Olen erittäin kiinnostunut noutamaan kyseisen auton Saksasta vuosimallia 1991-94. Onko kellään tarkempaa tietoa, mitä kyseiseen autoon tulee autoveroa päälle? (tietoa/kokemusta)
Olisin erittäin kiitollinen asiallisista vastauksista!!
BMW 325 e36 Saksasta
10
2336
Vastaukset
- onhan niitä
Hae valmiiksi haettu mulla on niitä kolme kappaletta täällä valmiiksi tuotuna, ensi viikolla selviää verot.
- sebu
Ilmottele niistä, kun selviää. Olen kiinnostunut.
- noin vero
sebu kirjoitti:
Ilmottele niistä, kun selviää. Olen kiinnostunut.
Vero 91 mallista riippuen ajomäärästä 6000-7500 ekua tämä markkina hinnan mukaan,toisen kaavan mukaan ehkä pienempi,tiedä heistä?
- sebu
Mailaa mulle kuvia niistä, jos sulla on. Jäi äskösestä sähköposti pois.
- 325
sebu kirjoitti:
Mailaa mulle kuvia niistä, jos sulla on. Jäi äskösestä sähköposti pois.
Sitä en pysty tekemään mutta autot ovat. BMW 325 10/91 silver,met nahka,sis aj.101 tkm huoltkirj.Toinen myös 91 valk aj.82 tkm huoltokirj.Kolmas myös 91 varattu.
- sebu
325 kirjoitti:
Sitä en pysty tekemään mutta autot ovat. BMW 325 10/91 silver,met nahka,sis aj.101 tkm huoltkirj.Toinen myös 91 valk aj.82 tkm huoltokirj.Kolmas myös 91 varattu.
Olisin erittäin kiinnostunut tosta ensimmäisestä. Ilmoittele sitten kun osaat sanoa hintaa sille.
- 325
sebu kirjoitti:
Olisin erittäin kiinnostunut tosta ensimmäisestä. Ilmoittele sitten kun osaat sanoa hintaa sille.
Hp. 7000€ veroton hinta,autossa puolen vuoden takuu mootori voimansiirto vaihteisto.
- BMW 325 e36
325 kirjoitti:
Hp. 7000€ veroton hinta,autossa puolen vuoden takuu mootori voimansiirto vaihteisto.
Missä päin Suomea auto sijaitsee?
- on niitä
BMW 325 e36 kirjoitti:
Missä päin Suomea auto sijaitsee?
Missä haluaisit, mutta sanotaan että Kokkolan suunnalla tai Iisalmessa.Tulee myös kaksi coupea kun saadaan pois.
- sebu
on niitä kirjoitti:
Missä haluaisit, mutta sanotaan että Kokkolan suunnalla tai Iisalmessa.Tulee myös kaksi coupea kun saadaan pois.
Ilmoittele kun auto on seuraavan kerran Kokkolassa päin. Onko ko. autossa muuten korin väriset puskurit/helmat? Entä ilmastointi?
Coupeista en ole kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575