piilarit:)

vs.rillit:)

Nyt hankin minäkin itselleni piilolinssit :).... Jokohan alkais flaksi paremmin käymään kun ei enää tarvitse rillit päässä kulkea :)?

Mitä olette miehet mieltä: onko nainen aina kaunihimpi jos ei ole silmälaseja?

Olipas taas kysymys :)))!

12

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katso itse

kun on ns. hyvät pokat, voi saada hyvät pokat, you know.. Rillit voi kuule näyttää tosi seksyiltä.

• vato retro

Ei iske rillipäiset naiset ei.

• Hyvin valitut silmälasit ei haittaa, mutta eipä voi sanoa että piilarit aina olisi parempi vaihtoehto. eli vastaus on juu ja ei :D

• ihastunut silmälasipäiseen ...

Mun mielestä oikein valitut pokat jotka sopii kasvonpiirteille on ihan hyvät, ei tarvita mitään piilareita. Likinäköisyys tms. taittovirhe on ihmisen ominaisuus, ei sitä pidä peitellä.
      Itse oon ihastunut yhteen silmälasipäiseen naiseen, oikea namu:)

• silmälasit

itselläni ei ole laseja (johtunee haukan näostä) mutta jotenkin vaan aina baarissakin katseeni harhailee niissä naisissa joilla on lasit...en tiedä mikä siinä on mutta ovat mielestäni fiksumman ja seksymmän näköisiä.....lasit vaan on vähän niinkuin syvä v-aukko paidassa....

• piilarityttö

Mullepa ei tunnu minkäänlaiset lasit oikein sopivan, joten tuntuu että piilareissa parempi.
        Näytän heti ihan hikipingolta jos laitan rillit päähäni:)

Lasit ei vaan sovi mun kasvoille. Tosin niitäkin pitää aina silloin tällöin pitää, ei piilareita aina voi laittaa.

Mut olipahan kiva nähdä ittensä peilistä taas pitkästä aikaa ihan kunnolla -ilman laseja! Sieltähän katteli aivan erinäköinen otus ;)

• alitajuisesti
        piilarityttö kirjoitti:

Mullepa ei tunnu minkäänlaiset lasit oikein sopivan, joten tuntuu että piilareissa parempi.
        Näytän heti ihan hikipingolta jos laitan rillit päähäni:)

Lasit ei vaan sovi mun kasvoille. Tosin niitäkin pitää aina silloin tällöin pitää, ei piilareita aina voi laittaa.

Mut olipahan kiva nähdä ittensä peilistä taas pitkästä aikaa ihan kunnolla -ilman laseja! Sieltähän katteli aivan erinäköinen otus ;)

Minusta oikein valitut lasit naisella on plussaa siinä missä kurvikas kroppa, sopivan tyylikkäät/sexyt vaatteet, hyvännäköiset hiukset ym. Rillipäiset naiset on aina ollu minulle heikkous, siinä on jotakin salaperäistä seksikkyyttä. Joillekin sopii, joillekin ei. Mutta tähänkin sopii sanonta "paskasta ei saa konvehtia", paremminkin lasit voisi olla hiusten lisäksi se toinen "naisen kruunu". Ehkä se antaa älykkäämmän vaikutelman, ja älykkyys on myös seksikästä.
        Unelmanaiseni ulkonäöllisesti ja muutoinkin olemukseltaan on Anastacia, yhdistettynä "tavalliseen" suomityttöön...*iso huokaus*

• kia79-

Aika jännä juttu. Ehkä se kertoo ihmisen omasta epävarmuudesta, jos tuollaisia täytyy kysellä.

Itselle ei ole koskaan tullut edes mieleeni, että silmälasit vaikuttaisivat jotenkin asiaan. Kertaakaan ei ainakaan lasien takia ole mies (seurustelusuhde) jäänyt saamatta. Sitäpaitsi tuntuu, että lähes kaikilla suomalaisilla on lasit, joten kummaa hölmöilyä tuollaiset puheet.

• vasta vihitty

Eipä haitannut silmälasit, kun tätä tyttöä vietiin. Mies oli ihan sulaa vahaa, vaikka oli lasit päässä ja välillä ei. Urheillessa käytän piilolinssejä, koska olen kerran lentopallossa rikkonut kalliit silmälasit ja sitä en tee toista kertaa.

Ei minullakaan ole tullut mieleen kysellä silmälasiasiaa, mutta nyt sitten sitä ajattelin, kun aloittaja sitä kysyi. Kysäisin omalta mieheltäni sitä ja se alkoi nauraa, että tuollaisiako sinä mietit ja kerroin sitten, että en minä, vaan täällä joku ja että voisin jotakin vastata. Mies sitten siihen tuumasi että silloin kun rakkaus roihahtaa, ei siinä tajua, onko toisella laseja vai ei. Sitä paitsi tarkemmin ajateltuna lasit on tosi seksikkäät ja tekee fiksun näköiseksi, jota hänen mielestään olen kuulemma ihan aidostikin ilman lasejakin. Tuo tuntui hyvältä kuulla vaikken niin ulkonäkökeskeinen ajattelija olekaan.

Muuten, jos aloittajaa häiritsee vahva silmälasimuoti ja raskaat kehykset ,on saatavilla myös sellasia kehyksettömiä, joissa pelkät linssit on sangoissa.

Muista että liikaa piilolinssit pidettynä on pahasta ja ainakaan punottavat silmät ei ole kovin kauniit joten kohtuudella pidä niitä piilareita ja muuten sitten hanki tyylikkäät lasit. Varmasti kasvoillesi sopivat kakkulat löytyvät kun vaan kiertelet eri liikkeissä isommissa kaupungeissa ja ulkomaan reissulta voi tuoda pelkät kehyksetkin Suomeen ja teettää sitten sopivat linssit Suomessa, jos ei kotimaasta mieleisiään kehyksiä löydä, voi ne linssit teettää ulkomaillakin, mutta jos on kiire eikä ehdi, niin sitten Suomessa. Virossa on kuulemma edullisia silmälaseja, mutta itse en ole sieltä hankkinut, olen vaan kuullut.

• lilylioneye
        vasta vihitty kirjoitti:

Eipä haitannut silmälasit, kun tätä tyttöä vietiin. Mies oli ihan sulaa vahaa, vaikka oli lasit päässä ja välillä ei. Urheillessa käytän piilolinssejä, koska olen kerran lentopallossa rikkonut kalliit silmälasit ja sitä en tee toista kertaa.

Ei minullakaan ole tullut mieleen kysellä silmälasiasiaa, mutta nyt sitten sitä ajattelin, kun aloittaja sitä kysyi. Kysäisin omalta mieheltäni sitä ja se alkoi nauraa, että tuollaisiako sinä mietit ja kerroin sitten, että en minä, vaan täällä joku ja että voisin jotakin vastata. Mies sitten siihen tuumasi että silloin kun rakkaus roihahtaa, ei siinä tajua, onko toisella laseja vai ei. Sitä paitsi tarkemmin ajateltuna lasit on tosi seksikkäät ja tekee fiksun näköiseksi, jota hänen mielestään olen kuulemma ihan aidostikin ilman lasejakin. Tuo tuntui hyvältä kuulla vaikken niin ulkonäkökeskeinen ajattelija olekaan.

Muuten, jos aloittajaa häiritsee vahva silmälasimuoti ja raskaat kehykset ,on saatavilla myös sellasia kehyksettömiä, joissa pelkät linssit on sangoissa.

Muista että liikaa piilolinssit pidettynä on pahasta ja ainakaan punottavat silmät ei ole kovin kauniit joten kohtuudella pidä niitä piilareita ja muuten sitten hanki tyylikkäät lasit. Varmasti kasvoillesi sopivat kakkulat löytyvät kun vaan kiertelet eri liikkeissä isommissa kaupungeissa ja ulkomaan reissulta voi tuoda pelkät kehyksetkin Suomeen ja teettää sitten sopivat linssit Suomessa, jos ei kotimaasta mieleisiään kehyksiä löydä, voi ne linssit teettää ulkomaillakin, mutta jos on kiire eikä ehdi, niin sitten Suomessa. Virossa on kuulemma edullisia silmälaseja, mutta itse en ole sieltä hankkinut, olen vaan kuullut.

olen käyttänyt jo monta vuotta piilareita. Tosin taitaa sekin hupi pian loppua, kun silmät ei enää kestä niiden käyttöä vaan alkavat heti punottaa. Ei paljoa naurata.

• kiinni ole

Noin minäkin ajattelin yläasteella mutta aikuisena sillä ei ole mitään väliä. Kuinkas vanha olet?

• RilliPiruN

laseista kiinni miehelläkään, vaan siitä KATSEESTA sieltä lasien takaa. Kyllä on tullut vastaan niin maan perusteellisen Sexyjä miehiä tähän mennessä jopa 3 kappaletta, ja lasit vain korostivat tätä ominaisuustta kaikkilla kolmella. Tosin kaikkien heidän kanssaan ei suhdetta tullut mutta jalat vei alta. SE KATSE.
      Ja itselläkin SILMÄLASIT, ei mitään ongelmaa...ei todellakaan.!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      194
      5741
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1969
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1345
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1289
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      1247
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe