Ikenissä patteja! Apua!

huolestunuttyttö

Huomasin äsken ikenissä valkoisia, kovia patteja. Ne eivät ole kipeitä, vaan todella kovia (luuta?) ja suuria!
Soitin hammaslääkäriin, ei ole aikoja kuin 1kk päästä. Päivystyksenkin kautta hankala päästä, mutta pitää huomenna yrittää. Lomautukset kuulemma käynnissä...

Olen todella hädissäni, en löytänyt netistäkään mitään tästä. Aftoja ne eivät ole. Pelkään jotain syöpää, kuten aina pahinta..

Kiitos kaikille jotka osaisivat kertoa näistä jotain!

7

23766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Mulla on kanssa ihan ylhäällä ikenessä tosi kuva patti, ihan kuin luuta olisi, ajattelin että hammasta sieltä olis tulossa, mutta tuskin. Ei arista kun painaa. Joku kasvain kai? Kerro sitten mitä lääkäri sanoi!

• huolestunuttyttö

Voiko suusyöpä oireilla tuolla tavoin? Mitähän muita syöpiä sitä voi suussa olla... Kuinka kauan sinulla on tuo pahka ollut?

Luin jotain luupiikeistä, olisiko se mahdollista? Noita pahkoja on kyllä alhaalla ihan rivissä. Tosi outoa, en ole koskaan mitään tälläisestä kuullut!

• ....
        huolestunuttyttö kirjoitti:

Voiko suusyöpä oireilla tuolla tavoin? Mitähän muita syöpiä sitä voi suussa olla... Kuinka kauan sinulla on tuo pahka ollut?

Luin jotain luupiikeistä, olisiko se mahdollista? Noita pahkoja on kyllä alhaalla ihan rivissä. Tosi outoa, en ole koskaan mitään tälläisestä kuullut!

Luulen -en tietenkään voi olla varma- että se johtuu jäykistä purentalihaksista. Itsellä on poskilihakset stressin takia olleet jumissa jo vuosia. Olen tuntenut että kun sitä pattia hieroo niin se tuntuu rentouttavan poskilihaksia, liekö tuosta lihasten jäykkyydestä johtuva oire tuo patti?!?
        En tiedä. Ei oireile mitenkään. Itsellä vain yksi sellainen tuolla ihan ylhäällä yläleuan poskihampaan vieressä.

• alaleuassa...

alaleuassa kovat patit kielen puoleisessa luureunassa ovat vaarattomia luun liikakasvu"patteja", niitä voi olla useampi rivissä. nimeltään torus mandibularis, varmaan löytyy googlesta kun hakee. hiukan niinkuin vaivaisenluu jos yksinkertaisesti sanotaan. ylhäällä voi ihan hampaan juuren "muoto" tuntua pattina.

• huolestunuttyttö

Katselin googlella kuvia tuosta, onpas pahannäköinen! Nämä minun pattini ovat kuitenkin toisella puolen, ts. näkyy kun irvistän. Ehkä ne ovat jotain samantapaisia, toivon ainakin ettei mitään sen vakavempaa!

• 495gfg2g2df2h2d2h2dg

näitä patteja tulee ikeniin ja huulen sisäpintoihin kun on jonkun vitamiinin puutosta

• Outojuttu

Mullakii on niot ja oon 13-v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1617
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1511
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      121
      1343
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      73
      1302
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1037
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe