Pallukan pudotus peli???

animattiN

Tässä kuume tokkurassa olevana kysäsen teiltä, että pitäisikö minun poistaa omat viestini pallukkajahdista. Ihan niinkuin hattuilu mielessä. :)))))

173

4752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihjailija

fiksuinta olisi poistaa tämä avaus

• pallupollu

...suunnitelma kytenyt kuumeen kourissa? :))))
      Antaisit vaan olla, menis hyvät visailuarvauksesikin houreen piikkiin.
      Olihan toi kai jotain tsoukkia?

• animattiN

Tietenkin rakas ystävä, tai mistäs minä tiedän oletko niin rakas. :)))

• pallupollu
        animattiN kirjoitti:

Tietenkin rakas ystävä, tai mistäs minä tiedän oletko niin rakas. :)))

..perinteisesti salarakastettava. Kukaan ei ole koskaan keksinyt syytä. :)

• animattiN
        pallupollu kirjoitti:

..perinteisesti salarakastettava. Kukaan ei ole koskaan keksinyt syytä. :)

Minä voin sitten varmaan olla sinun salarakas,,,vai voisinkooooo

• pallupollu
        animattiN kirjoitti:

Minä voin sitten varmaan olla sinun salarakas,,,vai voisinkooooo

...täydessä mitassanihan kaikki rakastavat minua ja siinä ohessa tietenkin kaikkia metsästäjiäni.
        *miten olo alkoikin tuntua taivaallisen temppeliherran rauhalliselta?*

Rakas ystäväsi Pallukkapollukka

• animattiN
        pallupollu kirjoitti:

...täydessä mitassanihan kaikki rakastavat minua ja siinä ohessa tietenkin kaikkia metsästäjiäni.
        *miten olo alkoikin tuntua taivaallisen temppeliherran rauhalliselta?*

Rakas ystäväsi Pallukkapollukka

Kuten huomasit niin annoin sinulle aikamoisen aloitus vastaukset aloitukseesi, niin toivon sinun antavan minullekkin samanlaisen panoksen aloitukseeeni. Nih,,,,:))))
        Sinua hirveästi kaipaava salarakas,,,,

• pallupollu
        animattiN kirjoitti:

Kuten huomasit niin annoin sinulle aikamoisen aloitus vastaukset aloitukseesi, niin toivon sinun antavan minullekkin samanlaisen panoksen aloitukseeeni. Nih,,,,:))))
        Sinua hirveästi kaipaava salarakas,,,,

...ollutkin tuo aloituksessa mainittu aloitteellinen aloittaja. Vaan ei, minä olen se orjamaisesti raatava kiinalainen kuli, joka tekee hommansa pelkästä harrastuksesta, jos ei joku kyydissä istuva satu olemaan erityisen antelias, kuten tunnut itse olevan.
        Enhän edes itsekään tiedä, ketä herraa/rouvaa siinä palvelin. Toivottavasti olit Sinä tai joku toisista kanssaraatajista!

Ja toisaalta, itsehän olin siinä itseäni tavoittelemassa. ?????????????????????????
        *tosiaankin, kuin rakkikoira häntäänsä takaa-ajamassa*

• animattiN
        pallupollu kirjoitti:

...ollutkin tuo aloituksessa mainittu aloitteellinen aloittaja. Vaan ei, minä olen se orjamaisesti raatava kiinalainen kuli, joka tekee hommansa pelkästä harrastuksesta, jos ei joku kyydissä istuva satu olemaan erityisen antelias, kuten tunnut itse olevan.
        Enhän edes itsekään tiedä, ketä herraa/rouvaa siinä palvelin. Toivottavasti olit Sinä tai joku toisista kanssaraatajista!

Ja toisaalta, itsehän olin siinä itseäni tavoittelemassa. ?????????????????????????
        *tosiaankin, kuin rakkikoira häntäänsä takaa-ajamassa*

Anteeksi jos sotkin sinut toiseen pallukkaan, mutta eihän se haittaa.
        Aloitus ei ollut tosiaankaan minun, mutta annoin pelipanokseni siihen, vaikka se olikin hikeä ja verta kyselevää toimintaa. :))))

• pallupollu
        animattiN kirjoitti:

Anteeksi jos sotkin sinut toiseen pallukkaan, mutta eihän se haittaa.
        Aloitus ei ollut tosiaankaan minun, mutta annoin pelipanokseni siihen, vaikka se olikin hikeä ja verta kyselevää toimintaa. :))))

...että hyvästä tuotteesta on aina monta halpiskopiota. :)))
        En minäkään yllä aidon tasolle värissä enkä muodossa, mutta kai sitä sentään kisassa olin yhden rantarolexin verran mukana?

• Masse setä

Ei tuollaista temppua saa edes mainostaa.
      Tästä ei hyvää seuraa.
      No, huumeen kourailujahan nuo varmaan.

• animattiN

Kuumetta tuntuu olevan viellä, ja saahan sitä silloin houria mitä sattuu, vai eikös saakkaan? :)))

• Masse setä
        animattiN kirjoitti:

Kuumetta tuntuu olevan viellä, ja saahan sitä silloin houria mitä sattuu, vai eikös saakkaan? :)))

Houria saa kyllä jossain määrin, mutta jonkinlainen control pitäisi pyrkiä kuitenkin pitämään.

• animattiN
        Masse setä kirjoitti:

Houria saa kyllä jossain määrin, mutta jonkinlainen control pitäisi pyrkiä kuitenkin pitämään.

Pitää vaan sen suunsa nyt kii, tai hattuilee muille. Controlliahan voit vaikka itse pitää...

• Masse setä
        animattiN kirjoitti:

Pitää vaan sen suunsa nyt kii, tai hattuilee muille. Controlliahan voit vaikka itse pitää...

Mitä nyt teen?
        Huh huh, menenkö kioskille ostamaan suklaamunia?
        Missäs minun pääsiäisnaamari olikaan...heitän vielä vähän tuhkaa päälleeni. Aiihh, kuumaa vielä vähän! Äkkiä piimää jääkaapista...
        Voi voi, mikä sotku tästä tulikaan.

• Taikis
        Masse setä kirjoitti:

Mitä nyt teen?
        Huh huh, menenkö kioskille ostamaan suklaamunia?
        Missäs minun pääsiäisnaamari olikaan...heitän vielä vähän tuhkaa päälleeni. Aiihh, kuumaa vielä vähän! Äkkiä piimää jääkaapista...
        Voi voi, mikä sotku tästä tulikaan.

setä on vähn sotannut tuhkien ja piimän kanssa, kahvilan lattia on aika hurjan näköinen nyt. Vaan ei hätää, tulin siivouskomeron kautta, kyllä tämä vielä kuntoon saadaan ennen pyhiä.

Toivottavasti setä ei saanut pahoja palovammoja siitä tuhkasta.

• animattiN
        Taikis kirjoitti:

setä on vähn sotannut tuhkien ja piimän kanssa, kahvilan lattia on aika hurjan näköinen nyt. Vaan ei hätää, tulin siivouskomeron kautta, kyllä tämä vielä kuntoon saadaan ennen pyhiä.

Riittää masse-sedän asioitten jauhaminen. Sehän on ihan toope.:))))

• Masse setä
        Taikis kirjoitti:

taisi naama kärähtää, että on pakko pitää tätä naamaria koko pääsiäisen ajan. Voi mennä kyllä vappuun asti, ennen kuin siitä voi luopua.
        Onneksi tämä on aika siistin näköinen.
        Pitää kyllä vähän pestä ensin.

Olikos siellä siivouskomerossa mitään mielenkiintoista?

• Taikis
        Masse setä kirjoitti:

taisi naama kärähtää, että on pakko pitää tätä naamaria koko pääsiäisen ajan. Voi mennä kyllä vappuun asti, ennen kuin siitä voi luopua.

löysin yhden putellin joka ei näyttänyt laisinkaan pesuaineelta. ajattelin että onkohan Masse-setä piipahtanut myöskin komerolla joskus?

Aijai, se on ikävä juttu jos naamari paloi naamaan kiinni, oliko minkälaisella ilmeellä varustettu. Pupu vai noita-akka vaiko peräti kukko?

• Masse setä
        animattiN kirjoitti:

On tässä vähän johtotehtäviä tiedossa.
        Pitää mennä ensin kauppaan ostamaan johtoa.

• Taikis
        animattiN kirjoitti:

että on ikävästi sanottu toisesta vaikka siinä olisi millainen hymiörivi perässä.*totisena*

Masse-setä on hyvä tyyppi.

• Masse setä
        Taikis kirjoitti:

löysin yhden putellin joka ei näyttänyt laisinkaan pesuaineelta. ajattelin että onkohan Masse-setä piipahtanut myöskin komerolla joskus?

Aijai, se on ikävä juttu jos naamari paloi naamaan kiinni, oliko minkälaisella ilmeellä varustettu. Pupu vai noita-akka vaiko peräti kukko?

sitten se puteli. Jos on vaikka pilaantunutta ainetta, niin ei sitä kannata siellä komerossa enää säilyttää. Kuinkahan tuo onkin jäänyt huomaamatta.

Tämä on tämmöinen W Bush-naamari. Ihan ilonen hymy tällä on. Vähän sellainen viattoman näköinen ilme. Toivottavasti eivät johtokaupassa huomaa, että tämä on vain naamari.

• animattiN
        Taikis kirjoitti:

että on ikävästi sanottu toisesta vaikka siinä olisi millainen hymiörivi perässä.*totisena*

Masse-setä on hyvä tyyppi.

Taikis pittää ny suunsa kiiiiiiii. vaikka on mulla hymiöitä. :)))

• Taikis
        Masse setä kirjoitti:

sitten se puteli. Jos on vaikka pilaantunutta ainetta, niin ei sitä kannata siellä komerossa enää säilyttää. Kuinkahan tuo onkin jäänyt huomaamatta.

Tämä on tämmöinen W Bush-naamari. Ihan ilonen hymy tällä on. Vähän sellainen viattoman näköinen ilme. Toivottavasti eivät johtokaupassa huomaa, että tämä on vain naamari.

kaikista naamoista juuri hän :DD
        Ehkä voisimme pienillä korjausliikkeillä saada naamariin hiukka toisenlaista ilmettä...*pitelee mustaa tussia kädessään*

Mutta korjaillaan sitä sitten kun olet johtokaupassa piipahtanut.

• Februari
        Masse setä kirjoitti:

että siinä Mikä huone olisit-jutussa, mä olisin siivouskomero? ;o)

Löytyy siis kaikkea mielenkiintoista siivouskomerosta. ;D

Niinkus esim. jonkinsortin imuri.. imuteho ei kovin tehokas, mutta tyydyttävä. ;D

• Masse setä
        Taikis kirjoitti:

kaikista naamoista juuri hän :DD
        Ehkä voisimme pienillä korjausliikkeillä saada naamariin hiukka toisenlaista ilmettä...*pitelee mustaa tussia kädessään*

Mutta korjaillaan sitä sitten kun olet johtokaupassa piipahtanut.

ostin tämän, kun sain sen niin halvalla.
        Vähän ne tuolla kaupassa ihmettelivät, kun sanoin, että pitäisi vähän johtoa uusia. Nyt pitää kyllä taas mennä...

• Masse setä
        Februari kirjoitti:

että siinä Mikä huone olisit-jutussa, mä olisin siivouskomero? ;o)

Löytyy siis kaikkea mielenkiintoista siivouskomerosta. ;D

Niinkus esim. jonkinsortin imuri.. imuteho ei kovin tehokas, mutta tyydyttävä. ;D

loppujen lopuksi tuo siivouskomero näyttää olevan, vaikka yleensä se tulee kierrettyä aika kaukaa.

Niin ja mitä tuohon imuriin tulee, niin tyydyttävä imutehohan on ihan riittävä. Jos tehot laskee ihan nollille, niin pussin tyhjennys auttaa kummasti.

• peli henkinen

Mitäpä niitä poistelemaan. Kiitos muuten pallukasta kaikille kirjoittajille. En kirjoittanut mitään tuohon ketjuun aloitukseni jälkeen.

• animattiN

Kirjoittanut? No voin siis hyvällä omatunnolla poistaa omat viestini, niinkö?

• pallupollu

Se olikin sitten sulle ihan itselle omistettu henkien peli!

• animattiN
        pallupollu kirjoitti:

Se olikin sitten sulle ihan itselle omistettu henkien peli!

Minen ala mitään,,,

• pallupollu
        animattiN kirjoitti:

Kirjoittanut? No voin siis hyvällä omatunnolla poistaa omat viestini, niinkö?

...jos tunnet noin pakottavaa tarvetta? :)
        Tuskin kuitenkaan enää itse osallistun talkoisiin, muodossa missä hyvänsä.
        Kiitos kivoista kommenteista!

• animattiN
        pallupollu kirjoitti:

...jos tunnet noin pakottavaa tarvetta? :)
        Tuskin kuitenkaan enää itse osallistun talkoisiin, muodossa missä hyvänsä.
        Kiitos kivoista kommenteista!

Kiitos itsellesi, Itselläsi oli myös kivoja vastauksia,,,,,

• AROSUSI-09

On pallukkajahti?Taskubiljardin tiedän,mutta mikä toi on?*Äimänkäkenä*

• animattiN

Miten kiroilet. Pallukkapeli on juuri se mikä on tuolla alapuolella. Siellä haetaan sitä 202 vastausta omaan aloitukseen.

• Pussipuskapiru

on isoneulakäki...hyvin harvinainen ja suojeltu lintuharvinaisuus!
        Sen tuntee pitkästä, neulamaiseta nokasta jossa on reikä, josta vois pujottaa vaikka langan..
        Älä vaaan mee ampumaan jos näet siitä saa isot sakot!

• Kylli.Kyllä
        animattiN kirjoitti:

Miten kiroilet. Pallukkapeli on juuri se mikä on tuolla alapuolella. Siellä haetaan sitä 202 vastausta omaan aloitukseen.

ei sentään, vai pitäskö, ei. Juu tai ei. Mietin vielä hetken.

• AROSUSI-09
        animattiN kirjoitti:

Jaa semmonen...Pitää tutkailla jossain vaiheessa...Öö...Missäköhän täällä on vessa..?Tarvis käydä...(Lupaan vähentää nuita tuhmien sanojen käyttöä.)

• AROSUSI-09
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

Joululahjaks jos jotain sais,niin se olis ihan vitun rok.(Just kun lupasin lopettaa kiroilun.Voi minua.)

• AROSUSI-09
        Pussipuskapiru kirjoitti:

on isoneulakäki...hyvin harvinainen ja suojeltu lintuharvinaisuus!
        Sen tuntee pitkästä, neulamaiseta nokasta jossa on reikä, josta vois pujottaa vaikka langan..
        Älä vaaan mee ampumaan jos näet siitä saa isot sakot!

sulkineen noita tipusia,kuin niiden nimiä alan ihmettelemään.Nyt pitää mennä taas.Reiska pyys kaljalle.*Kaivelee hampaanvälejä*

• animattiN
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

Liian kauaa mieti,,,hih,,,,
        Kuume senkun jatkuu,,,,

• animattiN
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Joululahjaks jos jotain sais,niin se olis ihan vitun rok.(Just kun lupasin lopettaa kiroilun.Voi minua.)

Ihan oikeastiiiiiii, ei saa kirroillla.

• animattiN
        AROSUSI-09 kirjoitti:

sulkineen noita tipusia,kuin niiden nimiä alan ihmettelemään.Nyt pitää mennä taas.Reiska pyys kaljalle.*Kaivelee hampaanvälejä*

Kaljan vietto päivää, älä vaan saa plunssaa että on monta päivää kipee. :))

• Kylli.Kyllä evk
        animattiN kirjoitti:

Liian kauaa mieti,,,hih,,,,
        Kuume senkun jatkuu,,,,

että lisäiskö sen 202:n sinne pallukkajahtiin mut se olikin täynnä. Turhaan mietin siis :D

• animattiN
        Kylli.Kyllä evk kirjoitti:

että lisäiskö sen 202:n sinne pallukkajahtiin mut se olikin täynnä. Turhaan mietin siis :D

Eli hukkaan meni sekin miettiminen.

• Februari

saatat viedä mutkin mukanas..ja niinkuin mä yritin parhaani pallukan vuoksi... ;o)

• animattiN

Älä pelkää. Minusta oli vain hauska aloittaa joku keskustelu edes täällä.

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Älä pelkää. Minusta oli vain hauska aloittaa joku keskustelu edes täällä.

pallukan takas... :o)

Säkin oot kipeä, aika moni tuntuu olevan kuumeessa ja plunssassa. Ettei olis ollut sittenkin se pallukka Plunssapallukka ja mä pyysin sen takas. :/ *häpeää*

• animattiN
        Februari kirjoitti:

pallukan takas... :o)

Säkin oot kipeä, aika moni tuntuu olevan kuumeessa ja plunssassa. Ettei olis ollut sittenkin se pallukka Plunssapallukka ja mä pyysin sen takas. :/ *häpeää*

Syyttelen sinnuu. Ja kyllä se tais kuitenkin olla se pallukkaplunssa. :)

• pösilökö

Profiilissasi oli tuollainen lauttajuttu, japsi. Aloin siirrellä ja oli mielenkiintoinen. Ratkaisun sain melko nopeesti mutta 17 siirrolla? Ehkä siis se 19 joku maksimi?

• animattiN

Olet tavallaan, se pitäisi mennä 16 siirrolla mutta se 19 on maksimi.

• pääpölkyllä

Hyvinhän se pelistä putos! Gratulerar!

• animattiN

Putosi??? olen ulkona ku lumiukko, kun vasta tulin jokunen aika sitten.

• animattiN

Tuli vastaan, niin mitä kumpi,,,,;)

• animattiN

Siis oli kysymys. :))

• Februari

kumpi meistä on pallupollu, kun se ilmesty paikalle niin äkkiä? :o))))

Kaks hullua leikki piilosta. Toinen meni kaappiin ja toinen yritti arvata kumpi siellä on.

• animattiN
        Februari kirjoitti:

kumpi meistä on pallupollu, kun se ilmesty paikalle niin äkkiä? :o))))

Kaks hullua leikki piilosta. Toinen meni kaappiin ja toinen yritti arvata kumpi siellä on.

Sinä teit sen,,*naureskelee leuat sijoiltaan* Olenkos minä siellä kaapissa. :)))

• palpol
        animattiN kirjoitti:

Sinä teit sen,,*naureskelee leuat sijoiltaan* Olenkos minä siellä kaapissa. :)))

...avittaa taas ja arvon, kumpi teistä on kumpi ja missä. Entten tentten teelikamentten....

• Februari
        animattiN kirjoitti:

ja mä arvaan, et kaapissa oon mä. :o)

Pitäiskö sulle hankkia joku leukatuki? Muuten oot kohta haavi auki ja kevään ekat kärpäset saattaa pörrätä suustas sisään.:)

• animattiN
        palpol kirjoitti:

...avittaa taas ja arvon, kumpi teistä on kumpi ja missä. Entten tentten teelikamentten....

Sitten se joka on kaapis sillä on vaikeuksia arvata sinusta ja febriksestä jäittekö ulkopuolelle. Sitte hirnutte siellä ettei se arvaa...:)

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Sitten se joka on kaapis sillä on vaikeuksia arvata sinusta ja febriksestä jäittekö ulkopuolelle. Sitte hirnutte siellä ettei se arvaa...:)

laitettais pallupollu kaappiin, eikä päästetä pois ennenkuin se paljastaa kuka on. *hähää* :P

• animattiN
        Februari kirjoitti:

laitettais pallupollu kaappiin, eikä päästetä pois ennenkuin se paljastaa kuka on. *hähää* :P

Oli ideaa ja sitten se saa arvuutella keitä me olemme. :)

• palpol
        Februari kirjoitti:

Kaappiin on turha yrittää saada meikäläista, vaikka ois mitä biedermayeria puleerattuna ja pulleena.
        Jokos ootte ratkaisseet, kumpi teistä on minä? :)

• animattiN
        palpol kirjoitti:

Kaappiin on turha yrittää saada meikäläista, vaikka ois mitä biedermayeria puleerattuna ja pulleena.

Vaikka molemmat olisimme halukkaita menee sinne kaappiin, ratkaisua ei löydy. nih :)))

• Februari
        palpol kirjoitti:

...anna nyt jotain vihjeitä... :o)

• ex-Z

Katoin aluksi, että se meitin keskusteluhaara on hävinny huitsin helvataan, mutta olihan se siellä edelleen ja nyt oot saanut jo muutakin seuraa. :)

• animattiN
        ex-Z kirjoitti:

Katoin aluksi, että se meitin keskusteluhaara on hävinny huitsin helvataan, mutta olihan se siellä edelleen ja nyt oot saanut jo muutakin seuraa. :)

Nyt vain arvuutellaan febriksen kanssa kumpi meistä on pollupallo.

• ex-Z
        animattiN kirjoitti:

Nyt vain arvuutellaan febriksen kanssa kumpi meistä on pollupallo.

Heh... :)

Ainiin, nyt ollaan muuten puolessa välissä. Vielä uupuu noin sata viestiä.

• animattiN
        ex-Z kirjoitti:

Pallukka on, nyyhhhh. Kuka lohduttais nnyytiä vai pallukkka raukkaa joka on eksyksissä. :(

• ex-Z
        animattiN kirjoitti:

Pallukka on, nyyhhhh. Kuka lohduttais nnyytiä vai pallukkka raukkaa joka on eksyksissä. :(

Nytte kyllä huijaatte molemmat! Kumpikaan teistä ei oo toi pallopollu vai mikä lie. En se ole minäkään! Mutta nyt aletaan tosissaan selvittään, kuka siellä pallon takana luuraa!!!! Niin, kerta! *tomerana* :)

• Februari
        ex-Z kirjoitti:

lievästi on vielä epäselvää pallupollun henkilöllisyys, mutta eiköhän me sadan viestin kuluessa saada se selville. :o)

• ex-Z
        Februari kirjoitti:

lievästi on vielä epäselvää pallupollun henkilöllisyys, mutta eiköhän me sadan viestin kuluessa saada se selville. :o)

Toivottavasti... heh...

• Februari
        ex-Z kirjoitti:

Nytte kyllä huijaatte molemmat! Kumpikaan teistä ei oo toi pallopollu vai mikä lie. En se ole minäkään! Mutta nyt aletaan tosissaan selvittään, kuka siellä pallon takana luuraa!!!! Niin, kerta! *tomerana* :)

epäilin ensin sua, kun olit täällä ja sit häivyit ja pallopollu tuli. :)

• animattiN
        ex-Z kirjoitti:

Saatiin lisä joukkoja selvittelee pollukkaaa. :)))
        Jaa mutta nyt heräs eppäilys,,,

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Saatiin lisä joukkoja selvittelee pollukkaaa. :)))
        Jaa mutta nyt heräs eppäilys,,,

XZ taitaa vedättää meitä....*kulmat kurtussa* :/

• Tuhiwai*
        ex-Z kirjoitti:

Toivottavasti... heh...

Mutta sitä, ette ikinä arvaa, minkä värinen villatakki mulla on just nyt päälläni?

• Februari
        Tuhiwai* kirjoitti:

Mutta sitä, ette ikinä arvaa, minkä värinen villatakki mulla on just nyt päälläni?

villi arvaus villistä pohjolasta. :o)

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

Ei ole väliä kuhan se on punanen. :)))

• Tuhiwai*
        Februari kirjoitti:

villi arvaus villistä pohjolasta. :o)

Eesti vastus on vale! Ei sitten ole nähnytkään tämä villatakki mitään sinooperinkeltaista (?).

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Ei ole väliä kuhan se on punanen. :)))

Mitäs menet heti tietämään, onneton. Villatakki on joulunpunainen ja lämmin. No, ei hätä ole kuitenkaan tämän näköinen. Osaanko kutoa villasukkia?

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

Mitäs menet heti tietämään, onneton. Villatakki on joulunpunainen ja lämmin. No, ei hätä ole kuitenkaan tämän näköinen. Osaanko kutoa villasukkia?

Arvasinko heti oikein,,kyl mää oon hyvä:))))
        Jaa että kutoo, osaat tietenkin, mutta tuloksesta en menisi sanomaan mitään. *pinkasee karkuun*

• animattiN
        Februari kirjoitti:

XZ taitaa vedättää meitä....*kulmat kurtussa* :/

Ne häipys molemmat, jäljelle jäi vain me suurimmat pollupallukkaa. : :)))

• Februari
        Tuhiwai* kirjoitti:

Eesti vastus on vale! Ei sitten ole nähnytkään tämä villatakki mitään sinooperinkeltaista (?).

joten heitin sinooperin sekaan hiukka keltaista...silkkaa hämäystä..kun animattiN ja mä ollaan vähän sekaisin täällä pallopollun takia. :)

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Arvasinko heti oikein,,kyl mää oon hyvä:))))
        Jaa että kutoo, osaat tietenkin, mutta tuloksesta en menisi sanomaan mitään. *pinkasee karkuun*

Osaan tietenkin (jopa kaksinkertaisen kantapään), mutta tuloksesta ei tosiaankaan ole takuita. Mitäs sitten seuraavaksi... Minkä väriset silmät minun ukollani on? Tämän pitäisi olla kyllä tosi helppo kysymys.

• ex-Z
        palpol kirjoitti:

Käviskö mitenkään, että sä pitäisit täällä sen aikaa mölyä, kun mä äherrän siivouksen kimpussa. Muuten noi kaks luulee, että mää oon sää ja ku mää en oo sää, niin sun tarttee ny auttaa mua...

• Februari
        Tuhiwai* kirjoitti:

Osaan tietenkin (jopa kaksinkertaisen kantapään), mutta tuloksesta ei tosiaankaan ole takuita. Mitäs sitten seuraavaksi... Minkä väriset silmät minun ukollani on? Tämän pitäisi olla kyllä tosi helppo kysymys.

:) Miten niin helppo?

• Tuhiwai*
        Februari kirjoitti:

joten heitin sinooperin sekaan hiukka keltaista...silkkaa hämäystä..kun animattiN ja mä ollaan vähän sekaisin täällä pallopollun takia. :)

Ymmärrän... vähemmästäkin sitä menee sekaisin. Vastauksesi oli niin harmittavan lähellä. Haluaisitko yrittää uudelleen? Ei, se mitään, kysyn kuitenkin. Onko minulla edelleen pyjamahousut jalassa?

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

Mutta ukkos pitää värillisiä linssejä,,,hih *ja taas juoksee pakoon*

• Februari
        Tuhiwai* kirjoitti:

Ymmärrän... vähemmästäkin sitä menee sekaisin. Vastauksesi oli niin harmittavan lähellä. Haluaisitko yrittää uudelleen? Ei, se mitään, kysyn kuitenkin. Onko minulla edelleen pyjamahousut jalassa?

koska sua edelleen pallotuttaa eikun palellututtaa. Suomeksi sanottuna paleltaa vieläkin. :o)

• Tuhiwai*
        Februari kirjoitti:

:) Miten niin helppo?

No, mutta hyvänenaika sentään... on tämä ainakin minulle helppo kysymys. Eivät ne ole ruskeat (huokaus). Annan pienen v ihjeen, josta voi päätellä, mikä on v ärin ensimmäinen kirjainen (se ei ole v ioletti).

• palpol
        ex-Z kirjoitti:

Käviskö mitenkään, että sä pitäisit täällä sen aikaa mölyä, kun mä äherrän siivouksen kimpussa. Muuten noi kaks luulee, että mää oon sää ja ku mää en oo sää, niin sun tarttee ny auttaa mua...

Mä teen niille tämmösen helpon kyssärin; mikäs se kasvimaailmaan kuuluva onkaan, jonka eräs afrikkalainen taru väittää olevan puoliksi kasvi, puoliksi ihminen?

*kyllä toi bzzzz-kuningatar ainakin jotain keksii*

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

No, mutta hyvänenaika sentään... on tämä ainakin minulle helppo kysymys. Eivät ne ole ruskeat (huokaus). Annan pienen v ihjeen, josta voi päätellä, mikä on v ärin ensimmäinen kirjainen (se ei ole v ioletti).

Hänellä olikin ..

• Tuhiwai*
        Februari kirjoitti:

koska sua edelleen pallotuttaa eikun palellututtaa. Suomeksi sanottuna paleltaa vieläkin. :o)

Te olette aivan liian vikkeliä ja nokkelia. Tietenkin on pyjamahousut jalassa. En kehtaa sanoa, että meillä kello on jo melkein puoli yhdeksän, illalla siis.

• Februari
        Tuhiwai* kirjoitti:

mikähän se sitten mahtaisi olla
        V edensininen...V aaleanpunainen...V ehreä, sen on oltava Vehreä... !!! :)

• pallopollu
        Februari kirjoitti:

mikähän se sitten mahtaisi olla
        V edensininen...V aaleanpunainen...V ehreä, sen on oltava Vehreä... !!! :)

...vaan minäpä tiiän, ne on väärän väriset!

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Hänellä olikin ..

No, vihreätpä tietenkin. Aika vanhahan se ukko jo on, mutta muuten sopuisa. Ihan kivat silmät, joskin luomet vähän roikkuu. Semmoiset ovat liivit, kuten ruotsalaiset sanovat.

• animattiN
        pallopollu kirjoitti:

...vaan minäpä tiiän, ne on väärän väriset!

Oikea pallopollu,,,

• palpol
        ex-Z kirjoitti:

Mitenkään en voi ottaa vastuuta, jos eivät edes vilkaise enää tälle tasolle, mutta siivousintoa reilusti sulle, ei ole meidän vika. :)

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Mutta ukkos pitää värillisiä linssejä,,,hih *ja taas juoksee pakoon*

... arvoitus on jo ratkennut tuolla toisaalla. Se on kyllä sellainen ihme teräsmies, ettei käytä edes lukulaseja... ja mullakin on semmosia jo kolmet kappaleet.

• Februari
        palpol kirjoitti:

Mä teen niille tämmösen helpon kyssärin; mikäs se kasvimaailmaan kuuluva onkaan, jonka eräs afrikkalainen taru väittää olevan puoliksi kasvi, puoliksi ihminen?

Kuka täällä kuningatar muka on?? Älkää nyt lisäarvauksia, kun pallupollukin on selvittämättä. ;o)

Helppo kyssäri taas vai??? Nyt täytyy myöntää, että ihan nopeesti ei irtoo vastausta tähän.
        Africa vähän outoa aluetta...

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Oikea pallopollu,,,

Ei oikeat pallopollut ikinä väitä, että jonkun silmät on väärän väriset. Vai, mitä mieltä ootte tytöt?

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

... arvoitus on jo ratkennut tuolla toisaalla. Se on kyllä sellainen ihme teräsmies, ettei käytä edes lukulaseja... ja mullakin on semmosia jo kolmet kappaleet.

Ja sen vastauksen laitoinkin tämän jälkeen. Mutta on se hyvä ettei minun tarvii enää juosta, meinasin jo ihan henkästyy :)))

• pallopollu
        Tuhiwai* kirjoitti:

Ei oikeat pallopollut ikinä väitä, että jonkun silmät on väärän väriset. Vai, mitä mieltä ootte tytöt?

täytti kaikki vaadittavat kriteerit, tuplasti. :)

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

Me ei vääriä pallukoita haluta, me tahotaan oikea, vai mites se meni,,,,:))

• palpol
        Februari kirjoitti:

Kuka täällä kuningatar muka on?? Älkää nyt lisäarvauksia, kun pallupollukin on selvittämättä. ;o)

Helppo kyssäri taas vai??? Nyt täytyy myöntää, että ihan nopeesti ei irtoo vastausta tähän.
        Africa vähän outoa aluetta...

Helpotusta: se on vain n.2,5 - 5 m korkea ja Suomessa sen nimi ei ole kovin suosittu.

• Februari
        palpol kirjoitti:

ainoa mikä mieleen tulee afrikasta on apinanleipäpuu *kjäh*

Mielelläni kuulisin vastauksen tai tarun. :o)

• palpol
        Februari kirjoitti:

ainoa mikä mieleen tulee afrikasta on apinanleipäpuu *kjäh*

Mielelläni kuulisin vastauksen tai tarun. :o)

...ihan paikalleen:) Voi se silti olla monellekin leipäpuu. No kerrotaan, se on paksujalka. Pullomainen tyvi ja kapea kaula, kertoo tietolähteeni, joka ei ole silti paksujalka. :)))

• animattiN
        palpol kirjoitti:

...ihan paikalleen:) Voi se silti olla monellekin leipäpuu. No kerrotaan, se on paksujalka. Pullomainen tyvi ja kapea kaula, kertoo tietolähteeni, joka ei ole silti paksujalka. :)))

Tulisi mieleen raparperi. :=)

• Februari
        palpol kirjoitti:

vähän kuin mä, miten se ei mieleen tullut.
        No totta puhuakseni ihan outo kasvi mulle. :)

• animattiN

Tule esiin, missä oot. Täällä hilluu väärä pollukka. Sniifff

• palpol

Mehän käydään vaan asiakysymyksiin käsiksi. :)

• animattiN
        palpol kirjoitti:

Mehän käydään vaan asiakysymyksiin käsiksi. :)

Ei me irvitä toisiamme, saakutti soikoon kuitenkin,,,hih

• palpol
        animattiN kirjoitti:

Ei me irvitä toisiamme, saakutti soikoon kuitenkin,,,hih

seuraavaks keksittäis? Ei noita 'asia-arvoituksiakaan' yhtä mittaa jaksa. Mun tekis mieli kyllä irviä noille ikkunoille aina näin keväisin, vaikka auringon vikahan se on että likaantuvat yht'äkkiä. :)))

• Februari
        palpol kirjoitti:

seuraavaks keksittäis? Ei noita 'asia-arvoituksiakaan' yhtä mittaa jaksa. Mun tekis mieli kyllä irviä noille ikkunoille aina näin keväisin, vaikka auringon vikahan se on että likaantuvat yht'äkkiä. :)))

pessyt ikkunat aikoja sit. Ei tarvi irvistellä, paitsi kun siitepölyt kohta pölähtää....

Mitä muuta haittaa siitepölystä? :)

• animattiN
        palpol kirjoitti:

Olis se näky ku yks irvistelis ikkunassa ja joku naapuri näkis. Luulis kuuhulluksi ainakin. Tähän on kyllä helpotus, ei katsele ikkunoista ulos muutakuin öisin, tai poistaa kaikki ikkunat. :)))

• animattiN
        Februari kirjoitti:

pessyt ikkunat aikoja sit. Ei tarvi irvistellä, paitsi kun siitepölyt kohta pölähtää....

Mitä muuta haittaa siitepölystä? :)

Elä puhu siittareista. :(((

• palpol
        animattiN kirjoitti:

Olis se näky ku yks irvistelis ikkunassa ja joku naapuri näkis. Luulis kuuhulluksi ainakin. Tähän on kyllä helpotus, ei katsele ikkunoista ulos muutakuin öisin, tai poistaa kaikki ikkunat. :)))

...kuulemma kannattaa aina, väittää joku. Olisin sitä mieltä, että joskus, jos ei keksi muuta vaihtoehtoa. :)) *esim. yrittäis hymyillä kyynelten takaa*
        Eikä niitä laseja kannata pestä ennen katujen pöllyyttämistä, sais vaan irvistellä uudemman kerran.
        Sitä siitepölyäkin lentää kaikista mahdottomista paikoista sisätiloihin.
        Hyvät alibit kuitenkin. :)

• Februari
        palpol kirjoitti:

...kuulemma kannattaa aina, väittää joku. Olisin sitä mieltä, että joskus, jos ei keksi muuta vaihtoehtoa. :)) *esim. yrittäis hymyillä kyynelten takaa*
        Eikä niitä laseja kannata pestä ennen katujen pöllyyttämistä, sais vaan irvistellä uudemman kerran.
        Sitä siitepölyäkin lentää kaikista mahdottomista paikoista sisätiloihin.
        Hyvät alibit kuitenkin. :)

niin ihan sama milloin ikkunat pesee. :o)

• palpol
        Februari kirjoitti:

...organisoimaan tarpeeksi pitkät pesuvälit? Ainahan siellä jotain ilmassa liikkuu, eiks vaan? :))

• Februari
        palpol kirjoitti:

...organisoimaan tarpeeksi pitkät pesuvälit? Ainahan siellä jotain ilmassa liikkuu, eiks vaan? :))

keväällä ja syksyllä. Talvella on pimeää ja verhot kiinni ja kesät eletään ulkona. :)

Nyt kun oon sairastunut nettiaddiktioon, niin ei tarvi pitää kuin näyttö puhtaana. :P

• Tuhiwai*
        Februari kirjoitti:

Tätä vauhtia ei kyllä päästä pallukoille ennen Pekingin kesäolympialaisia. Kysys multa nyt jotakin Febris; ihan mitä mieleesi ensimmäisenä pälkähtää.

• Februari
        Tuhiwai* kirjoitti:

Tätä vauhtia ei kyllä päästä pallukoille ennen Pekingin kesäolympialaisia. Kysys multa nyt jotakin Febris; ihan mitä mieleesi ensimmäisenä pälkähtää.

TuhiWai on tullut ??? :o)

• Tuhiwai*
        Februari kirjoitti:

TuhiWai on tullut ??? :o)

Oikeasti kaikki tapahtui niin, että yhtenä iltana kyllästyin perinpohjaisesti entiseen nimimerkkiini. Kävin hätäpäissäni läpi kirjahyllyäni ja silmiini osui erään Aucklandin yliopiston naistutkijan (etniseltä taustaltaan maori) kirjoittama kirja, josta olen saanut apua omaan duuniini. Hänen toinen nimensä on Tuhiwai. En yhtään tiedä, mitä se tarkoittaa.

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

Oikeasti kaikki tapahtui niin, että yhtenä iltana kyllästyin perinpohjaisesti entiseen nimimerkkiini. Kävin hätäpäissäni läpi kirjahyllyäni ja silmiini osui erään Aucklandin yliopiston naistutkijan (etniseltä taustaltaan maori) kirjoittama kirja, josta olen saanut apua omaan duuniini. Hänen toinen nimensä on Tuhiwai. En yhtään tiedä, mitä se tarkoittaa.

Osaaja saisi vastata tuhiwain nimeen koskevaan asiaan,. No tuskin niitä täältä löytyy. :)))

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Osaaja saisi vastata tuhiwain nimeen koskevaan asiaan,. No tuskin niitä täältä löytyy. :)))

Tähän maorien vähäiseen määrään maapallolla minäkin toivoni laitan. Mitäs ootte tänään syöneet? Mä olen syönyt kaksi pitaleipää, jotka ostin alakerran kaupasta. Niitten sisään laiton tonnikalaa purkista ja ketsuppia. Olen juonut kaksi kuppia kahvia ja yhden suklaamaitojuoman. Että tämmöistä hurjastelua.

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

Tähän maorien vähäiseen määrään maapallolla minäkin toivoni laitan. Mitäs ootte tänään syöneet? Mä olen syönyt kaksi pitaleipää, jotka ostin alakerran kaupasta. Niitten sisään laiton tonnikalaa purkista ja ketsuppia. Olen juonut kaksi kuppia kahvia ja yhden suklaamaitojuoman. Että tämmöistä hurjastelua.

Litra tolkulla vettä kylläkin.

• Februari
        animattiN kirjoitti:

äkkiä ku...rjat olot, kun vettä vaan litkit. Et sitten pissaa kenenkään hattuun. :P

• animattiN
        Februari kirjoitti:

äkkiä ku...rjat olot, kun vettä vaan litkit. Et sitten pissaa kenenkään hattuun. :P

Mutta kun se vahinko jo kävi, kenens lätykkä tää muuten on.*näyttää isoisän aikaista, kukin koristellutta hattuu*

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Mutta kun se vahinko jo kävi, kenens lätykkä tää muuten on.*näyttää isoisän aikaista, kukin koristellutta hattuu*

on jonkun pallukan kuulemma...se käyttää sitä, kun haluaa olla tuntematon. :o)

• animattiN
        Februari kirjoitti:

on jonkun pallukan kuulemma...se käyttää sitä, kun haluaa olla tuntematon. :o)

Nyt haluuaa käyttää sitä, niin ei varmana ole tuntematon.Hih,,,

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Kuis sä nyt tommottii olet syömäti? Mitäs se semmoinen peli on. Olekos kipeänä, vai?

• Februari
        animattiN kirjoitti:

sen sukkaan tehnyt??? :o)

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

Kuis sä nyt tommottii olet syömäti? Mitäs se semmoinen peli on. Olekos kipeänä, vai?

Melkein viikon kuumeessa sit sain vatsataudin päälle.Ei paljoa loppujen lopuksi naurata. Täällä olo onkin ollut piristävää. :)))

• animattiN
        animattiN kirjoitti:

Tuli taas vastaan.
        Parit silmäpaot tuli siinä kiireessä tehtyä.
        Mutta jos näkyy mummelii jolla hattu länäs ja sukis reikii, niin sillä on varmaan kengätkin lintallaan, tai kallellaan. :))))

• Tuhiwai*
        animattiN kirjoitti:

Melkein viikon kuumeessa sit sain vatsataudin päälle.Ei paljoa loppujen lopuksi naurata. Täällä olo onkin ollut piristävää. :)))

... tulee tänne jumalanhylkäämään ulkomaahan Kotiliesi. Ja sen viimisessä (meille saakka) tulleessa numerossa sanottiin, että varsinkin ikääntyvien on hyvä juoda päivässä vähintään litra vettä. Ja just olen alkanut tehdä niin kuin Kotilieden tädit neuvoivat. Vielä ei ole ollut muuta vaikutusta kuin, että alvariinsa pitää vessassa rampata.

Mikäs sun lempiruokas on?

• animattiN
        Tuhiwai* kirjoitti:

... tulee tänne jumalanhylkäämään ulkomaahan Kotiliesi. Ja sen viimisessä (meille saakka) tulleessa numerossa sanottiin, että varsinkin ikääntyvien on hyvä juoda päivässä vähintään litra vettä. Ja just olen alkanut tehdä niin kuin Kotilieden tädit neuvoivat. Vielä ei ole ollut muuta vaikutusta kuin, että alvariinsa pitää vessassa rampata.

Mikäs sun lempiruokas on?

Makaroonilaatikko, silakkalaatikko ja ennen kaikkea ruisleipä, njammmmm :))))

• ex-Z

siivottua, mutta nyt lähden hetkeksi katsomaan telkkaria ja sitten saunomaan. :)

• animattiN

Kana häkki, edelleen kaikki vaan siivoaa tai siivosi, nyt saan uudestaan plunssan *sanoutuu irti kaikista siivouksista* :))))

• animattiN

Lähestyy, sitten aloitamme arvuuttelemaan kuka uskaltaa ensin pudottaa vastauksensa.
      Palkinnoksi hän saa yksin jorista kaikki menetetyt viestit takas. Febris on jo lupautunut oikeastaan ekaksi jorisijaksi. :)))

• palpol

Palkinnot vaan paranee kun tavoite lähenee. Täällä jo takkuilee, ei jaksais mitään kertosäkeitä enää, kiitos! Enkä sitäpaitsi mitään pystiä tai pudotuksia vois tavoitellakaan, huomasin viime hetkellä. :D

• animattiN
        palpol kirjoitti:

Palkinnot vaan paranee kun tavoite lähenee. Täällä jo takkuilee, ei jaksais mitään kertosäkeitä enää, kiitos! Enkä sitäpaitsi mitään pystiä tai pudotuksia vois tavoitellakaan, huomasin viime hetkellä. :D

Minullakin, jos ei saada uutta verta kehiin.
        Nooh ja voihan sitten jättää pudottamattakin viestit ja jatketaan muuten vaan, sitten kun jaksaa. :)))
        Ei sen puoleen minäkään haluaisi tuollaista palkintoa.

• Februari

voikos tuhiwai tai palpol viestejään poistella?

En taida yksin jaksaa jorista niitä takaisin kuitenkaan....vaan saas nähdä kuin täs käy. :)

• palpol
        animattiN kirjoitti:

Minullakin, jos ei saada uutta verta kehiin.
        Nooh ja voihan sitten jättää pudottamattakin viestit ja jatketaan muuten vaan, sitten kun jaksaa. :)))
        Ei sen puoleen minäkään haluaisi tuollaista palkintoa.

...sitä uutta verta hyvinkin saataisiin, mutta kukapas se sitten viesteilisi enää? Onkos paikalla ketään meediota?

*minkälainen asearsenaali sulla on, äkkiä voisin ite tekaista ritsan?*

• animattiN
        Februari kirjoitti:

En taida yksin jaksaa jorista niitä takaisin kuitenkaan....vaan saas nähdä kuin täs käy. :)

Ilimoittelee vaan asiattomia viestei niin jo vot poistuu. Mutta tekiskö he niin. :)))
        Niin ja katsookos tuo Controlli niitä asiattomiksi. :)))

• animattiN
        palpol kirjoitti:

...sitä uutta verta hyvinkin saataisiin, mutta kukapas se sitten viesteilisi enää? Onkos paikalla ketään meediota?

*minkälainen asearsenaali sulla on, äkkiä voisin ite tekaista ritsan?*

Sellanen kuulapyssy saatavilla aikas nopeesti.
        Eikä tulis kuin mustelmia. :)

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Ilimoittelee vaan asiattomia viestei niin jo vot poistuu. Mutta tekiskö he niin. :)))
        Niin ja katsookos tuo Controlli niitä asiattomiksi. :)))

poistamaan, niin ärsytetäänkö seriffiä huvin vuoksi? *hih hih*

Mutta hei, pallopollu ei oo vielä tunnustanut kuka on, kutitetaanko sitä ?? :o)

• animattiN
        Februari kirjoitti:

poistamaan, niin ärsytetäänkö seriffiä huvin vuoksi? *hih hih*

Mutta hei, pallopollu ei oo vielä tunnustanut kuka on, kutitetaanko sitä ?? :o)

Näinhän asia on muuten, ei ole kertonut, mutta ollaankos edes kysyttykkään *miettii ankarasti*

• Februari
        animattiN kirjoitti:

Näinhän asia on muuten, ei ole kertonut, mutta ollaankos edes kysyttykkään *miettii ankarasti*

en muista, mutta ollaankos me päästy jo siitä ajatuksesta, että jompikumpi meistä on pallopollu? :o)

Tuu sä nyt edes sieltä kaapista vai kuka meistä siellä on? ;P

• palpol
        animattiN kirjoitti:

Sellanen kuulapyssy saatavilla aikas nopeesti.
        Eikä tulis kuin mustelmia. :)

Sillä voidaan valita Kuukauden Pelitoveri, tai avataanko erilliset kisat?

• palpol
        Februari kirjoitti:

en muista, mutta ollaankos me päästy jo siitä ajatuksesta, että jompikumpi meistä on pallopollu? :o)

"pallukoita äidin oomme kaikki, oomme....."

Lopuks sitten kuorolauluna joku ihana "eikä me olla veljeksiä..."

Jalajallalle vie!

• Februari
        palpol kirjoitti:

Sillä voidaan valita Kuukauden Pelitoveri, tai avataanko erilliset kisat?

kukas täällä kisoja tykkää järjestää??? hah, paljastuit... :)

Avaa vaan uusi kisa, mutta pitää sit määritellä mitä pelataan tai millä pelataan. :D
        Muutoin äijät hosuu kepeillään ties mitä pallopeliä. ;P

• palpol
        Februari kirjoitti:

kukas täällä kisoja tykkää järjestää??? hah, paljastuit... :)

Avaa vaan uusi kisa, mutta pitää sit määritellä mitä pelataan tai millä pelataan. :D
        Muutoin äijät hosuu kepeillään ties mitä pallopeliä. ;P

..hosuu vaikkei mitään järjestykään. :))
        Ooot muuten väärän pallukan jäljillä.

• Februari
        palpol kirjoitti:

..hosuu vaikkei mitään järjestykään. :))
        Ooot muuten väärän pallukan jäljillä.

että väärän sortin pallukoita epäilin ;o)

Mulla on on ollut monta epäilystä matkan varrella, mutta pitää lähestyä pallukkaa.... :P

• palpol
        Februari kirjoitti:

...kun nuo mitkään horoskoopitkaan ei kaikilta osin oikein natsanneet. Se yllytyshulluna oleminen oli kuin kuti otsaan.
        Päätin kuitenkin olla surematta, jos tälle aherrukselle käy vähemmän nolosti.

• palpol
        palpol kirjoitti:

...kun nuo mitkään horoskoopitkaan ei kaikilta osin oikein natsanneet. Se yllytyshulluna oleminen oli kuin kuti otsaan.
        Päätin kuitenkin olla surematta, jos tälle aherrukselle käy vähemmän nolosti.

...mutta kunhan huutelen lähiavaruuteen, jotta jokos sitä kohta saa alkaa pyydellä asiattomien vitsien poistoja? Onkohan Controllia varoitettu ruuhkasta?

• animattiN
        Februari kirjoitti:

Tiedä, vai ollaankos me molemmat siellä. Voi kamalaa kun naurattaa, että pissin jonkun muunkin sukkaan, eiku hattuun. :DDDD

• palpol
        palpol kirjoitti:

...mutta kunhan huutelen lähiavaruuteen, jotta jokos sitä kohta saa alkaa pyydellä asiattomien vitsien poistoja? Onkohan Controllia varoitettu ruuhkasta?

"Nyt menee ääni ja kohta toivottavasti kuvakin"

:DD

• Februari

sähän lähdit alunperinkin tähän ketjuun hattuilu mielessä? *hihitys*

No ainakin se toteutui, mutta ootkos varma, että sitä hattua kantaa mummeli? :)

• animattiN

Tietäis,,ja en enään pysy teidän kaikkien perässä kun viestei pukkaa joka suunalta ja koneeni on hidas.:))))

• Taikis

täällä on käynnissä? En jaksa millään kahlata kaikkia viestejä läpi...onko noissa jotain tuikitärkeätä. Hitsit kun ei meinaa ehtiä kotipalstalle ollenkaan tänään...

• animattiN

Menettänyt mitään kiirettä vaan pukkaa minulle ennen kuin pallukka tulee ja sit se kait haudataan. :))))

• Tuhiwai*

Tytöt täällä yrittää saada pallukkaa aikaiseksi. Eiköhän met aika pian siellä ollakin. Ja sitten ne arvuuttelee, ketä ne on. Kai niillä on jonkinlainen identiteettikriisi. Ehkä toi paikantajukin on vähän alentunut, kun ei ne pääse yhteisymmärrykseen siitä, kuka on kaapissa... vai, onko kukaan. Mulla ei ole muuta hätää, kun toi pissahätä. Olen nimittäin tehnyt niin kuin Kotilieden tädit on käskeny. Eiks ole selvä näin?

• Taikis
        Tuhiwai* kirjoitti:

Tytöt täällä yrittää saada pallukkaa aikaiseksi. Eiköhän met aika pian siellä ollakin. Ja sitten ne arvuuttelee, ketä ne on. Kai niillä on jonkinlainen identiteettikriisi. Ehkä toi paikantajukin on vähän alentunut, kun ei ne pääse yhteisymmärrykseen siitä, kuka on kaapissa... vai, onko kukaan. Mulla ei ole muuta hätää, kun toi pissahätä. Olen nimittäin tehnyt niin kuin Kotilieden tädit on käskeny. Eiks ole selvä näin?

voisitkohan kerrata, miten ne kotileiden tätit on käskeny tehdä? Ja kiitos erittäin selventävästä kiteytyksestä :)

• Februari
        Tuhiwai* kirjoitti:

identiteettikriisi...sen tähden me ei tiedetäkään kuka kaapissa on ja haluaako se tulla ulos vai olla siellä.... :D

• Taikis
        animattiN kirjoitti:

Menettänyt mitään kiirettä vaan pukkaa minulle ennen kuin pallukka tulee ja sit se kait haudataan. :))))

että pallukanjahtausleikki :)

Ainakin on niin pitkä ketju, ettei laajakaistakaan tahdo jaksaa viestiä lähettää...miettii ja miettii..

• Taikis
        Februari kirjoitti:

identiteettikriisi...sen tähden me ei tiedetäkään kuka kaapissa on ja haluaako se tulla ulos vai olla siellä.... :D

onko se joku siellä meidän tiskikaapissa? Siellä on kahvilan konjakkivarasto....

• Februari
        Taikis kirjoitti:

onko se joku siellä meidän tiskikaapissa? Siellä on kahvilan konjakkivarasto....

eikä kait toi animattiNkaan siihen koske *viheltelee* :P

• animattiN
        Taikis kirjoitti:

että pallukanjahtausleikki :)

Ainakin on niin pitkä ketju, ettei laajakaistakaan tahdo jaksaa viestiä lähettää...miettii ja miettii..

Olen epäillytkin että kaistat on tukossa kun kone ei meinaa vetää sitten millään. :))

• Taikis
        Februari kirjoitti:

eikä kait toi animattiNkaan siihen koske *viheltelee* :P

se kaappi on aika tyhjä pyhien jäljiltä....vai olikohan se joku muu kaappi, missä arvoisa palstakansa on parveillut tänään....;D

• ex-Z

Hoksaskohan kukaan mitään? *kurkkii varovasti muka viattomana ympärilleen* ;)

• Taikis

sinut on yllätetty itse teosta :))

• pallukka (punainen

otettiin pois :DDD

• Z (ei jaksa kirjautua)
        pallukka (punainen kirjoitti:

otettiin pois :DDD

se pallukka sitten takasin. :D

Öitä... :)

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66