Haluaisin naisen joka olisi hyvännäköinen ja viisas (en tarkoita kirjaviisautta), ei polttaisi tupakkaa eikä käyttäisi alkoholia. Mutta niitä taitaa vain olla promille kaikista naisista jos sitäkään. Ehdoton ei myös yhden yön jutuille, mutta semmoiset aarteet ovat todella harvassa.
Tyhmiä naisia maailma
39
3194
Vastaukset
- varattuja
Me ollaan jo varattuja. Yleensä kyllä sellaisten jupporetkupettäjien kans, jotka eivät meitä ansaitse.
- *äänimerkki*
Minun ihana, kultainen mieheni on kaukana juopporetkupettäjästä. Kilttiä, kultaisempaa ja luotettavampaa Miestä saa hakea. Ansaitsemme toisemme täysin ;)
- oikei!
:)jeps jeps. näin se menee
- Täydellinen mies
Ei riitä että nainen on hyvännäköinen. Jos on tyhmä hylkään semmoisen suoralta kädeltä. Mollamaija joka tietää vain miten näyttää hyvältä ei kiinnosta tippaakaan!
- tarjottavaa
sinulla on?
- täydellisyyttä
Ulkonäköni on ihan hyvä vaikka ei sillä Master Finland kisoihin voikaan osallistua. Ja vaikka olisikin niin tuskin osallistuisin. En myöskään ole läski niin kuin monet ikäiseni jo alkavat olla jostain kumman syystä. Liekö syynä liika kaljan juonti ja tupakanpoltto? Olen myös aika itserakas olen aina ollut, mutta pidän sitä hyvänä asiana. Useimmat eivät edes pidä itsestään mutta minä pidän. Parhaimpana puolenani pidän älykkyyttäni sillä se on huippuluokkaa verrattuna siihen mitä monilla luusereilla on. Näillä ominaisuuksilla voin vain vaatia parasta myös naiselta!
- tuohon
täydellisyyttä kirjoitti:
Ulkonäköni on ihan hyvä vaikka ei sillä Master Finland kisoihin voikaan osallistua. Ja vaikka olisikin niin tuskin osallistuisin. En myöskään ole läski niin kuin monet ikäiseni jo alkavat olla jostain kumman syystä. Liekö syynä liika kaljan juonti ja tupakanpoltto? Olen myös aika itserakas olen aina ollut, mutta pidän sitä hyvänä asiana. Useimmat eivät edes pidä itsestään mutta minä pidän. Parhaimpana puolenani pidän älykkyyttäni sillä se on huippuluokkaa verrattuna siihen mitä monilla luusereilla on. Näillä ominaisuuksilla voin vain vaatia parasta myös naiselta!
kyllä kukaan älykäs nainen lankea. Huomasitko itse tyhmyytesi?
- deisykkä
että itsensä kehuminen on ällöttävintä mitä tiedetään ja osoittaa aikamoista mielenköyhyyttä.
Elikkäs, voihan sitä aina haluta kaikenlaista... - kehua?
deisykkä kirjoitti:
että itsensä kehuminen on ällöttävintä mitä tiedetään ja osoittaa aikamoista mielenköyhyyttä.
Elikkäs, voihan sitä aina haluta kaikenlaista...Aika outoa jos ei saisi kehua olevansa hyvä. Pitäisikö olla tyypilliseen suomalaiseen tapaan tuppisuu ja sanoa että on surkimus tai olla kokonaan hiljaa? Työpaikkaanikaan en olisi saanut jos olisin semmoisella asenteella haastatteluun mennyt. Aikaisemmin menin kyllä semmoisella hissukka-asenteella työhaastateluihin, mutta enpä päässyt niihin töihin. Sitten kun muutin asennettani rupesin pärjäämään paremmin.
- deisukka
kehua? kirjoitti:
Aika outoa jos ei saisi kehua olevansa hyvä. Pitäisikö olla tyypilliseen suomalaiseen tapaan tuppisuu ja sanoa että on surkimus tai olla kokonaan hiljaa? Työpaikkaanikaan en olisi saanut jos olisin semmoisella asenteella haastatteluun mennyt. Aikaisemmin menin kyllä semmoisella hissukka-asenteella työhaastateluihin, mutta enpä päässyt niihin töihin. Sitten kun muutin asennettani rupesin pärjäämään paremmin.
työpaikkahaastatteluistako tässä olikin kyse???
Sellastako se elämä sulle onkin, yhtä työpaikkahaastattelua. Hohhoijaa. - itsenainen1
kehua? kirjoitti:
Aika outoa jos ei saisi kehua olevansa hyvä. Pitäisikö olla tyypilliseen suomalaiseen tapaan tuppisuu ja sanoa että on surkimus tai olla kokonaan hiljaa? Työpaikkaanikaan en olisi saanut jos olisin semmoisella asenteella haastatteluun mennyt. Aikaisemmin menin kyllä semmoisella hissukka-asenteella työhaastateluihin, mutta enpä päässyt niihin töihin. Sitten kun muutin asennettani rupesin pärjäämään paremmin.
Ei vaikuta mukavalta kumppanilta tuollainen omaan napaansa tuijottaja,itsekehuinen ääliö.
Voihan sitä viisas olla mutta tyhmä samalla. - m u t t a
kehua? kirjoitti:
Ei pitäisi haukkua muita samaan aikaan luusereiksi ja läskeiksi. Se osoittaa kirjoittajan tyhmyyden.
- Itsensä kehuminen
deisukka kirjoitti:
työpaikkahaastatteluistako tässä olikin kyse???
Sellastako se elämä sulle onkin, yhtä työpaikkahaastattelua. Hohhoijaa.Jos tuo ap. nyt haluaa jonkun laadukkaan naisen ja häneltä kysytään mitä hänellä on tarjota sille naiselle, niin mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Vähätellä ja haukkua itseään niin että naiset pääsisivät huutelemaan, ettei tuollainen surkimus mitään naista ansaitsekaan?
- OIKEIN HARMITTAA :-) :-) :-)
Kun kerran olet niin täydellinen ja ihmeellinen miksi et sitte ole löytäny etsimääs?
Kyllähän varmaan on myös sun kaltaisias naisia,ette vain ole ilmeisesti kohdanneet.
PIDÄ KIIRETTÄ MUUTEN JÄÄ LUU JAKAJAN KOURAAN. - :-O
minullekin sillä huippuluokan älykyydelläs miten tupakanpoltto lihottaa ihmisiä?
En kysy enempää ettet stressantuisi :D. - täydellinen nainen
Itsensä kehuminen kirjoitti:
Jos tuo ap. nyt haluaa jonkun laadukkaan naisen ja häneltä kysytään mitä hänellä on tarjota sille naiselle, niin mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Vähätellä ja haukkua itseään niin että naiset pääsisivät huutelemaan, ettei tuollainen surkimus mitään naista ansaitsekaan?
Jos ne omat hyvät puolet niissä kehuissa jää siihen, että
- en ole läski
- olen itserakas (onko tämä kehu ylipäätään? ap:n mielestä ilmeisesi).
- Olen tavallisen komea (tämäkään nyt ei niin suurelta meriitiltä vaikuta)
Niin ei hyvä heilu. Ja samalla haukkuu muita ihmisiä? Eli kärsii mielen köyhyydestä. Ei tod mikään hyvä saalis. Muuta kun jatkaa unelmoimista vaan. täydellisyyttä kirjoitti:
tähän asti pääsin viestiketjussa ja siinä olikin riittävästi. Taas yksi mielikuvitus olento pieni vihreä mies, pää kuin potkupallo, vihreän liman peittämä, hyi olkoonki,etsi se aluksesi ja kiidä tiehesi...
- lilylioneye
perkele, kun noin älykäs mies ei ole huomannut, että tupakoivat naiset ovat hoikempia kuin tupakoimattomat (ei aina).
Tutkimukset ovat osoittaneet, että tupakoivat naiset ovat myös seksuaalisesti aktiivisempia kuin tupakoimattomat kanssasisarensa.
Joten mitä jos ottaisit suosiolla körssiä vetävän naisen, niin ei tarttis itkee et emäntä on läski ja lahna. - MURMELI:-)
itsenainen1 kirjoitti:
Ei vaikuta mukavalta kumppanilta tuollainen omaan napaansa tuijottaja,itsekehuinen ääliö.
Voihan sitä viisas olla mutta tyhmä samalla.Olen sun kans samaa mieltä,(itsenainen1).Kyseisestä
omaan napaan tuijottavasta tyypistä.Tossa tyypissä todellinen tyhmyys paljastu ja kerta heitolla.
Luulee onneton olevansa sitä sun tätä.Että silleen.
Taitaa kaveri vain esittää:-)
- SaNainen
tupakoimaton ja alkoholia käyttämätön tyttö saa otettua yhteyttä noin kivaan poikaan?
- kevätaamu
Täällä olisi hyvännäköinen savuton, alkoton, liikuntaa harr. nainen.Mikä on ikäsi?
- sori vaan
kunnollista ei saa mistään!
- ukkomies
Teille naisille ei kelpaa mikään mies.
Kaikki parisuhteiden ongelmat lähtevät siitä, että naisille ei kelpaa mikään. Osa miehistä on juopporetkuja, mutta en usko tämän osan edustavan mitään enemmistöä.
Sen sijaan miehelle kelpaa nainen, kun siltä saa pillua ja se osaa tehdä ruokaa.
- Orange
Duoda, duoda, lähinnä suosittelisin seurakuntanuoriin liittymistä, tahi muuttoa esim. lestadiolaisalueille (johonkin pitkälle, todella pitkälle peräpohjolaan).
Toisaalta voisit ajatella niin että heittäydyt munkiksi jotta pääset näistä kiusallisista pyhän Neitsyen metsästysajatuksista. Jos etsit puhdasta, koskematonta ja elämää kokematonta naista, niin... hm, markkinat ovat melko marginaaliset. Ja puhun nyt aikuisista naisista.
Mikä v*ttu teitä miehiä vaivaa???
On se nyt perkele jos joskus pari bisseä juo tai vetää röökin. Saatana, tässä palaa päreet. Tuollaiset marjanpoimijatko säätelee miten naisen tulee elää? Hei herää tollo, nyt on vuosi 2006. Toivottavasti et löydä ikinä ketään, tai jos löydät, toivon että rakastut tulisesti johonkin narkkarihuoraan joka opettaa sulle että elämä voi joskus olla jopa vähän rankkaa.
Raamatulla vetäisin päihin niin että soi jos tollanen nysvänössö osuisi kohdalle. Ugh. Ja turha vastata, vähät välitän tollasten pullasorsien kommenteista.- SaNainen
Ja kun ei edes yhteystietojaan laittanut. Niin mukavan kuuloinen poika.
- KOIRANPASKA :-)
Tuossa oli asennetta,jatka samaan malliin.Pistetään itse rakkaat nysvöt kyykkyyn.Heh Heh:-) :-)
- :-O
Raamattu ei tehoa, ota Koraani ja lyö lujaa :)))).
- Ihana nainen
:-O kirjoitti:
Raamattu ei tehoa, ota Koraani ja lyö lujaa :)))).
Hei ladyt, sehän etsii naisellista naista. Silloin täytyy tietysti iskeä käsilaukulla haarojen väliin. Ensin vaan savukkeet pois laukusta, ettei mene möhjöksi!
- dull.dull
Pitää ihmisessä olla vähän tuhmaa, paheellisuutta, miehessä sekä naisessa. Toivottavasti löydät unelmiesi neitsyen, kainoisan terapeutin pelastamaan utuiset utopiset unelmasi. Älä liukastu koiran paskaan näin keväällä sitä on joka paikassa. Pieni rentoutuminen olisi paikallaan, ikävä katsella tärkeydessään tutisevaa tyyppiä :o
- LANGENNUT ENKELI:-)
Voi sua raukkaa,noilla kriteereillä tuskin tänäpäivänä NAISTA saat.Ehkä jostain seurakunta nuorista,mutta tuskin sieltäkään.Sinähän olet niin täynnä ittees.Oletko selvinny tästä elämästä ilman turpa juhlia? Ihmettelen jos olet,tai sitte sulla on kaverit samaa paska sakkia,kuin sinä.SOVINISTI SIKA.
Vaikka tuskin tolla asenteella varustetulla kaverilla edes on kavereita.
Toivottavasti löydät oikean NEITSYT MARIAN:-)
Tule sinäki tähän todellisuuteen tylsimys. - voi tätä onnea
Kyllä löytyy!
Viime perjantaina TV 2:n Satuhäissä oli nuori aikuinen nainen, joka oli tupakoimaton, täysin raitis, uskovainen ja kasvissyöjä.
Harmin paikka, että se on varattu... Kilometrien päähän näkee, että tämä on provo. En ole koskaan nähnyt yhtään miestä, jolla olisi tollasia vaatimuksia(tupakoimaton, absolutisti).
Taitaa sittenkin toi avaajan otsikko pitää paikkansa.
Tyhmiä naisia maailma täynnä.- muuten
loppujen lopuks aika vaatimattomia naisten suhteen.Kunhan nainen on vain sellainen tervejärkinen.
Mies jolla on pitkä vaatimuslista on varmaan äitinsä kanssa laatinut sen pojalle vaimo- profiilin. - SaNainen
hupaisimmat keskustelut. Etenkin kun joku aina ottaa tosissaan/itseensä ja provosoituu :D
- täydellinen nainen
Täynnä tyhmiä Mr.Coolguy:ä? Etkös nää milloin provoon vastataan provoamalla takaisin? Silloinhan siitä hedelmällinen soppa syntyy, eikä kukaan loukkaannu, kun kaikki (paitsi mister muka-kuulit) tietää homman nimen.
- Heka
Viisaita, tupakoimattomia ja jollei ihan raittiita, niin ainakin vähän alkoholia käyttäviä naisia on paljonkin. Kauniita naisia yleisesti on todella vähän (muutama prosentti naisista) ja heitä, jotka olisivat vielä fiksuja, tupakoimattomia ja vähän alkoholia käyttäviä, heitä on sitten sitäkin vähemmän.
Monesti kun naiselle on siunaantunut ulkonäköä, hänestä kehittyy pesunkestävä huora, ainoana erona ammattihuoriin vain se, ettei sänkyynmenosta peritä maksua ja jossei sänkyyn mennäkään, nainen on sairaalloisen huomionkipeä, silmäilee koko ajan ympärilleen, että kuinka monta miestä juuri sillä sekunnilla katsoo häntä.
Suurella osalla naisista on tuo huoraominaisuus olemassa, mutta vain niillä naisilla, joilla on fyysisesti varaa olla pinnallinen "blondi", tuo ominaisuus tulee esille. Hyvänä esimerkkinä koulussani oleva nainen: hän on luonnollisen kaunis ja kroppakin on luonnostaan hoikka, mutta muodot on silti oikeassa paikassa. Tämä nainen on itseään niin täynnä: hiplaa itseään koko ajan, ylimielinen, itserakas, tekopirteä ja huomionkipeä, kaikkitietävä, kohtelee miehiä vähättelevästi ja haluaa kontrolloida kaikkea, myös parisuhteessaan; tän naisen poikaystävä on ihan helisemässä.
Nainen ei varmastikaan uskaltaisi seurustella miehen kanssa, jolla olisi oma tahto ja joka pitäisi puoliaan. Tämän naisen täytyy pitää kaikki tiukassa kontrollissa: jos poikaystävä vähänkin korottaa ääntään tai sanoo vastaan, nainen keskeyttää ja haukkuu miestä lapselliseksi "ämmäksi, joka ei voi myöntää olevansa väärässä.
Että semmosta.- SaNainen
tyttöä?
- MURMELI
No johan löyty,Onnille namu,tässä olis yks.
Pitkä,hoikka,isot rinnat,kapea vyötärö,pyöreä lantio,joka kävellessä vienosti keinuu,siis kaikki muodot kohdalla.Siniset isot silmät,vaaleat hiukset.ÄÖ.riittävä,huippu luokkaa.
Laatutietonen,rikas,hyvä työ paikka,en polta,en käytä alkoholia,enkä huumeita,enkä muutenkaan lääkkeitä väärin.Perhe taustat kunnossa.Pukeudun merkki vaatteisiin,myös liikuntaa harrastaessa,hyvä rakastajatar.Oikea unelma.Valio yksilö.Puhun kauniisti ja joka sanan harkitusti.ELI KYMPIN PAKKAUS.
Jos jäi jotain puuttumaan, lisätkää.
JOS TÄLLAISTA HAET EI NIITÄ OLEKKAAN,eikä tule olemaankaan. Että silleen:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102338
- 661445
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111128
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928