BMW 325 e36 Saksasta

sebu

Olen erittäin kiinnostunut noutamaan kyseisen auton Saksasta vuosimallia 1991-94. Onko kellään tarkempaa tietoa, mitä kyseiseen autoon tulee autoveroa päälle? (tietoa/kokemusta)
Olisin erittäin kiitollinen asiallisista vastauksista!!

10

2342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan niitä

Hae valmiiksi haettu mulla on niitä kolme kappaletta täällä valmiiksi tuotuna, ensi viikolla selviää verot.

• sebu

Ilmottele niistä, kun selviää. Olen kiinnostunut.

• noin vero
        sebu kirjoitti:

Ilmottele niistä, kun selviää. Olen kiinnostunut.

Vero 91 mallista riippuen ajomäärästä 6000-7500 ekua tämä markkina hinnan mukaan,toisen kaavan mukaan ehkä pienempi,tiedä heistä?

• sebu

Mailaa mulle kuvia niistä, jos sulla on. Jäi äskösestä sähköposti pois.

• 325
        sebu kirjoitti:

Mailaa mulle kuvia niistä, jos sulla on. Jäi äskösestä sähköposti pois.

Sitä en pysty tekemään mutta autot ovat. BMW 325 10/91 silver,met nahka,sis aj.101 tkm huoltkirj.Toinen myös 91 valk aj.82 tkm huoltokirj.Kolmas myös 91 varattu.

• sebu
        325 kirjoitti:

Sitä en pysty tekemään mutta autot ovat. BMW 325 10/91 silver,met nahka,sis aj.101 tkm huoltkirj.Toinen myös 91 valk aj.82 tkm huoltokirj.Kolmas myös 91 varattu.

Olisin erittäin kiinnostunut tosta ensimmäisestä. Ilmoittele sitten kun osaat sanoa hintaa sille.

• 325
        sebu kirjoitti:

Olisin erittäin kiinnostunut tosta ensimmäisestä. Ilmoittele sitten kun osaat sanoa hintaa sille.

Hp. 7000€ veroton hinta,autossa puolen vuoden takuu mootori voimansiirto vaihteisto.

• BMW 325 e36
        325 kirjoitti:

Hp. 7000€ veroton hinta,autossa puolen vuoden takuu mootori voimansiirto vaihteisto.

Missä päin Suomea auto sijaitsee?

• on niitä
        BMW 325 e36 kirjoitti:

Missä päin Suomea auto sijaitsee?

Missä haluaisit, mutta sanotaan että Kokkolan suunnalla tai Iisalmessa.Tulee myös kaksi coupea kun saadaan pois.

• sebu
        on niitä kirjoitti:

Missä haluaisit, mutta sanotaan että Kokkolan suunnalla tai Iisalmessa.Tulee myös kaksi coupea kun saadaan pois.

Ilmoittele kun auto on seuraavan kerran Kokkolassa päin. Onko ko. autossa muuten korin väriset puskurit/helmat? Entä ilmastointi?
        Coupeista en ole kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1284
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe