :))


      • isledudiable

        pieni kynsiviila kun isiltä pyysin pikkupoikana rambo veitseä! sitten löytyy pelikortit ja vanha hapankorppu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe