..tuon iiihanan..punaisen anjovikselle tuoksuvan... ...........italialaisen pastakastikkeen tänään.. en olis uskonut tomaattisekotuskastikkeen sisältävän myös anjovista.,. noh italialainen ilta siis tänään luvassa.. makaroonii..gluuaahh tänään kun on ruuasta puhe..
käytän hyväkseni..
7
338
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
viskiä mausteeksi, jos sitä vielä on ;D
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..viskiii enää koskaan milloinkaan.. vain irish kohveeta ja baileyssiii
siis eilen. Oisit tullu vaa, Rampen kans laulettiin naurava kulkuri kolmeen kertaan.
Ja eiku uutta kaakkua väsäämään! Vois tällä kertaa tehdä kossukakun. Kylli.Kyllä kirjoitti:
siis eilen. Oisit tullu vaa, Rampen kans laulettiin naurava kulkuri kolmeen kertaan.
Ja eiku uutta kaakkua väsäämään! Vois tällä kertaa tehdä kossukakun...alkaa alusta.. tänään teen kyllä ihan ruokaa ilman mitään alkoholipitoisa öööö virvokkeita????
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..alkaa alusta.. tänään teen kyllä ihan ruokaa ilman mitään alkoholipitoisa öööö virvokkeita????
tänään itekki.
*on jäätelö hyvää kun yksi syö, tuudifruudi ou ruudi*
Laulamasta en kuitenkaan herkeä. Kylli.Kyllä kirjoitti:
tänään itekki.
*on jäätelö hyvää kun yksi syö, tuudifruudi ou ruudi*
Laulamasta en kuitenkaan herkeä...kohta pitää alkaa väsää sapuskaa... hetkenä minä hyvänsä..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..kohta pitää alkaa väsää sapuskaa... hetkenä minä hyvänsä..
luovalle nerolle siis ansaitsemansa tila, kokkikoot rauhassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767