Moi!huomio pojat!kysyisin hauiksenne kokoa(ymp mittaa),koska en oo koskaan nähny noin 16-19 v pojan lihaksia.bodari pojut vastatkaa,voi laittaa kuvia tulemaan!!!!!!
poikien hauiksen koko/ulkonäkö
56
4328
Vastaukset
- äijä
mull 37
halmeella joku 65- Mr Right
Halmeellako 65 cm? Se on siinä 50 cm tällä haavaa. Sun 37 cm on ihan kelpo ja vielä, jos olet alle 20-v.
- poika -85
oon käyny salilla nyt noin kuukauden oon 180cm ja /80 kiloo ja hauis on 35cm :P
- MOI
35-43cm ..tuskin isompaa (ainakaan kireetä)
- jaa
joo se on ilman pumppia 38cm ja ikää on 17v.
- jr
Pieniä ne silakat näyttää olevan joulupöydässä... ei vaan oikeesti ihan kunnioitettava ikäisellesi.
- Juoksija-83
Millaset teil on rasvaprossat?? Mul on alle 9 ja haba 36. Mun mielest se on ihan hyvä kun voimaa löytyy.. Mitä teillä menee habapenkiltä? Mulla on esim 3x10 2x10kg isot lukot (2,5) ja tanko (kai 10-15kg) eli n. 35-40kg...
En oo siis kehonrakentaja vaan juoksija. - kipi
Juoksija-83 kirjoitti:
Millaset teil on rasvaprossat?? Mul on alle 9 ja haba 36. Mun mielest se on ihan hyvä kun voimaa löytyy.. Mitä teillä menee habapenkiltä? Mulla on esim 3x10 2x10kg isot lukot (2,5) ja tanko (kai 10-15kg) eli n. 35-40kg...
En oo siis kehonrakentaja vaan juoksija.painaa 7.5 kg ja siihen päihin 20kg levyt =)
- Anonyymi
Juoksija-83 kirjoitti:
En oo siis kehonrakentaja vaan juoksija.Normitanko laakeroiduin holkein painaa 20kg. Lukot 2,5kg/kpl.
Habavoima? Millaisilla lisäpainoilla vedät leuan. Siis ykkösen. Vyössä roikkuva paino aittaa sätkimistä.
Tekniikka? Lähtö ylhäältä vai alhaalta? Jos alhaalta niin täysin löysiltä eli ilman alkusätkyä ai päkiäavustusta. Ylhäältä lähtiessä kääntöpiste suorilla käsillä.
Yhden käden leuat?
Juu. Kyllä. Leukailussa on mukana selkä.
- J
ikä 15.
hauis 35. - Poitsu
Mun haubbari on 38cm ja ikää on 16wee, et semmonen normaali varmaankin! En oo kauheen pitkä, ku jotai 180 cm ja 85 kg. Sixpack on!
- mää
toisilla se mitta tulee läskistä, toisilla lihaksista. itellä 191/90, ikä 18, haba 36cm.. ei ainakaan läskistä muodostunu...
- Poitsu
No mää oonkin käyny salilla 3 vuotta, kyl tommosel korstol 190cm pitäis olla ainaki 40cm, vitun riisikeppi!!
- Tuomo
Poitsu kirjoitti:
No mää oonkin käyny salilla 3 vuotta, kyl tommosel korstol 190cm pitäis olla ainaki 40cm, vitun riisikeppi!!
noh noh lapset lapset... miksi pitäis olla ainaki 40cm? ja mikä riisikeppi se on jos on 36cm? aikuistuhan poikaseni...
- Poitsu
Tuomo kirjoitti:
noh noh lapset lapset... miksi pitäis olla ainaki 40cm? ja mikä riisikeppi se on jos on 36cm? aikuistuhan poikaseni...
jos mulla (16w) on 38cm haba ja tollasella 18wee 190cm jätkällä on pienempi ku mulla, niin ei voi ku nauraa, kyl se tommosen pitusella pitää olla se 40cm, vai mitä Taina??
- wrath
Poitsu kirjoitti:
jos mulla (16w) on 38cm haba ja tollasella 18wee 190cm jätkällä on pienempi ku mulla, niin ei voi ku nauraa, kyl se tommosen pitusella pitää olla se 40cm, vai mitä Taina??
kyllä sen hauiksen pitäis olla 190 cm hieman ehkä isompi , ku mulla on 42 cm ja oon 174 cm . Mut ei voi mitään kaikilla on erilainen ruumis
- Ice
wrath kirjoitti:
kyllä sen hauiksen pitäis olla 190 cm hieman ehkä isompi , ku mulla on 42 cm ja oon 174 cm . Mut ei voi mitään kaikilla on erilainen ruumis
"Pienempään lipputankoon massa tarttuu helpommin kuin isompaan lipputankoon".
Ei liity aiheeseen -> Erittäin mielenkiintoista seurata näitä íhmisiä jotka käyvät salilla ja harjoittelevat perus Hauis, ojentaja, hartiat ja penkki -liikkeitä. - kipi
Poitsu kirjoitti:
että on säälittävää kattoa tälläistä pelleilyä!!
- hauis&ojentaja
Jokainen päivä on ylävartalopäivä.
- isosieltämistäpitää
Tuo hauiksen kuten muidenkin lihasten koolla elvistely on vain pienimunaisten vässyköiden touhua. Kun on pieni SIELTÄ on pakko olla iso jostakin muualta. No me isolla varustetut viedään kaikki naiset jokatapuksessa joten jatkakaa "pikkupojat" vain sitä hauiksen vertailua.
- miten on?
Oletko ajatellut että olisit homo?
- 33cm teräs
On läskikäsiä ja teräskäsiä. Hauiksen ympärysmitta ei kerro vielä mitään kaverin voimista. Tosin eihän sitä voimaakaan paljoa nykyisen tartte. Armeijaankin menee sallaisia vässyköitä, että sivullistakin hävettää.
- realMAN
Ikä 24
Hauis 48 cm- Realmanin älli
on sitten huomattavasti vähemmän. 24 vuotias vastaa kyselyyn teinien käsistä.
- Tainan pikkusisko
ikä 13
hauis 77 cm - mahtimela
26 cm. Haluatko tulla mittaamaan?
- haba
Hauis on kohtuu pieni lihas ihmiskropassa, ja siihe kertyy monilla rasvaa ja nestettä. . Monisäikeinen asia, mitataanko hauis jännityksessa vai ei, ja oliko lihas tosiaan pelkkää lihasta vai löysää.
- 68-v
Googlaa Kristian Niemi! Ei pullistele hauista mutta saat kuitenkin hyvän yleskuvan.
Näön lisäksi tuhottomasti voimaa ikäisekseen. - timoteemuteijo
ja näin te kaikki menitte provoon....Taina=timoteemuteijo tai joku muu
- 68-v
Junnuikäisten, ja vanhempienkin, kannattaisi vilkaista K. Niemeä.
Olisi uhoajille jotain vertailukohtaa. - Oletpa niemen
68-v kirjoitti:
Junnuikäisten, ja vanhempienkin, kannattaisi vilkaista K. Niemeä.
Olisi uhoajille jotain vertailukohtaa.sukulainen kyllä pelle äijä!
- 68-v
Oletpa niemen kirjoitti:
sukulainen kyllä pelle äijä!
Ottiko noin pahasti?
Tarkoitukseni ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.
En ole sukulainen mutta isä Timpan tunnen.
- Jaska140kg
Ei vittu mitä pellejä! Ottakaa testoo, äitin tissii lutkuttavat teinit!!!!!!!!!!!!! Kaikki pro miehet ottaa testoo!
- Anonyymi
Oon 11 jotain 154cm pitkä painoa 45,6kg oonko läski ja hauiksen ymp mitta 26
- Anonyymi
Älä ikinä aloita kehonrakennusta.
- Anonyymi
Neuvoja:
-Avioliiton määritelmä löytyy Raamatusta
-Harjoita siveyttä ennen avioliittoa
-Mene naimisiin vain sellaisen naisen kanssa jolla on siveä menneisyys
-Tee uhrauksia kansasi puolesta
-Näytä satanismille keskisormea - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvoja:
-Avioliiton määritelmä löytyy Raamatusta
-Harjoita siveyttä ennen avioliittoa
-Mene naimisiin vain sellaisen naisen kanssa jolla on siveä menneisyys
-Tee uhrauksia kansasi puolesta
-Näytä satanismille keskisormeaOlet katkera, vailla todellista vapautusta joka kaikille luvataan, sääli.
"Sillä jos te annatte ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, niin myös teidän taivaallinen Isänne antaa teille anteeksi. Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet katkera, vailla todellista vapautusta joka kaikille luvataan, sääli.
"Sillä jos te annatte ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, niin myös teidän taivaallinen Isänne antaa teille anteeksi. Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne."Mikä on viestin pointti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on viestin pointti?
Tuolle joka hokee joka väliin vaimojen ym. siveyttä ja menneisyyttä, pakkomielteisesti.
siinä onkin miettimistä ,
todellakin kannattaa ihan jokaisen miettiä oikeasti;
anteeksiantoa.
Tämän ymmärtäminen voi viedä loppu elämän........... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle joka hokee joka väliin vaimojen ym. siveyttä ja menneisyyttä, pakkomielteisesti.
anteeksiantoa.
Tämän ymmärtäminen voi viedä loppu elämän...........Siinä oli järkeviä neuvoja nuorelle miehelle. Miksi ihmeessä valitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli järkeviä neuvoja nuorelle miehelle. Miksi ihmeessä valitat?
Et käsitä lukemaasi, koko maailman kaikki viisaat ja tyylisuunnat ovat samaa mieltä,
; anteeksianto on kaiken inhimillisyyden ja ihmisyyden tärkein asia.
Ei tässä kukaan muu valita kuin sinä,
kun et ymmärrä, ettet ymmärrä.
( jos ei kykene syvällisempään ajatteluun, saati jos ei ole pitkää kokemusta elämästä ,
yleensä eri näkövinkkelistä,
eikä ole monipuolisesti tutustunut ihmisen mieleen ym., ei tietenkään voi käsittää mistään mitään, näkee vain kuplastaan , itse sitä ymmärtämättä,) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et käsitä lukemaasi, koko maailman kaikki viisaat ja tyylisuunnat ovat samaa mieltä,
; anteeksianto on kaiken inhimillisyyden ja ihmisyyden tärkein asia.
Ei tässä kukaan muu valita kuin sinä,
kun et ymmärrä, ettet ymmärrä.
( jos ei kykene syvällisempään ajatteluun, saati jos ei ole pitkää kokemusta elämästä ,
yleensä eri näkövinkkelistä,
eikä ole monipuolisesti tutustunut ihmisen mieleen ym., ei tietenkään voi käsittää mistään mitään, näkee vain kuplastaan , itse sitä ymmärtämättä,)Viestissäsi ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestissäsi ei ole mitään järkeä.
- et ymmärrä, ettet ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- et ymmärrä, ettet ymmärrä.
Pakko saada sanoa viimeinen sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksiantoa.
Tämän ymmärtäminen voi viedä loppu elämän...........Minkä ihmeen takia menit sitten naimisiin /vast. sellaisen naisen kanssa jonka menneisyys harmittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestissäsi ei ole mitään järkeä.
Ei varmaan olekkaan,
jos ei pysty keskittymään,
ja varsinkaan ei oikeasti tajua mitä siinä lukee,
ei voi ymmärtää jos ei ole tutustunut syvällisempiin aiheisiin ja alueisiin,
tottakai menee kovaa ja korkeelta ohi, ehkä joskus tajuut jos satut elään tarpeeksi pitkään, ja kiinnostaa oikeat asiat, etkä vaan netissä pyöri.....
Mutta kiitos rehellisyydestä , että et ole ajatellut koskaan oikeita asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan olekkaan,
jos ei pysty keskittymään,
ja varsinkaan ei oikeasti tajua mitä siinä lukee,
ei voi ymmärtää jos ei ole tutustunut syvällisempiin aiheisiin ja alueisiin,
tottakai menee kovaa ja korkeelta ohi, ehkä joskus tajuut jos satut elään tarpeeksi pitkään, ja kiinnostaa oikeat asiat, etkä vaan netissä pyöri.....
Mutta kiitos rehellisyydestä , että et ole ajatellut koskaan oikeita asioita.Vaimoonkin on ties kuinka moni mies tutustunut syvällisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoonkin on ties kuinka moni mies tutustunut syvällisesti.
Jokaiseen vaimoon,
ja naiseen vastaus on ,
kyllä,
siinä riittää sinulle miettimistä,
ja siksi olet mikä olet............ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiseen vaimoon,
ja naiseen vastaus on ,
kyllä,
siinä riittää sinulle miettimistä,
ja siksi olet mikä olet............Harmittaako noin paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako noin paljon?
Kun on sinut itsensä kanssa,
ei todellakaan mieti tuota,
kun asiat joita ei voi muuttaa tai voi mitään, antaa olla,
on silloin hyvä ja tasapainoinen henkisesti .
vastoin kuin sinä, joka ei kykene tekemään mitään pakkomielteellesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on sinut itsensä kanssa,
ei todellakaan mieti tuota,
kun asiat joita ei voi muuttaa tai voi mitään, antaa olla,
on silloin hyvä ja tasapainoinen henkisesti .
vastoin kuin sinä, joka ei kykene tekemään mitään pakkomielteellesi?Eli harmittaa tosi paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli harmittaa tosi paljon.
Uskon että pakkomielteesi harmittaa,
no halutessasi löydät ulospääsyn,
mikäli käsität , ja olet kypsä aikuinen,
ymmärrän ja hyvä kun avauduit vaikeuksistasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että pakkomielteesi harmittaa,
no halutessasi löydät ulospääsyn,
mikäli käsität , ja olet kypsä aikuinen,
ymmärrän ja hyvä kun avauduit vaikeuksistasi.Itke lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itke lisää.
Auts
,osuiko noin pahasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts
,osuiko noin pahastiOSUI JA UPPOSI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OSUI JA UPPOSI!
Kuinka moni mies on uponnut vaimoosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370