Miten on uskaltaako enää ladata esim leffoja ja pelejä esim www.thepiratebay.com sivustosta, tiedän että nykyään se on laitonta, mutta voiko siitä jäädä kiinni?
Siis onko todellista riskiä jos lataa esim 2 leffaa viikossa ja vaikka yhden pelin kuukaudessa?
TORRENTIT / LATAAMINEN
7
2359
Vastaukset
- siitä
voi jäädä kiinni
http://www.ifpi.fi/ajankohtaista/article.html?newsid=126
että siitä vaan latailemaan...- ahne paska
Joo, mutta miten muka voi jäädä kiinni jos imuttaa vaan omaan käyttöön, mistä ne pollat tietää mitä mä teen omalla koneella????
- jälkiä
ahne paska kirjoitti:
Joo, mutta miten muka voi jäädä kiinni jos imuttaa vaan omaan käyttöön, mistä ne pollat tietää mitä mä teen omalla koneella????
sinun henkilöllisyytesi voidaan selvittää vaikka tuon äskeisen viestin perusteella.
- ahne paska
jälkiä kirjoitti:
sinun henkilöllisyytesi voidaan selvittää vaikka tuon äskeisen viestin perusteella.
Joopa joo, miten selvität mun henkilötiedot edellisestä viestistä jos vaikka olen kirjoittanut viestin vaikka kirjastossa tai esim. leirintäalueen tietokoneella? jotain rajaa...
- lollero n00b
Jos lataa pirate baysta torrentteja niin se si ole laitonta, sillä piratebaysta ei voi ladata pelejä tai elokuvia. Ainoastaan torrentteja. n00b
- ahne paska
miten niin ei voi ladata pelejä tai filmejä, olen ladannut sieltä viime vuoden puolella kymmniä dvd ja divix filmejä ja myös monia pelejä joissa on crack tiedostot mukana, hyvin toimii kaikki
???????? - ............
ahne paska kirjoitti:
miten niin ei voi ladata pelejä tai filmejä, olen ladannut sieltä viime vuoden puolella kymmniä dvd ja divix filmejä ja myös monia pelejä joissa on crack tiedostot mukana, hyvin toimii kaikki
????????itse pirate baysta lataa kuin sen torrent tiedoston... käyttäjiltä tulee sit se sisältö... aika huonostihan nuista kiinni jää jos ei mee myymään tai joudu johonkin isompaan iskuun mukaan esim. toi finreactorin juttu, josta siitäkään ei kaikkia käyttäjiä tulla rankaisemaan tosin... eli ei kun linjat kuumaks jos mieli tekee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222