Kuinka käy euro-3 autojen tulevaisuudessa? Harkitsen auton ostoa jossa mottori läpäisee euro-3:n mutta ei euro-4:sta (Nissan Pathfinder). Kilpailija Toyota Landcruiser sama homma mutta nk. herrasmiesmaasturit ovat rajastaan euro-4:sen läpäiseviä (M-sarja, X5, XC90 jne.). Kuinka tärkeä että autossani on euro-4 mootori?
Käsitykseni on että euro-3 saastuttajia ei enää saa myydä 1.10.2006 jälkeen? Onko näin?
Euro-3 vai Euro-4?
6
1082
Vastaukset
- ike.
Ei mitään väliä. Tosin mitä vanhempi Euro-määräys on kyseessä, sitä helpompi kyseinen auto on katsastaa.
Esim. Itse en haluaisi omistaa 2005/2006 toyota 4D4 177hv dieseliä. Ongelmia on tiedossa ekassa katsastuksessa päästöjen kanssa.
Oma v.2000 euro-3 autoni menee euro-4 päästöt läpi.- Luigi
Sorry, tipahdin kärryiltä.
Miten niin että "mitä vanhempi Euro-määräys on kyseessä, sitä helpompi kyseinen auto on katsastaa"?
Onko tuo 2005/2006 toyota 4D4 177hv euro-3 vai euro-4? Miksi et halua sitä omistaa?
Miten euro-3 voi mennä euro-4:n läpi?
Partikkelifiltterillä ei ole varmaan mitään tekemistä euro-3:n tai euro-4:n kanssa? Kuinka tärkeä tuo filtteri on jälleenmyyntiä ajatelllen? - autokauppamies
"Esim. Itse en haluaisi omistaa 2005/2006 toyota 4D4 177hv dieseliä. Ongelmia on tiedossa ekassa katsastuksessa päästöjen kanssa."
Siinä puhutaan taas kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Todellisuudessa tuo on yksi varmimmista nakeista, päästöt alittavat rajat niin selvästi ettei päästöjen nousu käytettynä aiheuta ongelmia. Mites sellaiset dieselit joilla on uusinakin vaikeuksia päästörajojen kanssa?
- kopioidaan
Suomeenkin Saksan vuosiveromalli, niin silloin Euro 4 tulee halvemmaksi
- autokauppamies
Kyllä Land Cruiser täyttää Euro 4 arvot. Moottoria muutettiin vuonna 2004, sitä ennen Euro 3.
- Tiku ja Taku
En usko että Suomeen tuodaan eri moottoriversiota kuin Saksaan. Saksassa Toyota LC täyttää vain euro-3:n:
http://www.toyota.de/cars/new_cars/land_cruiser/specs.asp
Schadstoffarm nach Abgasnorm: 98/69/EG III A
Suomen Toyota on asiasta vaiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760