Kun mulla sattuu olemaan lättäjalat niin onkohan kellään muulla lättäjalkaiselle mahtollisesti samanlaisia ongelmia kuin mulla.Nukun melkein kaikki yöt mahallani ja polvet koukussa jos en ole ko. asennosaa niin esimerkiksi selin makuulla tuntuu että olis maratoonin juossut jalat tuntuvat niin väsyneiltä polvien kohdasta varsinkin ja ristiselkää pakottaa .Kävin seinäjoella yksityislääkärillä ja tuntui että lääkäri vain alkoi vittuilla,ei ottanut oikein todesta vaivaani,joka munkaan mielestä ei ole ihan tavllinen.
Lättäjalka
3
660
Vastaukset
- no mutta
ei ne lääkärit välttämättä tiiä tuki- ja liikuntaelimistön vaivoista. mene suoraan fysioterapuetille niin saat asiat hoidettua!
- mizzeli
Minulla on myös varmaan lättäjalat, oikeastaan mitkään naisten kengät eivät mene jalkaan eikä voi käyttää korkokenkiä..ei tunnu naiselta kun niitä ei voi käyttää. Enimmäkseen miesten kenkiä pitää käyttää. Minkäänlaisia kipuja ei ole enkä ole huomannut muutakaan erikoista..
- Normaaliko?
..Ja ne jalat näyttää rumilta kun muutenkin tuntuu että joka paikka on "epänormaali", tuo jalka asia ei paranna sitä yhtään. Aina tulee ajateltua että miks just mulle on tällänen pitäny tulla!!? Ja oon vasta 16-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849