mistä johtuu kun aina tupakoidessa kun vetää henkeen savut tulee hikka.tai aina hikahdus kun vetää henkeen.ärsyttää ei pysty polttamaan kun aina hik hik.joka henkeen vetäisyllä.onko kellään samaa kokemusta?mistä johtuu??olen polttanut 5vuotta!
hikka tupakoidessa!
15
7322
Vastaukset
- kuulostaa
omituista, kuulostaa siltä että vedät henkeen jotenkin väärin, pallea alkaa hikottelemaan jos vaikka vetäsee ilmaa jotenkin hassusti.
- että luonnotonta
Siitä että se tupakointi on myrkkyä sinulle ja luonnotonta kehollesi. Lopeta niin ei tarvitse nikotella.
- Anonyymi
Minua alkaa aina yskittämään kun naapurissa aletaan käryttämään myrkkypötköä.
- tosiaankin,
että AINA hikottaa kun tupakoi. Mulla JOSKUS ruuan jälkeen hikottaa, kun meen ruokasauhuille tai kun oon tupakoinu ulkona (AINA) ja meen takas sisälle.
- :e
ei tosin aina tule, mutta välillä kesken tupakoinnin tulee hikka, siis juuri silloin kun vetää keuhkoihin. Ärsyttää kun menee hyvä tupakki hukkaan, kun ei jaksa hikotellessa polttaa. Muutaman keino tosin toimmii.
1. kun imasee kaks kertaa putkeen ni toisella ei tule :D 2. päästää suusta ja imee nenän kautta. (edelliset ei kovin käyttäjäystävällisiä) 3. ennen imaisua vetää keuhkoihin ilmaa jonkin verran ettei vedä savuja tyhjiin keuhkoihin. Kiinnostais tosiaan tietää mistä toi johtuu. - kummallistakyllä1993
sama juttu välillä.:D
- 3+4
mul on täysin sama juttu ; D mistähä tuo johtuu oikeesti,olis kiva tietää :)
- mievain4
kaverilla aikoinaan täysin sama juttu ja paljastui sitten lopulta maksasyöväksi
- tupakkahikka
onko näin?
- Anonyymi
No enpä usko et syöpä tuommosta tekee xD
- illuminaatio
Erään teorian mukaan hikka on jäänne hengityksen säätelyyn liittyvistä toiminnoista ajoilta, jolloin eläimet siirtyivät vedestä maalle ja niillä oli sekä kidus- että keuhkohengitystä.
- rrthth
Nikotiinipurkka saa saman ilmiön aikaan mulla toisinaan.
- hik2
Nikotiini laukaisee hikan, siksi myös purkka voi aiheuttaa sen.
- tietäjä1
Tupakoinnilla on yhteyttä hikkaasi. Tupakan sisältämä nikotiini saattaa laukaista hikan. Antti Hynninen, yleislääketieteen erikoislääkäri
- Anonyymi
Itsellä tulee hikka lähes aina kun poltan tehdastupakkaa, sätkästä hyvin harvoin ja lähtee pois vaan juomalla vettä. mutta jos poltan piipulla tai millä tahansa muulla niin ei tule, myöskään muut nikotiinituotteet ei aiheuta hikkaa.. olisi kyllä kiva tietää mistä johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995