Hihhei!
Katsokaa
http://reijopiippulamfs.blogspot.com/
Siihen olen listannut yli 30 artistilta 10 lempparibiisiä. Eikö olekin täyttä Huuhaata?
I didn't get a life.
Huuhaa-ennätys!!!
9
297
Vastaukset
- mulle...
ilmasta musaa,muttei kylli tätiä.t.Saara
- moottorisaha?
se puuttuu!
- Isän_prinsessa
UnOpened82 kirjoitti:
sulla on housuissasi jollet ole hiljaa.
Turussa? Sen lähellä on hellariseurakunta, siellä on paljon rakkautta ja siellä täytyin Pyhällä Hengellä, joka antaa paljon lahjoja, pelastuksenkin ja miehen ja rauhan. Jumala pelastaa ihmisen liristä kuin liristä, oikeesti. Koettele Hänen Pyhiä lupauksiaan.
Turku on muuten kaunis paikka asua, ajattelin asua siellä aina, mutta Jumala antoi köyhälle 2000 €geä kouraan ja nyt asumme Israelissa kevyttä työtä tehden.
Vielä kolme vuotta sitten oli kaikki mahdolliset asiat päin helvettiä (sinnehän olin juuri matkalla ja siltä se maan päälläkin tuntui), mutta nyt olen ylionnellinen, eikä se johdu pelkästtän tuoreesta sulhasestani vaan sisäisestä tyytyväisyydestä ja suloisuudesta, jonka olen saanut lahjana.
Tervetuloa galleriaani, en tunnusta yhtä kirkkoa, vaan yhtä Herraa, Jeesusta. Voi hyvin nuori mies siellä Turussa. - potuttaja
Isän_prinsessa kirjoitti:
Turussa? Sen lähellä on hellariseurakunta, siellä on paljon rakkautta ja siellä täytyin Pyhällä Hengellä, joka antaa paljon lahjoja, pelastuksenkin ja miehen ja rauhan. Jumala pelastaa ihmisen liristä kuin liristä, oikeesti. Koettele Hänen Pyhiä lupauksiaan.
Turku on muuten kaunis paikka asua, ajattelin asua siellä aina, mutta Jumala antoi köyhälle 2000 €geä kouraan ja nyt asumme Israelissa kevyttä työtä tehden.
Vielä kolme vuotta sitten oli kaikki mahdolliset asiat päin helvettiä (sinnehän olin juuri matkalla ja siltä se maan päälläkin tuntui), mutta nyt olen ylionnellinen, eikä se johdu pelkästtän tuoreesta sulhasestani vaan sisäisestä tyytyväisyydestä ja suloisuudesta, jonka olen saanut lahjana.
Tervetuloa galleriaani, en tunnusta yhtä kirkkoa, vaan yhtä Herraa, Jeesusta. Voi hyvin nuori mies siellä Turussa.Miksi Jumala antoi sinulle 2000 euroa ja Mustajärven Patelle vain vaivaiset 20 senttiä?
Epäoikeudenmukaista sanon minä! Perskutarallaa! potuttaja kirjoitti:
Miksi Jumala antoi sinulle 2000 euroa ja Mustajärven Patelle vain vaivaiset 20 senttiä?
Epäoikeudenmukaista sanon minä! Perskutarallaa!Minä en oo saanut Jumalalta koskaan senttiäkään, mutta kolehtiin olen kyllä laittanut rahoja.
Jumalalta saan kyllä kohta jotakin paljon arvokkaampaa kuin raha... :)- potuttaja
UnOpened82 kirjoitti:
Minä en oo saanut Jumalalta koskaan senttiäkään, mutta kolehtiin olen kyllä laittanut rahoja.
Jumalalta saan kyllä kohta jotakin paljon arvokkaampaa kuin raha... :)Isän_prinsessa sai 2000 euroa käteen Jumalalta ja lähti Israeliin vai minne hän nyt menikin.
Pate sai Luojalta vain 20 senttiä ja taitaa edelleen olla Ikurissa.
Miksi?
Btw; kuvitteletko muuten kolehdin menevän Jumalalle? potuttaja kirjoitti:
Isän_prinsessa sai 2000 euroa käteen Jumalalta ja lähti Israeliin vai minne hän nyt menikin.
Pate sai Luojalta vain 20 senttiä ja taitaa edelleen olla Ikurissa.
Miksi?
Btw; kuvitteletko muuten kolehdin menevän Jumalalle?Kolehti menee Jumalalle ja hän antaa sen oikeille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339